Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 234 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 16
 Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
El Corredor schreef:
Bakkie schreef:
El Corredor schreef:

:plat: :?


Ge gaat toch iet zeggen dat Franck vandaag een slechte wedstrijd heeft gespeeld,was de betere samen met van damme.


amai, onze mening verschilt, maar da geeft niet.

ik vond franck en van damme gewoon slecht. Vloeiende combinaties op het middenveld? Sorry ik wacht er al een gans jaar op. Moeilijk om hier wekelijks nog goede punten te vinden in dit "team". De graadmeter van ons, supporters, is op een jaar tijd serieus gezakt...


Dat kunde nu toch niet menen?


29 Mar 2009, 20:14
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
rollo29 schreef:
dwarskijker schreef:
wonie schreef:

na 20 min had Zottegem tegen Union al 3-0 moeten voorstaan en was de match gespeeld
bleeft echter 1-0 en hierdoor kwam Union terug in de match met 2 ballen de op de lat

vandaag toch lekker gewonnen op Diegem, de autoritaire periodeleider, we zijn goed bezig, er zijn ploegen in onze regio die minder sterk bezig zijn...

SV-supporter


De beelden van tv oost toonden toch maar een kans over de hele match voor Zottegem en vooral enkele uitstekende reddingen van de doelman van Zottegem.
Maar ja,zelfs op het forum van Sottegem loopt men blijkbaar niet hoog op met uw commentaren.
Waarschijnlijk heeft Sottegem terug in uw favoriete 4-2-2 gespeeld.


Wat Sottegem gedaan heeft kan me eigenlijk geen barst schelen in deze fase van de competitie, wij moeten enkel kijken naar onszelf en dan vooral in functie van volgend seizoen.
En dan kan je zeggen dat je bitter weinig spelers kan houden, ook al was het dan al beter vandaag.
Wat me vooral opviel is dat Steurs vandaag in de basis mocht gestaan hebben ipv Lord, die steeds zijn bal verspeelde.(alweer)
Ook frappant was de 'snelheid' van Delie, goeie spits in de 16 en moeilijk van de bal te zetten maar op de dieptepassen onmondig.
Seminck was goed,Franck en Spotbeen vielen ook goed mee.
Van Damme moest duidelijk Troch uit de match houden wat prima gelukt is trouwens. (y)
Wat bewijst dat je van hem ook geen wonderen mag verwachten.
Maar toch mooi dat hij na de match even kwam groeten en liet merken dat we nog altijd in zijn hart zitten.


Steurs zat op de bank omdat hij lichtgeblesseerd was is hier toch al genoeg gezegd dacht ik.Wat spotbeen betreft was niet goed volgens mij,waarom die erop mocht blijven en seminck eraf moest blijft mij een raadsel.Van damme was idd niet slecht .


Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 29 Mar 2009, 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.



29 Mar 2009, 20:14
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00
Berichten: 299
AOL: rollo29
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
Iendrachter90 schreef:
rollo29 schreef:
dwarskijker schreef:

De beelden van tv oost toonden toch maar een kans over de hele match voor Zottegem en vooral enkele uitstekende reddingen van de doelman van Zottegem.
Maar ja,zelfs op het forum van Sottegem loopt men blijkbaar niet hoog op met uw commentaren.
Waarschijnlijk heeft Sottegem terug in uw favoriete 4-2-2 gespeeld.


Wat Sottegem gedaan heeft kan me eigenlijk geen barst schelen in deze fase van de competitie, wij moeten enkel kijken naar onszelf en dan vooral in functie van volgend seizoen.
En dan kan je zeggen dat je bitter weinig spelers kan houden, ook al was het dan al beter vandaag.
Wat me vooral opviel is dat Steurs vandaag in de basis mocht gestaan hebben ipv Lord, die steeds zijn bal verspeelde.(alweer)
Ook frappant was de 'snelheid' van Delie, goeie spits in de 16 en moeilijk van de bal te zetten maar op de dieptepassen onmondig.
Seminck was goed,Franck en Spotbeen vielen ook goed mee.
Van Damme moest duidelijk Troch uit de match houden wat prima gelukt is trouwens. (y)
Wat bewijst dat je van hem ook geen wonderen mag verwachten.
Maar toch mooi dat hij na de match even kwam groeten en liet merken dat we nog altijd in zijn hart zitten.


Steurs zat op de bank omdat hij lichtgeblesseerd was is hier toch al genoeg gezegd dacht ik.Wat spotbeen betreft ,waarom die erop mocht blijven en seminck eraf moest blijft mij een raadsel.Van damme was idd niet slecht .


Seminck vroeg zelf om vervanging, dat was toch duidelijk genoeg dacht ik.

_________________
iendracht!


29 Mar 2009, 20:17
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
rollo29 schreef:
Iendrachter90 schreef:
rollo29 schreef:

Wat Sottegem gedaan heeft kan me eigenlijk geen barst schelen in deze fase van de competitie, wij moeten enkel kijken naar onszelf en dan vooral in functie van volgend seizoen.
En dan kan je zeggen dat je bitter weinig spelers kan houden, ook al was het dan al beter vandaag.
Wat me vooral opviel is dat Steurs vandaag in de basis mocht gestaan hebben ipv Lord, die steeds zijn bal verspeelde.(alweer)
Ook frappant was de 'snelheid' van Delie, goeie spits in de 16 en moeilijk van de bal te zetten maar op de dieptepassen onmondig.
Seminck was goed,Franck en Spotbeen vielen ook goed mee.
Van Damme moest duidelijk Troch uit de match houden wat prima gelukt is trouwens. (y)
Wat bewijst dat je van hem ook geen wonderen mag verwachten.
Maar toch mooi dat hij na de match even kwam groeten en liet merken dat we nog altijd in zijn hart zitten.


Steurs zat op de bank omdat hij lichtgeblesseerd was is hier toch al genoeg gezegd dacht ik.Wat spotbeen betreft ,waarom die erop mocht blijven en seminck eraf moest blijft mij een raadsel.Van damme was idd niet slecht .


Seminck vroeg zelf om vervanging, dat was toch duidelijk genoeg dacht ik.


Niet gezien ;)


29 Mar 2009, 20:18
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
rollo29 schreef:

Ja man, ik heb da nieuws gemist. Amai, Erg hé?
Dus als je op een bepaalde training of trainingen niets kan bijleren moet je niet komen trainen en hoef je ook niets te laten weten, sterker nog ga je rustig op reis met risico op blessures ook nog? Meen je dat nu zelf?
En het gaat toch nie over hoe lang dat geleden is of hoeveel trainingen hij gemist maar het wel over het principe!
En het gaat mij ook niet over hoe Seminck speelt hé, en ik ben nog minder op zoek naar een zondebok zoals jij zegt.
Wat jij er allemaal bijsleurt om da te proberen verantwoorden zeg, pff.
Ik vind gewoon da je da niet doet maar das mijn gedacht, jij hebt het jouwe, das je volste recht.
En je moet daarom zo hevig nie reageren hé zeg. :oooh:


Allez de boodschap is dan toch over gekomen? Ik had alles in mijn post wat extra aangedikt om 1 ding aan te tonen: relativeer. We spelen in derde klasse in België, uw aanvoerder mist eens twee trainingen terwijl het bestuur van de club al een heel seizoen als klein kinderen loopt te acteren. Zou het dan ook niet kunnen zijn dat Michael als aanvoerder even een signaal wilde geven??? Bovendien is het niet abnormaal hoor dat er in de krokusvakantie spelers een korte break nemen.. Ga maar na van tweede klasse tot in provinciale...

Om dan een maand later in een topic naar aanleiding van een match die er toch niet meer toe doet, hierop blijven terug te komen en Seminck daarom uit uw ploeg moeten laten, is gewoon te belachelijk voor woorden. Als alle spelers zich plots als modelprofs moeten gedragen, dat ze dan misschien in het bestuur eerst eens een deftig voorbeeld geven hé...


29 Mar 2009, 20:51
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
Ajoinenfan schreef:
DT schreef:
rollo29 schreef:

En als ik Seminck een goede raad mag geven: ga andere oorden opzoeken man, een extra jaar in derde kan hem niks meer leren en zou zijn carrière niet ten goede komen...


das niet den 1ste keer dak van u lees dat gij betere spelers die bij ons zouden weggaan of ploegen die spelers bij ons weghalen (kv mechelen) bijna toejuicht. ben je eigenlijk wel voor EA ??? gewoon om je te laten weten dat niet (bepaald) iedereen er over denkt zoals jij blijkbaar. GELUKKIG !


Ben je eigenlijk wel voor EA? Ik zal er eens kort op antwoorden zie -> herinner je u nog hoe spelers als een Vanderhaeghe of een Vanden Bossche hier ooit zijn weggegaan? Door uitgespuwd te worden door de eigen fans omdat het Aalsters publiek op den duur iemand zijn kop gewoon beu is gezien, zeker als de resultaten tegenvallen... Wat brengt dat op? Gene rotte frank...

Seminck heeft bij deze club alles bereikt wat hij kon bereiken (heeft promoties en degradatie meegemaakt, kan constant niveau halen en kan hoger mee) en voor ZIJN carrière is de tijd gekomen om een stap vooruit te zetten (leeftijd, bijleren, maar ook nieuwe impuls om hem scherp te houden)... Bovendien: als het volgend jaar weer ni lukt voor onze ploeg, gaat hij een van de eersten zijn die kritiek gaat krijgen onder het mom van - ja was eigenlijk al minder bezig in de terugronde vorig seizoen, waarom is die nog gebleven...en dan wordt hij ook bij het vuil gezet... Een club zoals de onze moet het van zo'n mannen hebben - eigen producten die je kan laten doorgroeien, er veel nut van hebben en dan indien mogelijk voor een mooie prijs verkopen...

Idem ditto met Van Damme - heeft nog geen 20 matchen gespeeld in derde en zou nu al onmisbaar zijn precies. Kantekening: in deze zieke ploeg is hij onmisbaar maar in de ploeg van vierde of die van vorig jaar, haalde hij, zelfs met zijn huidige niveau, met moeite een plaats op de bank. De fout van het bestuur is dat ze hem maar een contract tot het einde van het seizoen hebben gegeven. Die hadden ze voor twee jaar moeten vastleggen meteen - als er clubs geïnteresseerd waren, zouden ze een transfersom moeten betalen en dan mag een stofzuiger (waarvan je er nog een stuk of vier hebt rondlopen) zeker vertrekken...

Hoe snel het kan gaan in voetbal laat Podevijn zien: speelt een fantastische heenronde vorig seizoen met Chimedza die nog een valling heeft van elke keer Jens er voorbij vloog, speelde Sottegem hier thuis compleet op een hoopje - kleine blessure opgelopen in Marokko en een veel mindere terugronde. Toch voldoende eersteklassers kunnen overtuigen van zijn kwaliteiten maar geloofde in het project van het bestuur en verkoos te blijven... In de tweede match van de voorbereiding loopt hij een zware blessure op en nu haalt hij, ondanks zijn inzet, gewoon geen hoog niveau meer... Wie zegt dat zoiets niet kan voorvallen met een Van Damme?

Moet je dan als club niet zorgen dat je van zo'n momenten profiteert? Of ben je dan plots niet meer voor die bepaalde ploeg. De tijd dat spelers hun hele carrière voor 1 ploeg spelen, op hetzelfde hoge niveau zonder motivatieverlies is gewoon voorbij.

En omdat ik dat inzie, ben ik plots geen supporter meer...ja jongens, goe bezig zenne...


29 Mar 2009, 21:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
Ben bijna volledig eens met uw post, maar denkt ge nu werkelijk nog steeds dat ge effectief geld krijgt voor een speler die ze komen weg halen ?

_________________
If you never try, you'll never know


29 Mar 2009, 21:17
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
Wij hebben vorig jaar voor verschillende spelers in ieder geval nog geld betaald.


29 Mar 2009, 21:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
Jeroen schreef:
Wij hebben vorig jaar voor verschillende spelers in ieder geval nog geld betaald.
een oefenmatch en wat wisselgeld zeker ?

_________________
If you never try, you'll never know


29 Mar 2009, 21:21
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
DT schreef:
Ajoinenfan schreef:
DT schreef:


das niet den 1ste keer dak van u lees dat gij betere spelers die bij ons zouden weggaan of ploegen die spelers bij ons weghalen (kv mechelen) bijna toejuicht. ben je eigenlijk wel voor EA ??? gewoon om je te laten weten dat niet (bepaald) iedereen er over denkt zoals jij blijkbaar. GELUKKIG !


Ben je eigenlijk wel voor EA? Ik zal er eens kort op antwoorden zie -> herinner je u nog hoe spelers als een Vanderhaeghe of een Vanden Bossche hier ooit zijn weggegaan? Door uitgespuwd te worden door de eigen fans omdat het Aalsters publiek op den duur iemand zijn kop gewoon beu is gezien, zeker als de resultaten tegenvallen... Wat brengt dat op? Gene rotte frank...

Seminck heeft bij deze club alles bereikt wat hij kon bereiken (heeft promoties en degradatie meegemaakt, kan constant niveau halen en kan hoger mee) en voor ZIJN carrière is de tijd gekomen om een stap vooruit te zetten (leeftijd, bijleren, maar ook nieuwe impuls om hem scherp te houden)... Bovendien: als het volgend jaar weer ni lukt voor onze ploeg, gaat hij een van de eersten zijn die kritiek gaat krijgen onder het mom van - ja was eigenlijk al minder bezig in de terugronde vorig seizoen, waarom is die nog gebleven...en dan wordt hij ook bij het vuil gezet... Een club zoals de onze moet het van zo'n mannen hebben - eigen producten die je kan laten doorgroeien, er veel nut van hebben en dan indien mogelijk voor een mooie prijs verkopen...

Idem ditto met Van Damme - heeft nog geen 20 matchen gespeeld in derde en zou nu al onmisbaar zijn precies. Kantekening: in deze zieke ploeg is hij onmisbaar maar in de ploeg van vierde of die van vorig jaar, haalde hij, zelfs met zijn huidige niveau, met moeite een plaats op de bank. De fout van het bestuur is dat ze hem maar een contract tot het einde van het seizoen hebben gegeven. Die hadden ze voor twee jaar moeten vastleggen meteen - als er clubs geïnteresseerd waren, zouden ze een transfersom moeten betalen en dan mag een stofzuiger (waarvan je er nog een stuk of vier hebt rondlopen) zeker vertrekken...

Hoe snel het kan gaan in voetbal laat Podevijn zien: speelt een fantastische heenronde vorig seizoen met Chimedza die nog een valling heeft van elke keer Jens er voorbij vloog, speelde Sottegem hier thuis compleet op een hoopje - kleine blessure opgelopen in Marokko en een veel mindere terugronde. Toch voldoende eersteklassers kunnen overtuigen van zijn kwaliteiten maar geloofde in het project van het bestuur en verkoos te blijven... In de tweede match van de voorbereiding loopt hij een zware blessure op en nu haalt hij, ondanks zijn inzet, gewoon geen hoog niveau meer... Wie zegt dat zoiets niet kan voorvallen met een Van Damme?

Moet je dan als club niet zorgen dat je van zo'n momenten profiteert? Of ben je dan plots niet meer voor die bepaalde ploeg. De tijd dat spelers hun hele carrière voor 1 ploeg spelen, op hetzelfde hoge niveau zonder motivatieverlies is gewoon voorbij.

En omdat ik dat inzie, ben ik plots geen supporter meer...ja jongens, goe bezig zenne...


Van Damme haalt in een zieke ploeg bijna constant een hoog niveau.
Ik zie weinig minpunten aan de speler Van Damme, is erg compleet voor zijn leeftijd.
Wint duels, ruimt veel op, groot loopvermogen en voetbalt ook nog eens goed uit.
Als gij zegt dat er nog zo rondlopen, wel ik hoop dat ge gelijk hebt...


29 Mar 2009, 21:33
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53
Berichten: 1157
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
El Corredor schreef:
Bakkie schreef:
El Corredor schreef:

:plat: :?


Ge gaat toch iet zeggen dat Franck vandaag een slechte wedstrijd heeft gespeeld,was de betere samen met van damme.


amai, onze mening verschilt, maar da geeft niet.

ik vond franck en van damme gewoon slecht. Vloeiende combinaties op het middenveld? Sorry ik wacht er al een gans jaar op. Moeilijk om hier wekelijks nog goede punten te vinden in dit "team". De graadmeter van ons, supporters, is op een jaar tijd serieus gezakt...


de zever op dit forum is dit jaar recht evenredig met het spelpeil van onze ploeg
........ hier moet ik Bekkie toch efkes gelijk geven


29 Mar 2009, 21:37
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
Fillou schreef:
[

Troch vond ik trouwens ook niet bijzonder sterk opereren. Durfde hij niet goed tegen 'n iendracht? Leuke sfeer in die groep ook trouwens. Staan hij en de oliveira mekaar gewoon te duwen om een vrije trap te kunnen geven ...


Daar krijg ik dus de seskes van zie. Troch was inderdaad niet subliem, maar heb je gewoon voetbaltechnisch gezien waar hij allemaal opdook (ging zelfs tacklen, mee verdedigen, dook overal op)? Dwingt als middenvelder (in de tweede helft startte hij als pure centrale middenvelder, zelfs niet als tien of hangende spits) verdorie drie kansen af voor zichzelf waar Van Steenberghe evenveel keer moet op ingrijpen en dat alleen al door te weten waar hij moet lopen... Geen enkele van onze centrale middenvelders heeft hem dat voorgedaan OP EEN HEEL SEIZOEN en toch moeten we kunnen zeggen op basis van 1 match dat Troch ook niet bijzonder sterk was. Zet daarnaast ook nog een paar keer een aanvaller kansrijk voor doel vrij. Het inspelen van de passing, het lopen in de ruimte, het vernuft en vooral het aansnijden van de vrije trappen... Ze kunnen er bij ons dit jaar een puntje aan zuigen...

En nu kan Franck plots niks meer misdoen ook of wat? Hoeveel mogelijkheden om zelf te schieten creërt die voor zichzelf tijdens de wedstrijd?? Nul komma nul... Delie stond daar weer op zijn eiland wortel te schieten... En de vrije schoppen van Franck vandaag - regel een: vrije schoppen worden pas gevaarlijk als je de eerste verdediger voorbij kan raken, niet door die eerste verdediger zo veel mogelijk te raken...

Als we iemand van het kaliber Troch kunnen binnenhalen, moeten we niet aarzelen want met dit middenveld maak je niks, maar dan ook niks klaar. Op welke ballen moest de keeper tussenkomen - kopballen van Seminck op corner en een lage schuiver van De Schutter... Wie buiten Van Damme durft van de middenvelders naar doel schieten? Geen kat...

Zonder die zware dekkingsfout op Boto in de toegevoegde tijd verlies je met 0-1 en moet je nog bibberen voor een eventuele eindronde om erin te blijven met matchen tegen Gent en Wielsbeke + toppers tegen Peruwelz en Boussu...

En ter info: het was Boto's tweede treffer van het seizoen en niet de eerste. Boto scoorde ook de tweede (magistrale) treffer tegen Peruwelz.

En nog eens - grote kuis in de kern? Ja en liefst zo snel mogelijk...


29 Mar 2009, 21:41
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00
Berichten: 299
AOL: rollo29
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
DT schreef:
Ajoinenfan schreef:
DT schreef:


das niet den 1ste keer dak van u lees dat gij betere spelers die bij ons zouden weggaan of ploegen die spelers bij ons weghalen (kv mechelen) bijna toejuicht. ben je eigenlijk wel voor EA ??? gewoon om je te laten weten dat niet (bepaald) iedereen er over denkt zoals jij blijkbaar. GELUKKIG !


Ben je eigenlijk wel voor EA? Ik zal er eens kort op antwoorden zie -> herinner je u nog hoe spelers als een Vanderhaeghe of een Vanden Bossche hier ooit zijn weggegaan? Door uitgespuwd te worden door de eigen fans omdat het Aalsters publiek op den duur iemand zijn kop gewoon beu is gezien, zeker als de resultaten tegenvallen... Wat brengt dat op? Gene rotte frank...

Seminck heeft bij deze club alles bereikt wat hij kon bereiken (heeft promoties en degradatie meegemaakt, kan constant niveau halen en kan hoger mee) en voor ZIJN carrière is de tijd gekomen om een stap vooruit te zetten (leeftijd, bijleren, maar ook nieuwe impuls om hem scherp te houden)... Bovendien: als het volgend jaar weer ni lukt voor onze ploeg, gaat hij een van de eersten zijn die kritiek gaat krijgen onder het mom van - ja was eigenlijk al minder bezig in de terugronde vorig seizoen, waarom is die nog gebleven...en dan wordt hij ook bij het vuil gezet... Een club zoals de onze moet het van zo'n mannen hebben - eigen producten die je kan laten doorgroeien, er veel nut van hebben en dan indien mogelijk voor een mooie prijs verkopen...

Idem ditto met Van Damme - heeft nog geen 20 matchen gespeeld in derde en zou nu al onmisbaar zijn precies. Kantekening: in deze zieke ploeg is hij onmisbaar maar in de ploeg van vierde of die van vorig jaar, haalde hij, zelfs met zijn huidige niveau, met moeite een plaats op de bank. De fout van het bestuur is dat ze hem maar een contract tot het einde van het seizoen hebben gegeven. Die hadden ze voor twee jaar moeten vastleggen meteen - als er clubs geïnteresseerd waren, zouden ze een transfersom moeten betalen en dan mag een stofzuiger (waarvan je er nog een stuk of vier hebt rondlopen) zeker vertrekken...

Hoe snel het kan gaan in voetbal laat Podevijn zien: speelt een fantastische heenronde vorig seizoen met Chimedza die nog een valling heeft van elke keer Jens er voorbij vloog, speelde Sottegem hier thuis compleet op een hoopje - kleine blessure opgelopen in Marokko en een veel mindere terugronde. Toch voldoende eersteklassers kunnen overtuigen van zijn kwaliteiten maar geloofde in het project van het bestuur en verkoos te blijven... In de tweede match van de voorbereiding loopt hij een zware blessure op en nu haalt hij, ondanks zijn inzet, gewoon geen hoog niveau meer... Wie zegt dat zoiets niet kan voorvallen met een Van Damme?

Moet je dan als club niet zorgen dat je van zo'n momenten profiteert? Of ben je dan plots niet meer voor die bepaalde ploeg. De tijd dat spelers hun hele carrière voor 1 ploeg spelen, op hetzelfde hoge niveau zonder motivatieverlies is gewoon voorbij.

En omdat ik dat inzie, ben ik plots geen supporter meer...ja jongens, goe bezig zenne...


Vandamme zelfs in vierde nog geen plaats op de bank? Ge zijt ermee aant lachen zeker?

_________________
iendracht!


29 Mar 2009, 21:49
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
AlostanA schreef:
DT schreef:
Ajoinenfan schreef:

das niet den 1ste keer dak van u lees dat gij betere spelers die bij ons zouden weggaan of ploegen die spelers bij ons weghalen (kv mechelen) bijna toejuicht. ben je eigenlijk wel voor EA ??? gewoon om je te laten weten dat niet (bepaald) iedereen er over denkt zoals jij blijkbaar. GELUKKIG !


Ben je eigenlijk wel voor EA? Ik zal er eens kort op antwoorden zie -> herinner je u nog hoe spelers als een Vanderhaeghe of een Vanden Bossche hier ooit zijn weggegaan? Door uitgespuwd te worden door de eigen fans omdat het Aalsters publiek op den duur iemand zijn kop gewoon beu is gezien, zeker als de resultaten tegenvallen... Wat brengt dat op? Gene rotte frank...

Seminck heeft bij deze club alles bereikt wat hij kon bereiken (heeft promoties en degradatie meegemaakt, kan constant niveau halen en kan hoger mee) en voor ZIJN carrière is de tijd gekomen om een stap vooruit te zetten (leeftijd, bijleren, maar ook nieuwe impuls om hem scherp te houden)... Bovendien: als het volgend jaar weer ni lukt voor onze ploeg, gaat hij een van de eersten zijn die kritiek gaat krijgen onder het mom van - ja was eigenlijk al minder bezig in de terugronde vorig seizoen, waarom is die nog gebleven...en dan wordt hij ook bij het vuil gezet... Een club zoals de onze moet het van zo'n mannen hebben - eigen producten die je kan laten doorgroeien, er veel nut van hebben en dan indien mogelijk voor een mooie prijs verkopen...

Idem ditto met Van Damme - heeft nog geen 20 matchen gespeeld in derde en zou nu al onmisbaar zijn precies. Kantekening: in deze zieke ploeg is hij onmisbaar maar in de ploeg van vierde of die van vorig jaar, haalde hij, zelfs met zijn huidige niveau, met moeite een plaats op de bank. De fout van het bestuur is dat ze hem maar een contract tot het einde van het seizoen hebben gegeven. Die hadden ze voor twee jaar moeten vastleggen meteen - als er clubs geïnteresseerd waren, zouden ze een transfersom moeten betalen en dan mag een stofzuiger (waarvan je er nog een stuk of vier hebt rondlopen) zeker vertrekken...

Hoe snel het kan gaan in voetbal laat Podevijn zien: speelt een fantastische heenronde vorig seizoen met Chimedza die nog een valling heeft van elke keer Jens er voorbij vloog, speelde Sottegem hier thuis compleet op een hoopje - kleine blessure opgelopen in Marokko en een veel mindere terugronde. Toch voldoende eersteklassers kunnen overtuigen van zijn kwaliteiten maar geloofde in het project van het bestuur en verkoos te blijven... In de tweede match van de voorbereiding loopt hij een zware blessure op en nu haalt hij, ondanks zijn inzet, gewoon geen hoog niveau meer... Wie zegt dat zoiets niet kan voorvallen met een Van Damme?

Moet je dan als club niet zorgen dat je van zo'n momenten profiteert? Of ben je dan plots niet meer voor die bepaalde ploeg. De tijd dat spelers hun hele carrière voor 1 ploeg spelen, op hetzelfde hoge niveau zonder motivatieverlies is gewoon voorbij.

En omdat ik dat inzie, ben ik plots geen supporter meer...ja jongens, goe bezig zenne...


Van Damme haalt in een zieke ploeg bijna constant een hoog niveau.
Ik zie weinig minpunten aan de speler Van Damme, is erg compleet voor zijn leeftijd.
Wint duels, ruimt veel op, groot loopvermogen en voetbalt ook nog eens goed uit.
Als gij zegt dat er nog zo rondlopen, wel ik hoop dat ge gelijk hebt...

?


29 Mar 2009, 21:49
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
Bram schreef:
Ben bijna volledig eens met uw post, maar denkt ge nu werkelijk nog steeds dat ge effectief geld krijgt voor een speler die ze komen weg halen ?


Of het nu geld is, andere spelers in ruil of een andere deal, je krijgt er toch wel iets voor. Is eens iets anders dan met spelers te moeten leuren om gewoon van hun contract af te raken...

Gewoon een kwisvraagje -> wat is de laatste transfer waar onze club nog iets heeft aan verdiend (echt verdiend dan, niet het ontlasten van de loonkost)? Dimbala dacht ik... Kujovic reken ik niet mee want die werd verkocht aan Roda zoals Custovic door Moeskroen aan Gent -> voor ne Mars en ne Snickers...

Er wordt hier vaak gesproken over werken naar het model Westerlo -> dan moet je wel beginnen met uw contracten deftig op te volgen en af te sluiten... De Langhe kreeg het hoog in zijn bol in vierde, maar ook daar werd er te laat met een contract over de brug gekomen... Podevijn was bijna net zo en Van Damme zie je ook zo bijna door uw vingers glippen... Ook het contract van Steurs loopt af... Wat is dan het resultaat: degene die het meest waardevol waren in het seizoen laat je vertrekken zonder een euro op zak, degenen die een zwaar contract hebben, blijven. Verlies is wel groot dan...

En nogmaals: ik zeg niet dat Van Damme geen goeie speler is, maar ik wil zijn bevestiging zien... In de twee matchen op Tivoli was hij, als stofzuiger, bijvoorbeeld nergens en dan vind ik dat je zo'n gasten niet te snel moet overroepen... Als een eersteklasser echter wel iets in ruil wil geven, moet je dat echter wel eens overwegen... En het zou kunnen dat je er als derdeklasser beter aan doet hem nu te verkopen met een deal hem een jaar te kunnen lenen, dan hem absoluut te willen houden zonder dat je weet dat hij volgend jaar, in een ander elftal hetzelfde zal kunnen brengen... De Schutter was op dezelfde positie vorig jaar ook de revelatie hé...vandaag hoor je in het publiek ook meer en meer gemor op hem... Het kan keren...


29 Mar 2009, 22:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 234 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst