Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 234 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16
 Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
boer touch schreef:
Boris schreef:
boer touch schreef:
Ja gij hebt toch altijd het slimste voor, da filmpje laat zien hoe hoog dat jullie verstand rijkt haha :haha:


We zullen u noste keer voor de camera zetten. Verstandige klap verzekerd

ik heb de pretentie niet van dat te doen! en nu de rust aan het terugkeren is zouden die jonge gasten beter moeten weten, want das gewoon nog wat olie op het vuur gieten!


Pretentie? Da kon der wel nog efkes bij... :hmm:
De rust is in uw ogen misschien teruggekeerd, gewoon omdat ge der geen nieuws over krijgt.

_________________
es da ier e fistjen...


31 Mar 2009, 14:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
boer touch schreef:
Mariner schreef:
hansken schreef:

beuh beuh, ik had het al gezegt da voor mij mijn seizoen er op zit, ik kom enkel nog voor mij te amuzere (lees: drinken met mijn maten) en er was mij gevraagd mijn mening te geven over de voorbije gebeurtenissen, wel, ik vond zowel het vorige als ons nieuw bestuur kinderachtig, nu tevreden :whistle:

en nog maar juist uit de creche? ik kom al 10jaar kijken, oefenmatchen, bekermatchen + competitie, zit van int begin bij opc, waarvoor ik elke dag als er er gewerkt word een uur voor op de baan ben (en dat in de week)

:oooh: peister van wa ge wilt, i don't give a fuck :wave:


Echte kindjes, gelijk hierboven, geven wat commentaar vanachter hun pc'ken hansken, dan voelen ze zch weer de man voor nen dag. Reageert er gewoon niet op


Ja gij hebt toch altijd het slimste voor, da filmpje laat zien hoe hoog dat jullie verstand rijkt haha :haha:


:plat:
Iemand beschuldigen van dommigheid met de zin; hoe HOOG dat jullie verstand rIJkt.
:plat: Il faut le faire.


31 Mar 2009, 14:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
boer touch schreef:
Boris schreef:
boer touch schreef:
Ja gij hebt toch altijd het slimste voor, da filmpje laat zien hoe hoog dat jullie verstand rijkt haha :haha:


We zullen u noste keer voor de camera zetten. Verstandige klap verzekerd

ik heb de pretentie niet van dat te doen! en nu de rust aan het terugkeren is zouden die jonge gasten beter moeten weten, want das gewoon nog wat olie op het vuur gieten!


kzal er maar niet op ingaan :hmm:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


31 Mar 2009, 14:33
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17
Berichten: 212
Leeftijd: 60
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
Citeer:
DT:
Iedereen zaagt op Boto dat hij te plat is... Wel hé, moesten coaches eens leren dat je een diepe spits ook als targetman kan gebruiken door hem over de grond aan te spelen, dan is Boto uw man. Met de rug naar doel en aangespeeld over de grond, zet je hem niet vaak van de bal en zijn techniek is een pak beter dan die van Delie en zijn snelheid is beter ook. Boto is een zwaar onderschatte speler die veel te weinig zijn kans heeft gehad, zeker in een kwakkelseizoen als dit jaar. Speelde denk ik mee in een zevental matchen, drie als basisspeler, de rest meestal niet meer dan tien minuten ook en komt uit op 2 treffers. Niet slecht zeg ik dan.



Wel, daar geef ik je nu eens groot gelijk in. Heeft dat vorig seizoen gedeeltelijk bewezen.
Maar ja, als je onder Dillen 40 minuten moet opwarmen zonder in te vallen.....

_________________
Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat
Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God.


31 Mar 2009, 16:02
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50
Berichten: 168
Leeftijd: 33
Locatie: roeizendreef
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
boer touch schreef:
Boris schreef:
boer touch schreef:
Ja gij hebt toch altijd het slimste voor, da filmpje laat zien hoe hoog dat jullie verstand rijkt haha :haha:


We zullen u noste keer voor de camera zetten. Verstandige klap verzekerd

ik heb de pretentie niet van dat te doen! en nu de rust aan het terugkeren is zouden die jonge gasten beter moeten weten, want das gewoon nog wat olie op het vuur gieten!

die mannen zijn een gans jaar bezig dinges te verzinnen voor opc,zouden door een vuurgaan ver deze club,ni meer dan normaal da hun stem ook is mag gehoord worden


31 Mar 2009, 17:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
Bakkie schreef:
CeltiC1919 schreef:
Ik heb Troch hier altijd graag zien spelen maar ik heb steeds een beetje schrik voor de terugkeer van "helden"...... de verwachtingen zijn dan altijd zo hoog gespannen dat ge al heel wat moet brengen om ze in te lossen en niet diep te vallen, al hoop ik héél hard van wel natuurlijk.

Waar ik wel het schijt van krijg is het constante gestoef op bepaalde spelers (zelfs al stampen ze op ne hele zondag nog genen deuk in een pak boter) en het recht evenredige gezeik op andere (die na één slechte pass al bekakt worden.)

Met alle respect, iedere speler heeft zijn kwaliteiten en gebreken en uiteindelijk maar t'is nog altijd een ploeg die het moet doen........... en net dàt ontbrak dit jaar; stabiliteit, visie, bestuurlijke en toekomstgerichte rust en vooral een (h)echt team.

.......... C'm on coach, we verwachten veel volgend jaar! :EA:


Wat ik gisteren van Troch heb gezien was maar povertjes,ook al zeggen er hier dat hij met de handrem op heeft gespeeld :plat: ik denk dat hij beter maar blijft waar hij is,dan was Franck die hier al gans een seizoen van altijd dezelfde forum boys de volle lading krijgt VEEEEEL beter hoor en diegene die dat niet gezien hebben gisteren die moeten maar een maar eens bij Pearl vision gaan :cool:
Of praat eens met VDHK wat hij van Franck zijn prestatie binnen het elftal vindt,ja ik kan mis zijn he jongens maar dan heeft VDHK ook geen verstand van voetbal.
Maar hier op het forum zitten al jaar en dag super trainers. :hmm:



Kzal et mor weer op moi pakken zeker ?
Ten iérste emmek a de zondag gezeid da Franck in de heenronde wel degeloik beter was. Mor ja da moeje der natierlék nie boizetten hein. Trekt gé mé in't belacheloike zoeveel da ge wiljt mor ge moetj tein wel tegen ne weerbosj kennen oeik.
Troch eet ier in ieder geval al veel miér bewezen as Franck, idd in een ploeg da veel beter speljde mor da kwam tein mss oeik wel deer Troch ? Misschien zou Franck da oeik wel kennen ?
En vér de rest mé moin oeigen es alles OK zelle, bedankt da ge der zoe mé inzitj ;)

_________________
Proud member " den natten toeig"


31 Mar 2009, 17:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
Dirk schreef:
Bakkie schreef:
CeltiC1919 schreef:
Ik heb Troch hier altijd graag zien spelen maar ik heb steeds een beetje schrik voor de terugkeer van "helden"...... de verwachtingen zijn dan altijd zo hoog gespannen dat ge al heel wat moet brengen om ze in te lossen en niet diep te vallen, al hoop ik héél hard van wel natuurlijk.

Waar ik wel het schijt van krijg is het constante gestoef op bepaalde spelers (zelfs al stampen ze op ne hele zondag nog genen deuk in een pak boter) en het recht evenredige gezeik op andere (die na één slechte pass al bekakt worden.)

Met alle respect, iedere speler heeft zijn kwaliteiten en gebreken en uiteindelijk maar t'is nog altijd een ploeg die het moet doen........... en net dàt ontbrak dit jaar; stabiliteit, visie, bestuurlijke en toekomstgerichte rust en vooral een (h)echt team.

.......... C'm on coach, we verwachten veel volgend jaar! :EA:


Wat ik gisteren van Troch heb gezien was maar povertjes,ook al zeggen er hier dat hij met de handrem op heeft gespeeld :plat: ik denk dat hij beter maar blijft waar hij is,dan was Franck die hier al gans een seizoen van altijd dezelfde forum boys de volle lading krijgt VEEEEEL beter hoor en diegene die dat niet gezien hebben gisteren die moeten maar een maar eens bij Pearl vision gaan :cool:
Of praat eens met VDHK wat hij van Franck zijn prestatie binnen het elftal vindt,ja ik kan mis zijn he jongens maar dan heeft VDHK ook geen verstand van voetbal.
Maar hier op het forum zitten al jaar en dag super trainers. :hmm:



Kzal et mor weer op moi pakken zeker ?
Ten iérste emmek a de zondag gezeid da Franck in de heenronde wel degeloik beter was. Mor ja da moeje der natierlék nie boizetten hein. Trekt gé mé in't belacheloike zoeveel da ge wiljt mor ge moetj tein wel tegen ne weerbosj kennen oeik.
Troch eet ier in ieder geval al veel miér bewezen as Franck, idd in een ploeg da veel beter speljde mor da kwam tein mss oeik wel deer Troch ? Misschien zou Franck da oeik wel kennen ?
En vér de rest mé moin oeigen es alles OK zelle, bedankt da ge der zoe mé inzitj ;)


Deze post was zeker niet op jou bedoeld,ge moet a niet geviseerd voelen :kiss:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


31 Mar 2009, 17:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
das mé dienen nieven bril hein dak mé rap geviseerd voel :D
Kém wel nie bé Pearl geweest mor bé Hans Anders. :cool:

Da van dienen handrem, da was ekik dormee dak mé oangeklapt voeljde :kiss:

_________________
Proud member " den natten toeig"


31 Mar 2009, 17:43
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
om het nog even over de match te hebben...
kwas blij met de inzet... ze hebben geprobeerd
maar onze ploeg is niet sterk genoeg om afstand te nemen van dergelijke tegenstanders

goeie match van de keeper, van steurs ook, seminck was ook goe... zwakste match van delie


01 Apr 2009, 21:26
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 234 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst