Eendracht Aalst - UR Namur (beker) - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 131 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 9
 Eendracht Aalst - UR Namur (beker) 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Gilles schreef:
69 schreef:
aandachtig toeschouwer vandaag was Franky Van Der Elst. nog steeds coach van kvsk toch?


Klopt.


En ook Luc Limpens zat in de tribune ! :wow: zie straks fotokes op de site

_________________
Century game 22 juni 2019


16 Aug 2009, 22:12
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Namen bleef constant met 4 man achterin spelen, toen wij met 10 vielen. Weinig durf bij die mannen, kregen de tweede helft en verlengingen niet één uitgespeelde kans.

ik vind het loopvermogen van ons middenveld op dit moment ondermaats, en dan bedoel ik ewen en troch. De enige die druk en agressiviteit gaf was van damme. Ewen, wat is dat zeg? Mag hem serieus herpakken. Ik vond De castro vanaf den tweede time wel goe spelen. De Schutter ook goed.

op naar Sottegem woensdag!


16 Aug 2009, 22:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
ook opmerkelijk, de trainer die er Moreels uit haalt voor Delie.

Ik denk dat hij op dat moment eigenlijk wou dat de match op 90 minuten gespeeld zou zijn. Alles of niets proberen spelen.

_________________
If you never try, you'll never know


16 Aug 2009, 22:55
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Gilles schreef:
Net terug van een slechte wedstrijd. We openen meteen met een knappe actie en dito doelpunt maar nadien was het toch wel zeer zwak vond ik. Enkel Troch die in de 2e helft nog een reuzenkans laat liggen nadat Lord hem op een schoteltje klaarlegt.

Vreemd vond ik de 1-1. Het LEEK alsof Troch niet naar de bal wou lopen en het duel veel te makkelijk verloor, goeie voorzet en knap kopbaldoelpunt tot gevolg. Troch kreeg meteen een serieuze uitbrander van Filipovic.

Ik weet dat we een paar belangrijke spelers missen maar het niveau van onder meer Troch en een zeer zwakke Verheyden (wat is dat seg?) is toch wel zorgwekkend, vind ik. Ook De Castro zag in de 1e helft sterretjes tegen die nr 23. Herpakte zich wel na rust en in de verlengingen.

Uitblinkers waren voor mij Lord, De Schutter en Van Damme én Van Steenberghe.

Hopelijk recupereren we een paar man en zijn de blessures van vooral Lord (tastte naar de lies) niet te erg. De blessure van Niels Spotbeen zag er niet te best uit, kreeg denk ik een injectie ook dus die kan wel even out zijn.

Op naar Sottegem voor hopelijk een driepunter, maar het zal toch beter moeten.


Compleet akkoord met uw conclusie. (y)

_________________
Afbeelding


16 Aug 2009, 23:10
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Wat jullie een slechte wedstrijd noemen :wow:

Kansen langs beide zijden, bij momenten echt mooie combinaties en zonder onze targetspits moest alles over de grond gaan.

Er waren heel wat spelers onder niveau, het moet in de competitie zeker en vast nog beter, maar ik vond het een plezante wedstrijd om volgen, in tegenstelling tot 80 procent van de matchen vorig jaar waar we geen enkele combinatie zagen en moesten hopen op een flits van Lord om ook maar 1 doelkans te krijgen (en bovendien geregeld een goal of 4 tegenkrijgen).


16 Aug 2009, 23:15
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Ik vond het toch ook een redelijk deftige wedstrijd. Ge moet rekenen dat we 40 minuten met 10 man spelen. Ok, we creëren dan ook logischerwijze geen echte kansen meer, maar dat deed Namen evenmin.

De 1-1 mag inderdaad volledig op naam van Troch geschreven worden. Gaat daar als een toerist in "duel" waardoor die speler kan doorzetten en er volgt een goal uit.

Van Steenberghe, Van Damme waren sterk. Ook Lord (eerste helft) en De Castro (2e helft en verlengingen) waren goed. Verheyden was echter heel bleek...


16 Aug 2009, 23:20
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Ik vond Niels De Schutter een zeer goeie match spelen. Die jongen is van onschatbare waarde en is bijna overal inzetbaar. Hopelijk mag hij de plaats van Ewen innemen als alle verdedigers terug zijn want hij verdient absoluut om in de ploeg te staan. Ook onze doelman bewees vandaag andermaal dat hij de beste keeper sinds jaren is.

_________________
Afbeelding


16 Aug 2009, 23:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Jeroen schreef:
Wat jullie een slechte wedstrijd noemen :wow:

Kansen langs beide zijden, bij momenten echt mooie combinaties en zonder onze targetspits moest alles over de grond gaan.

Er waren heel wat spelers onder niveau, het moet in de competitie zeker en vast nog beter, maar ik vond het een plezante wedstrijd om volgen, in tegenstelling tot 80 procent van de matchen vorig jaar waar we geen enkele combinatie zagen en moesten hopen op een flits van Lord om ook maar 1 doelkans te krijgen (en bovendien geregeld een goal of 4 tegenkrijgen).



Indien Troch en/of Delie hun kans afwerken, wordt er hier waarschijnlijk anders gesproken.
Het Aalsterse publiek is zeer kritisch, doch wie ben ik om te zeggen dat we wel degelijk een aangename partij voetbal hebben gezien vandaag. Het kan natuurlijk nog veel beter.
De spelers die het vandaag wat minder deden, doen het volgende week misschien beter en zijn de betere van vandaag dan misschien wat minder.
Indien iedere week alle spelers steeds perfect spelen, dan ben je kampioen op één been.
De realiteit ligt wel anders, en soms is dat moeilijk te begrijpen.

_________________
Century game 22 juni 2019


16 Aug 2009, 23:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Voila, de fotokes staan on-line voor de liefhebbers !
Er staan een 5-tal foto's niet in de juiste volgorde.
Oorzaak en dader ? Mijne kater die het nodig vond op het klavier te springen. :D

Zie hier een dolblije Jens na zijn mooi doelpunt. (y)

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


17 Aug 2009, 0:32
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
El Corredor schreef:
Namen bleef constant met 4 man achterin spelen, toen wij met 10 vielen. Weinig durf bij die mannen, kregen de tweede helft en verlengingen niet één uitgespeelde kans.

ik vind het loopvermogen van ons middenveld op dit moment ondermaats, en dan bedoel ik ewen en troch. De enige die druk en agressiviteit gaf was van damme. Ewen, wat is dat zeg? Mag hem serieus herpakken. Ik vond De castro vanaf den tweede time wel goe spelen. De Schutter ook goed.

op naar Sottegem woensdag!


Ik vind Verheyden vooral heel veel streken hebben, in vergelijking met twee-drie jaar geleden. Toen speelde hij heel sober, maar bijzonder efficiënt in functie van de ploeg. Balletje onderscheppen, of van achterin gaan halen en netjes inspelen bij Troch of één van de flanken. Tegenwoordig probeert hij altijd een soort nummertje. Een beweging om een mannetje uit te schakelen, een speciale steekpass die één op de tien keer lukt, door iemand zijn benen ... show, allez, en dat gaat hem niet af. Wil hij zich te veel manifesteren en tonen dat tweede klasse voor hem niet té hoog gegrepen was? Ik weet het niet.

Vanaf woensdag begint het echt te tellen. Dan moeten ze er staan. Eerlijk gezegd ... ik denk het wel hoor.


17 Aug 2009, 7:36
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
we hebben wel gewonnen tegen een waalse ploeg.dat alleen al is een verrassing. :D


17 Aug 2009, 8:43
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Ik vond ons een heel sterk eerste half uur spelen. Nadien nam Namen de overhand, vooral dankzij die nr. 23. Toen kreeg De Castro het ook een kwartier moeilijk.Het was echt aftellen naar rust, maar spijtig genoeg duurde het een minuutje te lang. Doelpunt had kunnen vermeden worden als Troch het duel aangaat en ik vind het dan ook terecht van Filipovic om hem hierop te wijzen. Tweede helft was minder, maar we krijgen met Troch toch nog de beste kans. Dat moet altijd goal zijn. Met 10 man was het moeilijk om nog iets te forceren, maar op wilskracht worden toch de penalties gehaald. Vier goed getrapte strafschoppen en Van Steenberghe de held door er twee te pakken.

Ik vond Namen zeker geen slechte ploeg en vind het mooi dat we nog een ronde doorgaan. Tegen United is alles mogelijk en nadien volgt hopelijk een eersteklasser.


17 Aug 2009, 10:03
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
waly 2 schreef:
we hebben wel gewonnen tegen een waalse ploeg.dat alleen al is een verrassing. :D


2 weken na elkaar zelfs :wow:

_________________
MCMXIX


17 Aug 2009, 10:08
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Ik vond gisteren de eerste helft van heel hoog niveau. Met Namen hebben we een ploeg uit de top van de B-reeks ontmoet, let op mijn woorden.

De bal ging goed en snel rond en onze aanvallende combinaties, met Lord in een hoofdrol, deden de bezoekers veel pijn.

Echter na een half uur zakken we wat weg, mede omdat we duelkracht missen op het moddenveld (Troch en Podevijn maar vooral Verheyden).
Bij het doelpunt van Namen (een erg mooie goal overigens) gaat Troch nogal nonchalant in duel maar zoals hij zelf aangaf had hij net een actie gedaan aan de overkant en zat hij even op het tandvlees...
Soit, het zal in de kleedkamer enorm "gestoven" hebben. :-)

De tweede helft waren we duidelijk de betere ploeg en gaven nauwelijks kansen weg. Zowel Troch en Delie hadden moeten scoren.

Ik denk dat we United gaan uitschakelen.


17 Aug 2009, 10:22
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50
Berichten: 168
Leeftijd: 33
Locatie: roeizendreef
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Dani schreef:
Ik vond gisteren de eerste helft van heel hoog niveau. Met Namen hebben we een ploeg uit de top van de B-reeks ontmoet, let op mijn woorden.

De bal ging goed en snel rond en onze aanvallende combinaties, met Lord in een hoofdrol, deden de bezoekers veel pijn.

Echter na een half uur zakken we wat weg, mede omdat we duelkracht missen op het moddenveld (Troch en Podevijn maar vooral Verheyden).
Bij het doelpunt van Namen (een erg mooie goal overigens) gaat Troch nogal nonchalant in duel maar zoals hij zelf aangaf had hij net een actie gedaan aan de overkant en zat hij even op het tandvlees...
Soit, het zal in de kleedkamer enorm "gestoven" hebben. :-)

De tweede helft waren we duidelijk de betere ploeg en gaven nauwelijks kansen weg. Zowel Troch en Delie hadden moeten scoren.

Ik denk dat we United gaan uitschakelen.

ze zitte nu wel terug in derde, maar namen heeft er toch wel een jaar 2de klasse op zitten ook he


17 Aug 2009, 10:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 131 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst