Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06) - Pagina 32 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 499 berichten ]  Ga naar pagina 1 30 31 32 33 34
 Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06) 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
jammer dat ik er niet bij kon zijn (alhoewel naar Bangkok vliegen ook wel een mooi alternatief is :D )

heb vorige week wel eens een training bekeken, en daar had ik direct door dat de Waaltjes niet uit onze ploeg weg te denken zullen zijn. Zelfs al was er eentje niet zo goed tegen Anderlecht (hey, het was niet tegen Ternat of zo he!!).

En na 7 eersteklasse-loze jaren is er precies weer niet veel nodig om het volk naar het stadion te krijgen. Herinner ook nog de inhaalmatch tegen Willebroek 2 seizoenen geleden voor 4500 man (topmatch, geen provinciaal voetbal)... toch jammer dat we in derde zitten, Maar de eerste indrukken zijn positief, hopelijk vertaalt zich dat in de competitie.

En echt tof dat De Bilde gekomen is. Bij zijn laatste doorkomsten met Anderlecht en Willebroek werd hij door een (klein en kinderachtig) deel van het publiek op de korrel genomen, maar blijkbaar beseft hij toch dat het merendeel zijn prachtige bijdrage aan onze topjaren in de geschiedenis nog steeds in het hart draagt.
Ik hoop dat er geen kinderachtige reacties waren in het publiek?

En wie was er zo allemaal van de oud-spelers, by the way?

Grüße aus Bangkok
:EA: :EA: :EA:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


02 Jul 2009, 9:54
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Stevain schreef:
Bakkie schreef:
El Corredor schreef:
RSCA was naar verluid danig onder de indruk van de ontvangst, beleving en sfeer van Aalsterse kant. Er werden dan ook afspraken gemaakt naar volgend jaar toe.

Er zal gisteren een mooie recette geweest zijn, misschien te investeren in nieuw jong talent?


Ja er zijn veel ploegen in derde,die op een gans seizoen zo geen recette in hun bakske zullen vinden.


Minus de 7000 gratis consumpties dan toch... ;)


Ach ja, maar daar zullen ze hun broek niet aan gescheurd hebben en dat was alleen maar goed voor de klantenbinding. Er zullen met dat warm weer bovendien wel wat mensen geweest zijn die meer dan één keer gedronken hebben (waaronder ikzelf :D ) en ook anderen die hun gratis consumptie niet hebben gebruikt (zo ken ik er ook wel enkele) ...Het feit dat de meeste drank met de rust al was uitverkocht, bewijst alleen maar dat ze qua inkomsten van de kantines, zeker op niet meer hadden gerekend ...

En de match zelf: neem dat ze 2500 zitplaatsen hebben verkocht aan 15 Euro/stuk (of was het beneden en achter de goal minder?) en een 500-tal weggegeven, dat is al 37500 Euro en dan nog eens 2500 staanplaatsen aan 10 Euro/stuk (dat zal ook zeker geen overschatting zijn), dan komt ge in het totaal al op 62500 Euro. Dan heb ik het nog niet eens over het restaurant gehad ...
Je moet daar dan wel aftrekken wat Anderlecht vraagt om te komen, maar dat is voor dergelijke oefenmatchen ook niet zo geweldig veel. Ongeveer 15 jaar geleden, was dat naar 't schijnt iets van een 250000 BEF ...
Ik denk dan ook dat dit ook voor ons misschien wel de dikste recette zal geweest zijn van het seizoen, tenzij Racing Mechelen en Aalst misschien beide in goeie doen zijn als ze in Aalst tegen elkaar spelen of Aalst Anderlecht nog een keer trekt voor de Beker ...

Het zal wel een recette geweest zijn waar wellicht geen enkele reeksgenoot zal aangeraken dit seizoen, ook niet wanneer wij op bezoek komen ...


02 Jul 2009, 10:03
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Verslag op TV Oost is wel in orde, vind ik. Vind het wel schoon samengevat en schoon gezegd van Kestens: "Ik heb niet lang getwijfeld om terug te keren. Je weet alleen hoe het hier is als je hier ooit gespeeld hebt ..." (y)


02 Jul 2009, 10:23
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Weet iemand of er iets in krant/op tv verschenen is?

Spijtig dat den drank op was en dat er buiten geen drankstand voorzien was... op die manier hebben ze veeeeeeeeeel geld mislopen.

Leuk matchke, leuke sfeer, lekker veel volk, en een hoopgevend resultaat!

_________________
es da ier e fistjen...


02 Jul 2009, 10:40
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Drankenstand buiten werd verboden door de politie.
Het was namelijk een befaamde "risicomatch".

Spijtig dat we de eerste helft iets te veel respect toonden voor Anderlecht en dat we toch wel een tweetal doelpunten als cadeau hebben weggeven.
De tweede helft wonnnen we wel de duels en kwamen we er enorm snedig uit !!

Het is toch schrijnend om te zien hoe een Bulyekin, Wasilevski, Bernardez, Chatelle, De Sutter en de nieuwe Brazilianen totaal onzichtbaar waren. Dit belooft niet veel goeds ...

Juhasz, Polak, Deschacht, Losada, Iakovenko, Kanu en Mazuch acteerden wel op eersteklasseniveau vond ik.


02 Jul 2009, 10:50
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Boris schreef:
Weet iemand of er iets in krant/op tv verschenen is?

Spijtig dat den drank op was en dat er buiten geen drankstand voorzien was... op die manier hebben ze veeeeeeeeeel geld mislopen.

Leuk matchke, leuke sfeer, lekker veel volk, en een hoopgevend resultaat!

op tv oost...
staat in de post net boven de uwe ;)

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


02 Jul 2009, 11:50
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Dani schreef:
Drankenstand buiten werd verboden door de politie.
Het was namelijk een befaamde "risicomatch".

Spijtig dat we de eerste helft iets te veel respect toonden voor Anderlecht en dat we toch wel een tweetal doelpunten als cadeau hebben weggeven.
De tweede helft wonnnen we wel de duels en kwamen we er enorm snedig uit !!

Het is toch schrijnend om te zien hoe een Bulyekin, Wasilevski, Bernardez, Chatelle, De Sutter en de nieuwe Brazilianen totaal onzichtbaar waren. Dit belooft niet veel goeds ...

Juhasz, Polak, Deschacht, Losada, Iakovenko, Kanu en Mazuch acteerden wel op eersteklasseniveau vond ik.


Deschacht was rotslecht, Kanu vond ik onzichtbaar en Losada heeft te veel tijd nodig om een goede pass te geven.

Juhasz, Mazuch, Polak en Iakovenko waren goed volgens mij. Sare is het recupereren ook maar niet in het inspelen...

_________________
Afbeelding


02 Jul 2009, 12:22
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Sven KSK Opwijk schreef:
Dani schreef:
Drankenstand buiten werd verboden door de politie.
Het was namelijk een befaamde "risicomatch".

Spijtig dat we de eerste helft iets te veel respect toonden voor Anderlecht en dat we toch wel een tweetal doelpunten als cadeau hebben weggeven.
De tweede helft wonnnen we wel de duels en kwamen we er enorm snedig uit !!

Het is toch schrijnend om te zien hoe een Bulyekin, Wasilevski, Bernardez, Chatelle, De Sutter en de nieuwe Brazilianen totaal onzichtbaar waren. Dit belooft niet veel goeds ...

Juhasz, Polak, Deschacht, Losada, Iakovenko, Kanu en Mazuch acteerden wel op eersteklasseniveau vond ik.


Deschacht was rotslecht, Kanu vond ik onzichtbaar en Losada heeft te veel tijd nodig om een goede pass te geven.

Juhasz, Mazuch, Polak en Iakovenko waren goed volgens mij. Sare is het recupereren ook maar niet in het inspelen...


Ik vond die Losada samen met Polak nochtans de beste bij Anderlecht. Technisch toch echt wel uitmuntend zeg. Die Sare inderdaad goed in het recupereren en een goeie eerste helft omdat hij goed omringd werd, maar toen hij in de tweede helft minder goed omringd werd, viel hij toch ook door de mand. Chatelle vond ik echt wel een dramatische tweede helft spelen en ook De Sutter was wel heel ongelukkig. Die Renan achterin, ik denk niet dat we die ooit gaan zien in de eerste ploeg van Anderlecht. Allé, ik hoop het voor Anderlecht :D . Ook die Reynaldo echt slecht en ook Bernardez achterin slecht. Maar voor de komische noot zorgde dus wel Bulykin zeg :lol: . Hoeveel hebben jullie daaraan betaald hé? Dan is Depoitre toch een stuk beter zeg. Die Bulykin kan echt niks en staat bovendien gewoon te vet ook.


02 Jul 2009, 12:26
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Dani schreef:
Drankenstand buiten werd verboden door de politie.
Het was namelijk een befaamde "risicomatch".

Spijtig dat we de eerste helft iets te veel respect toonden voor Anderlecht en dat we toch wel een tweetal doelpunten als cadeau hebben weggeven.
De tweede helft wonnnen we wel de duels en kwamen we er enorm snedig uit !!

Het is toch schrijnend om te zien hoe een Bulyekin, Wasilevski, Bernardez, Chatelle, De Sutter en de nieuwe Brazilianen totaal onzichtbaar waren. Dit belooft niet veel goeds ...

Juhasz, Polak, Deschacht, Losada, Iakovenko, Kanu en Mazuch acteerden wel op eersteklasseniveau vond ik.


Deschacht was rotslecht, Kanu vond ik onzichtbaar en Losada heeft te veel tijd nodig om een goede pass te geven.

Juhasz, Mazuch, Polak en Iakovenko waren goed volgens mij. Sare is het recupereren ook maar niet in het inspelen...


Ik vond die Losada samen met Polak nochtans de beste bij Anderlecht. Technisch toch echt wel uitmuntend zeg. Die Sare inderdaad goed in het recupereren en een goeie eerste helft omdat hij goed omringd werd, maar toen hij in de tweede helft minder goed omringd werd, viel hij toch ook door de mand. Chatelle vond ik echt wel een dramatische tweede helft spelen en ook De Sutter was wel heel ongelukkig. Die Renan achterin, ik denk niet dat we die ooit gaan zien in de eerste ploeg van Anderlecht. Allé, ik hoop het voor Anderlecht :D . Ook die Reynaldo echt slecht en ook Bernardez achterin slecht. Maar voor de komische noot zorgde dus wel Bulykin zeg :lol: . Hoeveel hebben jullie daaraan betaald hé? Dan is Depoitre toch een stuk beter zeg. Die Bulykin kan echt niks en staat bovendien gewoon te vet ook.


Jaja, technisch is Losada heel goed maar het duurt allemaal veel te lang. Schitterende voetballer maar van het moment dat het tempo omhoog gaat kreeg hij het moeilijk vorig jaar (kan misschien veranderen maar ik vrees ervoor). Ik hoop nochtans dat hij doorbreekt.

Chatelle is typisch een speler die een aantal matchen achter elkaar moet spelen, is al veel gebleken. Maar dan nog is hij niet genoeg voor Anderlecht volgens mij.

Renan was echt dramatisch, twee uur zoeken om de bal te controleren en in te spelen. Van Damme heeft er ook een paar keer teken naar gedaan van sneller te spelen.

Bernardez geef ik respijt, die was maar de dag ervoor 's avonds geland uit Honduras en die heeft vorig jaar echt wel sterk gespeeld.

Reynaldo is echt voor in de verre toekomst denk ik. Eerst nog twee jaar in de fitness steken :D .

Bulykin is inderdaad een absolute ramp. Altijd al een slecht oog in gehad. Ze zoeken een scorende spits en ze komen af met iemand met het slechtste gemiddelde in Rusland denk ik. Die kostte dus 1 miljoen euro en zou per jaar €500.000 verdienen.

De Sutter blijft zijn seizoenseinde precies ook volhouden. Die jongen moet dringend iets aan zijn fysiek doen. Gisteren zat die echt dood na een helft en vorig jaar was dat ook ELKE match na 60'. Echt erg...

_________________
Afbeelding


02 Jul 2009, 12:37
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Die rechtsachter van Anderlecht vond ik wel sterk al kreeg hij tegen ons ook wel alle ruimte.


02 Jul 2009, 14:07
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Dat was Mazuch die overkwam van Fiorentina.


02 Jul 2009, 14:16
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Vanuit het verslag op de officiële site:

Citeer:
Goals RSC Anderlecht
7' Herman Losada


:plat:


02 Jul 2009, 15:55
Junior

Lid geworden op: 04 Dec 2007, 20:36
Berichten: 260
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Op de website van E.A. is te lezen dat ze nu met een opgegeven hoofd naar het nieuwe seizoen
kunnen toewerken.
Ik hoop alleen dat ze het hoofd niet zo vlug opgeven. Daarom is onze ploeg veel te sterk.


02 Jul 2009, 16:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
ik vond Van Damme ook wel goed bij Anderlecht.
't eerste dat Jacobs mag doen is er wel de pees beginnen opleggen op training, want hun fysieke paraatheid liet buiten het eerste kwartier ook niet veel goeds vermoeden. En die voorrondes zullen er snel zijn !

_________________
If you never try, you'll never know


02 Jul 2009, 17:45
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
't bleiven tog allemoal mor vrienjen - of oefenmatchkes
= :zzz:
Oepelek kinne weir alfweg t seizoen oek positief spreeken.
En wa dei Vlemse Liejen betreft : 'k em er ier nog +/- 425
in stock; asge d'er wilt ver den 11e juli :kiss: + de EA matchkes :
Geef mor een mailke (johanvannie@skynet.be).
Alles ver niet (=0 € = 0 francs belge= want den Bert viert
zen aalek)


02 Jul 2009, 19:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 499 berichten ]  Ga naar pagina 1 30 31 32 33 34


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst