Eendracht Aalst - Diegem - Pagina 20 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 330 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22
 Eendracht Aalst - Diegem 
Auteur Bericht
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
kd'ke schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Ajuin schreef:

Ik heb nooit gesolliciteerd naar een of ander postje. Mijn functie binnen de club is nog steeds dezelfde als 4, 5 maand geleden en ik voel me perfect in die functie. Verder heb ik tot op heden NOOIT enige poging ondernomen om de club te destabiliseren, dit in tegenstelling tot een aantal andere personen.

Het is zeker niet mijn bedoeling om iemand zwart te maken maar als bepaalde "bestuursleden" het nodig achten om plezier te scheppen in een nederlaag, of om bepaalde spelers met de grond gelijk te maken waar die spelers bijstaan ... dan vind ik dat persoonlijk in 1 woord gezegd SCHANDALIG !

Als een dergelijke post voor jou al "wind zaaien" is ... dan denk ik dat er de afgelopen weken andere zaken hier gepost zijn vol onwaarheden en leugens die 1000 keer erger waren hoor. Ik vermeld gewoon een vasstgesteld feit maar dat apst blijkbaar niet in jouw kraam ... Je spreekt het bericht trouwens ook niet tegen hé ! Enkel schieten op de boodschapper en de boodschap doodzwijgen ...

Zullen wel zien waar het schip zal stranden ...


Gewoon een vraag ter info (niet om uit te dagen ofzo) maar zit jij wel of niet in het bestuur? Of help je in de club? Ik weet dat je bij B&W zit en dat je achter de toog helpt in het stadion maar wat is je functie?

Koen zit niet in het bestuur, dat is hier al eens gezegd geweest.
Zo staat het op de officiële site bij clubinfo:
Boekhouding / administratie:
Koen De Cooman (Bredestraat)
Patricia V/D Veegaete (Zandberg)


Ok, ja sorry, ik kan niet alles lezen natuurlijk :D

Bij ons is het gewoon zo als je in functie van de club iets doet dat er dan verwacht wordt dat je op niemand anders van de club commentaar geeft in het openbaar. Blijkbaar is dat toch niet overal...

_________________
Afbeelding


11 Mar 2009, 18:11
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17
Berichten: 691
Leeftijd: 42
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
Sven KSK Opwijk schreef:
kd'ke schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

Gewoon een vraag ter info (niet om uit te dagen ofzo) maar zit jij wel of niet in het bestuur? Of help je in de club? Ik weet dat je bij B&W zit en dat je achter de toog helpt in het stadion maar wat is je functie?

Koen zit niet in het bestuur, dat is hier al eens gezegd geweest.
Zo staat het op de officiële site bij clubinfo:
Boekhouding / administratie:
Koen De Cooman (Bredestraat)
Patricia V/D Veegaete (Zandberg)


Ok, ja sorry, ik kan niet alles lezen natuurlijk :D

Bij ons is het gewoon zo als je in functie van de club iets doet dat er dan verwacht wordt dat je op niemand anders van de club commentaar geeft in het openbaar. Blijkbaar is dat toch niet overal...

Jullie hebben dan ook niet zo'n druk bezocht forum waarop dat kan gebeuren :p

En ja, het is menselijk om eens je gedacht te zeggen als het je allemaal te veel wordt. Het verschil tussen Koen en sommige andere mensen van de club is dat Koen dat hier doet uit zijn eigen naam, en dat die 'anderen' zich hier registreren en anoniem hun zegje kunnen doen, zonder dat iemand weet wie hier de wind zaait.

Bovendien meen ik mij hier een post te herinneren waarin 2 personen (die trouwens wèl bestuurslid zijn) ook niet zo mals waren voor een ander bestuurslid.


11 Mar 2009, 18:30
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 19 Feb 2009, 11:06
Berichten: 17
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
Ajuin schreef:
... en die ene persoon stond afgelopen zondag na de wedstrijd met een gigantische glimlach op zijn gezicht omwille van onze nederlaag !

Ergste is dat men constant Geert afschildert als de persoon die zogezegd alles alleen doet ... terwijl dat tot op heden NOOIT gebeurd is. Geen enkele aankoop (goed of slecht) werd in het verleden door 1 persoon alleen beslist. Dit in tegenstelling wat er nu plots aan het gebeuren is ...

Koen


Ik vraag mij eigenlijk af wanneer jíj nu eens gaat stoppen met al die leugens en met sommige goedgelovige supporters zand in de ogen te strooien !
Het wordt hoog tijd dat jij eens gaat beseffen dat de club enkel nog bestaat door 'die ene persoon' en dat die persoon alleen respect verdiend !

En wat je postje binnen de club betreft , dit is wel degelijk veranderd, ondanks wat de website doet uitschijnen...

man, man, man... Echt ongelooflijk


11 Mar 2009, 18:37
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
Sven KSK Opwijk schreef:
Ajuin schreef:

Ik heb nooit gesolliciteerd naar een of ander postje. Mijn functie binnen de club is nog steeds dezelfde als 4, 5 maand geleden en ik voel me perfect in die functie. Verder heb ik tot op heden NOOIT enige poging ondernomen om de club te destabiliseren, dit in tegenstelling tot een aantal andere personen.

Het is zeker niet mijn bedoeling om iemand zwart te maken maar als bepaalde "bestuursleden" het nodig achten om plezier te scheppen in een nederlaag, of om bepaalde spelers met de grond gelijk te maken waar die spelers bijstaan ... dan vind ik dat persoonlijk in 1 woord gezegd SCHANDALIG !

Als een dergelijke post voor jou al "wind zaaien" is ... dan denk ik dat er de afgelopen weken andere zaken hier gepost zijn vol onwaarheden en leugens die 1000 keer erger waren hoor. Ik vermeld gewoon een vasstgesteld feit maar dat apst blijkbaar niet in jouw kraam ... Je spreekt het bericht trouwens ook niet tegen hé ! Enkel schieten op de boodschapper en de boodschap doodzwijgen ...

Zullen wel zien waar het schip zal stranden ...


Gewoon een vraag ter info (niet om uit te dagen ofzo) maar zit jij wel of niet in het bestuur? Of help je in de club? Ik weet dat je bij B&W zit en dat je achter de toog helpt in het stadion maar wat is je functie?


koentje plakt nog steeds gezwind enveloppes toe, en maakt ze open... naar t schijnt vinden ze genen beteren dat da kan... :wadde:

en wat dat jagen op een postje betreft, was je niet van plan om in de raad van bestuur te zetelen? ofwel heb ik mij serieus miskeken die avond ...:whistle:


11 Mar 2009, 19:31
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
Ajuin schreef:
DT schreef:
Ajoinenfan schreef:
Limpens kuste Ridderken zen gat niet genoeg ja, maar deed zijn werk wél als een vakman. Sottegem won met 5 goals van La Lou, we zullen es zien welke ongetwijfeld opnieuw ge-ni-a-le zetten ons tactisch meesterbrein (Limpens was zogezegd tactisch zwak, awel dan is Dillen tactisch mentaal gehandicapt) nu gaat verzinne om er ook 5 te maken. duh-huuuuuuuuuuuuuuuuuuug !


Wij vijf goals maken - als we tegen een ploeg zonder verdediging spelen ja zoals op Oudenaarde??? We hebben dit seizoen welgeteld 1 match gewonnen met 2 doelpuntjes verschil (tegen Racing Gent Zeehaven), al de rest dat we wonnen was met 1 doelpunt verschil.Dat wil dus zeggen dat we nooit met gemak een match hebben kunnen winnen en dat het altijd bibberen was tot het einde.

Het jammere is dat je na 5 minuten van onze ploeg dit seizoen al doorhebt wat voor een match het gaat worden... Vorig jaar in de eindronde op Wezet, toen we nagenoeg kansloos waren, had je als supporter echter nog steeds geloof en een gevoel van,"we gaan het toch nog kunnen klaren" met de toenmalige selectie (waar er verdorie maar 3 dienden van vervangen te worden). Dit jaar heb ik dat gevoel nooit maar dan nooit gehad...

Ik hoop dat de spelers die Limpens buiten hebben gespeeld op Wetteren, nu tevreden zijn met hun nieuwe supercoach... Hunne prijs zal ook wel fel gezakt zijn...


SPELERS ???? Vraag maar even na bij Luc wie hem heeft buitengekegeld ! Niet de spelers en ook niet GDR, die als enige van het bestuur NIET akkoord ging met dat ontslag. Dat ontslag is er gekomen op vraag (lees onder dwang) van 1 persoon ... en die ene persoon stond afgelopen zondag na de wedstrijd met een gigantische glimlach op zijn gezicht omwille van onze nederlaag !

Ergste is dat men constant Geert afschildert als de persoon die zogezegd alles alleen doet ... terwijl dat tot op heden NOOIT gebeurd is. Geen enkele aankoop (goed of slecht) werd in het verleden door 1 persoon alleen beslist. Dit in tegenstelling wat er nu plots aan het gebeuren is ...

Koen

Edit : Lees ook even de commentaren op dit forum van maanden geleden toen zowat alle supporters Luc wel degelijk buiten wilden ... een aantal van jullie keren nogal makkelijk je kar hé.


kom op cooman, dit is je kans. indien GDR niet alles zelf beslistte over een aantal transfers, wie dan wel?, noem namen!, dat moet toch makkelijk zijn...

had het twee- en later eenmansbestuur van in het begin duidelijk en realistisch gecommuniceerd naar ons, supporters, jullie zouden op meer bijval kunnen rekenen?

wie heeft dillen binnen gehaald? het probleem met jou is hé, koen, dat je op zaken die niets met GDR te maken hebben, je altijd antwoord.

en dan zaken waar GDR de verantwoordelijkheid wel voor draagt, dat je daar niet op antwoord...

maar ja, wie ben de hond slaapt, krijgt zijn vlooien uiteraard...


11 Mar 2009, 19:47
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
Ik vind het straf Koen dat ge dat hier komt vertellen na het akkoord dat bereik is. Bovendien heb je het steeds over mensen die de club destabiliseren, wel uwe post kan ook wel tellen. En als er nu iemand alleen beslist over transfers dan gaan we zien wat dat geeft. Andere mensen hiervoor hebben ook die kans gekregen.

Kijk iedereen heeft recht op zijn mening, maar als je zo dicht bij de club betrokken bent zou je toch wat beter op je woorden moeten letten.

@kd'ken: Die bestuursleden waren op het moment van de post ontslagnemend en als ik het mij goed herinner stond er in die post niet zoveel verkeerd.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


11 Mar 2009, 20:06
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
kd'ke schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
kd'ke schreef:
Koen zit niet in het bestuur, dat is hier al eens gezegd geweest.
Zo staat het op de officiële site bij clubinfo:
Boekhouding / administratie:
Koen De Cooman (Bredestraat)
Patricia V/D Veegaete (Zandberg)


Ok, ja sorry, ik kan niet alles lezen natuurlijk :D

Bij ons is het gewoon zo als je in functie van de club iets doet dat er dan verwacht wordt dat je op niemand anders van de club commentaar geeft in het openbaar. Blijkbaar is dat toch niet overal...

Jullie hebben dan ook niet zo'n druk bezocht forum waarop dat kan gebeuren :p

En ja, het is menselijk om eens je gedacht te zeggen als het je allemaal te veel wordt. Het verschil tussen Koen en sommige andere mensen van de club is dat Koen dat hier doet uit zijn eigen naam, en dat die 'anderen' zich hier registreren en anoniem hun zegje kunnen doen, zonder dat iemand weet wie hier de wind zaait.

Bovendien meen ik mij hier een post te herinneren waarin 2 personen (die trouwens wèl bestuurslid zijn) ook niet zo mals waren voor een ander bestuurslid.



Ey ey, het zal wel druk bezocht worden maar er post niemand iets behalve ikke een half jaar geleden nog is :-P .

Tuurlijk doet hij dat uit eigen naam. Was geen kritiek ofzo op hem persoonlijk. Ik vergelijk het nu bij ons ook. Ik ben het als bestuurslid ook niet altijd eens met dingen die bij ons gebeuren maar je moet buitenkomen als bestuur en, bij uitbreiding, als club.

Maar, nog is, was niet als persoonlijke kritiek ofzo, gewoon een 'opmerking'.

_________________
Afbeelding


11 Mar 2009, 20:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
Titus schreef:

@kd'ken: Die bestuursleden waren op het moment van de post ontslagnemend en als ik het mij goed herinner stond er in die post niet zoveel verkeerd.
Ja, en dat maakt veel uit :plat:

Dat is hetzelfde als tegen uw vriendin zeggen dat ge nu res niet samen zijt, ge efkes op een ander gaat en morgen weer gewoon verder doet gelijk er niets gebeurd is.

In diene post stond inderdaad niet veel in, 't was alleen maar een regelrechte oorlogsverklaring.... voor de rest stond er inderdaad niet veel in :plat:

_________________
If you never try, you'll never know


11 Mar 2009, 20:30
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
Aaaah dat maakt niets uit? Alé ne mens leert hier elken dag bij. Dus als ge er vanuit gaat dat ge buiten gebonjourd wordt en er gebeuren volgens u wantoestanden dan zwijgt ge maar? De vergelijking die ge bovendien maakt is inderdaad :plat: . Volgens mij gingen ze er toen vanuit dat ze weggestemd gingen worden en hebben ze dan maar gezegd wat op hun lever lag. En blijkbaar hadden ze geen ongelijk eh, want het voorstel is nu zonder slag of stoot wel geaccepteerd.

Soit maakt eigenlijk weinig uit, want het gaat er hem over dat de verzoening reeds heeft plaats gevonden en 1 kamp van het bestuur het nodig vindt om nog wat met modder te gooien. Jammer ik dacht dat ze er nu eendrachtig gingen uitkomen.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


11 Mar 2009, 22:33
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
Gezamenlijke reactie van de voorzitter en jeugdvoorzitter van Eendracht Aalst

Beste supporters van Eendracht Aalst

Vooreerst wensen wij jullie van harte te danken voor jullie openhartigheid op het forum rond de ontstane commotie binnen het bestuur. Als voorzitter en jeugdvoorzitter van Eendracht Aalst wensen wij - net als jullie - enerzijds een einde te maken aan deze onstabiele situatie en anderzijds (met een gezonde en solide basis) naar een sportieve, financiële en structurele toekomst uit te kunnen kijken. Hiervoor hebben wij in samenwerking met een aantal medewerkers van het eerste uur het "project 90" uitgewerkt, een beleidsplan dat zal zorgen voor een continuïteit binnen het bestuur en medewerkers. Een project met visie op korte én lange termijn. Het project werd "90" genoemd naar analogie met ons stamnummer én onze 90e levensjaar als club.

Tevens wensen wij een dictatoriale houding tegen te gaan én wensen wij de financiële perikelen voor goed achterwege te laten. Wij wensen jullie - op heel korte termijn - een kapitaalskrachtige groep voor te stellen die deze ambities kan waarmaken. Op structureel gebied betekent dit dat wij binnen Eendracht Aalst zes departementen zullen oprichten (sportieve cel, financiële cel, commerciële cel, jeugdcel, cel voor veiligheid en een cel voor organisatie met accommodatie en catering.). Dit alles zal gebeuren met respect voor het individu en met respect van alle democratische principes. Beleid wordt gevoerd door een team, niet door een individu. Beleid wordt gevoerd met visie en wordt nooit ingegeven door paniek. Beleid wordt gevoerd door clubmensen en nooit door passanten. Beleid wordt gevoerd met de nodige zelfkritiek en openheid naar medewerkers en supporters.
De jeugdwerking heeft onlangs het zilveren label van Dexia Foot Pass behaald. Daarmee profileren wij ons in België als vooraanstaande club op gebied van jeugdopleiding. Dat heeft op korte termijn geleid tot het inpassen van jeugdspelers binnen het eerste elftal. Op korte termijn (seizoen 2010-2011) gaat het Plan Sablon van start. Dit betreft een hervorming van de jeugdkampioenschappen in functie van de kwaliteit van de jeugdopleiding. Aangezien wij hoog scoren naar kwaliteit van onze opleiding, betekent dit concreet dat onze jeugd op het hoogste niveau kan uitkomen (elite-groep) tegen clubs als Club Brugge, Anderlecht, AA Gent, ... onafhankelijk van het niveau waarin het eerste elftal uitkomt. Dat zal op korte termijn zorgen voor een enorme instroom aan jeugdig talent. Iets waar ons eerste elftal alleen maar baat kan bij hebben ...

Project 90 stoelt dus op twee peilers: een verankering van de jeugd voorzien binnen de structuur (om jeugdig talent vlotter te laten doorstromen) en een semi-professionalisering van onze totale werking. Op structureel gebied vraagt dit om het oprichten van een sportieve cel (Denkcel Eerste Elftal genoemd) en - omdat tweede klasse en hoger ons streefdoel is - een afsplitsing van de jeugd via een aparte VZW. Dit is enerzijds een noodzakelijke voorwaarde voor de KBVB. Anderzijds is dit een conditio sine qua non voor het Aalsterse Stadsbestuur en voor het ministerie van Sport op het vlak van subsidies. Hierbij wensen wij ook te benadrukken dat wij onze sociale rol (provinciaal / regionaal voetbal) niet uit het oog zullen verliezen!

Weet dus dat de uitvoering van het project 90 ENKEL tot doel heeft om de toekomst van eendracht Aalst op ALLE vlak te verzekeren.

Deze boodschap is kort - maar hopelijk krachtig genoeg - om jullie ervan te overtuigen dat we het goed voor hebben met Eendracht Aalst! Net als jullie willen we dat er zo spoedig mogelijk een einde komt aan dit dispuut. De derde periode en/of het klassement primeert. Samen met jullie zullen we onze ploeg sportief aanmoedigen.

Beste supporters, net als jullie hebben ook wij een wit/zwart kloppend hart. Laat het AUB samen met project 90 kloppen van plezier. Het spreekt voor zich dat wij ons eraan houden JULLIE op de hoogte te
houden van de feiten na de RVB op 3 maart 2009.

Voor iedereen tevens van harte een spetterende carnaval toegewenst...

Iendracht veroit.....

Voorzitter en jeugdvoorzitter van Eendracht Aalst ..
Dirk en Frank


Voila ik heb deze oorlogsverklaring ,zoals sommige het hier noemen, eens opgezocht en eerlijk gezegd zie ik weinig dat aanstootgevend kan zijn. Dat er veel te weinig naar de supporters toe gecommuniceerd wordt, kan denk ik niemand meer ontkennen. Tenzij ge de talloze communicaties over titels en periodekampioenschappen meetelt. Dan dat over die dictoriale houding, als je tal van bestuursleden en voorzitters wegstemd omdat ze een andere mening hebben dan zou ik die zin toch ook in de mond durven nemen. Voor de rest een opsomming van veranderingen, goede bedoelingen en een duidelijke communicatie over maatregelen en gevolgen. Eeen echte oorlogsverklaring maw :wow: .

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


11 Mar 2009, 22:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
Als gij dat het normaal vindt dat ge de eene week in een bestuur stapt, de andere week weer uit, eventjes modder komt smijten en nadien toch weer persé in het bestuur wilt normaal vind dan zegt dat ook wel genoeg.

Ik vind dat niet meer normaal, ook vond ik het niet normaal wat hier ervoor allemaal gebeurde.
Maar wat hier weer voorgesteld wordt als het ware evangelie is toch ook maar een mislukt boekske van jehova gebleken. Geert De Ridder is plots de duivel en Dirk De Bruecker moet dan de engel voorstellen.....

_________________
If you never try, you'll never know


11 Mar 2009, 22:51
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
is da juist dat de nabeschouwing van dillen na de match tegen diegem nog (altijd) niet op de 'officiele' site staat,of is die er wegens "te dom voor publicatie" weer uitgehaald?


11 Mar 2009, 23:08
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
supersossis schreef:
is da juist dat de nabeschouwing van dillen na de match tegen diegem nog (altijd) niet op de 'officiele' site staat,of is die er wegens "te dom voor publicatie" weer uitgehaald?


Na verlies matchen doet hij dat niet nabeschouwingen geven.


11 Mar 2009, 23:13
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
Iendrachter90 schreef:
supersossis schreef:
is da juist dat de nabeschouwing van dillen na de match tegen diegem nog (altijd) niet op de 'officiele' site staat,of is die er wegens "te dom voor publicatie" weer uitgehaald?


Na verlies matchen doet hij dat niet nabeschouwingen geven.


t zou te dom zijn om nu iets te zeggen als : de eerste 3 minuten waren de beste die ik dit seizoen al zag... als ge 85 minuten zitten slapen hebt op t uiterste zetelken van uw bank kunde nie anders dan niks zeggen ook eh.....


11 Mar 2009, 23:18
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
Bram schreef:
Als gij dat het normaal vindt dat ge de eene week in een bestuur stapt, de andere week weer uit, eventjes modder komt smijten en nadien toch weer persé in het bestuur wilt normaal vind dan zegt dat ook wel genoeg.

Ik vind dat niet meer normaal, ook vond ik het niet normaal wat hier ervoor allemaal gebeurde.
Maar wat hier weer voorgesteld wordt als het ware evangelie is toch ook maar een mislukt boekske van jehova gebleken. Geert De Ridder is plots de duivel en Dirk De Bruecker moet dan de engel voorstellen.....



Wees blij dat hij nog persé in het bestuur wou stappen. Voorzitters die geld willen steken in een voetbalploeg groeien in dezen tijd niet aan de bomen. Als we moeten putten uit het kapitaal van GDR zouden onze troeven rap uitgespeeld zijn niet? Bovendien stelt ge het voor alsof ze uit het bestuur gestapt zijn voor niets. Wel nog is duidelijk stellen dat ze eruit gestapt zijn omdat iemand het plan te ambitieus vond (ware toedracht: omdat er aan zijn macht geknabbeld werd). Dan is het even belachelijk om een plan goed te keuren, er dan plotseling tegen zijn om het dan weer goed te keuren, niet? Het plan dat dan uiteindelijk toch is goed gekeurd ziet er toch goed uit of niet soms? Ge hebt het nog steeds over modder goeien haal uit de post die hier staat eens juist het gedeelte waar ze met modder goeien?
En sorry, maar iemand die Dillen een vakman vindt is voor mij des duivels.

We zijn hier trouwens onnodig afgeweken van het onderwerp. Iemand die zou nauw betrokken is bij het bestuur moet na de perikelen van de laatste weken niet met modder komen gooien (nu alles wat aan het kalmeren is). Dat ruikt verdacht naar destabilsatie van de club! Meer zelfs het ruikt naar bazenpoeperij. Er kan trouwens ne ganse waslijst van blunders gepost worden over een bepaald iemand.

Amen! (Om het evangelisch te houden)

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


11 Mar 2009, 23:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 330 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst