SV Sottegem - Eendracht Aalst - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 336 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 23
 SV Sottegem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jun 2006, 9:05
Berichten: 74
Locatie: Zottegem
Website: http://www.ksvsottegem.be
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Och, we hebben jullie ook niet gehoord hoor. Wind zal slecht gezeten hebben :)

_________________
De poort der Vlaams' Ardennen, je zal ze leren kennen !


20 Aug 2009, 15:54
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Pai schreef:
cassi schreef:
we hebben ons fantastisch geamuseerd en ons toch wel laten horen ;)


één keer heb ik jullie gehoord, en dan riepen jullie "anti-voetbal"..

ik wou het hier niet zeggen omdat cassi zich anders op de tenen zou getrapt voelen maarja
eigenlijk is het echt wel zo dat we jullie met moeite 1 keer gehoord hebben
spijtig, zeker aangezien we soms wel zagen dat er iets gezongen werd want jullie zaten te springen en te doen maar je hoorde dus eigenlijk echt zo goed als niets bij ons

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


20 Aug 2009, 15:55
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jun 2006, 9:05
Berichten: 74
Locatie: Zottegem
Website: http://www.ksvsottegem.be
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Dries schreef:
zeker aangezien we soms wel zagen dat er iets gezongen werd want jullie zaten te springen en te doen maar je hoorde dus eigenlijk echt zo goed als niets bij ons


Inderdaad, was vanuit ons standpunt tov jullie net hetzelfde... Jammer, maar de dag dat we een "gesloten" stadion hebben, zal dat wel lukken. Binnen een jaar of vijftig ofzo :lol:

_________________
De poort der Vlaams' Ardennen, je zal ze leren kennen !


20 Aug 2009, 15:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
De supporters waren fantastisch gisteren :EA: :banana: jammer van het resultaat want zo zwak vond ik ons niet (let wel, ons n ivieau moet omhoog, zo worden we geen kampioen) maar veel kansen hebben we niet weggegeven en ik denk zonder de blessures de uitslag er anders zal uitzien. EA back to glory!!

_________________
www.spionkoplede.com


20 Aug 2009, 15:59
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
StanyMTBer schreef:
wheel's armée schreef:
Beste vriendjes,

Ik was gisteren te gast op een armtierig plein, waar de plaatselijke, artificiële groepering poogde te voetballen tegen de gedoodverfde titelfavoriet, annex ploeg van een goede kennis/vriend. Ik zag daar buiten het gebruikelijke volk van bedenkelijk sociaal allooi een match waar langs beide zijden, und insgesamt, geen drie goeie aanvallen werden opgezet op 90 minuten tijd. Passen die niet aankwamen, achterspelers die er niet in slagen degelijk uit te voetballen. Bref, armtierig. Ik kan mij moeilijk voorstellen dat het in Zottegem erger is geweest.

Het meest opvallende is dat de mannen uit Lier amper (en ik ben ruim in mijn schatting) 800 man mee hadden op verplaatsing, we hebben het dan over een zeer ambitieuze tweedeklasser.

Conclusie: dat onze supps zeker thuishoren in het ligavoetbal is een vaststaand feit, daarvan heb ik gisteren nogmaals de bevestiging gekregen, of wij daar het spelersmateriaal voor hebben, daar twijfel ik aan, ook al lijkt het niveau in de Exqi-league absoluut nergens naar (afgaande op deze partij dan toch, voor zover dat een waardemeter is).


Graag tot zondag bestekes,

Ikke


Beste medesupporters,

al jaren zie ik hier velen het volgende verklaren: met ons supporterslegioen staan we niet mis in 2de/1ste klasse. Maar door dat te gaan zeggen en te verkondigen en andere ploegen zoals bijvoorbeeld Zottegem en Standaard Wetteren als onwaardig te beschouwen; ben je der ook nog niet.
Ik zeg altijd kijk eerst naar jezelf dan naar een ander. De enige manier om effectief hogerop te raken is door sportief te promoveren. Het enige wat wij kunnen doen is onze schouders onder de ploeg steken wanneer deze het het hardst nodig heeft.
Dat er nog dingen niet kloppen in het tactisch plannetje bij aanvang van de competitie lijkt me bijna logisch en dan zeker als je 4 basispionen mankeert en het nog wat zoeken en behelpen is.
4 geblesseerde spelers, waarvan we er 2 nog eens 4 weken zullen missen en een 3de met Spotbeen erbij...
Je moet realistisch zijn, 4 geblesseerden, dat wordt in elke ploeg gevoeld, in 2de, in 3de enz., neem daarbij nog eens het programma ter hand en ik denk dat er een aantal op hun tandvlees zullen zitten tegen dat Morreels en Seminck terug zullen aanpikken.

Ikzelf blijf erbij dat het oefenprogramma te zwaar was, zie de opeenvolging van wedstrijden en idd een ongelukkige samenloop van omstandigheden door de blessures.

Berust en blijf vurig onze spelers naar voor stuwen, want kankeren na 1 verliesbeurt is eigenlijk bijzonder triestig... zelfs voor nen Iendrachter die Zwart of Wit denkt.

We zullen halfweg het seizoen onze plaats in 3de kennen en vergeet niet dat de prijzen dit seizoen pas uitgereikt worden aan de meet!


Bij mijn weten kanker ik niet, ik probeer alleen tot een objectieve conclusie te komen, dus je hoeft niet als door de zwarte weduwe gestoken, annex koortsachtig te reageren. Ik zal trouwens nooit een ploeg an sich minachten :wave: :whistle:

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


20 Aug 2009, 16:24
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Spelen we niet te voorspelbaar ?
Kennen de tegenstrevens ons niet door en door ?


20 Aug 2009, 16:59
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Ik pak niks van mijn woorden weer !! Alles hetgeen ik samengevat heb komt trouwens in die posts hier ook terug of worden door sommigen ook geopperd !!
En ik spreek mezelf nog minder tegen..... wie won trouwens weer op punten qua mooi voetbal ?? Jawel, aalst !! Wie gaat er met de drie punten lopen?? Jawel, de tegenpartij, ....... zottegem !
En dan durven ze in kranten nog beweren dat ze een mak aalst hebben gezien. Dat is dan hun beloning voor hun positief voetbal.
Zoals gisteren reeds gesteld is mijn visie vandaag nog steeds zelfde..... in derde gaan we meer met no noncense voetbal moeten uitpakken ! En wanneer verheyden de goede vorm niet te pakken krijgt, waarom de idee niet uitspelen van met twee verdedigende mids te spelen achter troch??
Is het nu nog niet duidelijk ? Meer dan de helft van de ploegen die tegen ons moet spelen kruipt tegen hun goal, speelt goed georganiseerd en komt er snel uit !
Buiten die klutsgoal gisteren was de tweede goal daarvan mooi voorbeeld....
Laat ploegen gelijk als zottegem thuis zelf het initiatief nemen, ze gaan niet weten waar ze het hebben, kijk zelf de kat uit de boom en speel werkvoetbal ! Indertijd onder de wilde was er weinig te zien maar het resultaatvoetbal heeft toch maar mooi een titel opgeleverd ! Voor mijn part mogen die tijden weerkomen... Positief voetbal wordt toch veel te weinig beloond in derde. De match tegen namen heeft trouwens bewezen dat we perfect in organisatie kunnen spelen. De manier waarop kan mij echt nietmeer schelen, enkel de punten !


20 Aug 2009, 17:15
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
marc2 schreef:
Ik pak niks van mijn woorden weer !! Alles hetgeen ik samengevat heb komt trouwens in die posts hier ook terug of worden door sommigen ook geopperd !!
En ik spreek mezelf nog minder tegen..... wie won trouwens weer op punten qua mooi voetbal ?? Jawel, aalst !! Wie gaat er met de drie punten lopen?? Jawel, de tegenpartij, ....... zottegem !
En dan durven ze in kranten nog beweren dat ze een mak aalst hebben gezien. Dat is dan hun beloning voor hun positief voetbal.
Zoals gisteren reeds gesteld is mijn visie vandaag nog steeds zelfde..... in derde gaan we meer met no noncense voetbal moeten uitpakken ! En wanneer verheyden de goede vorm niet te pakken krijgt, waarom de idee niet uitspelen van met twee verdedigende mids te spelen achter troch??Is het nu nog niet duidelijk ? Meer dan de helft van de ploegen die tegen ons moet spelen kruipt tegen hun goal, speelt goed georganiseerd en komt er snel uit !
Buiten die klutsgoal gisteren was de tweede goal daarvan mooi voorbeeld....
Laat ploegen gelijk als zottegem thuis zelf het initiatief nemen, ze gaan niet weten waar ze het hebben, kijk zelf de kat uit de boom en speel werkvoetbal ! Indertijd onder de wilde was er weinig te zien maar het resultaatvoetbal heeft toch maar mooi een titel opgeleverd ! Voor mijn part mogen die tijden weerkomen... Positief voetbal wordt toch veel te weinig beloond in derde. De match tegen namen heeft trouwens bewezen dat we perfect in organisatie kunnen spelen. De manier waarop kan mij echt nietmeer schelen, enkel de punten !


primo, we spelen 4-2-3-1, en die 2 staat voor twee verdedigende middenvelders, verheyden en van damme gisteren, dus wat jij vraagt, doet de trainer al. :haha:

secundo, we spelen nu juist hetzelfde systeem onder VDH als onder De Wilde... :wadde:

en onder De Wilde weinig gezien? ofwel zijt ge blind, of van kwade wil. We speelden vooral in de heenronde iedereen naar huis, zelfs bij de rust al. Maakten de meeste goals van de reeks. Dus ik vrees dat je dat jaar liggen slapen hebt...


20 Aug 2009, 17:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Aan dat systeem is niets mis. Buiten de invulling ervan (door al te veel afwezigen) en het feit dat Limpens ook wel weet hoe dat systeem in elkaar zit/zat.

_________________
If you never try, you'll never know


20 Aug 2009, 17:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
De fotokes staan on-line.
Ik weet niet hoe het komt, maar waarschijnlijk door het felle tegenlicht zijn deze niet zo denderend :hmm:

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


Laatst gewijzigd door Onderkroiper op 20 Aug 2009, 17:44, 2 keer totaal gewijzigd.



20 Aug 2009, 17:43
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
marc2 schreef:
Indertijd onder de wilde was er weinig te zien maar het resultaatvoetbal heeft toch maar mooi een titel opgeleverd ! Voor mijn part mogen die tijden weerkomen...


en onder De Wilde weinig gezien? ofwel zijt ge blind, of van kwade wil. We speelden vooral in de heenronde iedereen naar huis, zelfs bij de rust al. Maakten de meeste goals van de reeks. Dus ik vrees dat je dat jaar liggen slapen hebt...


Ik wou het ook juist zeggen. Onder De Wilde weinig te zien :crazy: . Ik denk niet dat ge überhaupt nog meer spektakel kunt brengen dan wij dat seizoen.


20 Aug 2009, 17:43
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1078
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
cassi schreef:
Je kan nu veel zeggen, maar ik denk niet dat KSVS gisteren betonvoetbal heeft gespeeld...
Uiteraard was het in de slotfase wel pompen of verzuipen, maar dat is volstrekt normaal aangezien Aalst alles op alles zette.

Voor de rest, merci voor de sfeervolle derby aan de Aalst-supps!
Onze Egmont Army is lang niet zo talrijk uiteraard, maar we hebben ons fantastisch geamuseerd en ons toch wel laten horen ;)
Chapeau voor de sportiviteit en het blijven zingen ondanks de achterstand.

Kijk al uit naar de terugmatch op 20 december!


Ik kijk daar ook al naar uit, want da's mijn verjaardag, en op mijn verjaardag moeten en zullen ze winnen.

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


20 Aug 2009, 17:45
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
nonkeltje schreef:
cassi schreef:
Je kan nu veel zeggen, maar ik denk niet dat KSVS gisteren betonvoetbal heeft gespeeld...
Uiteraard was het in de slotfase wel pompen of verzuipen, maar dat is volstrekt normaal aangezien Aalst alles op alles zette.

Voor de rest, merci voor de sfeervolle derby aan de Aalst-supps!
Onze Egmont Army is lang niet zo talrijk uiteraard, maar we hebben ons fantastisch geamuseerd en ons toch wel laten horen ;)
Chapeau voor de sportiviteit en het blijven zingen ondanks de achterstand.

Kijk al uit naar de terugmatch op 20 december!


Ik kijk daar ook al naar uit, want da's mijn verjaardag, en op mijn verjaardag moeten en zullen ze winnen.


Als er op 20december gevoetbald kan worden tenminste.


20 Aug 2009, 17:46
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
nonkeltje schreef:
cassi schreef:
Je kan nu veel zeggen, maar ik denk niet dat KSVS gisteren betonvoetbal heeft gespeeld...
Uiteraard was het in de slotfase wel pompen of verzuipen, maar dat is volstrekt normaal aangezien Aalst alles op alles zette.

Voor de rest, merci voor de sfeervolle derby aan de Aalst-supps!
Onze Egmont Army is lang niet zo talrijk uiteraard, maar we hebben ons fantastisch geamuseerd en ons toch wel laten horen ;)
Chapeau voor de sportiviteit en het blijven zingen ondanks de achterstand.

Kijk al uit naar de terugmatch op 20 december!


Ik kijk daar ook al naar uit, want da's mijn verjaardag, en op mijn verjaardag moeten en zullen ze winnen.


Als er op 20december gevoetbald kan worden tenminste.


Wordt er sneeuw verwacht?


20 Aug 2009, 17:51
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
marc2 schreef:
Ik pak niks van mijn woorden weer !! Alles hetgeen ik samengevat heb komt trouwens in die posts hier ook terug of worden door sommigen ook geopperd !!
En ik spreek mezelf nog minder tegen..... wie won trouwens weer op punten qua mooi voetbal ?? Jawel, aalst !! Wie gaat er met de drie punten lopen?? Jawel, de tegenpartij, ....... zottegem !
En dan durven ze in kranten nog beweren dat ze een mak aalst hebben gezien. Dat is dan hun beloning voor hun positief voetbal.
Zoals gisteren reeds gesteld is mijn visie vandaag nog steeds zelfde..... in derde gaan we meer met no noncense voetbal moeten uitpakken ! En wanneer verheyden de goede vorm niet te pakken krijgt, waarom de idee niet uitspelen van met twee verdedigende mids te spelen achter troch??Is het nu nog niet duidelijk ? Meer dan de helft van de ploegen die tegen ons moet spelen kruipt tegen hun goal, speelt goed georganiseerd en komt er snel uit !
Buiten die klutsgoal gisteren was de tweede goal daarvan mooi voorbeeld....
Laat ploegen gelijk als zottegem thuis zelf het initiatief nemen, ze gaan niet weten waar ze het hebben, kijk zelf de kat uit de boom en speel werkvoetbal ! Indertijd onder de wilde was er weinig te zien maar het resultaatvoetbal heeft toch maar mooi een titel opgeleverd ! Voor mijn part mogen die tijden weerkomen... Positief voetbal wordt toch veel te weinig beloond in derde. De match tegen namen heeft trouwens bewezen dat we perfect in organisatie kunnen spelen. De manier waarop kan mij echt nietmeer schelen, enkel de punten !


primo, we spelen 4-2-3-1, en die 2 staat voor twee verdedigende middenvelders, verheyden en van damme gisteren, dus wat jij vraagt, doet de trainer al. :haha:

secundo, we spelen nu juist hetzelfde systeem onder VDH als onder De Wilde... :wadde:

en onder De Wilde weinig gezien? ofwel zijt ge blind, of van kwade wil. We speelden vooral in de heenronde iedereen naar huis, zelfs bij de rust al. Maakten de meeste goals van de reeks. Dus ik vrees dat je dat jaar liggen slapen hebt...
Ben het niet ALTIJD eens met Ell Corredor, maar wat hij zegt is wel waar nu, nu gaan beweren dat er in ons KAMPIOENENJAAR niks te zien was is inderdaad serieus met het haar getrokken! :wadde:

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


20 Aug 2009, 17:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 336 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 23


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst