Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06) - Pagina 30 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 499 berichten ]  Ga naar pagina 1 28 29 30 31 32 34
 Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06) 
Auteur Bericht
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2007, 11:05
Berichten: 84
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Gisteren aandachtig toeschouwer geweest en ik moet zeggen dat Aalst mij bekoorde.
Zonder twijfel wordt Depoitre jullie man van het seizoen, dat is echt een beest man, formidabel hoe die gisteren die Anderlechtverdedigers voortdurend belachelijk maakte.
Brecht Moreels was één van de absolute sterkhouders, goed in positiespel, sterk met de kop en goed in het uitvoetballen, zo kennen wij hem natuurlijk van bij KSV Sottegem. En let op mijn woorden, Brecht is één van de beste verdedigers van 3e en miss wel 2e klasse.
Jullie rechtback was gisteren in de 1e helft nog in z'n zomerslaap denk ik, hoe die steeds in zijn rug de ruimte liet en er telkens in slaagde verkeerd te dekken was schrijnend... daar is nog veel werk aan.
Troch toonde veel inzet maar speelde niet te bijster goed, ik vrees er een beetje voor dat hij het dit seizoen teveel zal willen gaan forceren. Heb er serieuze twijfels bij, net zoals bij Verheyden, die nog moet terugkeren.
Maar met Wouterke Moreels en Lord erbij denk ik wel dat jullie de té kloppen ploeg worden voor de titel in derde A. Succes alvast!
En btw Nouhass is niet van Roeselare maar van Sottegem hé...

_________________
New website: http://www.egmontarmy.be
New forum: http://www.egmontarmy.be/forum/


01 Jul 2009, 11:17
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47
Berichten: 743
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Bakkie schreef:
Bart Van den Neste schreef:
Ik denk dat we met deze ploeg echt wel hoog kunnen eindigen.
Laat ons hopen dat dit het startschot wordt voor onze vette jaren :D

P.S.: Voor een ploeg als Anderlecht vind ik het wel maar weinig professioneel om uw reservekeepers 10min voor afluiten al den douche in te sturen. :haha:


Cordier was tijdens de rust toch al vervangen geweest door schollekes vis,is dat dan niet normaal dat je gaat douchen. :wadde:

Anderlecht (Eerst helft): Cordier, Mazuch, Juhasz, Kruiswijk, Deschacht, Losada, Saré, Polak, Iakovenko, Kanu, Legaer

Anderlecht (Tweede helft): Schollen, Wasilewski, Bernardez, Boufleur, Van Damme, Saré (68' Iakovenko), Reynaldo, Losada (80' Cordier)


Dan hadden ze toch Proto ook nog kunnen opstellen, die was toch ook mee aan het opwarmen voor de match.

_________________
http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300


01 Jul 2009, 12:41
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Bart Van den Neste schreef:
Bakkie schreef:
Bart Van den Neste schreef:
Ik denk dat we met deze ploeg echt wel hoog kunnen eindigen.
Laat ons hopen dat dit het startschot wordt voor onze vette jaren :D

P.S.: Voor een ploeg als Anderlecht vind ik het wel maar weinig professioneel om uw reservekeepers 10min voor afluiten al den douche in te sturen. :haha:


Cordier was tijdens de rust toch al vervangen geweest door schollekes vis,is dat dan niet normaal dat je gaat douchen. :wadde:

Anderlecht (Eerst helft): Cordier, Mazuch, Juhasz, Kruiswijk, Deschacht, Losada, Saré, Polak, Iakovenko, Kanu, Legaer

Anderlecht (Tweede helft): Schollen, Wasilewski, Bernardez, Boufleur, Van Damme, Saré (68' Iakovenko), Reynaldo, Losada (80' Cordier)


Dan hadden ze toch Proto ook nog kunnen opstellen, die was toch ook mee aan het opwarmen voor de match.


toen de match nog maar net gedaan was, liep al fris gewassen naar de bus.


01 Jul 2009, 13:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
geweldige avond beleefd gisteren :EA:

wel onbegrijpelijk da al het bier op was na 35min wedstrijd :stom:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


01 Jul 2009, 13:05
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
hansken schreef:
geweldige avond beleefd gisteren :EA:

wel onbegrijpelijk da al het bier op was na 35min wedstrijd :stom:


"Zen der nog pintjes?"

"Nieje, wittekes of palmkes"

"Allez, een palmke dan"

"Oei, der zen alleen nog ma wittekes"

"Allez, een witteke dan"

:hmm:


Laat ons het positieve ervan inzien, den Iendracht zal er gisteren wel een centje aan verdiend hebben.


01 Jul 2009, 13:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Bart Van den Neste schreef:
Bakkie schreef:
Bart Van den Neste schreef:
Ik denk dat we met deze ploeg echt wel hoog kunnen eindigen.
Laat ons hopen dat dit het startschot wordt voor onze vette jaren :D

P.S.: Voor een ploeg als Anderlecht vind ik het wel maar weinig professioneel om uw reservekeepers 10min voor afluiten al den douche in te sturen. :haha:


Cordier was tijdens de rust toch al vervangen geweest door schollekes vis,is dat dan niet normaal dat je gaat douchen. :wadde:

Anderlecht (Eerst helft): Cordier, Mazuch, Juhasz, Kruiswijk, Deschacht, Losada, Saré, Polak, Iakovenko, Kanu, Legaer

Anderlecht (Tweede helft): Schollen, Wasilewski, Bernardez, Boufleur, Van Damme, Saré (68' Iakovenko), Reynaldo, Losada (80' Cordier)


Dan hadden ze toch Proto ook nog kunnen opstellen, die was toch ook mee aan het opwarmen voor de match.


Zowel Proto als Cordier hadden niets meer te zoeken op dat plein,rood is rood ook in een vrienden wedstrijd telt dat,Monkey van damme had moeten in de goal staan,dan was het 4-4 geweest want ik zag diene grijzen aap diene kopbal van Seminck niet vanonder de lat halen :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


01 Jul 2009, 13:48
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Inderdaad, ik vond ook dat ze maar Van Damme in de goal moesten zetten, zeker aangezien die daar zelf nogal gemotiveerd voor bleek.

Voor de rest gisteren schitterende avond toch. Volgepakt stadion en sfeer van de grote dagen en dat in een oefenmatch zeg, ongezien. En dan nog een schitterend spektakelstuk op het veld. Na 20 minuten hing een enorme afstraffing in de lucht, maar toch wel knap hoe ze zich weer in de match knokten. Absolute uitblinker was Depoitre, die in de tweede helft een maat te sterk bleek voor Bernardez en Renan. Hij won elk kopduel en was nauwelijks tot niet van de bal te zetten. Ik denk dat hij wel eens een schitterende aanwinst kan blijken. Ook Kestens vond ik een uitblinker. Met zijn atletisch vermogen en loopvermogen hebben we heel wat recuperatievermogen bij op het middenveld en ik denk dat hij wel eens van goudwaarde zou kunnen zijn dit seizoen. Ook Troch liet toch bij momenten zijn flitsen terug zien en was toch weer goed voor twee assists en een goal. Bovendien bleek hij het op het veld al uitstekend te vinden met Depoitre. Ook de flanken Podevijn en Galucci brachten met hun snelheid Anderlecht bij momenten in problemen. Die Galucci bekoort me wel. Technisch heel sterk, snel en vinnig en een vechtertje die zich ondanks zijn gestalte niet laat wegzetten. En als kleinste man op het veld dan nog ne corner binnenkoppen ook. De verdediging kende dan weer een heel moeilijke eerste helft, maar stond er wel in de tweede helft. Ook De Castro, nogal weggeblazen in de eerste helft, speelde defensief een redelijke tweede helft. Al denk ik wel dat we er in opbouwend opzicht niet teveel moeten van verwachten. Filipovic speelde wel een heel ongelukkige match en zijn voorzetten trokken op niks. Ook op beide doelmannen absoluut niks aan te merken. Een knap debuut ook voor Van Den Noortgaete, al moest die niet zoveel pakken.

Enige minpunt is toch de verschrikking die onze uitrusting is. Van Nike naar Jartazi is natuurlijk sowieso een stap achteruit, maar ze is toch echt wel extreem lelijk. Bovendien toch wel schandalig dat ge voor een ploeg uit derde klasse geeneens korte mouwen kunt leveren. Heel praktisch als ge in 30 graden moet voetballen. Ook de spelers zijn niet bepaald te spreken over de uitrusting van Jartazi. Maar ja, als ze er kampioen in worden, vergeven we dat wel zeker :D .


01 Jul 2009, 13:59
Junior

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 16:59
Berichten: 251
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
laat de competitie maar rap beginnen !


01 Jul 2009, 14:21
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Der zit alleszins echt muziek in deze ploeg hé. Al zullen op sommige posities de plaatsjes wel heel erg duur worden hoor. Podevijn en Galucci speelden bijvoorbeeld een sterke match op de flanken, maar krijgen daar nog de concurrentie van Lord en Wouter Moreels, toch niet de minsten. Ook een hele sterke match van Niels De Schutter, maar die ziet op het middenveld nog Ewen Verheyden erbij komen. Ik denk dat uiteindelijk De Schutter voor een basisplaats meer op een positie op den back zal moeten rekenen, want centraal op het middenveld denk ik wel dat Kestens en Verheyden vaste waarde zullen zijn. Het zou alleszins toch ergens doodzonde zijn dat een supertalent als Niels De Schutter (of ook Jens Podevijn) dit seizoen naast de ploeg valt. Maar het seizoen zal natuurlijk lang zijn en we zullen iedereen wel kunnen gebruiken.


01 Jul 2009, 14:26
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
na deze match heb ik er een goed gevoel over dat deze (zelfs onvolledige) ploeg toch een heel groot stuk sterker uitvalt dan die van vorig seizoen . de nieuwkomers hebben mij zeker niet teleurgesteld , en dat dan nog tegen den anderlecht .. de eerste 20 minuten overviel mij het gevoel dat het wel eens helemaal in het honderd zou kunnen gelopen hebben met de uitslag maar hoe ze zich herpakt hebben er na .... (y)
3-4 , wel verloren maar iedereen content en lovend over de ploeg ... en zeker nie alleen van eendrachtzijde!

en troch dat van in de eerste minuut iedereen op het veld bijstuurde en aanmoedigde , ik ben content dat hij terug is en kijk al uit naar de oefenmatchen waar elke speler aanwezig is en er een soort typeploeg te kunnen uithalen . ook om troch en verheyden nog eens samen in de ploeg te zien en da samen met kestens . das eigenlijk een stuk middenveld om U tegen te zeggen voor een ploeg uit derde!

enige minpuntje was dat er met de rust geen druppeltje drank meer overbleef , maar wat wil je met zo veel volk en zo warm weer .... :D

hopelijk zijn er velen nu overtuigd om nog eens een thuismatchke meer ( ma liefst allemaal) te komen kijken of alsnog een abo aanschaffen ! een zaak is zeker :

IENDRACHT LEEFT EN HEEFT SCHITTERENDE SUPPORTERS!!! das wel duidelijk... :EA: :EA:


01 Jul 2009, 14:36
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Bartos schreef:
Der zit alleszins echt muziek in deze ploeg hé. Al zullen op sommige posities de plaatsjes wel heel erg duur worden hoor. Podevijn en Galucci speelden bijvoorbeeld een sterke match op de flanken, maar krijgen daar nog de concurrentie van Lord en Wouter Moreels, toch niet de minsten. Ook een hele sterke match van Niels De Schutter, maar die ziet op het middenveld nog Ewen Verheyden erbij komen. Ik denk dat uiteindelijk De Schutter voor een basisplaats meer op een positie op den back zal moeten rekenen, want centraal op het middenveld denk ik wel dat Kestens en Verheyden vaste waarde zullen zijn. Het zou alleszins toch ergens doodzonde zijn dat een supertalent als Niels De Schutter (of ook Jens Podevijn) dit seizoen naast de ploeg valt. Maar het seizoen zal natuurlijk lang zijn en we zullen iedereen wel kunnen gebruiken.


Ik vond De Schutter nu niet zo goed eerlijk gezegd..


01 Jul 2009, 15:38
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Gilles schreef:
Ik vond De Schutter nu niet zo goed eerlijk gezegd..


Vooral in de tweede helft vond ik hem echt goed spelen nochtans. Hij zat er enkele keren goed tussen en kon via enkele steals meteen een gevaarlijke counter opzetten. Onder andere de penalty-overtreding op Podevijn (al was het een lichte) kwam er volgens mij nadat De Schutter de bal veroverde en meteen diep speelde.


01 Jul 2009, 15:45
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
De Schutter, Podevijn (vooral tweede helft tegen Wasyl) en Depoitre waren heel goed bij Aalst met een speciale vermelding voor Seminck (hij verdedigde goed maar tegen Bulykin en Kanu vind ik dat niet zo speciaal maarja :-) ) . De Castro had het de eerste helft enorm moeilijk tegen Iakovenko maar herpakte zich na rust dan terug. Galucci kopte als kleinste van de ploeg een corner binnen, net zoals Losada. Kleine kanttekening: De beide doelpunten op corner waren rotslecht verdedigd. Bij die eerste goal had ik Losada al lang alleen zien staan en dan scoort die ook nog. De diepteballen van Polak (waar de 0-3 en 1-4) op volgden waren om van te smullen. Renan is om te lachen, duurde een uur om een bal te controleren en te passen, Reynaldo kunnen ze best nog twee jaar puur en alleen naar de fitness sturen en Mazuch liet mij een goeie indruk na...

Kestens is inderdaad een beest, probeerde overal tussen te zitten en meestal lukte dat nog ook. Die Van de Noortgaete vond ik nu toch niet speciaal. Ik vond hem heel onzeker en hij durfde de bal bijna nooit kort inspelen (vooral op De Castro).

De twee penaltygevallen waren een lachertje en de ref wou echt wel opvallen (Waarom die oortjes trouwens, hoe belachelijk is dat niet?).

Soit, ik ben blij dat ik ben komen kijken.

_________________
Afbeelding


01 Jul 2009, 15:58
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7464
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Bartos schreef:
Der zit alleszins echt muziek in deze ploeg hé. Al zullen op sommige posities de plaatsjes wel heel erg duur worden hoor. Podevijn en Galucci speelden bijvoorbeeld een sterke match op de flanken, maar krijgen daar nog de concurrentie van Lord en Wouter Moreels, toch niet de minsten. +, maar die ziet op het middenveld nog Ewen Verheyden erbij komen. Ik denk dat uiteindelijk De Schutter voor een basisplaats meer op een positie op den back zal moeten rekenen, want centraal op het middenveld denk ik wel dat Kestens en Verheyden vaste waarde zullen zijn. Het zou alleszins toch ergens doodzonde zijn dat een supertalent als Niels De Schutter (of ook Jens Podevijn) dit seizoen naast de ploeg valt. Maar het seizoen zal natuurlijk lang zijn en we zullen iedereen wel kunnen gebruiken.


Ik vond De Schutter echt slecht spelen, zijn we niet gewoon van hem.


01 Jul 2009, 16:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Tof matchke, echt genoten.

Die ref had inderdaad wat last van profileringsdrang.... hij zal het nog ver schoppen.
Toch wel zalig om het PC-stadion nog eens te zien vol lopen.

_________________
If you never try, you'll never know


01 Jul 2009, 16:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 499 berichten ]  Ga naar pagina 1 28 29 30 31 32 34


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst