URS Du Centre - Eendracht Aalst - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 242 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17
 URS Du Centre - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Rode kaart
Rode kaart
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2008, 11:13
Berichten: 154
Leeftijd: 39
Locatie: Denderleeuw
Bericht Re: URS Du Centre - Eendracht Aalst
boer touch schreef:
gunther11 schreef:
zouden die mannen morgen training hebben op de zandberg,want andes zou ik eens een ferm woordje uitleg gaan vragen aan die kutspelers

s'mondags gon ze ver te recupereren nor de sauna en de fitness, weet aleen nie waar? kunnen ze daar eens on uitleg gaan vragen? of anders woensdag op de zandberg :D


Die mannen zitten in de passage

_________________
FC Dender


23 Mar 2009, 17:16
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: URS Du Centre - Eendracht Aalst
Fredster schreef:
boer touch schreef:
gunther11 schreef:
zouden die mannen morgen training hebben op de zandberg,want andes zou ik eens een ferm woordje uitleg gaan vragen aan die kutspelers

s'mondags gon ze ver te recupereren nor de sauna en de fitness, weet aleen nie waar? kunnen ze daar eens on uitleg gaan vragen? of anders woensdag op de zandberg :D


Die mannen zitten in de passage

Reeds gemeld dat ze vandaag, dinsdag en donderdag op zandberg trainen

_________________
geer'n bè


23 Mar 2009, 17:48
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: URS Du Centre - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
boer touch schreef:
Mariner schreef:
Ik vind dat niemand nog zou moeten gaan, ik ben die-hard supporter en wie mij kent weet dat ik door muur loop alst moet voor den iendracht. Maar de spelers hebben geen respect voor de kop. Ze lachen met ons, wel dan verdient ge ook niet dat er nog iemand komt zien.


Maar aan de een of de andere protestactie doet ge niet mee?
wat wilt ge nu feitelijk? of weet ge het zelf nie meer? :wadde: :?


Ik spreek dan ook niet uit naam van OPC, maar uit eigen naam. en, het gaat mij om de bestuurskwestie waarin ik vind dat opc neutraal moet blijven, de laksheid van de spelers mag mij keihard op de korrel worden genomen. Nu goe? :wave: wie zijde gij feitelijk, ge komt hier nog maar efkes op 't forum en 't enige dat ge doet is den boel opstoken, gij zijt echt de man met juist visie, daar bestaat geen twijfel over :whistle:


opstoken? ge begint zelf dat de mensen moeten wegblijven, terwijl ge in een andere topic voledig anders praat?
wie is ter hier dan nen onruststoker? of zijde gij ne gatlekker die met uw vriendjes hun menig meegaat? :wadde:


23 Mar 2009, 18:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: URS Du Centre - Eendracht Aalst
boer touch schreef:
[

opstoken? ge begint zelf dat de mensen moeten wegblijven, terwijl ge in een andere topic voledig anders praat?
wie is ter hier dan nen onruststoker? of zijde gij ne gatlekker die met uw vriendjes hun menig meegaat? :wadde:


:plat: de Mariner ne gatlekker, goi zetj echt goed op d'hoeigte :nieje:

_________________
Proud member " den natten toeig"


23 Mar 2009, 18:12
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: URS Du Centre - Eendracht Aalst
boer touch schreef:
Mariner schreef:
boer touch schreef:

Maar aan de een of de andere protestactie doet ge niet mee?
wat wilt ge nu feitelijk? of weet ge het zelf nie meer? :wadde: :?


Ik spreek dan ook niet uit naam van OPC, maar uit eigen naam. en, het gaat mij om de bestuurskwestie waarin ik vind dat opc neutraal moet blijven, de laksheid van de spelers mag mij keihard op de korrel worden genomen. Nu goe? :wave: wie zijde gij feitelijk, ge komt hier nog maar efkes op 't forum en 't enige dat ge doet is den boel opstoken, gij zijt echt de man met juist visie, daar bestaat geen twijfel over :whistle:


opstoken? ge begint zelf dat de mensen moeten wegblijven, terwijl ge in een andere topic voledig anders praat?
wie is ter hier dan nen onruststoker? of zijde gij ne gatlekker die met uw vriendjes hun menig meegaat? :wadde:



en wat is uw constructieve bijdrage eigenlijk? Als je zo reageert, is het beter dat je dan zelf ook iets voorstelt. Of ben je zo iemand die graag kreft en zaagt, maar bij het eerste doelpunt wel onmiddellijk als eerst rechtspringt en staat te juichen en te klappen?

Of ben je gewoon iemand die graag interessant komt doen door mensen te verwijten? (trouwens, voLLedig schrijf je met dubbele "L", dus leer eerst schrijven)

:hmm:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


23 Mar 2009, 18:56
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: URS Du Centre - Eendracht Aalst
eintracht frankfurt schreef:
boer touch schreef:
Mariner schreef:

Ik spreek dan ook niet uit naam van OPC, maar uit eigen naam. en, het gaat mij om de bestuurskwestie waarin ik vind dat opc neutraal moet blijven, de laksheid van de spelers mag mij keihard op de korrel worden genomen. Nu goe? :wave: wie zijde gij feitelijk, ge komt hier nog maar efkes op 't forum en 't enige dat ge doet is den boel opstoken, gij zijt echt de man met juist visie, daar bestaat geen twijfel over :whistle:


opstoken? ge begint zelf dat de mensen moeten wegblijven, terwijl ge in een andere topic voledig anders praat?
wie is ter hier dan nen onruststoker? of zijde gij ne gatlekker die met uw vriendjes hun menig meegaat? :wadde:



en wat is uw constructieve bijdrage eigenlijk? Als je zo reageert, is het beter dat je dan zelf ook iets voorstelt. Of ben je zo iemand die graag kreft en zaagt, maar bij het eerste doelpunt wel onmiddellijk als eerst rechtspringt en staat te juichen en te klappen?

Of ben je gewoon iemand die graag interessant komt doen door mensen te verwijten? (trouwens, voLLedig schrijf je met dubbele "L", dus leer eerst schrijven)

:hmm:

haha :D moeders mooiste komt zich ook bemoeien, de vriendjes zijn wakker.
Als MR Mariner het hier nodig vind om te zeggen dat niemand nog naar het voetbal zou moeten gaan is dat zijn vrije mening, maar als hij daar in een andere topic voLLedig anders over praat hebben we toch het recht om hem hier effe op te wijzen.

en niet iedereen is zo slim of zo VOLLEDIG volmaakt als U hé :nieje:


23 Mar 2009, 19:21
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: URS Du Centre - Eendracht Aalst
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Vicky schreef:
Maessie schreef:
Voor alle duidelijkheid, Desaer is niet gekwetst van 't veld gegaan. Toen hij er af ging lachte Marckey eens en hij keek naar De Ridder, waarop die ook eens lachte.... Da zegt genoeg!


En dan zeggen ze dat er aan mijne logica iets scheelt he!

Dus volgens u als er op het plein iets gebeurt en je kijkt op dat moment naar het gezicht van iemand in de tribune, weet je meteen hoe zij over die gebeurtenis denken. Mag ik dan vanaf nu vragen aan de mensen rondom mij om tijdens een slechte match niets grappig te zeggen of omgekeerd? Ik zou niet willen dat ik misbegrepen wordt he door de anderen die me observeren...

:crazy:

Voor alle duidelijkheid Maessie zat juist achter deze 2 personen en zal wel iets gezien hebben,daar mag je gerust van zijn.


Wa wilt ge nu eigenlijk zeggen?
Hij zat erachter... Hij heeft ze naar elkaar zien lachen...
Beseft ge eigenlijk hoe onnozel en kinderachtig deze discussie is?

_________________
es da ier e fistjen...


23 Mar 2009, 19:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: URS Du Centre - Eendracht Aalst
Een sjans da ze nie opiejen zaten, ze zouden tein wel lachen (messchien groen, mor ja)

_________________
Proud member " den natten toeig"


23 Mar 2009, 19:32
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: URS Du Centre - Eendracht Aalst
boer touch schreef:
eintracht frankfurt schreef:
boer touch schreef:

opstoken? ge begint zelf dat de mensen moeten wegblijven, terwijl ge in een andere topic voledig anders praat?
wie is ter hier dan nen onruststoker? of zijde gij ne gatlekker die met uw vriendjes hun menig meegaat? :wadde:



en wat is uw constructieve bijdrage eigenlijk? Als je zo reageert, is het beter dat je dan zelf ook iets voorstelt. Of ben je zo iemand die graag kreft en zaagt, maar bij het eerste doelpunt wel onmiddellijk als eerst rechtspringt en staat te juichen en te klappen?

Of ben je gewoon iemand die graag interessant komt doen door mensen te verwijten? (trouwens, voLLedig schrijf je met dubbele "L", dus leer eerst schrijven)

:hmm:

haha :D moeders mooiste komt zich ook bemoeien, de vriendjes zijn wakker.
Als MR Mariner het hier nodig vind om te zeggen dat niemand nog naar het voetbal zou moeten gaan is dat zijn vrije mening, maar als hij daar in een andere topic voLLedig anders over praat hebben we toch het recht om hem hier effe op te wijzen.

en niet iedereen is zo slim of zo VOLLEDIG volmaakt als U hé :nieje:


don't worry, ben geen gatlikker van Mariner, was mijn eigen opinie.

trouwens : het is "als Mr. Mariner het nodig vindT..."
dus ja, vanuit je posts kan ik inderdaad opmaken dat mijn IQ een pak hoger ligt dan het jouwe. Maar kom, ben heel blij dat ik je weer wat Nederlands heb kunnen bijleren.

zalig zij de simpele van geest...
:haha:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


23 Mar 2009, 19:44
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: URS Du Centre - Eendracht Aalst
zalig zijn de simpele van geest.


23 Mar 2009, 19:46
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: URS Du Centre - Eendracht Aalst
Bomber schreef:
hehe tes hier weer om te lachen.

mariner is al van het eerste uur werkende kracht bij OPC, heeft eigenhandig een supportersclub opgericht in lede die tot op de dag van vandaag nog steeds goed draait,...


wat is uw bijdrage al geweest boer touch?



Een beetje meer respect zou mss wel op zijn plaats zijn.


getj alted onnoeizeleirs he, sjans da me weir nog 'gewoeine mensje' zen! :cool:
@Mariner : :worship: Respect


23 Mar 2009, 20:11
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: URS Du Centre - Eendracht Aalst
Bomber schreef:
hehe tes hier weer om te lachen.

mariner is al van het eerste uur werkende kracht bij OPC, heeft eigenhandig een supportersclub opgericht in lede die tot op de dag van vandaag nog steeds goed draait,...


wat is uw bijdrage al geweest boer touch?



Een beetje meer respect zou mss wel op zijn plaats zijn.


Daarin heb je gelijk Bomber, op het forum heb je de mogelijkheid om je ongenoegen over de gang van zaken binnen onze geliefde club aan de kaak te stellen.
Maar op deze wijze er van profiteren om mensen de grond in te boren of te kleineren, dat is verwerpelijk en ongemanierd.
Iedereen weet nu ongeveer mijn opinie over de gang van zaken binnen de club en ik weet dat ik hiermee ook veel tegenstanders heb, maar aan dit spelletje doe ik niet mee.
En zoals je reeds vermeld hebt voor mensen die zich al jaren inzetten voor EA, moet dit niet prettig zijn om te lezen.
Om het in voetbaltermen te zeggen , wees sportief! ;)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


23 Mar 2009, 20:25
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: URS Du Centre - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
Bomber schreef:
hehe tes hier weer om te lachen.

mariner is al van het eerste uur werkende kracht bij OPC, heeft eigenhandig een supportersclub opgericht in lede die tot op de dag van vandaag nog steeds goed draait,...


wat is uw bijdrage al geweest boer touch?



Een beetje meer respect zou mss wel op zijn plaats zijn.


Daarin heb je gelijk Bomber, op het forum heb je de mogelijkheid om je ongenoegen over de gang van zaken binnen onze geliefde club aan de kaak te stellen.
Maar op deze wijze er van profiteren om mensen de grond in te boren of te kleineren, dat is verwerpelijk en ongemanierd.
Iedereen weet nu ongeveer mijn opinie over de gang van zaken binnen de club en ik weet dat ik hiermee ook veel tegenstanders heb, maar aan dit spelletje doe ik niet mee.
En zoals je reeds vermeld hebt voor mensen die zich al jaren inzetten voor EA, moet dit niet prettig zijn om te lezen.
Om het in voetbaltermen te zeggen , wees sportief! ;)


Ik heb voor iedereen respect! (ook voor u)

maar het is niet omdat ik nog maar net lid ben dat ik geen mening mag hebben.
En buiten wekelijks komen kijken ben ik nog niet veel van nut geweest voor den eendracht!
Maar ik blijf het wel volhouden ondanks de tegenvallende resultaten.

Dat ge van in den beginne op mijn kap zit tot daar toe, maar dan moet ge u ook eens aan een weerbots verwachten.

en ik denk dat we hier allemaal voor hetzelfde staan onzen eendracht terug zien schitteren. :drank:


23 Mar 2009, 20:35
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50
Berichten: 168
Leeftijd: 33
Locatie: roeizendreef
Bericht Re: URS Du Centre - Eendracht Aalst
degene dat hier nu al komen zeggen dat vant weekend al den trainer zen fout was,goe bezig jongens
voor de rest,zijn commentaar van de match vondek zeer goed,zegt wat iedereen van ons ziet,en kdenk dat dat den eerste keer dit seizoen is,aleja denken :p


23 Mar 2009, 20:38
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: URS Du Centre - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
zalig zijn de simpele van geest.


nope, het was enkel op boer touch bedoeld, dus wel degelijk "zij" ;-)
maar als je het forum hier leest, mag het eigenlijk wel in het meervoud gezet worden :D

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


23 Mar 2009, 21:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 242 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 97 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst