RBD Borinage - Eendracht Aalst - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 134 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 9
 RBD Borinage - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: RBD Borinage - Eendracht Aalst
witteken schreef:
BVW schreef:
josken schreef:
Wat ik toch niet versta is dat Lord op de bank moet starten terwijl die volgend seizoen blijft en spelers die al zeker vertrekken mogen starten.
Laat speles die al zeker vertrekken uit de ploeg en laat de spelers die blijven plus jongeren spelen want vandaag trok et toch weer op nikske


En wie zegt er dat die blijft ??
Zoals die momenteel bezig is, zit die hier volgend jaar zelfs niet meer op de bank!

Staat trouwens in de sales ;) (en terecht!)
Hij traint te graag ...


Is dat de volgende dat ze gaan buitenpesten onder de noemer hij traint niet graag. eerst arnold dan couli nu lord. allé er gaan er hier weer e pak tevreden, het zal wel willen zeggen dat steurs zal blijven zeker.ons kinder crèche is voor volgend seizoen ver compleet. kbegin er schijt van te krijgen dat ieder jaar de goei spelers buiten moeten en dat we met den brol blijven zitten.


buiten pesten? als ge al vier keer platten band hebt gehad... maakt ge u vooral zelf onmogelijk!


20 Apr 2009, 22:35
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: RBD Borinage - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
witteken schreef:
BVW schreef:

En wie zegt er dat die blijft ??
Zoals die momenteel bezig is, zit die hier volgend jaar zelfs niet meer op de bank!

Staat trouwens in de sales ;) (en terecht!)
Hij traint te graag ...


Is dat de volgende dat ze gaan buitenpesten onder de noemer hij traint niet graag. eerst arnold dan couli nu lord. allé er gaan er hier weer e pak tevreden, het zal wel willen zeggen dat steurs zal blijven zeker.ons kinder crèche is voor volgend seizoen ver compleet. kbegin er schijt van te krijgen dat ieder jaar de goei spelers buiten moeten en dat we met den brol blijven zitten.


buiten pesten? als ge al vier keer platten band hebt gehad... maakt ge u vooral zelf onmogelijk!


Dan is het maar aan de trainersstaf om op hem in te praten en het tij te doen keren.
Niemand kan toch ontkennen dat een fitte Lord een absolute meerwaarde is voor derde?


20 Apr 2009, 22:39
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: RBD Borinage - Eendracht Aalst
AlostanA schreef:
El Corredor schreef:
witteken schreef:

Is dat de volgende dat ze gaan buitenpesten onder de noemer hij traint niet graag. eerst arnold dan couli nu lord. allé er gaan er hier weer e pak tevreden, het zal wel willen zeggen dat steurs zal blijven zeker.ons kinder crèche is voor volgend seizoen ver compleet. kbegin er schijt van te krijgen dat ieder jaar de goei spelers buiten moeten en dat we met den brol blijven zitten.


buiten pesten? als ge al vier keer platten band hebt gehad... maakt ge u vooral zelf onmogelijk!


Dan is het maar aan de trainersstaf om op hem in te praten en het tij te doen keren.
Niemand kan toch ontkennen dat een fitte Lord een absolute meerwaarde is voor derde?


absoluut! maar het hoofd moet ook meewillen hé...


20 Apr 2009, 22:41
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: RBD Borinage - Eendracht Aalst
josken schreef:
witteken schreef:
BVW schreef:

En wie zegt er dat die blijft ??
Zoals die momenteel bezig is, zit die hier volgend jaar zelfs niet meer op de bank!

Staat trouwens in de sales ;) (en terecht!)
Hij traint te graag ...


Is dat de volgende dat ze gaan buitenpesten onder de noemer hij traint niet graag. eerst arnold dan couli nu lord. allé er gaan er hier weer e pak tevreden, het zal wel willen zeggen dat steurs zal blijven zeker.ons kinder crèche is voor volgend seizoen ver compleet. kbegin er schijt van te krijgen dat ieder jaar de goei spelers buiten moeten en dat we met den brol blijven zitten.


Liever ne kinder crèche met inzet en kwaliteit dan een bende tamzakken opt plein die peizen da ze et al zijn!


Inzet hebben ze , maar de kwaliteiten om mee kampioen te spelen dat hebben ze niet, ze zijn goed tegen kleine ploegen maar voor de top in 3 de komen ze veel te kort. En met inzet alleen kom je er niet.


21 Apr 2009, 6:46
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: RBD Borinage - Eendracht Aalst
witteken schreef:
josken schreef:
witteken schreef:

Is dat de volgende dat ze gaan buitenpesten onder de noemer hij traint niet graag. eerst arnold dan couli nu lord. allé er gaan er hier weer e pak tevreden, het zal wel willen zeggen dat steurs zal blijven zeker.ons kinder crèche is voor volgend seizoen ver compleet. kbegin er schijt van te krijgen dat ieder jaar de goei spelers buiten moeten en dat we met den brol blijven zitten.


Liever ne kinder crèche met inzet en kwaliteit dan een bende tamzakken opt plein die peizen da ze et al zijn!


Inzet hebben ze , maar de kwaliteiten om mee kampioen te spelen dat hebben ze niet, ze zijn goed tegen kleine ploegen maar voor de top in 3 de komen ze veel te kort. En met inzet alleen kom je er niet.


Dus moet ge volgens u een halve ploeg jonge gasten hebben die er continue de kantjes dienen af te lopen om ook maar aan een plaatske te geraken en een paar vedetten die in de week doen wat ze willen want op zondag staan ze toch in de basis.

Alle neuzen in 1 richting en werken. Wat ge op training presteert in de week uit zich op zondag. Das algemeen geweten. Wie niet met die ingesteldheid overweg kan moet het maar afbollen.
Das nogal een voorbeeld voor de jongeren hé seg. In de week uwe slets aan vegen en op zondag nen harde werker van het veld verdringen... :crazy:

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


21 Apr 2009, 8:46
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: RBD Borinage - Eendracht Aalst
Zoals al eerder gezegd: ge leest hier nogal wat zenne

Lord is een sublieme speler en ik zou hem graag houden bij EA, maar dan wel een Lord die zich 100% geeft, anders mag hij het gerust afbollen.

En dit is geen directe aanval op Lord, dit geldt voor alle spelers die bij EA onder contract staan of komen te staan.

Heel veel zweet, spuug en een beetje bloed wil ik zien op zondag! En als ze dat allemaal kunnen opbrengen, dan draaien we een mooi seizoen en kunnen ze zich verzekerd zien van mijn onvoorwaardelijke steun.

En moest mijne kleinen het uithangen zoals sommigen op EA, hij had al lang een plets rond zijn oren gehad (oei, mag dat nog tegenwoordig?)

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


21 Apr 2009, 10:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: RBD Borinage - Eendracht Aalst
anathema76 schreef:
Zoals al eerder gezegd: ge leest hier nogal wat zenne

Lord is een sublieme speler en ik zou hem graag houden bij EA, maar dan wel een Lord die zich 100% geeft, anders mag hij het gerust afbollen.

En dit is geen directe aanval op Lord, dit geldt voor alle spelers die bij EA onder contract staan of komen te staan.

Heel veel zweet, spuug en een beetje bloed wil ik zien op zondag! En als ze dat allemaal kunnen opbrengen, dan draaien we een mooi seizoen en kunnen ze zich verzekerd zien van mijn onvoorwaardelijke steun.

En moest mijne kleinen het uithangen zoals sommigen op EA, hij had al lang een plets rond zijn oren gehad (oei, mag dat nog tegenwoordig?)
Ze hebben de laatste weken dan ook al goeie voorbeelden gehad hé. :hmm:

Niet tegenstaande dat ze van mijn part komend weekend ook met 6 juniors mogen starten. Al die dat vertrekken mogen van mijn part direkt beschikken. Hun afscheidsmatch hebben ze vorige zondag in omstandigheden in de beste omstandigheden gekregen.... onder een lekker zomerzonnetje.
Wat ze verdienden zou echter gietende regen en een striemend fluitconcert zijn geweest.

_________________
If you never try, you'll never know


21 Apr 2009, 12:06
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: RBD Borinage - Eendracht Aalst
Ik kan ook absoluut genieten van de hoogstandjes van lord en in een flauwe ploeg dit seizoen was hij soms beslissend.
Maar een lord gaat in praktijk in een goeie ploeg regelmatig naast de ploeg vallen. Toch als logica gerespecteerd wordt.
Flauw trainen, niet komen opdagen op training , inzet bij de echte grote matchen als het om knikkers gaat..... ( zie eindronde) zijn allemaal indicaties waarin hij als "joker" veer meer van nut kan zijn....in een ploeg die goed draait en waarin hij tekort schiet door inzet of trainingsijver....
Ik kies daarmee nog altijd de optie van de zekerheid en zou volop voor steurs gaan om die te houden. Een goeie lord is dus een zegen voor de ploeg maar elk seizoen de vraag stellen wanneer hij goed is ...... en wanneer hij inzet gaat vertonen is toch ook niet-je-dat.....
Als clubbestuur zou ik echt duidelijk afspraken met hem maken als hij blijft.....


21 Apr 2009, 15:29
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: RBD Borinage - Eendracht Aalst
marc2 schreef:
Ik kan ook absoluut genieten van de hoogstandjes van lord en in een flauwe ploeg dit seizoen was hij soms beslissend.
Maar een lord gaat in praktijk in een goeie ploeg regelmatig naast de ploeg vallen. Toch als logica gerespecteerd wordt.
Flauw trainen, niet komen opdagen op training , inzet bij de echte grote matchen als het om knikkers gaat..... ( zie eindronde) zijn allemaal indicaties waarin hij als "joker" veer meer van nut kan zijn....in een ploeg die goed draait en waarin hij tekort schiet door inzet of trainingsijver....
Ik kies daarmee nog altijd de optie van de zekerheid en zou volop voor steurs gaan om die te houden. Een goeie lord is dus een zegen voor de ploeg maar elk seizoen de vraag stellen wanneer hij goed is ...... en wanneer hij inzet gaat vertonen is toch ook niet-je-dat.....
Als clubbestuur zou ik echt duidelijk afspraken met hem maken als hij blijft.....


Zo denk ik er net over.
Ik zie Steurs eigenlijk net even graag spelen als Lord, al was het maar omwille van zijn inzet.
Showvoetballers die de helft van de tijd tegen hun zin lopen te voetballen zie ik niet graag ...

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


21 Apr 2009, 15:37
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1683
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
Bericht Re: RBD Borinage - Eendracht Aalst
Ik denk dat we op vandaag stillekesaan ook beseffen waarom Lord het nooit langer dan anderhalf seizoen kan volhouden bij een team ...geniaal met vlagen, maar voor de rest o zo weinig (zelf)discipline


21 Apr 2009, 15:41
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: RBD Borinage - Eendracht Aalst
Inderdaad, ik herinner me nog zijn eerste match bij ons. Hij was die match meteen geniaal, ik was in de wolken met zo een voetballer.
Ik sprak echter kort nadien met iemand die oostende regelmatig volgde toen , waar lord nog had gespeeld. Hij vertelde me toen al dat hij een flitsenvoetballer was die redelijk veel out was op een seizoen maar als hij in zijn dagje was alles kon.
Achteraf bekeken is dat inderdaad hetgeen ook bij ons tot uiting komt.


21 Apr 2009, 16:07
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: RBD Borinage - Eendracht Aalst
zelfs in oostende noemden ze hem "the lord of the kings" ....


21 Apr 2009, 16:25
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: RBD Borinage - Eendracht Aalst
smijt lord maar buiten,we hebben toch goeie genoeg.de helft van zottegem,die zijn :hmm: véél beter dan lord.


21 Apr 2009, 16:52
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: RBD Borinage - Eendracht Aalst
Inderdaad Waly ... jongens toch.

Het is niet de trainingijver dat telt maar wel de resultaten !!!
Als ik Lord een hele wedstrijd de flank zie afschuimen en acties maken, dan concludeer ik hieruit dat hij fysiek zeer goed voor de dag komt.

Als er geen conditie is, dan kan je dit niet blijven opbrengen hoor !


21 Apr 2009, 17:09
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: RBD Borinage - Eendracht Aalst
Ja, maar bekijk het totale profiel van steurs en leg er dan dat van lord naast......
Wie zou je dan kiezen of wegdoen? Of gaan we terug met zo een overbevolkte linkerkant blijven zitten?


21 Apr 2009, 17:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 134 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst