La Louviere - Eendracht Aalst - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 218 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 15
 La Louviere - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Al kakte Arnold elke dag puur voor de leut op het bureau van GDR, dan nog moet je zo een speler houden. Zie maar wat een meerwaarde een onhandelbare speler als Mbokani kan betekenen voor een ploeg. Arnold was fit met voorsprong de beste van de kern. Punt aan de lijn.

Ik hoop in elk geval dat we volgend jaar niet opnieuw naar de onderste regionen van de rangschikking moeten kijken. Maar ik vrees er toch wel een beetje voor met de huidige gelatenheid in alle rangen van de club.


15 Mar 2009, 11:19
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
malder schreef:
Al kakte Arnold elke dag puur voor de leut op het bureau van GDR, dan nog moet je zo een speler houden. Zie maar wat een meerwaarde een onhandelbare speler als Mbokani kan betekenen voor een ploeg. Arnold was fit met voorsprong de beste van de kern. Punt aan de lijn.

Ik hoop in elk geval dat we volgend jaar niet opnieuw naar de onderste regionen van de rangschikking moeten kijken. Maar ik vrees er toch wel een beetje voor met de huidige gelatenheid in alle rangen van de club.


:lol: :plat: :lol:


15 Mar 2009, 11:21
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Allee vooruit, volgende week weer naar ginder om me onze kop te laten lachen :hmm: supporter vd iendracht, wat een leven ....

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


15 Mar 2009, 11:30
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
malder schreef:
Al kakte Arnold elke dag puur voor de leut op het bureau van GDR, dan nog moet je zo een speler houden. Zie maar wat een meerwaarde een onhandelbare speler als Mbokani kan betekenen voor een ploeg. Arnold was fit met voorsprong de beste van de kern. Punt aan de lijn.

Ik hoop in elk geval dat we volgend jaar niet opnieuw naar de onderste regionen van de rangschikking moeten kijken. Maar ik vrees er toch wel een beetje voor met de huidige gelatenheid in alle rangen van de club.


Als gij zijn loon maandelijks wou betalen ben ik volledig akkoord.


15 Mar 2009, 11:35
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Smetje schreef:
Is dat zeker dat Dillen zijn ontslag gegeven heeft? Zo ja, dan is er toch nog iets positiefs aan de nederlaag van vandaag.

Ik kon er spijtig genoeg niet bij zijn op La Lou, maar volgens wat ik gehoord heb, was het schandalig slecht. 3-1 verliezen tegen een ploeg die nauwelijks scoort en 1 op 21 ofzo gepakt had, is gewoon schandalig.

Hopelijk kiezen ze nu ne goeien trainer en kunnen ze hierdoor de betere spelers nog overtuigen om volgend seizoen te blijven. Dan kan in de resterende matchen naar volgend seizoen toe gewerkt worden.


Zojuist bevestigd op officiele site,dillen neemt ontslag .


15 Mar 2009, 11:48
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Verbechio schreef:
Allee vooruit, volgende week weer naar ginder om me onze kop te laten lachen :hmm: supporter vd iendracht, wat een leven ....


niemand doet je verplichten om naar daar terug te gaan noste week hè , daar kiest ge zelf voor! ;)


15 Mar 2009, 11:49
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
de trainer buiten,nu gaan we voor de eindronde :lol:


15 Mar 2009, 12:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Oef !

Ik hoop dat we nu iemand kunnen vinden waarin iedereen het volle vertrouwen heeft, en we voor een meerjarenproject kunnen gaan.
Om dat een mogelijkheid tot slagen te geven zal het wel iets anders dan een nieuwe uitgewrongen dweil moeten zijn.

_________________
If you never try, you'll never know


15 Mar 2009, 12:37
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Voor mij is het gisteren genoeg geweest. Een goede verstaander heeft maar een half woord nodig. Wel, de spelers hebben gisteren 90 minuten lang geantwoord dat we nietmeer hoeven te komen kijken naar hen. Of niet soms ?
Compleet inzetloos tegen een ploeg waarvan de spelers nietmeer betaald worden, is dat geen regelrechte schande ?? !! Voor mij houdt het dan ook op ..... naar centre ga ik niet, de thuismatch wel..... als ze dan ook als een bende tamzakken spelen kan troch nog wat olie op vuur gieten....
Het is een seizoen geworden met fouten op alle gebied. Een bestuur die tegenvallende transfers verricht, een compleet waardeloze trainer en een spelersgroep die ondanks technisch de beste van de reeks gewoon inzetloos en totaal gelaten speelt.
1 devies !!!!! geert de ridder !!!! HAAL VOLGEND SEIZOEN 3/4 WERKERS SPELERS NAAR AALST DIE HUN TRUITJE WILLEN NATMAKEN !!!! En geen zaalvoetballerkens !!!!! Het is immers derde klasse !!! En daarin hebben we wekelijks gemerkt dat spelers met inzet het halen op lusteloze techniciens....


15 Mar 2009, 12:51
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 18:16
Berichten: 280
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Ik heb precies den indruk dat er volgende week niemand meer gaat, sebiet gaan we daar nog maar met 40 zijn in dat groot vak!

Allesinds, gisteren niet veel van de wedstrijd gezien maar vond het niet erg want het was toch niet om aan te zien! Ik weet wel dat de sfeer goed was dus wij treffen zeker geen schuld!

Dillen buiten is toch al 1 goeie zaak, nu een goede trainer aanstellen, voor mij mag dat diene Geeraerds zijn, zo'n groot loon zal diene toch niet hebben als hij zelf terug op zaventem wilt gaan werken, en bouwen aan volgend jaar!

Roel


15 Mar 2009, 12:59
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2297
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Kben eens curieus wie er zondag op de bank gaat zitten dan?

Eigenlijk schandalig dat men dit zo lang heeft laten aanslepen. Had dit tijdens de winterstop gebeurd kon er nog redelijk wat rechtgetrokken zijn (eindrondeticket + top 5 of eventueel meer). Denk dat deze manier van werken er heeft voor gezorgd dat bepaalde spelers zoals Lord en Coulli sowiezo opstappen.


15 Mar 2009, 13:03
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Zienaa schreef:
Kben eens curieus wie er zondag op de bank gaat zitten dan?

Eigenlijk schandalig dat men dit zo lang heeft laten aanslepen. Had dit tijdens de winterstop gebeurd kon er nog redelijk wat rechtgetrokken zijn (eindrondeticket + top 5 of eventueel meer). Denk dat deze manier van werken er heeft voor gezorgd dat bepaalde spelers zoals Lord en Coulli sowiezo opstappen.


Zie het al gebeuren naar volgende week toe. Plots iedereen fit :D

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


15 Mar 2009, 13:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
pfff trok op geen kloten e! chance da we er met opc een feesje van gemaakt hebben :banana:

doet iet oit, asge ver dn'iendracht zetj! :banana: :EA:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


15 Mar 2009, 13:21
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Zienaa schreef:
Kben eens curieus wie er zondag op de bank gaat zitten dan?

Eigenlijk schandalig dat men dit zo lang heeft laten aanslepen. Had dit tijdens de winterstop gebeurd kon er nog redelijk wat rechtgetrokken zijn (eindrondeticket + top 5 of eventueel meer). Denk dat deze manier van werken er heeft voor gezorgd dat bepaalde spelers zoals Lord en Coulli sowiezo opstappen.


Ons bestuur was niet van plan hem buiten te smijten denk ik ,gelukkig dat dillen het zelf inzag.Zaterdag zal vanderidt wel trainer spelen .Dit deed hij gisteren en vorige week ook al voor een groot stuk.Voor de rest chapeau voor de spionkop die het enige goede van de match brachten,prachtige sfeer.


15 Mar 2009, 13:23
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Stijn schreef:
Ik vind anderzijds wel dat het gebleit over Arnold ook stilaan mag ophouden.
Ik zag hem ook graag spelen, en had hem ook graag gehouden, maar de beslissing van de club was op zijn minst verdedigbaar, zoniet volledig te begrijpen, te noemen.
Als ge als bestuur weet wat die kerel u kost (niet-EU-speler!, zoek het minimumloon maar eens op), en die veegt dan zo zijn gat aan zijn revalidatie. Ge doet er als club alles aan om hem zo goed mogelijk te begeleiden, als ge dan niet au sérieux genomen wordt... Dan kan ik dat heel goed begrijpen dat het op een bepaald punt teveel wordt, en dat ge begint te rekenen wat ge met zijn loon allemaal nog zou kunnen doen.
Ik wens Arnold het allerbeste toe, maar, typisch voor een speler, hult hij zich graag in de slachtofferrol, terwijl hij zelf absoluut ook zijn fouten heeft.


Kijk hé Stijn, met alle respect, maar wil jij de slechte gang van zaken dan niet zien??? Je bent precies nen tweeden Ajuin aan het worden en alles aan het goedpraten. Het was verdomme beter toen het bestuurscrisis was, toen haalden we nog punten...

Dat Arnold nen niet-EU speler was, wisten ze al in vierde en toen geven ze hem een contract van 3 jaar met het oog op een latere doorverkoop... Het bestuur heeft hem dat contract gegeven en laten ondertekenen of niet soms? Als hij er 22 binnenlapt, was dat geen probleem hé... Altijd vooraf kijken!

Akkoord ivm zijn revalidatie, maar dat hij dan veel te snel moet herbeginnen en alles moet spelen daarna, is ook Arnold zijn fout zeker? En dit jaar is hij van dag 1 als stront behandeld en dat was inderdaad nog vóór Dillen's tijdperk. Maar die heeft ook niet echt aangedrongen hé om hem weer in de kern te krijgen. En dat gezever over dat loon: tel het loon dat je aan Iako, Wouter, Boussoufa en Kabongo hebt moeten geven op (nutteloze transfers tov Arnold) en je kon Arnold makkelijk blijven betalen. Arnold is te duur, maar Van Mieghem een contract laten tekenen van 5 jaar dat kan dan weer wel??? Iemand van 15 gelooft die onzin misschien, maar den dezen niet zenne...

De transfers van de winter waar ik nog niet bij voorbaat mocht over oordelen: wat heb je daarop te zeggen?? Degroote is nog een grotere ramp als Van Mieghem - voor die sukkel moet Couly uit de ploeg. Ik blijf Dugardeyn nog altijd hoger inschatten dan Couly, maar ten opzichte van Degroote, is Couly wel wereldklasse hoor. Degroote heeft niks bijgedragen tot nu toe - wint zelfs geen duel. Heeft gisteren centraal en op rechts gestaan en heeft op de twee posities weer eens gedaan wat hij al een hele terugronde doet: ABSOLUUT NIKS!

Filipovic als leider??? Dan mag hij opnieuw leren wat verdedigen is, want hij liep gisteren zijn man te dekken op 5 meter... Als ik dan zie, dat we daar "ons weinige geld" hebben ingestoken tijdens de winter en we daardoor mannen die wel al iets hadden bewezen bij ons afserveren, dan stel ik mij grote vragen.
Volgens mij hebben we de Dender-spelers gekregen van Dender zodat ze zeker zouden zijn dat we NIET uit derde zouden geraken.

Van Dender die steekt ook al weken niks uit, maar staat wel week na week in de ploeg. Steurs maakt in tien minuten tegen Waregem twee goals en nu "gebruiken" we hem plots als tweede spits??? Er loopt dan wel geen kat op midden links hé. Gevolg: alle balans weg in het team. Van Damme moet alles dichtlopen op dat middenveld, Franck die probeert, maar met Degroote speel je met tien. Deschutter krijgt ook een terugval, begrijpelijk als je met zo'n krotters moet spelen.

Niels Spotbeen wordt gisteren vervangen maar was wel de enige in de eerste helft die een bal voor doel kon brengen hé? Delie loopt en werkt, maar komt niet in de zestien.

Als Podevijn gisteren inkomt als centrale middenvelder en Couly zit ook op de bank, dan weet je het wel zeker. Boto is vrijdag ook boos weggelopen tijdens de rust van de reservenmatch en is plots "geblesseerd". Lord idem dito.

Maar je mag De Ridder allemaal blijven aanbidden... Hij is ook verantwoordelijk voor de malaise. Hij doet de transfers. Wie doet de contractbesprekingen??? Want ik heb nog geen nieuws wie er gaat blijven hé en we zijn maart. Vorig seizoen wist Verheyden in januari al dat hij mocht opkrassen. Alle gasten met wat kwaliteiten zijn nagenoeg weg, de helft van de supporters ook al...who's next????

Een triestige affaire is het en Troch gaat nog nooit zo'n applaus gehad hebben als wanneer hij op bezoek gaat komen met FCN... Die gasten kostte de club ook geld, maar hij kon godverdomme op een bal trappen... Wie kan dat bij ons dit jaar???

In de gazet spelen we goed volgens de spelers, maar dat ze fysiek, tactisch en voetbaltechnisch gisteren door 6-maanden niet-betaalde spelers overspeeld zijn geworden, dat zien ze zelf niet...

We zijn gisteren als supporters van minuut 1 weer eens belachelijk gemaakt...en dat voor ongeveer de 20ste keer dit seizoen...

Merci Iendracht, merci!


15 Mar 2009, 13:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 218 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst