La Louviere - Eendracht Aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 218 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 15
 La Louviere - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
supersossis schreef:
Hugo schreef:
Oproep aan onze superfans!
ik vermoed naar aanleiding van de spreekkoren van vorig seizoen, dat ze morgen waarnemers zullen sturen naar deze wedstrijd. :hmm:
ik geloof dat we dergelijke zaken voor het ogenblik kunnen missen als kiespijn, wij hebben prachtige clubliederen genoeg om onze jongens aan te moedigen. :worship:
Misschien vinden jullie mij een zeurpiet, maar denk je niet dat we al genoeg geviseerd worden.
Hopelijk kunnen we eens een mooie overwinning behalen en daarna kan je eens uit de bol gaan op de OPC's jubileumparty. :banana:



da was enkel ver de eerste en tweede klasse had ik ergens gelezen in de gazet,t zou mij nu wel nie al te neig verbazen da ze daar voor de eendrachtfans een uitzondering gaan op maken,ze zoeken ons toch al enigste jaren en ze gaan nie stoppen tot ze ons een voor een ne kloot afgetrokken hebben....


Dat bedoel ik nu juist besten, ze zitten op iedere gelegenheid te wachten om ons nog eens een loer te draaien die heren van den bond. :fuck:


't zijn daar een voor een KRABBERS van 't ergste soort....... :lol:


13 Mar 2009, 22:32
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
supersossis schreef:
Hugo schreef:
supersossis schreef:


da was enkel ver de eerste en tweede klasse had ik ergens gelezen in de gazet,t zou mij nu wel nie al te neig verbazen da ze daar voor de eendrachtfans een uitzondering gaan op maken,ze zoeken ons toch al enigste jaren en ze gaan nie stoppen tot ze ons een voor een ne kloot afgetrokken hebben....


Dat bedoel ik nu juist besten, ze zitten op iedere gelegenheid te wachten om ons nog eens een loer te draaien die heren van den bond. :fuck:


't zijn daar een voor een KRABBERS van 't ergste soort....... :lol:


:plat:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


13 Mar 2009, 22:55
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Citeer:
Wedstrijdinfo
Roel Van Den Brande is nog steeds buiten strijd en ook doelman Lieven De Veirman is nog steeds buiten strijd. Het wordt afwachten of Lionel Lord terugkeert uit blessure. Ook afwachten of Tidiany Coulibaly terugkeert in de kern. Michael Seminck is geschorst. Niels De Schutter, Predrag Filipovic en Marijn Steurs moeten opletten voor een gele kaart die hen de volgende wedstrijd zou kosten.
Citeer:



ge kunt deze namen op een briefken schrijven en zaterdag eens kijken wie van deze drie er een (waarschijnlijk licht toegekende) gele kaart zal ontvangen van den arbitter.....k zal er nie ver naast zitten als ik zeg da zeker 2 van de drie er een zullen krijgen...... :hmm: :hmm: :hmm:


13 Mar 2009, 23:29
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
VOETBAL 3DE KLASSE AALST Marijn Steurs op zoek naar eerherstel

'Ons seizoen redden'


De manier waarop Aalst na de Diegemse gelijkmaker machteloos het gebeuren moest ondergaan, sloeg gaten in het mentale front. Voor Marijn Steurs is winst bij rode lantaarn La Louvière nu een must.

De thuisnederlaag tegen Diegem zindert nog na, want de hoop op een eindrondeticket is niet meer dan een strohalm?

Marijn Steurs: 'We kwamen meteen op voorsprong en alles zag er schitterend uit tot de match plots kantelde. We leden pas onze eerste nederlaag na Nieuwjaar, maar die kwam hard aan omdat het voor eigen publiek gebeurde in de match die ons op kop van de derde periode had moeten brengen. Het heeft geen zin om de hoofdjes te laten hangen. We moeten nu voor zeven zeges op rij omdat we dat aan de fans verplicht zijn. Zolang het mathematisch mogelijk is, moeten we er voor blijven gaan.'

Met La Louvière krijgt Aalst een zwak broertje geserveerd om het vertrouwen op te krikken?

'In vergelijking met de heenmatch lopen er vier nieuwe spelers rond en dus passen we maar beter op. Ik speelde nooit eerder op Tivoli en kijk er wel naar uit omdat het eerste klasse uitstraalt. Zaterdagavondvoetbal vind ik ook iets aparts hebben. De Aalsterse fans zullen wel opnieuw op post zijn en hen mogen we niet ontgoochelen. We moeten hen iets terug schenken voor de wekelijkse steun. Niemand verwachtte La Louvière onderin en ik blijf dan ook eerder wantrouwig om die ploeg al af te schrijven. Het is duidelijk dat er bij Aalst iets ontbreekt om te wedijveren met de kopploegen. We brengen wel goed voetbal, maar op een domme manie laten we ons telkens toch weer ringeloren. Voetbaltechnisch moeten we nochtans voor niemand onderdoen.'

Na een moeilijke seizoenstart brak je helemaal door?

'Ik geef grif toe dat ik me even moest aanpassen aan de nieuwe omgeving. Ik moet voor elke dag ook een grote afstand overbruggen, maar intussen heb ik het ritme beet. Ik knokte terug en ben tevreden met het niveau dat ik momenteel haal. Ik speel ook op diverse posities, maar doe dat zonder morren. Dat zit nu eenmaal in mijn karakter gebakken, want ik ben een echte ploegspeler. Jammer dat we met deze mooie club zo ver terug tuimelden in het klassement. Er werd al eens gesproken over een contractverlenging, maar dat zijn zorgen voor later. Eerst wil ik dat eindrondeticket helpen afdwingen, want ik geloof er nog steeds in.'


Wim Redant

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


13 Mar 2009, 23:31
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
supersossis schreef:
Citeer:
Wedstrijdinfo
Roel Van Den Brande is nog steeds buiten strijd en ook doelman Lieven De Veirman is nog steeds buiten strijd. Het wordt afwachten of Lionel Lord terugkeert uit blessure. Ook afwachten of Tidiany Coulibaly terugkeert in de kern. Michael Seminck is geschorst. Niels De Schutter, Predrag Filipovic en Marijn Steurs moeten opletten voor een gele kaart die hen de volgende wedstrijd zou kosten.
Citeer:



ge kunt deze namen op een briefken schrijven en zaterdag eens kijken wie van deze drie er een (waarschijnlijk licht toegekende) gele kaart zal ontvangen van den arbitter.....k zal er nie ver naast zitten als ik zeg da zeker 2 van de drie er een zullen krijgen...... :hmm: :hmm: :hmm:


Dat zit er zeker in, die mannen missen liever de wedstrijd tegen Centre, dan de derby tegen St.Niklaas.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


13 Mar 2009, 23:34
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Lionel Lord (Aalst) op het politiebureau

Lionel Lord daagde woensdag opnieuw niet op voor de training. Dit keer werd de Nederlander staande gehouden door de politie die naar verluidt zijn auto nauwkeurig onderzocht en hem meenam voor verhoor op het politiebureau.

Het is intussen in Aalst ook wel een publiek geheim dat Lord een broertje dood heeft aan hard trainen. Niels De Schutter trainde voluit. Michael Seminck zit zaterdag op Tivoli op de tribune wegens een gele strafdag. (RWD)
komt uit het nieuwsblad

:? :? :? :? :? :?


13 Mar 2009, 23:36
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
supersossis schreef:
Lionel Lord (Aalst) op het politiebureau

Lionel Lord daagde woensdag opnieuw niet op voor de training. Dit keer werd de Nederlander staande gehouden door de politie die naar verluidt zijn auto nauwkeurig onderzocht en hem meenam voor verhoor op het politiebureau.

Het is intussen in Aalst ook wel een publiek geheim dat Lord een broertje dood heeft aan hard trainen. Niels De Schutter trainde voluit. Michael Seminck zit zaterdag op Tivoli op de tribune wegens een gele strafdag. (RWD)
komt uit het nieuwsblad

:? :? :? :? :? :?


Tiens, wist ik niet van Lord, wat was de reden?
Waren zijn boordpapieren niet in orde of zo? :?

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


13 Mar 2009, 23:44
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
supersossis schreef:
Lionel Lord (Aalst) op het politiebureau

Lionel Lord daagde woensdag opnieuw niet op voor de training. Dit keer werd de Nederlander staande gehouden door de politie die naar verluidt zijn auto nauwkeurig onderzocht en hem meenam voor verhoor op het politiebureau.

Het is intussen in Aalst ook wel een publiek geheim dat Lord een broertje dood heeft aan hard trainen. Niels De Schutter trainde voluit. Michael Seminck zit zaterdag op Tivoli op de tribune wegens een gele strafdag. (RWD)
komt uit het nieuwsblad

:? :? :? :? :? :?


Tiens, wist ik niet van Lord, wat was de reden?
Waren zijn boordpapieren niet in orde of zo? :?


In HLN stond dat er iets niet in orde was met zijn wagen ,kan veel zijn.


13 Mar 2009, 23:46
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
supersossis schreef:
Lionel Lord (Aalst) op het politiebureau

Lionel Lord daagde woensdag opnieuw niet op voor de training. Dit keer werd de Nederlander staande gehouden door de politie die naar verluidt zijn auto nauwkeurig onderzocht en hem meenam voor verhoor op het politiebureau.

Het is intussen in Aalst ook wel een publiek geheim dat Lord een broertje dood heeft aan hard trainen. Niels De Schutter trainde voluit. Michael Seminck zit zaterdag op Tivoli op de tribune wegens een gele strafdag. (RWD)
komt uit het nieuwsblad

:? :? :? :? :? :?


Tiens, wist ik niet van Lord, wat was de reden?
Waren zijn boordpapieren niet in orde of zo? :?


de politie is da hier nog nie echt gewoon in belgie , ne neger da én werkt én nederlands praat én me nen auto rijdt ..... heel raar :D
t is e graptjen e,schiet mij nu allemaal nie af .... :lol:


13 Mar 2009, 23:47
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Thomas spotbeen,lord en boto speelden met de beloften dus dillen gaat morgen startten met dezelfde 11 alleen gaat coulibaly op de plaats van seminck spelen dillen kennende .Beloften wonnen trouwens met 4-1
Doelpunten van :lord ,gacem en 2 keer van Lysebeth .


13 Mar 2009, 23:56
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
Hugo schreef:
supersossis schreef:
Lionel Lord (Aalst) op het politiebureau

Lionel Lord daagde woensdag opnieuw niet op voor de training. Dit keer werd de Nederlander staande gehouden door de politie die naar verluidt zijn auto nauwkeurig onderzocht en hem meenam voor verhoor op het politiebureau.

Het is intussen in Aalst ook wel een publiek geheim dat Lord een broertje dood heeft aan hard trainen. Niels De Schutter trainde voluit. Michael Seminck zit zaterdag op Tivoli op de tribune wegens een gele strafdag. (RWD)
komt uit het nieuwsblad

:? :? :? :? :? :?


Tiens, wist ik niet van Lord, wat was de reden?
Waren zijn boordpapieren niet in orde of zo? :?


In HLN stond dat er iets niet in orde was met zijn wagen ,kan veel zijn.


Ok, bedankt voor de inlichting, maar 't is toch nog niet zo straf als diene zwarte speler die met zijn brommerken op de autosnelweg reed, zijn naam ontsnapt mij. :?

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


14 Mar 2009, 0:00
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Was dat Ebiede niet?


14 Mar 2009, 0:16
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Smetje schreef:
Was dat Ebiede niet?

Het is best mogelijk maar ik ben niet zeker, maar dit voorval was wel de max. :lol:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


14 Mar 2009, 0:22
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12
Berichten: 1023
Leeftijd: 53
Locatie: mollem-asse
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Nee dat was koko masesa denk ik.

_________________
Afbeelding


14 Mar 2009, 0:45
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
zandbergske schreef:
Nee dat was koko masesa denk ik.



inderdaad,da was koka masesa....zijne naam alleen al is hilarisch.....maar zijn stunts nog meer :plat:


14 Mar 2009, 0:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 218 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 105 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst