La Louviere - Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 218 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 15
 La Louviere - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Verbechio schreef:
Iendrachter90 schreef:
Wie is er hier eigenlijk van plan om de verplaatsing naar la louviere te maken?Want ja,de periode is verloren wss en er zijn niet veel mensen die een verre verplaatsing over hebben daarvoor.


Tis mss tmoment om de ploeg te steunen :? ik zen er alleszins en ben ni van zin vant jaar nog een match te mankeren (1 op e seizoen is al meer dan genoeg, ook al gaant ni goe).
Kvermoed da bij ons bij de Spionkop ook ni echt minder volk zal meegaan dan normaal (we zijn meestal ni te talrijk mo toch :p )


Twas mor een vraag zé ;) ,ik ga ook alleszins.


12 Mar 2009, 20:31
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
Verbechio schreef:
Iendrachter90 schreef:
Wie is er hier eigenlijk van plan om de verplaatsing naar la louviere te maken?Want ja,de periode is verloren wss en er zijn niet veel mensen die een verre verplaatsing over hebben daarvoor.


Tis mss tmoment om de ploeg te steunen :? ik zen er alleszins en ben ni van zin vant jaar nog een match te mankeren (1 op e seizoen is al meer dan genoeg, ook al gaant ni goe).
Kvermoed da bij ons bij de Spionkop ook ni echt minder volk zal meegaan dan normaal (we zijn meestal ni te talrijk mo toch :p )


Twas mor een vraag zé ;) ,ik ga ook alleszins.


Jaja kverstaan u en had eigenlijk wel dezelfde vraag :D . Er gaan er zeker zijn die het ni meer zien zitten om zo ver te gaan voor een overbodige match. Maar meestal komt da de sfeer nog ten goede ;)

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


12 Mar 2009, 20:32
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
van steenberghe

de schutter spotbeen van dender filipovic

van damme

podevijn coulibaly steurs (lord)

boto delie

bank: vervaene, dessaer, niels spotbeen, lord


12 Mar 2009, 20:38
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
van steenberghe

de schutter spotbeen van dender filipovic

van damme

podevijn coulibaly steurs (lord)

boto delie

bank: vervaene, dessaer, niels spotbeen, lord


Dessaer op de bank?Niet overdrijven é .


12 Mar 2009, 20:41
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:

Dessaer op de bank?Niet overdrijven é .


Als hij ZOU weggaan, waarom dan al eens niet proberen met een jongen die wel blijft, het seizoen is toch al om zeep.


12 Mar 2009, 20:50
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
van steenberghe
de schutter-spotbeen-desaer-van dender
de grootte-van damme- filipovic
coully
delie-steurs(lord)

reserve: keeper-podevijn(2de helf voor de grootte) -lord (steurs)-franck of boto


12 Mar 2009, 20:51
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Verbechio schreef:
Iendrachter90 schreef:
Verbechio schreef:

Tis mss tmoment om de ploeg te steunen :? ik zen er alleszins en ben ni van zin vant jaar nog een match te mankeren (1 op e seizoen is al meer dan genoeg, ook al gaant ni goe).
Kvermoed da bij ons bij de Spionkop ook ni echt minder volk zal meegaan dan normaal (we zijn meestal ni te talrijk mo toch :p )


Twas mor een vraag zé ;) ,ik ga ook alleszins.


Jaja kverstaan u en had eigenlijk wel dezelfde vraag :D . Er gaan er zeker zijn die het ni meer zien zitten om zo ver te gaan voor een overbodige match. Maar meestal komt da de sfeer nog ten goede ;)


Ik zal er ook zeker nog elke match zijn!


12 Mar 2009, 21:45
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
------------------------------------------------------Van Steenberghe------------------------------------------------------------------------

De Schutter ------------------------------Seminck----------------------Dessaer----------------------------------Filipovic



-------------------------------------Coulibally----------------------Van Damme---------------------------------------------

Franck-----------------------------------------De Grootte-------------------------------------------------------------Steurs

-------------------------------------------------------------Delie----------------------------------------------------------------------

Bankzitter : vervaene, boto, ,podevijn, spotbeen

Uitleg : omdat ons bestuur ene zekere nuekam waardeloos vond en een resem andere spitsen klasrijk die nu allemaal totaal gebuisd zijn hebben we immers maar 1 waardevolle spits en dat is delie. Zodus moeten we hem alleen in spits zetten maar niet op een eiland maar de grootte dicht tegen hem.
Podevijn heb ik als joker op bank gezet omdat hij zijn verwachte terugval kent. Die jongen gaat na zo een blessure pas volgend seizoen "top" zijn. Franck blijft voor mij nog altijd in de ploeg. Hij heeft de beste "passing" van de ploeg en voor mij toont hij toch zijn inzet ook. Vandamme moet ervoor zorgen dat de grootte zich compleet aanvallend kan uitleven en heel dicht tegen delie kan vertoeven.Coulibally heeft tegen lalou nu de ideale gelegenheid om matchritme op te doen als defensieve mid. Als de batterijen plat zijn komt podevijn op de rechtsmidden en schuift franck terug naar centrale mid.
Van Dender heeft bij mijn opstelling verleden week zijn laatste kans gekregen en mag bij de reserven gaan nadenken waarom hij al weken aan een stuk zo nonchalant verdedigt dat het echt belachelijk overkomt.....
Iets wat ik trouwens erg betreur want ik had het wel voor van dender op back en ik hoop dat het ooit nog iets wordt met hem....
Filipovic kan aanvallend zijn momenten kiezen en met zijn raids voor gevaar zorgen en hopelijk is zijn ( vooral defensieve ) duelkracht ook beter, idem dito seminck en dessaer.
Steurs kan op links voor paniek zaaien bij tegenstander met zijn inzet, passeerbewegingen ed. en kan centraal ook opduiken; krijgt een wat vrije rol......
Over vansteenberghe valt niks te zeggen omdat hij een betrouwbare steengoede keeper is....
De schutter heeft verleden week met zijn prestatie laten zien wat hij is, een blok defensieve graniet van onschatbare waarde.


12 Mar 2009, 22:05
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
marc2 schreef:
------------------------------------------------------Van Steenberghe------------------------------------------------------------------------

De Schutter ------------------------------Seminck----------------------Dessaer----------------------------------Filipovic



-------------------------------------Coulibally----------------------Van Damme---------------------------------------------

Franck-----------------------------------------De Grootte-------------------------------------------------------------Steurs

-------------------------------------------------------------Delie----------------------------------------------------------------------

Bankzitter : vervaene, boto, ,podevijn, spotbeen

Uitleg : omdat ons bestuur ene zekere nuekam waardeloos vond en een resem andere spitsen klasrijk die nu allemaal totaal gebuisd zijn hebben we immers maar 1 waardevolle spits en dat is delie. Zodus moeten we hem alleen in spits zetten maar niet op een eiland maar de grootte dicht tegen hem.
Podevijn heb ik als joker op bank gezet omdat hij zijn verwachte terugval kent. Die jongen gaat na zo een blessure pas volgend seizoen "top" zijn. Franck blijft voor mij nog altijd in de ploeg. Hij heeft de beste "passing" van de ploeg en voor mij toont hij toch zijn inzet ook. Vandamme moet ervoor zorgen dat de grootte zich compleet aanvallend kan uitleven en heel dicht tegen delie kan vertoeven.Coulibally heeft tegen lalou nu de ideale gelegenheid om matchritme op te doen als defensieve mid. Als de batterijen plat zijn komt podevijn op de rechtsmidden en schuift franck terug naar centrale mid.
Van Dender heeft bij mijn opstelling verleden week zijn laatste kans gekregen en mag bij de reserven gaan nadenken waarom hij al weken aan een stuk zo nonchalant verdedigt dat het echt belachelijk overkomt.....
Iets wat ik trouwens erg betreur want ik had het wel voor van dender op back en ik hoop dat het ooit nog iets wordt met hem....
Filipovic kan aanvallend zijn momenten kiezen en met zijn raids voor gevaar zorgen en hopelijk is zijn ( vooral defensieve ) duelkracht ook beter, idem dito seminck en dessaer.
Steurs kan op links voor paniek zaaien bij tegenstander met zijn inzet, passeerbewegingen ed. en kan centraal ook opduiken; krijgt een wat vrije rol......
Over vansteenberghe valt niks te zeggen omdat hij een betrouwbare steengoede keeper is....
De schutter heeft verleden week met zijn prestatie laten zien wat hij is, een blok defensieve graniet van onschatbare waarde.


met zo een opstelling heeft dillen ook al gestart. marc je geeft kritiek op dillen maar start zelf maar met één spits, zonder podevijn, degroote en franck... tja en dan geef je kritiek op dillen. Als deze opstelling start dan hebben we wel een 5-0 aan ons broek want seminck is geschorst :whistle:


12 Mar 2009, 22:07
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Deju, was effe vergeten dat seminck geschorst was.Delie hoeft enkel op papier maar te staan als enigste spits, het is wel de bedoeling dat hij gesteund wordt maar dat gebeurt al weken niet .
Oké, neem dan zonder seminck de schutter centraal in zijn plaats en spotbeen op back.Alzo komt er voor van dender een plaats vrij op bank.


12 Mar 2009, 23:14
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Ieder zijn mening.
Doel : Van Steenberghe
Verdediging : De Schutter, Filipovic, Dessaer, Van Dender
Middenveld : Van Damme, Coulibaly, Steurs
Aanval : Delie, Boto, Lord.
Bank : Vervaene, Franck, De Groote, Podevijn.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


13 Mar 2009, 1:13
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Gilles schreef:
Iendrachter90 schreef:

Dessaer op de bank?Niet overdrijven é .


Als hij ZOU weggaan, waarom dan al eens niet proberen met een jongen die wel blijft, het seizoen is toch al om zeep.


Als ge Dessaer eens op de bank wilt zetten, dan wel liefst als Seminck erbij is hoor.
Trouwens, tis toch nog niet omdat iemand niet blijft dat ze uit de ploeg moeten verdwijnen. Iemand als Dessaer heeft toch altijd zijn plaats in deze ploeg. Ik denk trouwens niet dat de vervanging voor Dessaer binnen onze kern kan gezocht worden hoor.


13 Mar 2009, 1:49
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
de langen schreef:
Ieder zijn mening.
Doel : Van Steenberghe
Verdediging : De Schutter, Filipovic, Dessaer, Van Dender
Middenveld : Van Damme, Coulibaly, Steurs
Aanval : Delie, Boto, Lord.
Bank : Vervaene, Franck, De Groote, Podevijn.


Filipovic als centrale verdediger? Gij zijt zeker familie van Dillen?


13 Mar 2009, 2:51
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Smetje schreef:
de langen schreef:
Ieder zijn mening.
Doel : Van Steenberghe
Verdediging : De Schutter, Filipovic, Dessaer, Van Dender
Middenveld : Van Damme, Coulibaly, Steurs
Aanval : Delie, Boto, Lord.
Bank : Vervaene, Franck, De Groote, Podevijn.


Filipovic als centrale verdediger? Gij zijt zeker familie van Dillen?

da kan nie want er staan drie spitsen in de ploeg, jammer genoeg een beetje van dezelfde soort.


13 Mar 2009, 8:49
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
van steenbergen
de schutter-van dender-dessaer-filipovic

podevijn-van damme-coulli-steurs

lord-delie.


13 Mar 2009, 9:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 218 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst