Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 234 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 16
 Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
De Schutter speelde nochtans vandaag een dijk van een match. Net zoals Steurs en Van Steenberghe.


29 Mar 2009, 22:07
Gele Kaart
Gele Kaart

Lid geworden op: 17 Okt 2008, 19:02
Berichten: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
dwarskijker schreef:
wonie schreef:
de langen schreef:
Zottegem heeft verleden week onterecht gewonnen tegen Union.Zo goed was zottegem nu ook weer niet.
Deze trainer heeft meer verstand van voetbal dan de vorige.Speelt Franck uit op een positie waar hij minder moet verdedigen en beter tot zijn recht komt.Als Van Steenberghe de bal had werd er via Filipo over de grond uitverdedigd, beter dan die hoge doeltrappen naar voren onder Dillen.De enigen die tegenvielen waren Lord en Delie.Versterking naar volgend seizoen toe in de voorlinie is volgens mij dan ook een prioriteit.Sterke invalbeurt van Steurs.


na 20 min had Zottegem tegen Union al 3-0 moeten voorstaan en was de match gespeeld
bleeft echter 1-0 en hierdoor kwam Union terug in de match met 2 ballen de op de lat

vandaag toch lekker gewonnen op Diegem, de autoritaire periodeleider, we zijn goed bezig, er zijn ploegen in onze regio die minder sterk bezig zijn...

SV-supporter


De beelden van tv oost toonden toch maar een kans over de hele match voor Zottegem en vooral enkele uitstekende reddingen van de doelman van Zottegem.


> de beelden van tv-oost :oops: : da niet echt een referentie, hun samenvattingen zijn veel te kort en ze geven niet alle goeie kansen

_________________
KSVS


29 Mar 2009, 22:08
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
rollo29 schreef:

Vandamme zelfs in vierde nog geen plaats op de bank? Ge zijt ermee aant lachen zeker?


Ewen en Dugardeyn speelden, De Langhe deed het toen ook meer dan behoorlijk (had ook scorend vermogen) als verdedigende middenvelder en je had nog Podevijn en Glorieux die geen basisspelers waren onder De Wilde... Van Damme dus niet op de bank...

Een mens verschiet ervan hoe sterk de kern uit vierde was, zelfs om in derde mee te draaien... Wordt nu elke week pijnlijk duidelijk...

En in mijn ogen speelt een Van Damme gewoon op een zelfde niveau als De Schutter vorig seizoen... Maar doordat we dit seizoen gewoon zo aanmodderen, valt Van Damme gewoon extra op... En eigenlijk moet je van Steurs hetzelfde zeggen... De Lord van de terugronde vorig jaar en zelfs een Glorieux in zijn beste dagen, daar kon Marijn niet aan tippen hoe goed hij vandaag ook inviel...

Mensen vergeten precies snel...


29 Mar 2009, 22:14
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
Jeroen schreef:
De Schutter speelde nochtans vandaag een dijk van een match. Net zoals Steurs en Van Steenberghe.


Klopt, maar dat heeft te maken met perceptie hé... Duidelijk ook minder na Nieuwjaar, een paar slechte controles vandaag en het spel zit op de wagen... Ik wil maar zeggen, er zijn geen garanties dat Van Damme volgend seizoen hetzelfde lof zal toebedeeld krijgen als dit jaar, ook al speelt hij misschien op eenzelfde niveau als dit jaar... Wat indien VDH plots voor een 4-4-2 zou kiezen... gaan de mensen nog tevreden zijn met enkel die brekersrol of verwachten ze dan meer een type Verheyden die zowel breekt als opduikt in de zestien, het spel verlegd, zijn stempel drukt en dat week na week? Ik weet het niet hoor...

Als je dan week na week bij de reserven een Grysolle en een De Vidts aan het werk ziet, een De Schutter hebt rondlopen, zelfs een Vandenbrande en een Podevijn die allebei op die positie kunnen spelen, dan is de positie van Van Damme niet dé positie in het elftal die mij de grootste kopbrekens zou opleveren...

Ga op zoek naar een echte rechtsback, een verbindingspunt tussen middenveld en aanval (liever een hangende spits dan een echte nummer tien - Glorieux kon dit trouwens ook invullen indertijd), een snelle centrale verdediger en een goeie ervaren spits...en je zal al veel verder staan..


29 Mar 2009, 22:29
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
DT schreef:
Daar krijg ik dus de seskes van zie. Troch was inderdaad niet subliem, maar heb je gewoon voetbaltechnisch gezien waar hij allemaal opdook (ging zelfs tacklen, mee verdedigen, dook overal op)? Dwingt als middenvelder (in de tweede helft startte hij als pure centrale middenvelder, zelfs niet als tien of hangende spits) verdorie drie kansen af voor zichzelf waar Van Steenberghe evenveel keer moet op ingrijpen en dat alleen al door te weten waar hij moet lopen... Geen enkele van onze centrale middenvelders heeft hem dat voorgedaan OP EEN HEEL SEIZOEN en toch moeten we kunnen zeggen op basis van 1 match dat Troch ook niet bijzonder sterk was. Zet daarnaast ook nog een paar keer een aanvaller kansrijk voor doel vrij. Het inspelen van de passing, het lopen in de ruimte, het vernuft en vooral het aansnijden van de vrije trappen... Ze kunnen er bij ons dit jaar een puntje aan zuigen...



Man jij kan overdrijven. Mag dat echt niet gezegd worden troch vandaag niet bijzonder sterk was?
Daarmee zeggen we toch niets over andere weken.
Jij ziet daar een pak positieve punten, ik hoop dan dat je zijn slechte controles en slechte passes ook geteld hebt.
Misschien was hij vandaag wel iets te gefocust op een goeie prestatie, en was het resultaat daarom niet echt je dat.
Om het nog eens samen te vatten : ik zeg niet dat het een slechte speler is, maar vandaag zette hij een magere prestatie neer.


29 Mar 2009, 22:29
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
Stijn schreef:
DT schreef:
Daar krijg ik dus de seskes van zie. Troch was inderdaad niet subliem, maar heb je gewoon voetbaltechnisch gezien waar hij allemaal opdook (ging zelfs tacklen, mee verdedigen, dook overal op)? Dwingt als middenvelder (in de tweede helft startte hij als pure centrale middenvelder, zelfs niet als tien of hangende spits) verdorie drie kansen af voor zichzelf waar Van Steenberghe evenveel keer moet op ingrijpen en dat alleen al door te weten waar hij moet lopen... Geen enkele van onze centrale middenvelders heeft hem dat voorgedaan OP EEN HEEL SEIZOEN en toch moeten we kunnen zeggen op basis van 1 match dat Troch ook niet bijzonder sterk was. Zet daarnaast ook nog een paar keer een aanvaller kansrijk voor doel vrij. Het inspelen van de passing, het lopen in de ruimte, het vernuft en vooral het aansnijden van de vrije trappen... Ze kunnen er bij ons dit jaar een puntje aan zuigen...



Man jij kan overdrijven. Mag dat echt niet gezegd worden troch vandaag niet bijzonder sterk was?
Daarmee zeggen we toch niets over andere weken.
Jij ziet daar een pak positieve punten, ik hoop dan dat je zijn slechte controles en slechte passes ook geteld hebt.
Misschien was hij vandaag wel iets te gefocust op een goeie prestatie, en was het resultaat daarom niet echt je dat.
Om het nog eens samen te vatten : ik zeg niet dat het een slechte speler is, maar vandaag zette hij een magere prestatie neer.


daar sluit ik mij ook bij aan, vandaag was het toch niet den troch die we gewoon zijn van zien.


29 Mar 2009, 22:38
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
Misschien was het ergens in het kopke ook wel moeilijk voor Troch om tegen Aalst goed te spelen. Hij zegt zelf dat den Iendracht de club van zijn hart is. Misschien kon/wilde hij niet beter tegen ons.

Ik weet niet of het opgevallen is, maar toen ze scoorden was hij de enige die niet ging meevieren.

Van mij mag hij in elk geval terugkomen als het enegszinds mogelijk is.


29 Mar 2009, 22:55
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
Fillou schreef:
de langen schreef:
El Corredor schreef:

amai, onze mening verschilt, maar da geeft niet.

ik vond franck en van damme gewoon slecht. Vloeiende combinaties op het middenveld? Sorry ik wacht er al een gans jaar op. Moeilijk om hier wekelijks nog goede punten te vinden in dit "team". De graadmeter van ons, supporters, is op een jaar tijd serieus gezakt...

:crazy:
Ik denk dat gij ofwel den 1ste helft liggen slapen hebt of in de kantine doorgebracht hebt.Van Damme was de 1ste 45 min den beste van het plein en de 2den helft niks meer.Ik ben ook gene voorstander van Franck, maar dezen trainer speelt hem toch op een betere positie uit dan de vorige.


Franck mag doen wat hij wil. Van zodra hij één slechte pass geeft of hij een duel verliest (en ja, dat gebeurt meer dan één keer) krijgt hij van een aantal kritikasters meteen een gigantische hoop verwijten op zijn hals. Maar het is in deze ploeg wel de enige die een actie kan creëren, een pass kan geven waar niemand zich aan verwacht of een lange bal netjes op iemand's voet kan schilderen. Koester zo'n voetballers, het zijn de enige die ons iets kunnen bijbrengen in een té platte kern om de top te spelen.

De nieuwe coach is in elk geval bijzonder actief langs de lijn. Ik weet weer waarom ik me daar vorig jaar op de zitplaatsen achter de bezoekende dug out zo aan geërgerd heb. Als zo iemand aan jouw kant staat, is het allemaal al wel veel beter.
Troch vond ik trouwens ook niet bijzonder sterk opereren. Durfde hij niet goed tegen 'n iendracht? Leuke sfeer in die groep ook trouwens. Staan hij en de oliveira mekaar gewoon te duwen om een vrije trap te kunnen geven ...


Is mij ook opgevallen. Ons seizoen is verloren, maar VDH wil er duidelijk nog iets van maken. Staat constant te roepen (richting spelers, scheidsrechter, lijnrechter) dit tot grote ergernis van de supporters van FCN op de zittribune. Dit i.t.t bijvoorbeeld Dillen die precies op zijn eentje stratego aan het spelen was langs de zijlijn, veel wijzen en verschuiven maar niemand die luisterde. VDH wil er blijkbaar echt iets van maken, jammer dat deze groep dit lang en nutteloos seizoen beu is (sommige toch).

Troch tjah, leed veel balverlies en was soms te traag. Maar heeft toch ook laten zien dat hij het nog kan. Een paar gemeten passes, zijn typische actie waarbij hij zijn man in de wind zet en langs de flank de carré binnenkomt, de kansen die hij voor zichzelf maakte. Dit op een andere positie dan bij ons (niet zo hoog). Nog altijd liever deze Troch dan Franck hoor. Niet dat Franck zo slecht was vandaag, maar hij kan toch zo weinig bijbrengen.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


Laatst gewijzigd door Titus op 29 Mar 2009, 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.



29 Mar 2009, 23:00
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
vandaag een eindeseizoensmatch gezien,met veel min maar ook pluspunten. mijn persoonlijke kiekevliesmoment was de wissel van troch bij fcn....en voor de mensen da er nie waren......e gans stadion da "troch is nen ajoin" roept is wel een teken da thomas hier nog steeds ongeloofelijk geliefd is bij alle supporters.... en t is hem gegund!! ik heb spijt da ne gast met zo een goeie mentaliteit en kwaliteit hier niet meer te bewonderen valt!!! (y) (y)


29 Mar 2009, 23:01
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
El Corredor schreef:
Stijn schreef:
DT schreef:
Daar krijg ik dus de seskes van zie. Troch was inderdaad niet subliem, maar heb je gewoon voetbaltechnisch gezien waar hij allemaal opdook (ging zelfs tacklen, mee verdedigen, dook overal op)? Dwingt als middenvelder (in de tweede helft startte hij als pure centrale middenvelder, zelfs niet als tien of hangende spits) verdorie drie kansen af voor zichzelf waar Van Steenberghe evenveel keer moet op ingrijpen en dat alleen al door te weten waar hij moet lopen... Geen enkele van onze centrale middenvelders heeft hem dat voorgedaan OP EEN HEEL SEIZOEN en toch moeten we kunnen zeggen op basis van 1 match dat Troch ook niet bijzonder sterk was. Zet daarnaast ook nog een paar keer een aanvaller kansrijk voor doel vrij. Het inspelen van de passing, het lopen in de ruimte, het vernuft en vooral het aansnijden van de vrije trappen... Ze kunnen er bij ons dit jaar een puntje aan zuigen...



Man jij kan overdrijven. Mag dat echt niet gezegd worden troch vandaag niet bijzonder sterk was?
Daarmee zeggen we toch niets over andere weken.
Jij ziet daar een pak positieve punten, ik hoop dan dat je zijn slechte controles en slechte passes ook geteld hebt.
Misschien was hij vandaag wel iets te gefocust op een goeie prestatie, en was het resultaat daarom niet echt je dat.
Om het nog eens samen te vatten : ik zeg niet dat het een slechte speler is, maar vandaag zette hij een magere prestatie neer.


daar sluit ik mij ook bij aan, vandaag was het toch niet den troch die we gewoon zijn van zien.


Ik vond hem de eerste paar minuten vooral zijn stempel drukken door twee late tackles aan de kant van de zittribune.

Als je het over het verschil Troch-Franck wil hebben ... Troch is god en Franck is de grootste tamzak, krabber en strekenvoetballer die hier ooit gespeeld heeft. Ik denk dat hun kwaliteiten heel dicht bij mekaar liggen. Maar Troch heeft de kans gekregen de ploeg te mogen dragen tijdens een hausse en bij Franck gebeurde dat tijdens een lange martelgang. Fout of verdienste van de spelers? Ik denk het niet. Laat Franck eens met de spelers en de mentaliteit van het jaar in vierde of de eerste helft van vorig seizoen spelen.

Ik vind het gewoon belachelijk dat Franck op elke fout zwaar gepakt wordt door een (groot) deel van de supporters.


29 Mar 2009, 23:01
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
De match na de wedstrijd maakte me veel wijzer !!! Honderd percent vertrouwen in het nieuwe bestuur !!! Wees maar gerust dat er volgend seizoen een competente kern op poten staat !!!
De eerste goeie transfer is trouwens al gedaan in de persoon van trainer vanderhaeghen !!! De onnozele maandagfinesstoestanden behoren alvast tot verleden..... trainen, niet minder of niet meer !!!
En om het seizoen samen te vatten uit een mond waarvan ik de naam uit respect voor zijn persoon niet ga zeggen : na de match tegen zottegem werd het volgende in de kleedkamer geopperd !!!!! " WE ZIJN GERED " !!!!!!
Als dat geen mooie samenvatting is van de mentaliteit van het hele seizoen !!!
Gelukkig kunnen we ons als supporter optrekken aan het feit dat der een redelijk aantal gaan vertrekken en dat we dus volgend seizoen met een kern gaan beginnen die woordenloos rijp is voor tweede !!!


29 Mar 2009, 23:04
Junior

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 16:59
Berichten: 251
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
DT schreef:
Ajoinenfan schreef:
DT schreef:


das niet den 1ste keer dak van u lees dat gij betere spelers die bij ons zouden weggaan of ploegen die spelers bij ons weghalen (kv mechelen) bijna toejuicht. ben je eigenlijk wel voor EA ??? gewoon om je te laten weten dat niet (bepaald) iedereen er over denkt zoals jij blijkbaar. GELUKKIG !


Ben je eigenlijk wel voor EA? Ik zal er eens kort op antwoorden zie -> herinner je u nog hoe spelers als een Vanderhaeghe of een Vanden Bossche hier ooit zijn weggegaan? Door uitgespuwd te worden door de eigen fans omdat het Aalsters publiek op den duur iemand zijn kop gewoon beu is gezien, zeker als de resultaten tegenvallen... Wat brengt dat op? Gene rotte frank...

Seminck heeft bij deze club alles bereikt wat hij kon bereiken (heeft promoties en degradatie meegemaakt, kan constant niveau halen en kan hoger mee) en voor ZIJN carrière is de tijd gekomen om een stap vooruit te zetten (leeftijd, bijleren, maar ook nieuwe impuls om hem scherp te houden)... Bovendien: als het volgend jaar weer ni lukt voor onze ploeg, gaat hij een van de eersten zijn die kritiek gaat krijgen onder het mom van - ja was eigenlijk al minder bezig in de terugronde vorig seizoen, waarom is die nog gebleven...en dan wordt hij ook bij het vuil gezet... Een club zoals de onze moet het van zo'n mannen hebben - eigen producten die je kan laten doorgroeien, er veel nut van hebben en dan indien mogelijk voor een mooie prijs verkopen...

Idem ditto met Van Damme - heeft nog geen 20 matchen gespeeld in derde en zou nu al onmisbaar zijn precies. Kantekening: in deze zieke ploeg is hij onmisbaar maar in de ploeg van vierde of die van vorig jaar, haalde hij, zelfs met zijn huidige niveau, met moeite een plaats op de bank. De fout van het bestuur is dat ze hem maar een contract tot het einde van het seizoen hebben gegeven. Die hadden ze voor twee jaar moeten vastleggen meteen - als er clubs geïnteresseerd waren, zouden ze een transfersom moeten betalen en dan mag een stofzuiger (waarvan je er nog een stuk of vier hebt rondlopen) zeker vertrekken...

Hoe snel het kan gaan in voetbal laat Podevijn zien: speelt een fantastische heenronde vorig seizoen met Chimedza die nog een valling heeft van elke keer Jens er voorbij vloog, speelde Sottegem hier thuis compleet op een hoopje - kleine blessure opgelopen in Marokko en een veel mindere terugronde. Toch voldoende eersteklassers kunnen overtuigen van zijn kwaliteiten maar geloofde in het project van het bestuur en verkoos te blijven... In de tweede match van de voorbereiding loopt hij een zware blessure op en nu haalt hij, ondanks zijn inzet, gewoon geen hoog niveau meer... Wie zegt dat zoiets niet kan voorvallen met een Van Damme?

Moet je dan als club niet zorgen dat je van zo'n momenten profiteert? Of ben je dan plots niet meer voor die bepaalde ploeg. De tijd dat spelers hun hele carrière voor 1 ploeg spelen, op hetzelfde hoge niveau zonder motivatieverlies is gewoon voorbij.

En omdat ik dat inzie, ben ik plots geen supporter meer...ja jongens, goe bezig zenne...


als jij dat kort noemt,... ;)


29 Mar 2009, 23:06
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
Ajoinenfan schreef:
DT schreef:
Ajoinenfan schreef:

das niet den 1ste keer dak van u lees dat gij betere spelers die bij ons zouden weggaan of ploegen die spelers bij ons weghalen (kv mechelen) bijna toejuicht. ben je eigenlijk wel voor EA ??? gewoon om je te laten weten dat niet (bepaald) iedereen er over denkt zoals jij blijkbaar. GELUKKIG !


Ben je eigenlijk wel voor EA? Ik zal er eens kort op antwoorden zie -> herinner je u nog hoe spelers als een Vanderhaeghe of een Vanden Bossche hier ooit zijn weggegaan? Door uitgespuwd te worden door de eigen fans omdat het Aalsters publiek op den duur iemand zijn kop gewoon beu is gezien, zeker als de resultaten tegenvallen... Wat brengt dat op? Gene rotte frank...

Seminck heeft bij deze club alles bereikt wat hij kon bereiken (heeft promoties en degradatie meegemaakt, kan constant niveau halen en kan hoger mee) en voor ZIJN carrière is de tijd gekomen om een stap vooruit te zetten (leeftijd, bijleren, maar ook nieuwe impuls om hem scherp te houden)... Bovendien: als het volgend jaar weer ni lukt voor onze ploeg, gaat hij een van de eersten zijn die kritiek gaat krijgen onder het mom van - ja was eigenlijk al minder bezig in de terugronde vorig seizoen, waarom is die nog gebleven...en dan wordt hij ook bij het vuil gezet... Een club zoals de onze moet het van zo'n mannen hebben - eigen producten die je kan laten doorgroeien, er veel nut van hebben en dan indien mogelijk voor een mooie prijs verkopen...

Idem ditto met Van Damme - heeft nog geen 20 matchen gespeeld in derde en zou nu al onmisbaar zijn precies. Kantekening: in deze zieke ploeg is hij onmisbaar maar in de ploeg van vierde of die van vorig jaar, haalde hij, zelfs met zijn huidige niveau, met moeite een plaats op de bank. De fout van het bestuur is dat ze hem maar een contract tot het einde van het seizoen hebben gegeven. Die hadden ze voor twee jaar moeten vastleggen meteen - als er clubs geïnteresseerd waren, zouden ze een transfersom moeten betalen en dan mag een stofzuiger (waarvan je er nog een stuk of vier hebt rondlopen) zeker vertrekken...

Hoe snel het kan gaan in voetbal laat Podevijn zien: speelt een fantastische heenronde vorig seizoen met Chimedza die nog een valling heeft van elke keer Jens er voorbij vloog, speelde Sottegem hier thuis compleet op een hoopje - kleine blessure opgelopen in Marokko en een veel mindere terugronde. Toch voldoende eersteklassers kunnen overtuigen van zijn kwaliteiten maar geloofde in het project van het bestuur en verkoos te blijven... In de tweede match van de voorbereiding loopt hij een zware blessure op en nu haalt hij, ondanks zijn inzet, gewoon geen hoog niveau meer... Wie zegt dat zoiets niet kan voorvallen met een Van Damme?

Moet je dan als club niet zorgen dat je van zo'n momenten profiteert? Of ben je dan plots niet meer voor die bepaalde ploeg. De tijd dat spelers hun hele carrière voor 1 ploeg spelen, op hetzelfde hoge niveau zonder motivatieverlies is gewoon voorbij.

En omdat ik dat inzie, ben ik plots geen supporter meer...ja jongens, goe bezig zenne...


als jij dat kort noemt,... ;)


Gohja, voor zijn doen is da toch redelijk kort...

_________________
es da ier e fistjen...


29 Mar 2009, 23:08
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
Groot gelijk fillou !!!! Franck wordt in terugronde onterecht steeds maar bekritiseerd !!! Trouwens , troch wou weerkomen tijdens de winterstop !!! Ene zeker X waarvoor ik weer uit respect voor zijn persoon naam NIET GA NOEMEN kon met een paar sponsors HEM BINNEN RIJVEN maar 1 iemand ( ik ga weer naam niet noemen ) heeft dit verhinderd...... Of komst van troch nu goed was of niet laat ik in het midden..... in ieder geval bracht degrootte niet wat van hem verwacht werd maargoed, dat kun je op voorhand niet weten....Ik reken ook de persoon niet af die terugkomst van troch verhinderd heeft ..... het zou trouwens in zo een mentaliteit toch geen aarde aan de dijk hebben gebracht.
Langs andere kant wil troch nog weerkomen ..... zodus ligt de bal nu in het kamp van het bestuur.... Troch alleen gaat echter het probleem niet oplossen....in elke linie minimaal 1 speler vertrekken en vervangen door een valabele aanwinst moet mogelijk zijn....


29 Mar 2009, 23:14
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
marc2 schreef:
Groot gelijk fillou !!!! Franck wordt in terugronde onterecht steeds maar bekritiseerd !!! Trouwens , troch wou weerkomen tijdens de winterstop !!! Ene zeker X waarvoor ik weer uit respect voor zijn persoon naam NIET GA NOEMEN kon met een paar sponsors HEM BINNEN RIJVEN maar 1 iemand ( ik ga weer naam niet noemen ) heeft dit verhinderd...... Of komst van troch nu goed was of niet laat ik in het midden..... in ieder geval bracht degrootte niet wat van hem verwacht werd maargoed, dat kun je op voorhand niet weten....Ik reken ook de persoon niet af die terugkomst van troch verhinderd heeft ..... het zou trouwens in zo een mentaliteit toch geen aarde aan de dijk hebben gebracht.
Langs andere kant wil troch nog weerkomen ..... zodus ligt de bal nu in het kamp van het bestuur.... Troch alleen gaat echter het probleem niet oplossen....in elke linie minimaal 1 speler vertrekken en vervangen door een valabele aanwinst moet mogelijk zijn....


Dat iemand troch wou binnenrijven is al lang geen nieuws niet meer,wie het tegengehouden heeft nog veel minder en wie het was is ook al lang geen geheim meer.Trouwens de bal ligt eerder in het kamp van roeselare waar hij nog steeds eigendom van is en als die zakken moet troch zowiezo blijven.


29 Mar 2009, 23:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 234 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst