MVDM: La Louviere - Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 MVDM: La Louviere - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: MVDM: La Louviere - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
jammer dat er hier geen eensgezindheid is, en dat er toch nog mensen punten geven. nu ja, ieder zijn mening, maar voor mij verdiend er niemand punten buiten de keeper.


Vandaar ook dat dit een forum is, waar ieder zijn eigen mening mag ventileren en het zou veel eensgezinder zijn mocht elkeen deze ook respecteren. Den ene geeft er den andere niet. Volgende week mss net andersom... So what?

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


15 Mar 2009, 13:13
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: MVDM: La Louviere - Eendracht Aalst
De punten worden verdeeld in percenten. Het is dus niet als bijna niemand zou stemmen (er zijn er altijd wel die stemmen) de spelers minder punten zouden krijgen hé. Dan zou gewoon de stem van diegene die wel stemmen (hun goed recht trouwens) zwaarder doorwegen.


15 Mar 2009, 13:18
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58
Berichten: 537
Locatie: Aalst
Bericht Re: MVDM: La Louviere - Eendracht Aalst
Twas ni goed e... :(

Van steenberghe 7p (dankzij hem hebben we in de vorige matchen toch nog wat punten gepakt)

Delie 2p (Niet dat hij goed was , maar zoals eerder gezegd heeft hij een enorme inzet)

Niels De Schutter 1p (Tja , je moet iemand kiezen he. Ook deftige inzet)


15 Mar 2009, 17:41
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12
Berichten: 1766
Leeftijd: 38
Locatie: Affligem
Bericht Re: MVDM: La Louviere - Eendracht Aalst
1. Van Steenberghe 5 ptn
2. De Schutter 3ptn
3. Delie 2 ptn


15 Mar 2009, 21:33
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2006, 19:53
Berichten: 202
Locatie: haaltert
Bericht Re: MVDM: La Louviere - Eendracht Aalst
steven van steenberge 5p
Delie 3p
steurs 2p


16 Mar 2009, 0:21
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06 Okt 2008, 19:48
Berichten: 70
Leeftijd: 42
Bericht Re: MVDM: La Louviere - Eendracht Aalst
Ook ik geef enkel punten op inzet

Van Steenberghe 5p
Delie 3p
Dessaer 2p

_________________
Oilsjteneer to the bone!


16 Mar 2009, 10:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: MVDM: La Louviere - Eendracht Aalst
Ik zou uit sollidariteit ook géén punten geven. Maar de enkelingen die er verdienen op wilskracht en inzet mogen deze punten niet ontzegd worden. :wow:
Steven Van Steenberge 6 p
Delie 2 p
Steurs 2 p

_________________
Century game 22 juni 2019


16 Mar 2009, 12:38
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: MVDM: La Louviere - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
Ik geef deze week aan geen enkele speler punten en ik hoop dat iedereen mijn voorbeeld volgt.
We schieten terrecht op onze trainer, maar de ploeg laat ons verdomme ook al een gans seizoen in de steek en dat mag ook eens gezegd worden nietwaar?
Sommigen denken al vlug dat ze te goed zijn voor den Iendracht, :stom: maar ik heb nog geen enkele speler constant prestaties zien leveren waarvan je kan zeggen, dat is een speler die hogerop kan gaan spelen. :wadde:
Dat ze zich eerst maar eens bewijzen in derde of vierde klasse!
Dat velen nog de moed hadden om zich te verplaatsen naar Tivoli (y) en dan naar zo een optreden van de ploeg moeten kijken maakt mij enorm boos om van te kotsen. :kots:
Dit toont weinig respect tegenover hun trouwe fans, waar is de tijd gebleven dat ze vochten voor de ploeg tot ze er bij neervielen. :boks:
Voor mijn part mogen ze zaterdag gerust eens voor een leeg bezoekersvak spelen.
Het seizoen zit er bijna op en ik kan de goede wedstrijden op mijn één hand tellen, want vergeet niet we het nodige geluk hadden bij sommige driepunters, anders speelden we nog tegen de degradatie.
Enfin, gewoon schandalig, vandaar mijn beslissing. :fuck:

Ondanks alles blijf ik natuurlijk 100% Iendrachter! :EA:


heb na de match in denderhof ne speler dak nie bij naam noem de woorden "ik en heel de ploeg schaam mij hiervoor,we hebben vanavond jullie als supporter in de steek gelaten,ook al bleven jullie ons voluit steunen de hele match" horen uitspreken..... :wadde: was dit dan een bewust slechte match om de trainer buiten te krijgen? k heb daarop dan geantwoord,speel in t vervolg dan gewoon voor die supporters he...t zijn nog altijd de beste die ge u kunt wensen als voetballer....maar op deze manier haken ze zeker af voor de volgende matchen...maar kom,trainer is weg,hopelijk zal er nu wel gevoetbalt worden,t is nu wel al 3 weken te laat maar t kan de pijn weer wa verlichten...


16 Mar 2009, 16:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst