trainingsschema EA - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 7
 trainingsschema EA 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: trainingsschema EA
Ik vind het anders ook nog een knap truitje. (y)


18 Jun 2009, 16:09
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: trainingsschema EA
Bartos schreef:

Diene Jartazi, ik kan er niks aan doen, maar tis echt mijn ding niet. Ik vind ook die T-shirts altijd nogal lomp met die mouwen die tot over den elleboog komen. Das waarschijnlijk persoonlijke smaak zeker.


Ja dat is dan wel weer just van die mouwen - maar ik beoordeel voorlopig enkel het concept - als je zo'n truiken in uw pollen hebt, kan het nog flink tegen / meevallen, afhankelijk van de eerste indruk die je had uiteraard...

Die nekken zijn meestal ook heel raar, maar wie weet?

Het was te verwachten dat na 3 jaar strepen er nog eens iets anders zou uitkomen qua truiken - commerce hé mensen...

Ik ben al content dat de Jartazi-merknaam in het zwart is verwerkt en niet in dat oranjerood...De logo's op de mouw heb ik niet zo een probleem mee... Kzen wel curieus naar de "mouwsponsors" en de sponser(s) op de rug...


18 Jun 2009, 16:11
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: trainingsschema EA
Bartos schreef:
DT schreef:
supersossis schreef:

en da gedrocht van ne reclam van novotel dan? da was pas e lomp geval


Op die truikes van in vierde? Absoluut! Nog onder Beltona-fabricaat...


Was qua kwaliteit ook serieuzen brol dienen Beltona. Achter enkele keren wassen, begon dat al gans op te pluizen en trok het op niks meer.

Diene Jartazi, ik kan er niks aan doen, maar tis echt mijn ding niet. Ik vind ook die T-shirts altijd nogal lomp met die mouwen die tot over den elleboog komen. Das waarschijnlijk persoonlijke smaak zeker.


ik ben ook niet wild van het nieuwe truitje. Het zal pas goed te boordelen zijn als je ze er mee ziet spelen, maar op het eerste zicht.. niet mijn ding. Het lijkt wel alsof wit onze clubkleur is, en dat het zwart er enkel aanhangt om toch geen volledig witte uitrusting te hebben. Misschien bevalt het me wel meer als je er iemand ziet mee aanlopen.


18 Jun 2009, 19:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: trainingsschema EA
Stijn schreef:
Bartos schreef:
DT schreef:

Op die truikes van in vierde? Absoluut! Nog onder Beltona-fabricaat...


Was qua kwaliteit ook serieuzen brol dienen Beltona. Achter enkele keren wassen, begon dat al gans op te pluizen en trok het op niks meer.

Diene Jartazi, ik kan er niks aan doen, maar tis echt mijn ding niet. Ik vind ook die T-shirts altijd nogal lomp met die mouwen die tot over den elleboog komen. Das waarschijnlijk persoonlijke smaak zeker.


ik ben ook niet wild van het nieuwe truitje. Het zal pas goed te boordelen zijn als je ze er mee ziet spelen, maar op het eerste zicht.. niet mijn ding. Het lijkt wel alsof wit onze clubkleur is, en dat het zwart er enkel aanhangt om toch geen volledig witte uitrusting te hebben. Misschien bevalt het me wel meer als je er iemand ziet mee aanlopen.


Ik vind het nieuwe truike wel schoon, zag die van vorig jaar ook liever maar ja, nieuwe kledingsponsor = nieuwe truikes. Valt best goed mee

_________________
www.spionkoplede.com


19 Jun 2009, 9:31
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: trainingsschema EA
Waar is al ons zwart naartoe? Een zwart broekje had op zijn minst toch gemogen... De truitjes zelf vind 'k nie mis, hoewel die gestreepte toch NOG knapper waren.

_________________
es da ier e fistjen...


19 Jun 2009, 11:17
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: trainingsschema EA
maandag nog 1 examen en ik kan eindelijk eens gaan zien!!!!!!!! :EA: :EA: :banana: :banana:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


19 Jun 2009, 17:00
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: trainingsschema EA
Ik wreef even mijn ogen uit toen ik vandaag op training stond. Sven vermant was de training aan het leiden, de vliegher stond daar ook te coachen en vanderhaeghen stond aan de kant te observeren. Besnik hasi stond in burgerkledij aan de kant.
Blijkbaar is besnik een kameraad van flippo want na de training reden ze weg.
Vanderhaeghen deed wel interventies tijdens het matchke die werd gespeeld.
Alzo had de oudste zoon toch wat handtekeningen. Want me school had hij wesley sonck in het zwembad gezien en mijnheer had geen tijd om handtekeningen te zetten. Van een omhooggevallen klootzak gesproken. :lol:
In ieder geval, over trainer een goed gevoel, hij zegt waar het op staat en vaak op een ludieke manier maar die gezag afdwingt.
Mijn gevoel zegt me dan ook dat er met deze trainer geen verslapping kan of zal optreden.
Waarschijnlijk waren vermant en de vliegher daar om in prakijk wat trainerservaring op te doen???


19 Jun 2009, 22:39
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: trainingsschema EA
Die zullen waarschijnlijk hun trainerscursus aan het volgen zijn en da zal daarmee zijn. Deflandre en Leonard zouden trouwens ook een training komen leiden is hier al gezegd.


20 Jun 2009, 6:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: trainingsschema EA
ik kom sonck hier in ninove af en toe tegen, een grotere blaas heb ik in mijn leven nog nie gezien, alhoewel.... het zal kampen met Garré en Persoons

_________________
www.spionkoplede.com


20 Jun 2009, 10:25
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 30 Apr 2009, 20:35
Berichten: 19
Bericht Re: trainingsschema EA
ze waren daar in verband met hun examen voor hun uefa a cursus. ook deflandre en leonard trouwens. onze trainer is namelijk hoofd lesgever voor de a cursus bij de kbvb.


20 Jun 2009, 12:51
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: trainingsschema EA
Het is nu wel te hopen dat hij geen gans seizoen zijn studenten gaat laten proeftrainen bij onze A-kern.

_________________
es da ier e fistjen...


20 Jun 2009, 13:37
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 30 Apr 2009, 20:35
Berichten: 19
Bericht Re: trainingsschema EA
daar moet je niet bang voor zijn. zullen waarschijnlijk een van de laatsten zijn die examens moeten afleggen.


20 Jun 2009, 19:42
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: trainingsschema EA
Boris schreef:
Het is nu wel te hopen dat hij geen gans seizoen zijn studenten gaat laten proeftrainen bij onze A-kern.


Neenee, puntjes scoren voor hun diploma hé. Hasi is trouwens ook student maar was in burger. Was trouwens een leuke en geanimeerde training... Met het orgelpunt: zoek de laatste verloren getrapte bal in de velden rond het oefenveld van Denderhoutem...

Enkele sterkhouders waren vrijdag wel niet op de training aanwezig. En de broertjes Spotbeen uiteraard ook niet. Lord was wel in form in het onderlinge matchken. 5 goals peis ik. En Lepoitre, dat is echt wel een beer van een vent zenne...


21 Jun 2009, 3:15
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: trainingsschema EA
Op training zie je inderdaad nog eens dat lord technisch de beste is.Galucci maakte een hele goeie indruk op mij. Vinnig , snel en ook technisch heel behoorlijk. Is niet te groot van postuur maar we hebben in onze kern al gestalte genoeg.
En nogmaals, chapeau voor van derhaeghen. Hoe die op een niet tiranieke, bijwijlen zelfs licht humoristische manier totaal gezag kan afdwingen van zijn spelers..... :wow:
Zonder overdreven optimistisch te willen doen heb ik een goed gevoel voor dit seizoen.
Het feit dat ze nu al trainen is ook een mooie bonus. Ze leren al samenspelen met mekander, ze hebben een voorsprong op andere ploegen. Twee weken vakantie dan is welgekomen en kunnen ze de batterijen volledig opladen om dat met een goeie fysiek de echte trainingen te beginnen.


21 Jun 2009, 21:32
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: trainingsschema EA
en nu ben ik eindelijk van mijn examens af se :banana: :banana:
sebiet nekeer naar de training komen zien :EA:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


22 Jun 2009, 14:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst