Eendracht Aalst - UR Namur (beker) - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 131 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9
 Eendracht Aalst - UR Namur (beker) 
Auteur Bericht
Junior

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 16:59
Berichten: 251
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
grrrr kan er niet bij zijn tegen Namen. ik denk wel dat onzen Ïendracht het gaat halen, maar de Jelle (waar ik in tegenstelling tot velen hier inclusief misschien zijn eigen wél in geloof) zal goed moeten zijn. en de Niels (volgens mij gaat VDHK hem centraal vanachter zetten) ook. duimen duimen duimen want tegen United geef ik ons een ferme kans en wie weet wie je daarna loot ? (y) (y) (y)


15 Aug 2009, 15:49
Junior

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 16:59
Berichten: 251
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
ik hoop in elk geval dat de supps achter de ploeg staan en niet zoals tegen Givry denken dat we Real Madrid zijn. vond dat persoonlijk eerder degoutant van sommigen. (n)


15 Aug 2009, 15:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Ajoinenfan schreef:
ik hoop in elk geval dat de supps achter de ploeg staan en niet zoals tegen Givry denken dat we Real Madrid zijn. vond dat persoonlijk eerder degoutant van sommigen. (n)


Typisch Oilsjt :whistle:
Vele supporters vergeten dat de helft van de match in het koppeke wordt gespeeld. :(

_________________
Century game 22 juni 2019


15 Aug 2009, 16:07
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Ajoinenfan schreef:
ik hoop in elk geval dat de supps achter de ploeg staan en niet zoals tegen Givry denken dat we Real Madrid zijn. vond dat persoonlijk eerder degoutant van sommigen. (n)

spelers of supporters?


15 Aug 2009, 16:28
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
boer touch schreef:
Ajoinenfan schreef:
ik hoop in elk geval dat de supps achter de ploeg staan en niet zoals tegen Givry denken dat we Real Madrid zijn. vond dat persoonlijk eerder degoutant van sommigen. (n)

spelers of supporters?


Supporters uiteraard.


15 Aug 2009, 16:30
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Leuk, zijn weeral een halve ploeg kwijt nog voor dat het begint. Kestens 5 seizoenen aan een stuk zonder een blessure en net nu...ja jongen, die trainingen zit ne vloek op zeker

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


15 Aug 2009, 17:23
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Voor onze brede kern hoeft dat momenteel aan de start van het seizoen geen probleem te betekenen.
Voorbeeldje: de schutter zal morgen tegen namen mogelijks dus centraal achterin uitgespeeld worden. Wel, eerlijk gezegd heb ik meer vertrouwen in de schutter op centrale def dan brecht moreels momenteel aan spelen is, ook al blijft hij nog steeds het krediet krijgen van mijnentwege. Ik hoop dan ook dat onze nieuwe aanwinst morgen al mag debuteren. Hopelijk wordt morgen de defensieve kwetsbaarheid naar de vergeethoek gespeeld.


15 Aug 2009, 23:50
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
marc2 schreef:
Voor onze brede kern hoeft dat momenteel aan de start van het seizoen geen probleem te betekenen.
Voorbeeldje: de schutter zal morgen tegen namen mogelijks dus centraal achterin uitgespeeld worden. Wel, eerlijk gezegd heb ik meer vertrouwen in de schutter op centrale def dan brecht moreels momenteel aan spelen is, ook al blijft hij nog steeds het krediet krijgen van mijnentwege. Ik hoop dan ook dat onze nieuwe aanwinst morgen al mag debuteren. Hopelijk wordt morgen de defensieve kwetsbaarheid naar de vergeethoek gespeeld.


Marc, ge slaat de bal weer eens volledig mis.


16 Aug 2009, 0:16
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
hmmzo, dan bekijk ik en vele anderen een andere match, tiens.... alé, vooruit dan maar..... wij zijn achteraan onaantastbaar supersterk...... en de schutter is waardeloos op centrale def ? :lol:
En we hebben een smalle kern ipv brede kern? :lol:
Dan ziet zelfs de trainer andere matchen .....want heb der onlangs na een match een hele tijd bijgestaan en leuke conversatie gehad.... met dezelfde besluiten als vele anderen al gezien hebben..... Trouwens , het feit dat er centrale def ging bijkomen was voor mij allang geen verrassing meer. Daar waren ze al naar op zoek van voor de match op terjoden-welle.
In ieder geval, wat voor mij en vele anderen (inclusief trainer van der haegen) duidelijk blijkt is het feit dat er achteraan momenteel nog werk aan de winkel is..... zelfs met seminck derbij stond de defensie nog niet op niveau..... Maar geen reden om te panikeren.....oefenmatchen zijn er om te groeien, om automatismen te kweken , om op mekander ingespeeld te geraken.... Hopelijk tegen namen al met gunstig gevolg....


16 Aug 2009, 1:40
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
marc2 schreef:
hmmzo, dan bekijk ik en vele anderen een andere match, tiens.... alé, vooruit dan maar..... wij zijn achteraan onaantastbaar supersterk...... en de schutter is waardeloos op centrale def ? :lol:
En we hebben een smalle kern ipv brede kern? :lol:
Dan ziet zelfs de trainer andere matchen .....want heb der onlangs na een match een hele tijd bijgestaan en leuke conversatie gehad.... met dezelfde besluiten als vele anderen al gezien hebben..... Trouwens , het feit dat er centrale def ging bijkomen was voor mij allang geen verrassing meer. Daar waren ze al naar op zoek van voor de match op terjoden-welle.
In ieder geval, wat voor mij en vele anderen (inclusief trainer van der haegen) duidelijk blijkt is het feit dat er achteraan momenteel nog werk aan de winkel is..... zelfs met seminck derbij stond de defensie nog niet op niveau..... Maar geen reden om te panikeren.....oefenmatchen zijn er om te groeien, om automatismen te kweken , om op mekander ingespeeld te geraken.... Hopelijk tegen namen al met gunstig gevolg....


Dat VDH zijn tijd besteed aan een voetbal-oen als jou zal ook wel geweest zijn omdat hij jou nog niet kende.Denk je nu echt dat VDH een Brecht Moreels meebrengt als hij er niet van overtuigd was dat hij een meerwaarde voor de ploeg heeft.Een speler die reeds 5 jaar in zijn team speelt zal hij toch wel kennen.
VDH is niet het type om een speler mee te brengen om andere dan sportieve redenen.


16 Aug 2009, 7:26
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Onderkroiper schreef:
Wui schreef:
Ik heb diene ref vorig jaar een paar matchen zien fluiten in eerste en vond hem echt niet goed.


Dat beloofd dus :hmm:

aangezien je in een andere topic de titel pietje precies wilt afpikken van gilles zal ik maar eens meedoen zeker :?ik dacht toch dat het met een t was achteraan :D

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


16 Aug 2009, 7:43
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
eendrachter'80 schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
zwawi schreef:
Laurent Depoitre ondergaat maandag een echo en speelt zondag alvast niet...

Hopelijk geen ernstige blessure want naast Seminck,Kestens en Moreels zouden we (indien) zonder Laurent,toch niet met onze typeploeg kunnen aantreden tegen sottegem.


Dus als ik het goed voor heb zal er zondag gespeelt worden zonder Seminck,Kestens,Moreels,Laurent Depoitre en nieuwkomer Giovanni Siereveld dat is een halve ploeg die wij mankeren, en als het wat tegen zit spelen wij op sottegem ook zonder die vijf toppers. Van tegenslag gesproken. :? :? :?

Veel ruimte om nog een basisspeler rust te gunnen is er dan niet meer als je wil doorstoten.
Mijn voorkeur

XXXXXXXXXX Van Steenberghe
De Castro-Deschutter-Moreels-Filipovic
XXXXXXXXVan Damme-Verheyden
XXXXXXXXXXXXXXXTroch
XXXXXXXXGalucci-Lord-Podevijn

Hoewel ik vermoed dat toch zal beroep gedaan worden op de Spotbeentjes,Delie en Coppens om toch nog een paar spelers te sparen.
Het zou me overigens niet verwonderen dat Coppens in Zottegem op de rechtsback start en De Castro in plaats van Van Damme komt als ik die opstelling tegen Zele bekijk.


Laatst gewijzigd door dwarskijker op 16 Aug 2009, 8:28, 1 keer totaal gewijzigd.



16 Aug 2009, 8:14
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Coppens kan ik niet inschatten, die heb ik niet zien spelen maar die verdient nog wel is wat speelgelegenheid in een "echte" match (dus niet Terjoden, Zele,...).

Ik hoop vooral dat Verheyden zijn goede vorm terugvindt, want die zijn voorbereiding is toch wel ondermaats. We zijn beter van hem gewend !


16 Aug 2009, 8:20
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
dwarskijker schreef:
eendrachter'80 schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Hopelijk geen ernstige blessure want naast Seminck,Kestens en Moreels zouden we (indien) zonder Laurent,toch niet met onze typeploeg kunnen aantreden tegen sottegem.


Dus als ik het goed voor heb zal er zondag gespeelt worden zonder Seminck,Kestens,Moreels,Laurent Depoitre en nieuwkomer Giovanni Siereveld dat is een halve ploeg die wij mankeren, en als het wat tegen zit spelen wij op sottegem ook zonder die vijf toppers. Van tegenslag gesproken. :? :? :?

Veel ruimte om nog een basisspeler rust te gunnen is er dan niet meer als je wil doorstoten.
Mijn voorkeur

XXXXXXXXXX Van Steenberghe
De Castro-Deschutter-Moreels-Filipovic
XXXXXXXXVan Damme-Verheyden
XXXXXXXXXXXXXXXTroch
XXXXXXXXGalucci-Lord-Podevijn

Hoewel ik vermoed dat toch zal beroep gedaan worden op de Spotbeentjes,Delie en Coppens om toch nog een paar spelers te sparen.
Het zou me overigens niet verwonderen dat Coppens in Zottegem op de rechtsback start en De Castro in plaats van Van Damme komt als ik die opstelling tegen Zele bekijk.

Geen Coppens bij de zestien.
Waarschijnlijk wel met de sterkst mogelijke opstelling.


16 Aug 2009, 10:45
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Is de staantribune terug open


16 Aug 2009, 10:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 131 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst