MVDM: La Louviere - Eendracht Aalst | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 MVDM: La Louviere - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht MVDM: La Louviere - Eendracht Aalst
Voor het 4de jaar op rij tracht Iendracht.be de meest verdienstelijke speler van het seizoen te vinden. Elke week kunnen geregistreerden op het forum hiervoor hun stem uitbrengen. Denis Dessaer was vorig jaar de oververdiende "Iendrachter van het seizoen". Jeugdproducten Jens Podevijn en Michael Seminck vervolledigden het podium. Dessaer won ook de verkiezing op de officiële site, in tegenstelling tot vorig jaar toen Seminck op Iendracht.be won en Thomas Troch op eendracht-aalst.be

Puntenverdeling
Net als vorig seizoen krijgt iedereen 10 punten ter beschikking die hij volgens volgende voorwaarden mag verdelen:

3 spelers van E.Aalst die in de wedstrijd meespeeld moeten verkozen worden
De 2de verkozen speler krijgt minimaal 2 punten, de 3de verkozen minimaal 1 punt.
Spelers een gelijk aantal punten geven is toegestaan mits aan bovenstaande voorwaarden voldaan is.
Stemmen kan tot donderdagmorgen 8 uur

Sinds dit seizoen verdelen we elke speeldag 100 punten over de door de forumgebruikers verkozen spelers. Zo weegt elke speeldag even zwaar door in de eindafrekening. Een speler kan dus maximum 70 punten verdienen per speeldag (als iedereen hem op 1 zou hebben gezet).


15 Mar 2009, 1:32
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: MVDM: La Louviere - Eendracht Aalst
Ik geef deze week aan geen enkele speler punten en ik hoop dat iedereen mijn voorbeeld volgt.
We schieten terrecht op onze trainer, maar de ploeg laat ons verdomme ook al een gans seizoen in de steek en dat mag ook eens gezegd worden nietwaar?
Sommigen denken al vlug dat ze te goed zijn voor den Iendracht, :stom: maar ik heb nog geen enkele speler constant prestaties zien leveren waarvan je kan zeggen, dat is een speler die hogerop kan gaan spelen. :wadde:
Dat ze zich eerst maar eens bewijzen in derde of vierde klasse!
Dat velen nog de moed hadden om zich te verplaatsen naar Tivoli (y) en dan naar zo een optreden van de ploeg moeten kijken maakt mij enorm boos om van te kotsen. :kots:
Dit toont weinig respect tegenover hun trouwe fans, waar is de tijd gebleven dat ze vochten voor de ploeg tot ze er bij neervielen. :boks:
Voor mijn part mogen ze zaterdag gerust eens voor een leeg bezoekersvak spelen.
Het seizoen zit er bijna op en ik kan de goede wedstrijden op mijn één hand tellen, want vergeet niet we het nodige geluk hadden bij sommige driepunters, anders speelden we nog tegen de degradatie.
Enfin, gewoon schandalig, vandaar mijn beslissing. :fuck:

Ondanks alles blijf ik natuurlijk 100% Iendrachter! :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


15 Mar 2009, 8:46
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: MVDM: La Louviere - Eendracht Aalst
Ere wie ere toekomt...

Enige die voor mij ook maar punten verdienen, dus redelijk verdeeld

Delie 4ptn, ge moet het maar doen hé seg daar op uw eiland. De meest ondankbare taak en toch driedubbel zijne kop voor leggen. Zet daar nen deftige spits naast en hij scoort met gemak.

Vandamme 3ptn, zowat de enige op het veld met "klaar" zicht!

Van Steenberghe 3ptn, drie goals waar hij niks kan aan doen. De planten voor hem hadden duidelijk (opnieuw?) geen zin vandaag. Wat een ruimte werd daar weer vrij gegeven.

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


15 Mar 2009, 10:04
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: MVDM: La Louviere - Eendracht Aalst
al twee weken een compleet NUTTELOZE topic, sluiten deze boel. vorige week kon je van damme nog punten geven en nu van steenberghe. maar daar stopt het!

van damme was slecht, en delie, sorry maar die jongen is heel beperkt. Niks persoonlijk op de man die dit post hé. delie wordt "geroemd" om zijn inzet en zo, sorry maar dat is geen maatstaf das het minimum.

de enige die punten verdienen zijn WIJ supporters :EA: :worship: die op een zaterdag deze lamentabele boel krabbers wil zien spelen.

GEEN INZET, GEEN PLOEG, GEEN BEZIELING!!! :stom:


15 Mar 2009, 10:08
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: MVDM: La Louviere - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
Delie wordt "geroemd" om zijn inzet en zo, sorry maar dat is geen maatstaf das het minimum.


Idd, erg dat we als supporter van "den iendracht" enkel voor dergelijke gedrevenheid nog punten kunnen geven. Kwa voetballend vermogen wordt het ver zoeken... Gezien het qua geleverde spel quasi onmogelijk is een man van de match te kiezen, wordt je wel genoodzaakt om te selecteren op inzet en motivatie.

El Corredor schreef:
de enige die punten verdienen zijn WIJ supporters :EA: :worship: die op een zaterdag deze lamentabele boel krabbers wil zien spelen.


Akkoord, wat onze "kop" gisteren liet horen was prachtig. Die inzet op het veld en thad er ook al anders kunnen uitzien. Ware het niet voor de vrienden in de tribune, ik was er ook al een paar keer niet bij geweest... 2 weken op rij echter in die k*ttribune zie ik echt niet zitten....

El Corredor schreef:
GEEN INZET, GEEN PLOEG, GEEN BEZIELING!!! :stom:

Geen ploeg en geen bezieling, daar ben ik het mee eens, maar qua inzet niet iedereen over dezelfde kam scheren aub, ook al zijn ze schaars.

_________________
*** Iendracht Forever ***

*** Com'on you Spurs ***


15 Mar 2009, 10:34
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: MVDM: La Louviere - Eendracht Aalst
BVW schreef:
Ere wie ere toekomt...

Enige die voor mij ook maar punten verdienen, dus redelijk verdeeld

Delie 4ptn, ge moet het maar doen hé seg daar op uw eiland. De meest ondankbare taak en toch driedubbel zijne kop voor leggen. Zet daar nen deftige spits naast en hij scoort met gemak.

Vandamme 3ptn, zowat de enige op het veld met "klaar" zicht!

Van Steenberghe 3ptn, drie goals waar hij niks kan aan doen. De planten voor hem hadden duidelijk (opnieuw?) geen zin vandaag. Wat een ruimte werd daar weer vrij gegeven.


Ere wie ere toekomt? Vandamme heeft buiten ne laffen tackle gene deftige pas gegeven en voor de rest volg ik het voorbeeld van hugo geen punten voor deze week.


15 Mar 2009, 11:21
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: MVDM: La Louviere - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
BVW schreef:
Ere wie ere toekomt...

Enige die voor mij ook maar punten verdienen, dus redelijk verdeeld

Delie 4ptn, ge moet het maar doen hé seg daar op uw eiland. De meest ondankbare taak en toch driedubbel zijne kop voor leggen. Zet daar nen deftige spits naast en hij scoort met gemak.

Vandamme 3ptn, zowat de enige op het veld met "klaar" zicht!

Van Steenberghe 3ptn, drie goals waar hij niks kan aan doen. De planten voor hem hadden duidelijk (opnieuw?) geen zin vandaag. Wat een ruimte werd daar weer vrij gegeven.


Ere wie ere toekomt? Vandamme heeft buiten ne laffen tackle gene deftige pas gegeven en voor de rest volg ik het voorbeeld van hugo geen punten voor deze week.


Sorry, dan zalt mijn fout zijn. Had op den bus al nen halven bak binnen en dan ziet ge alles al wat beter dan ne nuchter mens. Kzal voortaan wa minder drinken. Bedankt voor de raad...

Eentje voor de goei verstaanders :oooh:

_________________
*** Iendracht Forever ***

*** Com'on you Spurs ***


15 Mar 2009, 11:39
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12
Berichten: 1766
Leeftijd: 38
Locatie: Affligem
Bericht Re: MVDM: La Louviere - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
Ere wie ere toekomt? Vandamme heeft buiten ne laffen tackle gene deftige pas gegeven en voor de rest volg ik het voorbeeld van hugo geen punten voor deze week.


Laffe tackle? Ze zouden beter allemaal wa meer zo een "laffe" tackles doen ipv den tegenstander op hun gemakske te laten spelen


15 Mar 2009, 12:00
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: MVDM: La Louviere - Eendracht Aalst
Van Damme 4
Van Steenberge 4
Dessaer 2
:EA: blijven steunen in goede en kwade tijden;
in ziekte en gezondheid.


15 Mar 2009, 12:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: MVDM: La Louviere - Eendracht Aalst
1. Delie 5 punten
2. Van Steenberghe 3 punten
3. Dessaer 2 punten

Wat mij opviel: Delie en Steven als eersten naar binnen, kopje naar beneden en 1 vat frustratie....
Een karaktertrekje die je meestal enkel bij diegenen ziet die de winnersmentaliteit in zich hebben.

_________________
If you never try, you'll never know


15 Mar 2009, 12:40
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: MVDM: La Louviere - Eendracht Aalst
Punten geven !!!!! Sorry , maar aub , waarom maak je geen topic om punten af te trekken !!!!!!!!
ok, goed dan maar, daar ik volgende week verstek geef naar centre zal ik alle moed bijeenrapen en toch wat punten geven ....
10 punten voor de inzet van de supporters !!!!!! telt dat ook mee ??? !!! ??

van steenberghe : 6 punten !!! ( de enige op normaal niveau !!!)
vandamme: 2 punten (karakter in een ploeg vol tamzakken)
delie : 2 punten ( karakter in een ploeg vol tamzakken)

Ik val in herhaling maar wat kun je meer over die 90 minuten gisteren vertellen?
Dat het luxemburgs bier niet zo goed was ? Dat we meer dan kilometer moesten rondstappen voor een eindeseizoensmatch? Dat beesten drank krijgen maar wij als supporters enkel tijdens de rust ? en de eerste 30 minuten van de match??
Vandaar tien minuten voor INZET VAN DE SUPPORTERS ....


15 Mar 2009, 12:59
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 18:16
Berichten: 280
Bericht Re: MVDM: La Louviere - Eendracht Aalst
marc2 schreef:
Punten geven !!!!! Sorry , maar aub , waarom maak je geen topic om punten af te trekken !!!!!!!!
ok, goed dan maar, daar ik volgende week verstek geef naar centre zal ik alle moed bijeenrapen en toch wat punten geven ....
10 punten voor de inzet van de supporters !!!!!! telt dat ook mee ??? !!! ??

van steenberghe : 6 punten !!! ( de enige op normaal niveau !!!)
vandamme: 2 punten (karakter in een ploeg vol tamzakken)
delie : 2 punten ( karakter in een ploeg vol tamzakken)

Ik val in herhaling maar wat kun je meer over die 90 minuten gisteren vertellen?
Dat het luxemburgs bier niet zo goed was ? Dat we meer dan kilometer moesten rondstappen voor een eindeseizoensmatch? Dat beesten drank krijgen maar wij als supporters enkel tijdens de rust ? en de eerste 30 minuten van de match??
Vandaar tien minuten voor INZET VAN DE SUPPORTERS ....


10 punten zeker?

Ik geef ook 10 punten aan de supporters!


15 Mar 2009, 13:01
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: MVDM: La Louviere - Eendracht Aalst
jammer dat er hier geen eensgezindheid is, en dat er toch nog mensen punten geven. nu ja, ieder zijn mening, maar voor mij verdiend er niemand punten buiten de keeper.


15 Mar 2009, 13:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: MVDM: La Louviere - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
jammer dat er hier geen eensgezindheid is, en dat er toch nog mensen punten geven. nu ja, ieder zijn mening, maar voor mij verdiend er niemand punten buiten de keeper.
't is niet dat we gisteren ons seizoen verliezen hé :hmm: .

Als je het dan zo bekijkt mocht je van heel het seizoen geen punten geven.

_________________
If you never try, you'll never know


15 Mar 2009, 13:09
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: MVDM: La Louviere - Eendracht Aalst
Bram schreef:
El Corredor schreef:
jammer dat er hier geen eensgezindheid is, en dat er toch nog mensen punten geven. nu ja, ieder zijn mening, maar voor mij verdiend er niemand punten buiten de keeper.
't is niet dat we gisteren ons seizoen verliezen hé :hmm: .

Als je het dan zo bekijkt mocht je van heel het seizoen geen punten geven.


we konden gisteren een goei zaak doen :plat: :plat: :D :D


15 Mar 2009, 13:11
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst