Eendracht Aalst - US Givry (Beker) - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 130 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 9
 Eendracht Aalst - US Givry (Beker) 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - US Givry (Beker)
ik vond het wél een goeie prestatie van ons ploeg
als je evenveel doelpunten scoort dan dat de tegenstander uitgespeelde kansen kreeg, dan heb je goed gespeeld ... dat er een paar nog niet op kruissnelheid zijn: so be it.
ik vond de meesten wel een op zijn minst degelijke partij spelen, ondanks hier en daar nog ewa foutjes... zeker in het rondspelen (lees niet: breien) ging het al vrij aardig, en bij balbezit maakte we een paar keer een zeer snelle omschakeling (over 3 of twee stations... aan het doel van de tegenstander)

klopt dat we nog iets te veel kansen hebben laten liggen... maar dat komt nog wel


09 Aug 2009, 21:25
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - US Givry (Beker)
Aanvallend veel kansen bijeen gespeeld maar ongelooflijk hoeveel kansen we nodig hebben om te scoren.
Verdedigend niet zo sterk gespeeld, vooral de centrale as maakt geen al te goede beurt.
Als je Verheyden ziet spelen, amai, die speelde echt als een slappe vod vandaag. Het lijkt wel of die gast heeft geen greintje vertrouwen ...

Sommigen Lord horen verwijten dat hij een egoïst is. Jongens toch, mocht hij er niet bijlopen, we zouden niet te veel kansen meer krijgen. Met zijn snelheid en zijn actie kan hij elke verdediging in derde klassen openrijten. En ja, als je een actie moet maken, dan moet je ook met de bal lopen hé.

Soit, als we nog wat werken aan de afwerking en we sleutelen nog wat aan de verdediging, dan komt dit wel goed.


09 Aug 2009, 21:36
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - US Givry (Beker)
Dani schreef:
Aanvallend veel kansen bijeen gespeeld maar ongelooflijk hoeveel kansen we nodig hebben om te scoren.
Verdedigend niet zo sterk gespeeld, vooral de centrale as maakt geen al te goede beurt.
Als je Verheyden ziet spelen, amai, die speelde echt als een slappe vod vandaag. Het lijkt wel of die gast heeft geen greintje vertrouwen ...

Sommigen Lord horen verwijten dat hij een egoïst is. Jongens toch, mocht hij er niet bijlopen, we zouden niet te veel kansen meer krijgen. Met zijn snelheid en zijn actie kan hij elke verdediging in derde klassen openrijten. En ja, als je een actie moet maken, dan moet je ook met de bal lopen hé.

Soit, als we nog wat werken aan de afwerking en we sleutelen nog wat aan de verdediging, dan komt dit wel goed.


dat vind ik ook, lord is het type voetballer die een match kan openbreken, de eerste helft legt hij depoitre een bal op een presenteerblaadje neer!!

maar niet alles lukt bij lord. en wat de omschakeling bij ons betreft, die is nihil. Als je een ploeg wil zien die snel en gepast omschakelt, awel daar is wetteren hét voorbeeld van.


09 Aug 2009, 21:50
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - US Givry (Beker)
Davy schreef:
ik vond het wél een goeie prestatie van ons ploeg
als je evenveel doelpunten scoort dan dat de tegenstander uitgespeelde kansen kreeg, dan heb je goed gespeeld ... dat er een paar nog niet op kruissnelheid zijn: so be it.
ik vond de meesten wel een op zijn minst degelijke partij spelen, ondanks hier en daar nog ewa foutjes... zeker in het rondspelen (lees niet: breien) ging het al vrij aardig, en bij balbezit maakte we een paar keer een zeer snelle omschakeling (over 3 of twee stations... aan het doel van de tegenstander)

klopt dat we nog iets te veel kansen hebben laten liggen... maar dat komt nog wel


dat vind ik dus absoluut niet. let eens op als wij de bal recupereren op pakweg 30 meter van ons doel, hoeveel man er dan binnen 3 passen aan de goal staat? Depoitre en met veel sjans nog enen...

centraal heel weinig beweging met van damme, verheyden, de schutter. Dat gaat serieus moeten veranderen, of we gaan slag om slinger koud gepakt worden. we hebben twee offensieve backs en dat is risicovol natuurlijk. soit, onze trainer zal ze wel wakker houden!


09 Aug 2009, 21:55
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - US Givry (Beker)
El Corredor schreef:
hopelijk is de kwetsuur van seminck niet al te ernstig, want voor hem is hetzelfde van tel als voor depoitre, namelijk onvervangbaar.

ik begin er ook meer en meer van overtuigd te raken dat er achteraan nog een (linksvoetie) centrale verdediger bij moet, die goal die we tegenkrijgen. tja moreels gaat niet vrijuit. ik vond hem andermaal heel ondermaats presteren, net als de ganse centrale as (uitgezonderd depoitre).

de backs waren goed en potjes en lord ook goed, galucci was minder en overtuigde (nog) niet. Tempo en opbouw van achteruit vond ik veel te traag.

Van Damme een hele bleke invalbeurt en verheyden drukt voorlopig ook zijn stempel nog niet.

die verdediger mag er eentje zijn met een goeie inspeelpas en maturiteit, maar ja die liggen niet dik gezaaid meer zeker?


Ik vond Moreels nu wel goed spelen.Nauwelijks een slechte pas in tegenstelling tot Seminck in het eerste kwartier.Over die goal kan je discussieren.Gaat hij er te fel in en veroorzaakt hij een penalty en krijgt hij een rode kaart dan sta je met tien en zit je in de miserie.
Ook Verheyden heeft al betere dagen gehad en Lord zal nooit veranderen.


09 Aug 2009, 22:00
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - US Givry (Beker)
dwarskijker schreef:
El Corredor schreef:
hopelijk is de kwetsuur van seminck niet al te ernstig, want voor hem is hetzelfde van tel als voor depoitre, namelijk onvervangbaar.

ik begin er ook meer en meer van overtuigd te raken dat er achteraan nog een (linksvoetie) centrale verdediger bij moet, die goal die we tegenkrijgen. tja moreels gaat niet vrijuit. ik vond hem andermaal heel ondermaats presteren, net als de ganse centrale as (uitgezonderd depoitre).

de backs waren goed en potjes en lord ook goed, galucci was minder en overtuigde (nog) niet. Tempo en opbouw van achteruit vond ik veel te traag.

Van Damme een hele bleke invalbeurt en verheyden drukt voorlopig ook zijn stempel nog niet.

die verdediger mag er eentje zijn met een goeie inspeelpas en maturiteit, maar ja die liggen niet dik gezaaid meer zeker?


Ik vond Moreels nu wel goed spelen.Nauwelijks een slechte pas in tegenstelling tot Seminck in het eerste kwartier.Over die goal kan je discussieren.Gaat hij er te fel in en veroorzaakt hij een penalty en krijgt hij een rode kaart dan sta je met tien en zit je in de miserie.
Ook Verheyden heeft al betere dagen gehad en Lord zal nooit veranderen.


en beetje centrale verdediger mét présence laat die Marloye nooit scoren, alhoewel het niet alleen Brecht zijn schuld was. Van damme en verheyden speelden ook als twee slappe washandjes.


09 Aug 2009, 22:01
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - US Givry (Beker)
Mij is opgevallen dat Seminck vervangbaar is en dat met of zonder Troch het een verschil is.
Ook onze rechter flank kon me bekoren.
Als Lord nu nog iets meer in belang van het team zou gespeeld hebben kreeg hij van mij de prijs van de beste speler op het veld.
Achteraan wijnig weg gegeven en een pluim voor Moreels die het telkens simpel houd maar er goed uit komt.


09 Aug 2009, 22:05
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - US Givry (Beker)
Prodialoog schreef:
Mij is opgevallen dat Seminck vervangbaar is en dat met of zonder Troch het een verschil is.
Ook onze rechter flank kon me bekoren.
Als Lord nu nog iets meer in belang van het team zou gespeeld hebben kreeg hij van mij de prijs van de beste speler op het veld.
Achteraan wijnig weg gegeven en een pluim voor Moreels die het telkens simpel houd maar er goed uit komt.


gij hebt aan giftige paddo's gezeten? :D


09 Aug 2009, 22:06
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - US Givry (Beker)
El Corredor schreef:
dwarskijker schreef:
El Corredor schreef:
hopelijk is de kwetsuur van seminck niet al te ernstig, want voor hem is hetzelfde van tel als voor depoitre, namelijk onvervangbaar.

ik begin er ook meer en meer van overtuigd te raken dat er achteraan nog een (linksvoetie) centrale verdediger bij moet, die goal die we tegenkrijgen. tja moreels gaat niet vrijuit. ik vond hem andermaal heel ondermaats presteren, net als de ganse centrale as (uitgezonderd depoitre).

de backs waren goed en potjes en lord ook goed, galucci was minder en overtuigde (nog) niet. Tempo en opbouw van achteruit vond ik veel te traag.

Van Damme een hele bleke invalbeurt en verheyden drukt voorlopig ook zijn stempel nog niet.

die verdediger mag er eentje zijn met een goeie inspeelpas en maturiteit, maar ja die liggen niet dik gezaaid meer zeker?


Ik vond Moreels nu wel goed spelen.Nauwelijks een slechte pas in tegenstelling tot Seminck in het eerste kwartier.Over die goal kan je discussieren.Gaat hij er te fel in en veroorzaakt hij een penalty en krijgt hij een rode kaart dan sta je met tien en zit je in de miserie.
Ook Verheyden heeft al betere dagen gehad en Lord zal nooit veranderen.


en beetje centrale verdediger mét présence laat die Marloye nooit scoren, alhoewel het niet alleen Brecht zijn schuld was. Van damme en verheyden speelden ook als twee slappe washandjes.


't is waar 't zijn allemaal dikke janetten bij ons
:wadde:
zo overdrijven zeg... slappe washandjes... jawatte , wa gaat da geven als ze eens echt een slechte match spelen? voor diegene die eraan twijfelen... we hebben geen ploeg gekocht voor de champions league he...


09 Aug 2009, 22:08
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - US Givry (Beker)
Ik vond het De Schutter meer dan degelijk doen nochtans, al moet Seminck ontegensprekelijk wekelijks in de basis staan.

Die 4-4-2 vond ik echt geslaagd met Lord en Depoitre. Al zal dat misschien iets te aanvallend zijn als je met Troch dan nog is centraal op het middenveld speelt. Met een fitte Kestens is dat misschien te doen, tegen Anderlecht liet hij alvast zien een enorm recuperatievermogen te hebben.


09 Aug 2009, 22:09
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - US Givry (Beker)
edit


Laatst gewijzigd door dwarskijker op 09 Aug 2009, 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.



09 Aug 2009, 22:09
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - US Givry (Beker)
dwarskijker schreef:
El Corredor schreef:
dwarskijker schreef:

Ik vond Moreels nu wel goed spelen.Nauwelijks een slechte pas in tegenstelling tot Seminck in het eerste kwartier.Over die goal kan je discussieren.Gaat hij er te fel in en veroorzaakt hij een penalty en krijgt hij een rode kaart dan sta je met tien en zit je in de miserie.
Ook Verheyden heeft al betere dagen gehad en Lord zal nooit veranderen.


en beetje centrale verdediger mét présence laat die Marloye nooit scoren, alhoewel het niet alleen Brecht zijn schuld was. Van damme en verheyden speelden ook als twee slappe washandjes.


Dat is het hem net .De twee verdedigend middenvelders laten Marloye gewoon lopen en op snelheid komen.Als je zo iemand raakt zit je dik in de problemen.


09 Aug 2009, 22:13
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - US Givry (Beker)
El Corredor schreef:
Prodialoog schreef:
Mij is opgevallen dat Seminck vervangbaar is en dat met of zonder Troch het een verschil is.
Ook onze rechter flank kon me bekoren.
Als Lord nu nog iets meer in belang van het team zou gespeeld hebben kreeg hij van mij de prijs van de beste speler op het veld.
Achteraan wijnig weg gegeven en een pluim voor Moreels die het telkens simpel houd maar er goed uit komt.


gij hebt aan giftige paddo's gezeten? :D

ik denk eerder wat teveel wijn :D

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


09 Aug 2009, 22:20
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - US Givry (Beker)
El Corredor schreef:
Prodialoog schreef:
Mij is opgevallen dat Seminck vervangbaar is en dat met of zonder Troch het een verschil is.
Ook onze rechter flank kon me bekoren.
Als Lord nu nog iets meer in belang van het team zou gespeeld hebben kreeg hij van mij de prijs van de beste speler op het veld.
Achteraan wijnig weg gegeven en een pluim voor Moreels die het telkens simpel houd maar er goed uit komt.


gij hebt aan giftige paddo's gezeten? :D


Zij maar zeker. :D


09 Aug 2009, 22:22
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - US Givry (Beker)
Het dansje van de doelpuntenmaker was ook totaal ongepast. In plaats van een 6-0 stand na 40 minuten maakt hij de 0-1 terwijl heel het stadion wist dat ze nog een paar goals gingen slikken.

Soit, die gast zijn seizoen kan al niet meer stuk.

Voorts een pluim voor Van Steenberghe: sterke, zeer sterke doelman.


09 Aug 2009, 22:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 130 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst