Eendracht Aalst - UR Namur (beker) - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 131 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 9
 Eendracht Aalst - UR Namur (beker) 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
ewen lijkt me fysiek niet in orde.


16 Aug 2009, 19:40
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Verdiende winst met een goede Lord, Galluci, en Van Steenberghe. Verheyden was een complete ramp, die mag eigenlijk nooit in de ploeg staan op Sottegem na wat hij heeft laten zien. Ook Troch was niet goed, de tegengoal valt nooit als hij in duel gaat en in de tweede helft mist hij een open doelkans met links.

Ik vond hem wel iets beter na de rust maar hij zoekt duidelijk nog naar zijn beste vorm, hij blijft echter van waarde voor de ploeg want de tegenstander geeft hem bijzonder weinig ruimte. Bij Ewen is gewoon alles onder niveau: passing, duels, fysiek,...

Van Damme was ook goed maar er zitten geregeld toch nog wat slordigheden in zijn spel. De Castro zag sterretjes in de eerst helft (hun spits was bijzonder goed) maar herpakte zich goed. Podevijn buiten zijn prachtig doelpunt ook niet gezien.

Chapeau hoe ze de verlenging op wilskracht uitspeelden met 10 man, iedereen zat stikkapot en je moet het toch maar doen. Volgende week tegen United, een bekermatch tegen een eersteklasser komt nu wel dichtbij. Hopelijk is de blessure van Lord niet te erg want wat is dat toch een fantastische speler !!!


16 Aug 2009, 19:47
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Uiteindelijk vond ik het een zeer degelijke match van ons.
Het eerste half uur speelden we prachtig voetbal. Veel beweging, goeie passes, ... leuk om naar te kijken.
Nadien nam Namen de bovenhand, en je voelde dat we de rust nodig hadden omdat de goal in de lucht hing. De goal viel uiteindelijk toch.

In de tweede helft begonnen we nogal zwak, maar na rond de periode van de dubbele wissel namen we toch weer de bovenhand. We wonnen weer meer duels en Troch miste de kans die je nooit mag missen. Toen Spotbeen uitviel, en we met tien vielen, werd het moeilijk om nog iets klaar te maken.
Namen slaagde er echter met elf spelers ook amper in om een kans te creëeren, gedurende meer dan een half uur. Dat wil toch ook wel iets zeggen. De meesten hebben er bij ons voor gestreden.

We winnen dan met de strafschoppen. Onze strafschoppen allemaal bijzonder goed gegeven, en Steven Van Steenberghe pakt er twee. Ik gun het hem absoluut om eens de held te zijn.

Ik vind het positief dat we een degelijke wedstrijd speelden tegen een niet zo simpele tegenstander.

Opmerkelijke fase :
* de tegengoal : Troch gaat inderdaad te flauw in duel. De eerste om dat echter te beseffen zal Troch zelf wel geweest zijn. Er ontstaat dan een discussie met Filipovic. Filipovic mag dan nog de kapitein zijn, hij was op dat moment één van de laatsten die die opmerking moest maken, want hij speelde zelf allesbehalve een supermatch.

Betere spelers op het veld : Van Damme, Lord (legt de 1-0 klaar voor Podevyn, en nadien ook de 2-1 voor Troch, die echter onbegrijpelijk mist), De Castro, Van Steenberghe.

Verheyden daarentegen... die moet zijn niveau stilaan serieus omhoog tillen, want dit lijkt nergens naar.


16 Aug 2009, 20:00
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Stijn schreef:
Betere spelers op het veld : Van Damme, Lord (legt de 1-0 klaar voor Podevyn, en nadien ook de 2-1 voor Troch, die echter onbegrijpelijk mist), De Castro, Van Steenberghe.


Sorry maar De Castro speelde wel een verschrikkelijke 1e helft hoor. Heeft zich nadien wel herpakt.


16 Aug 2009, 20:02
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Zet De Schutter, Filipovic of Moreels tegen die spits en ze spelen ook een verschrikkelijke eerste helft, die was werkelijk niet af te stoppen.


16 Aug 2009, 20:03
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Gilles schreef:
Stijn schreef:
Betere spelers op het veld : Van Damme, Lord (legt de 1-0 klaar voor Podevyn, en nadien ook de 2-1 voor Troch, die echter onbegrijpelijk mist), De Castro, Van Steenberghe.


Sorry maar De Castro speelde wel een verschrikkelijke 1e helft hoor. Heeft zich nadien wel herpakt.


mja, ik vond hem niet slecht. Tussen minuut 30 en 45 heeft hij het wel knap lastig gehad met die nummer 23, maar dat is dan ook niet de eerste de beste. Voor de rest had hij hem redelijk goed in de tang. Die nummer 23 deed me wat aan Lord denken.


16 Aug 2009, 20:04
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Jeroen schreef:
Zet De Schutter, Filipovic of Moreels tegen die spits en ze spelen ook een verschrikkelijke eerste helft, die was werkelijk niet af te stoppen.


Ja maar werd veel puur op snelheid gepakt ook, daar viel zeker op dat hij énorm traag is. De Schutter heeft een paar keer serieus moeten bijspringen.


16 Aug 2009, 20:04
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3849
Leeftijd: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Verheyden is eigenlijk niet verwonderlijk. Speelde amper in Hamme en toen hij wegging was hij ook al niet om over naar huis te schrijven. Enfin, zal wel spelen door de vele blessures

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


16 Aug 2009, 20:06
Junior

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 16:59
Berichten: 251
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
geplaatst, met een geteisterde ploeg. tegen een Waal ! en nu: moving on... :EA:


16 Aug 2009, 20:12
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Felle start, maar nadien zijn we stilaan weggedeemsterd. Namen vond ik eigenlijk maar een zwakke ploeg (buiten die zwarte spits natuurlijk). Uiteindelijk goed stand gehouden met 10 man en in de penaltyreeks het koelbloedigst gebleven. Ook ik vond De Castro goed, zeker in de tweede helft een paar goede intercepties. Had het in de eerste helft 10 minuten moeilijk tegen die zwarte spits en nadien goed herpakt, vergeet niet ook Lord loopt er in derde klasse veel voorbij.

Het klopt dat bepaalde spelers dringend hun niveau omhoog moeten krikken. Dan het "incident" tussen Filipovic en Troch. Ik persoonlijk vind dat Filipovic overschot van gelijk had, Troch moest eens wakker geschud worden, want hij was op een gegeven moment meer aan het wandelen dan aan het lopen. Filipovic mag dan al niet de beste partij uit zijn carriere gespeeld hebben, maar zijn ervaring en het feit dat hij kapitein is, geeft hem het recht Troch terecht te wijzen (weliswaar op een minder overdreven manier). Je mag Filipovic veel verwijten maar hij gaat er nog steeds vol voor.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


16 Aug 2009, 20:19
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Gilles schreef:
Jeroen schreef:
Zet De Schutter, Filipovic of Moreels tegen die spits en ze spelen ook een verschrikkelijke eerste helft, die was werkelijk niet af te stoppen.


Ja maar werd veel puur op snelheid gepakt ook, daar viel zeker op dat hij énorm traag is. De Schutter heeft een paar keer serieus moeten bijspringen.


Dat De Schutter bijsprong was vooral omdat De Castro risico wou ontlopen om snel zijn 2de geel te pakken, want het was duidelijk dat sinds die eerste gele kaart veel langs daar gespeeld werd, wat wij te weinig deden op die nummer 77.

Ook goeie invalbeurt van Coppens vind ik.

En Namen vond ik zeker zo slecht niet hoor. Technisch zijn goed, snel voetballen, stevig in duel

_________________
Afbeelding


16 Aug 2009, 20:53
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Ik denk dat diene nummer 77 nog weken nachtmerries gaat hebben.


16 Aug 2009, 21:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2296
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Op Sporza.be zijn ze weer correct

Citeer:
E.Aalst (III) UR Namen (III) 1-1 (4-3)


16 Aug 2009, 21:11
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
aandachtig toeschouwer vandaag was Franky Van Der Elst. nog steeds coach van kvsk toch?

_________________
MCMXIX


16 Aug 2009, 21:15
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
69 schreef:
aandachtig toeschouwer vandaag was Franky Van Der Elst. nog steeds coach van kvsk toch?


Klopt.


16 Aug 2009, 21:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 131 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst