SV Sottegem - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 336 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 23
 SV Sottegem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50
Berichten: 168
Leeftijd: 33
Locatie: roeizendreef
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
miljaar dedju :stom:


17 Aug 2009, 23:08
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5525
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
Depoitre heeft een scheurtje in de heupbuiger, een hele vervelende blessure.


Enig idee hoelang inactiviteit dit ongeveer met zich meebrengt?


17 Aug 2009, 23:10
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Stijn schreef:
marc2 schreef:
Lord zou last hebben van lies maar schijnt dat lord dikwijls in begin van week niet meetraint, das dus niks nieuws. :lol: :lol:


Het was volgens mij vrij duidelijk dat ook hij gekwetst was toen de verlengingen begonnen. Hij liep voortdurend te trekkebenen en een aantal keer naar de lies te tasten. Na een wedstrijd van 120 minuten in zeer warm weer, is het niet onlogisch dat je licht gekwetst uit die wedstrijd komt en je eens een dag training moet overslaan.


ik denk niet dat lord gekwetst is aan de lies, dat waren opspelende krampen in de lies.


17 Aug 2009, 23:10
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Smetje schreef:
El Corredor schreef:
Depoitre heeft een scheurtje in de heupbuiger, een hele vervelende blessure.


Enig idee hoelang inactiviteit dit ongeveer met zich meebrengt?


ik ben geen dokter, maar da kan een blessure zijn, die door kiné weggaat, spierversterkende oefeningen enzo. Lukt dat niet, is t cortisone in het slijmbeurszakje. Da kan op een week weg zijn, maar ook even goed na een maand.


17 Aug 2009, 23:11
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50
Berichten: 168
Leeftijd: 33
Locatie: roeizendreef
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
we kunne nimeer doen als het beste te hopen zeker


17 Aug 2009, 23:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13162
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Sottegem
Jeroen schreef:
Stevain schreef:
Naast de officiële site is sinds kort onze eigen website online...

Kom gerust eens langs en lees onze voor- en nabeschouwingen betreffende de clash van woensdag... ;) ;)

http://www.egmontarmy.be


2.000 euro schenken aan de jeugd voor materiaal aan te kopen, chapeau (y)

Hoe geraken jullie aan dat geld ?!
Die doen meer dan fansite... richten dacht ik ook regelmatig een bus in enzo, feestjes,....

Eigenlijk is Egmont Army bij Zottegem een veredelde supportersclub.

_________________
If you never try, you'll never know


17 Aug 2009, 23:54
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jun 2006, 9:05
Berichten: 74
Locatie: Zottegem
Website: http://www.ksvsottegem.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Sottegem
Bram schreef:
Jeroen schreef:
Stevain schreef:
Naast de officiële site is sinds kort onze eigen website online...

Kom gerust eens langs en lees onze voor- en nabeschouwingen betreffende de clash van woensdag... ;) ;)

http://www.egmontarmy.be


2.000 euro schenken aan de jeugd voor materiaal aan te kopen, chapeau (y)

Hoe geraken jullie aan dat geld ?!
Die doen meer dan fansite... richten dacht ik ook regelmatig een bus in enzo, feestjes,....

Eigenlijk is Egmont Army bij Zottegem een veredelde supportersclub.


Dat geld dat we aan de jeugd geschonken hebben was een deel van de opbrengst van onze spaghetti-avond, waar een 400-tal mensen aanwezig waren. Ook uit een jaarlijkse kalender-affiche halen we genoeg sponsoring.
Het jaar ervoor hebben we 8.000 euro geschonken aan het bestuur, waar we toen nog mee overeen kwamen ;) Toen hadden we ook nog de opbrengsten van een tweedaags minivoetbaltornooi. Enfin ja, je hoeft met niet veel te zijn om een aantal activiteiten in elkaar te boksen die volk op de been kunnen brengen.

Vandejaar zal het aan het iets minder hoge intensiteit zijn, maar we blijven er voor gaan natuurlijk, klein maar fijn :-)

_________________
De poort der Vlaams' Ardennen, je zal ze leren kennen !


18 Aug 2009, 1:39
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7466
Leeftijd: 35
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Ik wist wel dat ze niet alleen een website zijn maar dan nog is het veel geld he om weg te geven. Chapeau (y)


18 Aug 2009, 7:42
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 04 Aug 2009, 15:16
Berichten: 15
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Volgens mij is een extra spits geen overbodige luxe. Er van uitgaand dat Delie vertrekt. Ben eens benieuwd wat het bestuur nog in petto heeft.


18 Aug 2009, 11:11
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Het ziet er in ieder geval niet al te best uit met al die blessures.

Daar staan we dan schoon met onzen "brede" kern.


18 Aug 2009, 11:46
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Mij kan het momenteel efks nimeer schelen hoeveel blessures we hebben...
morgen is de eerste competitiematch er en elke speler die op het plein staat moet zich voor de volle 100 procent geven, punt uit!
elke supporter moet vanzelfsprekend hetzelfde doen :EA:
niet van voor de competitie begonnen is de moed al opgeven e :boks:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


18 Aug 2009, 11:59
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Deze kern kan perfect de kop spelen in onze reeks volgens mij, maar als we terug te maken krijgen met al die blessures zal het nie zo van een leien dakje lopen.
De blessure van Seminck is al opgevangen, maar als Depoitre eens voor langere tijd moest uit zijn, dan hebben we inderdaad geen alternatief. Ik vond wel dat het relatief goed opgelost werd tegen Namen met Lord vooraan uit te spelen, maar een echte test vond ik dit niet, aangezien Troch nog aan het nagenieten was van zijn communiefeest.
Delie is door bestuur en technische staf al afgeschreven, dan moet er wel een alternatief komen. Depoitre moet in principe altijd spelen, maar als er al kwaaltjes optreden na enkele oefenpotten, dan moet er zowiezo iemand bij.
Ewen mag inderdaad ook nekeer gaan wakker worden. Heeft die jongen geluk dat er voor de moment weinig alternatieven zijn. Hij is echt nog maar een schim van wat hij vroeger voor ons betekend heeft, maar ik schrijf hem zeker nog niet af.
We moeten nu ook niet gaan kopen om te kopen. De transfer van Gio bewijst volgens mij toch wel dat ze goed scouten, ook al is het allemaal van horen zeggen. Tegen United zullen we hierover een beeld kunnen scheppen.


18 Aug 2009, 12:09
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Deef schreef:
Deze kern kan perfect de kop spelen in onze reeks volgens mij, maar als we terug te maken krijgen met al die blessures zal het nie zo van een leien dakje lopen.
De blessure van Seminck is al opgevangen, maar als Depoitre eens voor langere tijd moest uit zijn, dan hebben we inderdaad geen alternatief. Ik vond wel dat het relatief goed opgelost werd tegen Namen met Lord vooraan uit te spelen, maar een echte test vond ik dit niet, aangezien Troch nog aan het nagenieten was van zijn communiefeest.
Delie is door bestuur en technische staf al afgeschreven, dan moet er wel een alternatief komen. Depoitre moet in principe altijd spelen, maar als er al kwaaltjes optreden na enkele oefenpotten, dan moet er zowiezo iemand bij.
Ewen mag inderdaad ook nekeer gaan wakker worden. Heeft die jongen geluk dat er voor de moment weinig alternatieven zijn. Hij is echt nog maar een schim van wat hij vroeger voor ons betekend heeft, maar ik schrijf hem zeker nog niet af.
We moeten nu ook niet gaan kopen om te kopen. De transfer van Gio bewijst volgens mij toch wel dat ze goed scouten, ook al is het allemaal van horen zeggen. Tegen United zullen we hierover een beeld kunnen scheppen.


Siereveld is een tip van Lord...


18 Aug 2009, 12:11
Duivelke

Lid geworden op: 08 Mar 2009, 10:50
Berichten: 33
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
op zoek naar een spits? mss eens aan de beloften van zulte waregem gaan vragen wat er van hun tester Moses in geworden...leek polyvalent en maakte 2 potten :EA:


18 Aug 2009, 12:40
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5525
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
3-5-2 schreef:
op zoek naar een spits? mss eens aan de beloften van zulte waregem gaan vragen wat er van hun tester Moses in geworden...leek polyvalent en maakte 2 potten :EA:


Was zeker gene slechten en werd doorgestuurd door SVZW. Maar is denk ik eerder een flankaanvaller dan een diepe spits.


18 Aug 2009, 12:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 336 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 23


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst