La Louviere - Eendracht Aalst - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 218 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15
 La Louviere - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Stijn schreef:
eendrachter'80 schreef:
Stijn schreef:
Mijn posting ging enkel over Arnold.
Het enige dat ik wou duidelijk maken is dat de beslissing om hem op kant te schuiven op zijn minst verdedigbaar is, en daar blijf ik bij.
Als iemand anders de mening mag hebben dat hij niet op kant had mogen geschoven worden, dan denk ik dat ik het recht heb om te vinden dat die beslissing op zijn minst verdedigbaar is.
Dat is gewoon elk zijn mening. Ik zie niet in wat er fout is aan de essentie van mijn mening.

Ik vind persoonlijk dat je mijn woorden nogal wijd interpreteert. Je begint over Van Mieghem, Verheyden, Filipovic, ... daar heb ik allemaal niets over gezegd.

Ik zou op elk onderdeeltje van je posting nu kunnen reageren met mijn mening, maar die van jou was al zo lang, wat gaat dat dan geven als ik daar nog moet op reageren... :-)

Ik heb ook helemaal geen zin om over al die randzaken mijn mening uit te tippen. Het ging over Arnold. Ik zeg daarover dat die beslissing op zijn minst verdedigbaar is.

en als het over De Ridder gaat dan mag men geen mening hebben


absoluut wel. Maar als ge in elke topic, in al uw posts maar over één ding kunt spreken dan zijt ge gewoon zwaar gefrustreerd, en heeft dit niks meer met meningsuiting te maken.


Wel het laatste seizoen zijn al uw berichten hier bijna allemaal reacties op kritiek op GDR. Dat kan anders ook al tellen qua obsessief gedrag.

Ik weet niet wat hij sommige hier beloofd heeft, maar hoe je zo keer op keer naast de kwestie kunt reageren en hem zo kunt blijven verdedigen gaat mijn petje te boven. De blundertransfer volgen elkaar hier in sneltreintempo op met aan het roer van deze kern het liefst een trainer die zo slap is als een vot en heel het seizoen door als marionet wil dienen van GDR. Iemand die bijna geen voetbalachtergrond heeft en blunders opstapelt moet gewoon zijn sportieve functie ter beschikking stellen aan mensen met verstand van zaken. En kom hier weer niet aandraven met het seizoen in vierde!!! klasse. Vorig seizoen begon de miserie al en dit seizoen was de chaos compleet. Dat krijg je nu eenmaal als spelers die niet voldoen persé moeten spelen. De betere spelers moesten plaats ruimen voor brol (volgens GDR stuk voor stuk enorme verbeteringen!). Dit seizoen werd een resem spitsen aangekocht (die stuk voor stuk niet voldeden), werd onze kern volgepropt met linkerflankspelers en centrale middenvelders dit alles afgewerkt met zowat de slechtste trainer in jaren (toevallig een vroegere collega van GDR).

GDR vindt zichzelf nog steeds ideaal voor de functie van sportief manager en als ik dan zie welke ja-knikkers hem omringen verschiet er ik niet van dat hij dit nog steeds denkt. Maarja misschien kan hij nog een tribune in de nieuwe tribune bouwen om zichzelf af te schermen. Ik hoop echter dat onze club EA erop vooruit gaat, want wij horen niet thuis in derde en mogen er zeker niet in komen vast te zitten. Dit zou nefast zijn voor onze groeie en toekomst. Daarom moeten er bekwame mensen aan het roer komen van onze club, dus ook een nieuwe sportief manager. De vergelijking met Degryse en Van Holsbeeck is hier ook serieus overdreven trouwens. Degryse had een goede achtergrond in het voetbal en Van Holsbeeck laat zich omringen door een bataljon scouts. Beiden hadden nog niet de helft van de macht die GDR hier heeft en zaten ook niet vast in het bestuur. GDR zit hier in het bestuur met een grote beslissingsmacht zonder dat hij 1 euro in de ploeg heeft gestoken, sterker nog hij wordt erdoor betaald. Ik vind dit ook niet kunnen.

Bon, het wordt tijd dat sommige hier is hun roze bril afzetten of uit het gat van GDR kruipen. Zodat we deze prachtige club niet naar de kl*ten laten maken.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


15 Mar 2009, 18:28
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Titus schreef:
Stijn schreef:
eendrachter'80 schreef:
en als het over De Ridder gaat dan mag men geen mening hebben


absoluut wel. Maar als ge in elke topic, in al uw posts maar over één ding kunt spreken dan zijt ge gewoon zwaar gefrustreerd, en heeft dit niks meer met meningsuiting te maken.


Wel het laatste seizoen zijn al uw berichten hier bijna allemaal reacties op kritiek op GDR. Dat kan anders ook al tellen qua obsessief gedrag.

Ik weet niet wat hij sommige hier beloofd heeft, maar hoe je zo keer op keer naast de kwestie kunt reageren en hem zo kunt blijven verdedigen gaat mijn petje te boven. De blundertransfer volgen elkaar hier in sneltreintempo op met aan het roer van deze kern het liefst een trainer die zo slap is als een vot en heel het seizoen door als marionet wil dienen van GDR. Iemand die bijna geen voetbalachtergrond heeft en blunders opstapelt moet gewoon zijn sportieve functie ter beschikking stellen aan mensen met verstand van zaken. En kom hier weer niet aandraven met het seizoen in vierde!!! klasse. Vorig seizoen begon de miserie al en dit seizoen was de chaos compleet. Dat krijg je nu eenmaal als spelers die niet voldoen persé moeten spelen. De betere spelers moesten plaats ruimen voor brol (volgens GDR stuk voor stuk enorme verbeteringen!). Dit seizoen werd een resem spitsen aangekocht (die stuk voor stuk niet voldeden), werd onze kern volgepropt met linkerflankspelers en centrale middenvelders dit alles afgewerkt met zowat de slechtste trainer in jaren (toevallig een vroegere collega van GDR).

GDR vindt zichzelf nog steeds ideaal voor de functie van sportief manager en als ik dan zie welke ja-knikkers hem omringen verschiet er ik niet van dat hij dit nog steeds denkt. Maarja misschien kan hij nog een tribune in de nieuwe tribune bouwen om zichzelf af te schermen. Ik hoop echter dat onze club EA erop vooruit gaat, want wij horen niet thuis in derde en mogen er zeker niet in komen vast te zitten. Dit zou nefast zijn voor onze groeie en toekomst. Daarom moeten er bekwame mensen aan het roer komen van onze club, dus ook een nieuwe sportief manager. De vergelijking met Degryse en Van Holsbeeck is hier ook serieus overdreven trouwens. Degryse had een goede achtergrond in het voetbal en Van Holsbeeck laat zich omringen door een bataljon scouts. Beiden hadden nog niet de helft van de macht die GDR hier heeft en zaten ook niet vast in het bestuur. GDR zit hier in het bestuur met een grote beslissingsmacht zonder dat hij 1 euro in de ploeg heeft gestoken, sterker nog hij wordt erdoor betaald. Ik vind dit ook niet kunnen.

Bon, het wordt tijd dat sommige hier is hun roze bril afzetten of uit het gat van GDR kruipen. Zodat we deze prachtige club niet naar de kl*ten laten maken.



Awel dat is nu ne keer de nagel op de kop kloppen of hoe dat ze dat ook zeggen!

Iemand die zelf nooit enig niveau heeft betekent in het voetbalwereldje staat hier aan het roer van een (ambitieuse) club in 3de nationale. Ik vind dit te gek voor woorden. hij kan misschien veel voor de club gedaan hebben en nog doen, maar hij zou nu toch zelf tot het besef moeten komen dat hij van het sportieve niet veel of geene kaas heeft gegeten.

Geert , volgt uwe maat dillen en hou de eer aan uzelf!


15 Mar 2009, 19:15
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Titus schreef:

Wel het laatste seizoen zijn al uw berichten hier bijna allemaal reacties op kritiek op GDR. Dat kan anders ook al tellen qua obsessief gedrag.



Het is sommigen blijkbaar niet gegeven van te kunnen lezen.
Als iemand hier 20 posts zet, waarvan 19x met dezelfde booschap, ongeacht off-topic of on-topic, irriteert mij dat mateloos en reageer ik daarop.
Ook iemand die negatieve kritiek geeft zonder degelijke argumentatie irriteert mij en dan heb ik evenveel recht om daarop te reageren.

Ik vind transfers van Franck, Degroote, Van Miegehem, Kabongo en co ook helemaal geen geslaagde transfers, en dat is inderdaad falen van het sportief management. Maar tegenwoordig als ge dat hier niet in elke post, ongeacht of het on- of off-topic herhaalt, zijt ge blijkbaar een grote fan van het bestuur.


15 Mar 2009, 19:28
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
boer touch schreef:
Iemand die zelf nooit enig niveau heeft betekent in het voetbalwereldje staat hier aan het roer van een (ambitieuse) club in 3de nationale. Ik vind dit te gek voor woorden.


Ik snap het verband niet. Ge moet toch geen goeie voetballer geweest zijn om een goeie manager te kunnen worden.


15 Mar 2009, 19:42
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Dat is een mening die iemand heeft. Voor mij persoonlijk moet iemand die spelers scout, beoordeelt en aantrekt zelf ook enig niveau gehaald hebben. Dit om te weten waarop hij de spelers moet beoordelen. Iedereen kan zeggen dat is een goede speler en dat is een slechte. Maar ge moet ze kunnen beoordelen met het oog op een groter geheel. In wat is diene speler goed, hebben we zo iemand al lopen, heeft die wel het profiel dat we zoeken. Ge moet geen elf goede voetballers hebben, maar een ploeg. Het beste voorbeeld hiervan is Wetteren. Als je onze spelers vergelijkt met die van Wetteren, hebben wij op basis van palmares de betere voetballers. Het probleem is echter dat wij geen ploeg hebben, Wetteren wel. Je mag dan nog blijven discusieren over de manier waarop Wetteren het doet enz, feit is dat de arrogante trainer van Wetteren weet wat de tekortkomingen zijn van zijn groep en op welke manier hij ze moet omzeilen. Als ge dan hier ziet dat Limpens praktisch is buiten geduwd door iemand, geheel tegen de zin van iemand anders en dat Dillen hier zelf zijn ontslag heeft moeten geven. Een ervaren keeperstrainer-met kennis van zaken- die gewoon zijn mening geeft, die dan nog correct blijkt te zijn, wordt dan gewoon buitengesmeten wegens een verschil in mening. Sorry iemand met de ervaring van Mergan mag dat zeggen (iedereen wist dan ook al dat hij de waarheid zei). Iemand die geen ervaring en voldoende kennis heeft op dat gebied smijt hem dan gewoon buiten wegens verschillende meningen. Dat is voor mij een foute manier van werken. Je moet je laten omringen door mensen die er wat vanaf weten en dan ook rekening houden met hun mening. We hebben hier al genoeg einzelgangers had op dat gebied en het is telkens verkeerd afgelopen...

Dit seizoen zijn hier veel transfers gedaan zonder dat er gelet werd op een groter geheel. Een resem linkerflankspelers, nen hoop snelle spitsen en centrale middenvelders met hetzelfde profiel (of gebrek daaraan). Terwijl iedereen zag dat we een aanvallende middenvelder (zoals Verheyden), een hangende spits (zoals Troch) en een rechterflank nodig hadden (Podevijn is lang uitgeweest). Als ge nen hoop zware contracten kwijt bent tijdens de winterstop moet dat toch haalbaar zijn? Er werd gewoon meer van hetzelfde aangekocht.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


Laatst gewijzigd door Titus op 15 Mar 2009, 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.



15 Mar 2009, 19:52
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Ik vind dat De Ridder volgende week zelf maar 's op de bank moet zitten, dan kan hij ons meteen tonen dat zijn transfers toch geslaagd zijn en dat het den trainer zijn fout was...


15 Mar 2009, 19:56
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Limpens, die heeft niveau gehaald vroeger. We hebben allemaal gezien wat voor een talent dat was op de bank. Precies of sportieve prestaties een garantie zijn om later trainer / sportief manager te zijn.


15 Mar 2009, 19:57
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
Limpens, die heeft niveau gehaald vroeger. We hebben allemaal gezien wat voor een talent dat was op de bank. Precies of sportieve prestaties een garantie zijn om later trainer / sportief manager te zijn.


Ik heb nooit gezegd dat het een garantie is, wel dat het een niet te onderschatten basis is.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


15 Mar 2009, 20:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1681
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
elfahem schreef:
Ik vind dat De Ridder volgende week zelf maar 's op de bank moet zitten, dan kan hij ons meteen tonen dat zijn transfers toch geslaagd zijn en dat het den trainer zijn fout was...


h :( oezo, dit seizoen stond toch steeds zijn opstelling op het plein, what's the difference?


15 Mar 2009, 21:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
De fotokes staan bijna allemaal on-line, doch nog nooit werden ze zo snel bekeken :D

_________________
Century game 22 juni 2019


15 Mar 2009, 21:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Voor mij is dit de foto van het seizoen 2008-2009 :banana:

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


15 Mar 2009, 22:15
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Zijn er geen fotokes van de afterparty?


15 Mar 2009, 22:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Gilles schreef:
Zijn er geen fotokes van de afterparty?


Misschien wel maar dan toch niet getrokken door Den Onderkroiper, ik ben er wijselijk weggebleven :D
De afwezigen hadden ongelijk zeker :lol:

Bij gebrek aan voetbal GEEN foto's van tijdens de match :whistle:

De afstand was te groot om een degelijke foto te nemen doch ik ga nu bij Pascal van EA-TV en hij zal me foto's bezorgen genomen uit de beelden van DVD

_________________
Century game 22 juni 2019


15 Mar 2009, 22:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Gilles schreef:
Zijn er geen fotokes van de afterparty?


Misschien wel maar dan toch niet getrokken door Den Onderkroiper, ik ben er wijselijk weggebleven :D
De afwezigen hadden ongelijk zeker :lol:

Bij gebrek aan voetbal GEEN foto's van tijdens de match :whistle:

De afstand was te groot om een degelijke foto te nemen doch ik ga nu bij Pascal van EA-TV en hij zal me foto's bezorgen genomen uit de beelden van DVD


:stom: Computerpanne bij EA-TV dus foto's volgen pas in de loop van de week als PC herstelt is. :cry:

_________________
Century game 22 juni 2019


15 Mar 2009, 23:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
mss maar best, doch, qua sfeer was dit een topper (y)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


16 Mar 2009, 1:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 218 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst