URS Du Centre - Eendracht Aalst - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 242 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 17
 URS Du Centre - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1681
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
Bericht Re: URS Du Centre - Eendracht Aalst
schitterend, alweer eentje die zich speciaal voor een beetje te stoken komt registreren ... kan er geen registratiestop van een week of zo worden afgekondigd?


23 Mar 2009, 14:47
Miniem

Lid geworden op: 25 Mar 2008, 9:12
Berichten: 61
Bericht Re: URS Du Centre - Eendracht Aalst
over zwart geld spreken op een forum, slim zeer slim, hoeveel dommer kunde nog zijn jongens toch :crazy:


23 Mar 2009, 14:50
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 36
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Bericht Re: URS Du Centre - Eendracht Aalst
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Vicky schreef:
Maessie schreef:
Voor alle duidelijkheid, Desaer is niet gekwetst van 't veld gegaan. Toen hij er af ging lachte Marckey eens en hij keek naar De Ridder, waarop die ook eens lachte.... Da zegt genoeg!


En dan zeggen ze dat er aan mijne logica iets scheelt he!

Dus volgens u als er op het plein iets gebeurt en je kijkt op dat moment naar het gezicht van iemand in de tribune, weet je meteen hoe zij over die gebeurtenis denken. Mag ik dan vanaf nu vragen aan de mensen rondom mij om tijdens een slechte match niets grappig te zeggen of omgekeerd? Ik zou niet willen dat ik misbegrepen wordt he door de anderen die me observeren...

:crazy:

Voor alle duidelijkheid Maessie zat juist achter deze 2 personen en zal wel iets gezien hebben,daar mag je gerust van zijn.


en toch blijf ik erbij dat het gevaarlijk is om zulke conclusies te trekken... Heeft Maessie dan ook het volledige gesprek voorafgaand aan dat lachje gehoord?

Maar kom, stel dat Maessie gelijk heeft en dat MM en GDR (om met de trend van afkortingen mee te doen) lachten om het feit dat Dessaer het veld verliet. Zien zij dan vanop zo'n afstand of Dessaer al dan niet gekwetst is?

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


23 Mar 2009, 14:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: URS Du Centre - Eendracht Aalst
aZerTy schreef:
boer touch schreef:
Davy schreef:

ge kunt zo op alles paranoia gaan reageren, het gaat niet veel aarde aan den dijk brengen. de situatie is al erg genoeg dat ook no nekeer elk detail tot in den treure wordt uitvergroot. er is serieus veel stront aan de knikker, en allicht kan zelfs nen blinden dat vanop kilometers afstand zien...

het mag dan allemaal nog waar zijn, zulke zaken groeien dan steeds uit tot items die opzich niet veel hoeven te betekenen, maar het zijn van dat soort zaken dat er altijd van die onnozele welles-nietes spelletjes ontstaan

cynisch zijn onze fans trouwens altijd al geweest hoor! daarvoor hoeft het nu niet meteen in een crisis te zitten.



Er zullen wel wat spelers misnoegd bijlopen, nu ze hun zwart geld kwijt zijn. VAN DIE BELOFTES VAN DE RIDDER STAAT NIETS OP PAPIER.


Onze nieuwe coach zal alvast tevreden zijn met zijn x000 € per maand volledig int zwart en uit de zak van Dikkie Dirk.....


Gij zijt precies goe geinformeerd :whistle: als je dit weekend de 2 versies had gehoord zou je een ander gedacht moeten hebben

_________________
www.spionkoplede.com


23 Mar 2009, 14:56
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: URS Du Centre - Eendracht Aalst
MUSSA schreef:

Sterk bezig Kriske, hou je vooral bezig met je eigen en je ploeg ipv je te concentreren op je voorganger, de boomerang zou weleens op je eigen gezicht kunnen terechtkomen.


Zeg pipo, gij wil hier ook het groot licht komen uithangen zeker? De nederlaag van zaterdag had enkel en alleen te maken met het geklungel van de spelersgroep... De trainer heeft dan ook overschot van gelijk en ik zou er echt niet van verschieten dat we flink wat spelers niet meer zullen zien vanaf volgende week. Ook ik kan me niet van de indruk ontdoen dat er daar zaterdag minstens de helft met een dubbele agenda tussenliepen... De coach afrekenen is maar al te belachelijk en ja, Limpens is een wondertrainer - dat hebben we gezien in de derde periode vorig jaar, de hele voorbereiding op dit seizoen en de bekermatch tegen Leopold-Ukkel.

Sommige spelers hebben gewoon zichzelf buitenspel gezet en waarom? Omdat ze zich als kleine kinderen gedragen...ik weet een ding: als ze al getransfereerd zullen worden, zullen ze zo'n zaken niet moeten uitsteken bij hun nieuwe werkgever. En je mag zeggen wat je wil, maar de "spelersvertegenwoordiger" Filipovic lijkt me hierin ook geen onbeschreven blad hoor - waar loopt die bij zijn verdedigende taken?? Zo slecht kan een verdediger die nog basisspeler was bij een eersteklasser toch ni zijn?

Dat de groep rond De Ridder zou lachen met de uitslag van eergisteren? Ik zou verdomme hopen van ni, want het is wel diezelfde held die al dat ongeregeld heeft aangetrokken hé. Ik zou nogal redelijk beschaamd zijn in zijn plaats mocht ik dan lachend het veld verlaten...

Wat de match zelf betreft - Boto en de keeper zijn de enigen die zich niks te verwijten hebben... en Lord viel inderdaad nog gemotiveerd in, wat ni makkelijk is bij 4-1 met nog een halfuur te spelen. Al de anderen -> merci voor ons voor een derde keer op rij uit te kakken... En aub.... gooi Degroote ook de bank op of liever nog, weg ermee... Speelde eergisteren al op zijn derde positie op het middenveld, nu als diepste middenvelder en het was even dramatisch als ervoor... Mag wat mij betreft nog niet de schoenen kuisen van Verheyden... En dan nog durven mekkeren dat hij bij Dender geen kans kreeg - verbaast me niks!

Drie goeie transfers dit jaar: Steurs en Van Steenberghe voor ons, Arnold voor Hoek

Hopelijk drukt Vanderhaeghen meteen zijn wil door volgende week...


23 Mar 2009, 15:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: URS Du Centre - Eendracht Aalst
the_red_ant69 schreef:
schitterend, alweer eentje die zich speciaal voor een beetje te stoken komt registreren ... kan er geen registratiestop van een week of zo worden afgekondigd?


Inderdaad , volgens dat ik begrepen van van de webmaster zijn er hier dubbele accounts zoals indertijd met IKE en die om de rust te bewaren nu nog ongemoeid gelaten worden. (n)

Ik dacht dat dit een forum was voor "echte iendrachtsupporters" :wadde:

_________________
Century game 22 juni 2019


23 Mar 2009, 15:06
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: URS Du Centre - Eendracht Aalst
heb mischien e gedacht voor volgende week voor de match tegen fcn st.niklaas: zou het OPC bij wijze van protest tegen het spel van de voorbije week tegen centre ( en ook over het hele seizoen) eens ne grote spandoek kunnen in elkaar steken waar op staat " NIE ZJIEVEREN,MOR SPEILEN !!! " ?.

deze kunnen enkele mannen dan omhoog trekken terwijl we enkele minuten me onze rug naar het veld staan als de spelers het veld betreden?

t is beter ergens een rustige actie te doen dan ons ploeg 90 minuten uitkakken dacht ik,de boodschap zal zo ook wel doordringen...al zijn de supporters nu wel eerder dichter bij het uitkakken dan bij het ludiek houden na vant weekend,maar kom... :D


23 Mar 2009, 15:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: URS Du Centre - Eendracht Aalst
Ik vind dat niemand nog zou moeten gaan, ik ben die-hard supporter en wie mij kent weet dat ik door muur loop alst moet voor den iendracht. Maar de spelers hebben geen respect voor de kop. Ze lachen met ons, wel dan verdient ge ook niet dat er nog iemand komt zien.

_________________
www.spionkoplede.com


23 Mar 2009, 15:38
toevallige voorbijganger
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mar 2009, 13:23
Berichten: 16
Leeftijd: 45
Locatie: Binnestroot, oilsjt
WLM: mantei@live.be
Bericht Re: URS Du Centre - Eendracht Aalst
Waarom zijn de spelers het publiek nog komen groeten na de match? Sarcasme? Leedvermaak?
En dan waren wij als publiek nog eens veel te braaf ..


23 Mar 2009, 15:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: URS Du Centre - Eendracht Aalst
Christophe1919 schreef:
Waarom zijn de spelers het publiek nog komen groeten na de match? Sarcasme? Leedvermaak?
En dan waren wij als publiek nog eens veel te braaf ..


ik was er niet, maar da vond ik wel straf ja

_________________
www.spionkoplede.com


23 Mar 2009, 15:49
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: URS Du Centre - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
Ik vind dat niemand nog zou moeten gaan, ik ben die-hard supporter en wie mij kent weet dat ik door muur loop alst moet voor den iendracht. Maar de spelers hebben geen respect voor de kop. Ze lachen met ons, wel dan verdient ge ook niet dat er nog iemand komt zien.


kan ik alleen maar eens mee zijn ;)


23 Mar 2009, 15:54
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: URS Du Centre - Eendracht Aalst
Christophe1919 schreef:
Waarom zijn de spelers het publiek nog komen groeten na de match? Sarcasme? Leedvermaak?
En dan waren wij als publiek nog eens veel te braaf ..



da was nu wel het toppunt van onnozelheid ja! mischien om te vragen om medeleven? heb op da moment gedacht,moesten we nu in e stadion staan zonder die omheining zoals op la lou......ze zullen dan wel gelopen hebben!! en redelijk rap....


23 Mar 2009, 15:55
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: URS Du Centre - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
Christophe1919 schreef:
Waarom zijn de spelers het publiek nog komen groeten na de match? Sarcasme? Leedvermaak?
En dan waren wij als publiek nog eens veel te braaf ..


ik was er niet, maar da vond ik wel straf ja


Niet te zwaar aan tillen... De voetbalcode - vooral de oudere spelers weten dat - eist dat de spelers zich de moeite moeten troosten om de meegereisde fans te groeten - ook al speelden ze verschrikkelijk. Ze moeten in zo'n geval dan ook het boe-geroep trotseren en dat gaat meer impact geven dan dat ze meteen naar de kleedkamers lopen... geloof me, iets wat de spelers veel liever zouden doen (en een paar hebben dat ook gedaan)...

Het is dus echt niet uit leedvermaak...

Bij KV Mechelen bijvoorbeeld worden de spelers bijna gelyncht als ze na een nederlaag op verplaatsing na een lamentabele vertoning de supporters niet gaan groeten...

Komt uitdagend over op het moment - dat groeten na een slechte match - maar het is paradoxaal genoeg wel een teken van respect naar de meegereisde fans... Alleen was eergisteren maar de eerste keer dat er boe werd geroepen...terwijl we dit al veel vroeger hadden moeten doen. Remember Wielsbeke??? Toen hebben we ons eens vocaal tegen de ploeg gekeerd en wat was het resultaat? De match erna tegen Peruwelz speelden ze hun beste match van dit seizoen...

We zijn inderdaad veel te braaf geworden en ik denk dat dat komt omdat een heel deel van de supporters een bepaalde band hebben met de spelers, maar dan moet je wel hard durven zijn ook: is de loyaliteit van die spelers naar de supporters even groot als de loyaliteit van de supporters naar de spelers toe? Dit seizoen heeft al laten zien van niet...


23 Mar 2009, 16:03
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: URS Du Centre - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
Ik vind dat niemand nog zou moeten gaan, ik ben die-hard supporter en wie mij kent weet dat ik door muur loop alst moet voor den iendracht. Maar de spelers hebben geen respect voor de kop. Ze lachen met ons, wel dan verdient ge ook niet dat er nog iemand komt zien.


Maar aan de een of de andere protestactie doet ge niet mee?
wat wilt ge nu feitelijk? of weet ge het zelf nie meer? :wadde: :?


23 Mar 2009, 16:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: URS Du Centre - Eendracht Aalst
boer touch schreef:
Mariner schreef:
Ik vind dat niemand nog zou moeten gaan, ik ben die-hard supporter en wie mij kent weet dat ik door muur loop alst moet voor den iendracht. Maar de spelers hebben geen respect voor de kop. Ze lachen met ons, wel dan verdient ge ook niet dat er nog iemand komt zien.


Maar aan de een of de andere protestactie doet ge niet mee?
wat wilt ge nu feitelijk? of weet ge het zelf nie meer? :wadde: :?


Ik spreek dan ook niet uit naam van OPC, maar uit eigen naam. en, het gaat mij om de bestuurskwestie waarin ik vind dat opc neutraal moet blijven, de laksheid van de spelers mag mij keihard op de korrel worden genomen. Nu goe? :wave: wie zijde gij feitelijk, ge komt hier nog maar efkes op 't forum en 't enige dat ge doet is den boel opstoken, gij zijt echt de man met juist visie, daar bestaat geen twijfel over :whistle:

_________________
www.spionkoplede.com


23 Mar 2009, 16:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 242 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst