SV Sottegem - Eendracht Aalst - Pagina 21 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 336 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23
 SV Sottegem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Het jaar van De Wilde stond er nen Arnold als centrumspits die bijna ieder luchtduel won en den bal met zijn hoofd kon klaarleggen voor Troch.
Als ze nen back-up zoeken voor Depoitre hoop ik dat het ook ene is die heerst in de lucht.
Delie won bijna geen luchtduels.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


21 Aug 2009, 0:27
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Davy schreef:
kheb al neig moeten lachen met een heel aantal reacties: bij deze "bedankt voor zoveel humor"!!

ik vind het spijtig dat er weer een hele hoop zijn, die zo overreageren dat ik het gevoel krijg dat ze 'r om zitten wenen.

Zoals eerder gesteld ben ik eveneens van mening dat als we deze match 10 keer herspelen dat we ze minstens 8x winnen. nekeer op de paal, een paar keer net naast, na een paar zeer knappe dribbels van lord, na ne super 1-2 waarna gallucci faalde, eens een supersave op vrijschop van troch, van dieje kabouter die bij die mannen in de goals staat (niet De Cabooter)....

De eerste helft, tot het tegendoelpunt dat werkelijk uit de lucht kwam vallen, had zottegem NIETS klaargemaakt, allicht ook de reden waarom sommigen nu al denken dat ze de slechtste ploeg van derde aan het werk zagen (redenering die uiteraard na 1 speeldag geen steek houdt)...

hebben die mannen de zege gestolen? als je redeneert dat zij als thuisploeg zich hebben beperkt tot afbraakvoetbal mag je gerust "ja" zeggen, ge moet er zelfs niet om blozen... maar bon, anderzijds moet je hun wel nageven dat het knap is om uit zo weinig kansen wel 2x te kunnen scoren. maar ge gaat me nu toch niet vertellen dat we van die mannen voetbal hebben gezien zeker?

bij ons vond ik juist wel dat er iedereen zijne kop heeft voor gesmeten. maar de bal geraakte er niet in. Kritiek op een gebrek aan inzet tov troch, verheyden of lord snap ik al helemaal niet. ok, verheyden speelde niet zijn beste match, da's waar...

maar op den duur worden daar van die onnozele argumenten aangevoerd van: "ja, ze hebben er wel voor gevochten, maar ik miste toch wat "vuur". Welk "vuur" bedoel je dan? had je 't als supporter dan koud of zo?
of nog: ik vind het "onbegrijpelijk" dat galluci werd vervangen door glenn coppens... ik weet niet wat daar zo onbegrijpelijk aan is... ik had het zelf misschien niet gedaan, omdat gallucci (waar ik nu al fan van ben) idd nog niet OP was. Maar de trainer heeft gelijk gekregen, want na de inbreng van glenn zijn we anders gaan spelen, waardoor er wél kansen kwamen (waarvan nota bene ééntje voor Glenn zelf die hij knap zelf had gecreerd) is dat dan zo fout?
en ik krijg ferm 't schijt van de zin/stelling/wijsheid/adagium (voor de speudo-intellecten) "wij als supporters gaan door een vuur, dat de spelers dat ook eens leren doen" ge moet da nu eens lezen... da's toch om te lachen zeker. gaan wij door een vuur? we zijn als supporters met velen, en er is een soms heel goeie heksenketelsfeer wanneer de ploeg ontkentend begint te spelen...mooi zo.. maar als ge 't als supporter gewoon onprettig vindt, dan blijft ge toch gewoon thuis zeker?
er heeft hierboven nog enen iets gezegd over de wilde (dat er toen geen bal te zien was, en dat het daar resultaatsvoetbal was) extra bedankingske daarvoor, want ik kwam even niet meer bij van het lachen...

het voetbal dat van der haeghen hier op de mat wil brengen is juist een zeer goeie benadering van de manier van spelen onder de wilde: via de flanken zo snel mogelijk de achterlijn halen en dan staat daar een centrale as (troch/depoitre) klaar om af te werken, of de één-twee op te zetten, of kan er vanuit de tweede lijn nog gevaar worden gecreerd...
Eén ding dat we wél goed moeten inschatten: dat is wanneer we de tegenstander een half uur onder druk zetten, door constant op hun helft te gaan camperen en daardoor enorm veel energie te verbruiken, dat er op dat moment ook moet worden gescoord, en laat dit voor mijn part de allerenigste les zijn die er gisteren te leren viel voor ons ploeg.

op naar Boom, kben er redelijk van overtuigd dat we 't daar gaan rechtzetten.


(y)

Ik snap ook de verwijten niet echt dat er geen inzet was: als we de eerste helft hetzelfde voetbal hadden gespeeld van na de 2-0 ga je nooit de boot in. Ik vond de omzettingen na de 2-0 heel aardig gelukt met Moreels op linksback, Filipovic en Lord hoog op de linkerflank, Podevijn centraal naast Ewen en Coppens die daar ff de hele rechterkant voor zich ging nemen met Troch en Gacem heel diep. De eerste helft werd er duidelijk met de rem op gespeeld na de zware wedstrijd van zondag en volgens mij ook redelijk terecht want Sottegem knutselde echt niks in elkaar. Zonder tempo in je spel te leggen, mis je daar twee open kansen na een corner - gewoon op doel rammen ipv altijd te breien en bij de corners kon er altijd ongedekt op doel worden gekopt, maar zonder richting helaas. Dat gevit hier op Lord dat hij te egoïstisch is, werpt precies zijn vruchten af - mag alleen naar de keeper - ok schuine hoek - maar knal dan tenminste op doel ipv af te leggen naar niemand - ik wil dus die egoïstische Lord weer van weleer, dan gaan we goals maken. Nog een tip voor VDH - op die zeven minuten dat hij vanop linksmidden mocht vertrekken, is hij twee keer levensgevaarlijk... Laat hem daar dan ook altijd starten, ook al zit je zonder spits, je bewijst er je ploeg een veel grotere dienst mee.

Troch wordt er hier weer doorgehaald op het forum precies, maar had in de eerste helft wel een aantal loopacties in huis waar Lord kon van profiteren of waaruit een corner viel te rapen (die zette hij in de eerste helft dan ook nog eens perfect voor doel ook en ook die lage in de tweede helft zorgde voor heel wat verwarring bij Zottegem, alleen werd er niet van geprofiteerd). Was trouwens de enige die wel op doel wilde trappen -> zeker 5 keer valt een bal binnen de zestien waarbij je gewoon opportunistischer moet zijn en knallen. Zoals terecht aangehaald komt de 2-0 uit zo'n moment (opnieuw mag een speler van de tegenstander gans het veld over zonder dat hij wordt aangevallen - dat bedoel ik dus als ik zeg dat Van Damme nog niet die echte breker is - daar moet je een fout maken, kaart pakken en gedaan): Lord kan weer alleen op de doelman af - weer schuin - maar trapt weer niet. Zou wel moeten beseffen dat hij reeds 2 matchen de diepe man is en Depoitre dus niet zal komen inlopen om te scoren...

Ik vond Van Steenberghe wel in de fout gaan bij het eerste tegendoelpunt - zet altijd 2 man in zijn muurtje op zo'n ballen, nu niet waardoor de bal makkelijk rond de enige man wordt gedraaid - gek genoeg ziet hij de bal op zich afkomen en toch werpt hij er zich niet op. De doelpuntenmaker was dus Haeck - vriendje van de voorzitster van Zottegem en echt wel een lullige goal. Ik zou ni weten hoe Boto daar een goal zou kunnen hebben gescoord...

Ewen speelde nog geen wereldmatch, maar was wel zijn beste match sinds hij terug is bij ons - zeker na de 2-0 kwam hij er sterk door.

Tel daarnaast ook de kans voor Galucci (akkoord - zeer goeie speler, maar moet toch dringend ook echt rendement halen hoor mannekes - drie keer alleen voor de keeper tegen Givry, zondag twee keer, gisteren ook opnieuw en wat zegt het conto -> 0 goals), de pegel van De Castro, de kopkans voor Ewen in de eerste helft, Coppens die alleen voor de keeper zijn controle mist ipv meteen met buitenkant rechts op doel te besluiten en de vrije trap van Troch die knap wordt gered door Heymans en je kan toch ni zeggen dat je geen kansen hebt gehad om beter te doen?

Vorig seizoen wonnen we met 0-1 daar na een nog grotere strontmatch op carnaval, nu ben je voetballend ruim de meerdere, hou je makkelijk Zottegem op afstand zelfs met de rem op, creër je mogelijkheden maar wilde de bal er gewoon niet in en slik je twee domme tegengoals. Maar: ik heb toch voetbal gezien... Ook even herinneren aan de eerste match op Temse in ons kampioenenjaar- daar win je met 1-4 maar na een 2-0 voorsprong, scoort Temse de 2-1 net voor rust en we hebben toen 20 minuten na de rust met de billen toe geknepen gezeten tot de 1-3 viel... Voetbal is zaak van momenten en eergisteren viel alles uit in het voordeel van Zottegem (zeker 25 storende fouten in de eerste helft en geen enkele gele kaart, tijd rekken met die ballenrapers, etc.). Dat dient er bij ons ingeslepen te worden - sluwheid, klein beetje de smeerlap uithangen zonder over de schreef te gaan en een pak opportunistischer gaan spelen.

Tenslotte vind ik het raar dat blijkbaar een heel deel van de supporters denkt dat we een kopie van ons kampioenenjaar in VIERDE gaan beleven dit seizoen - it won't happen, niemand krijgt een titel op bestelling. Ter info, ook daarin verloren we onze toenmalige eerste match voor de knikkers hé - Bercheux wipte ons - ook volledig onterecht - uit de beker toen in eigen stadion...

Graag had ik op het forum dezelfde reacties gezien als langs de lijn woensdagavond - achter de ploeg staan 90 minuten lang, ook na de 2-0...


21 Aug 2009, 8:15
Duivelke

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 0:53
Berichten: 28
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
het grote probleem is dat wij woensdag weer te veel salongvoetbalisten hadden ,in 3de moet men ook eens kunnen bikkelen(bij 2de goal moet de speler gewoon neergehaald worden door verheyden),,in deze reeks komt men er spijtig genoeg niet alleen met mooi voetbal te spelen


21 Aug 2009, 8:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
DT schreef:
Dat gevit hier op Lord dat hij te egoïstisch is, werpt precies zijn vruchten af - mag alleen naar de keeper - ok schuine hoek - maar knal dan tenminste op doel ipv af te leggen naar niemand - ik wil dus die egoïstische Lord weer van weleer, dan gaan we goals maken.
Komaan, als Lord verweten werd egoïstisch te zijn dan was het met zijn acties.... en zeker niet bij zijn afwerking.
Zijn afwerking is hij altijd al zo geweest, en zal hij waarschijnlijk altijd zo blijven.... stuur Lord alleen op een keeper af,en hij zal eerst nog 2 verdedigers laten terugkeren, die uitkappen en dan pas aan de afwerking beginnen denken.

Dus ge zijt appelen met peren aan het vergelijken nu.
En als ge zegt dat als we het spel van na de 2-0 ervoor al hadden gespeeld we nooit zouden zijn achtergekomen.... tja... :hmm:

Sorry ze jongens, maar na al die jaren 3de klasse mogen we toch als supporters ook niet meer naïef zijn hoor (zoals terecht ook aangehaald dat onze ploeg het niet mag zijn). Ik kan van de laatste jaren weinig matchen opnoemen waar we werkelijk weggespeeld zijn door de tegenstander.... maar hoeveel successen hebben we al gehaald ? Wel op Sottegem was het hetzelfde, eens ge met deze verzwakte kern op achterstand zou komen was de kans zeer klein dat ge de score nog zou ophalen. En ja er ontbrak zeker "vuur" in de ploeg, gewoon al het aantal fouten van Sottegem. Veel uitgekookter dan ons, veel minder naïef en veel efficiënter. Van de 10 keer herspelen zou het absoluut geen 8 keer winst zijn maar een billijk gelijkspel eerder. Dus inderdaad beter terug wat met de voetjes op de grond en wat minder laagdunkend over Sottegem dat verre van betonvoetbal bracht....

Niettemin denk ik wel dat ze er zondag wel gaan staan, uit een eerste competitiematch leert ge veel meer dan uit een hele voorbereiding. Al is de analyse bij ons wel 2 keer hetzelfde. Ik reken ook op het eergevoel van een aantal spelers.
Voor de rest hoor ik hier opperen om zondag met een andere tactiek te spelen: waarom zou dat goed zijn ?
Ook de ploeg zou ik gewoon laten staan, hoe meer matchen ze spelen hoe rapper ze hun vorm zullen te pakken hebben. Binnen een dikke maand zullen we trouwens wel de vruchten dragen, en dan is er nog niets verloren.

_________________
If you never try, you'll never know


21 Aug 2009, 9:17
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Bram schreef:
DT schreef:
Dat gevit hier op Lord dat hij te egoïstisch is, werpt precies zijn vruchten af - mag alleen naar de keeper - ok schuine hoek - maar knal dan tenminste op doel ipv af te leggen naar niemand - ik wil dus die egoïstische Lord weer van weleer, dan gaan we goals maken.
Komaan, als Lord verweten werd egoïstisch te zijn dan was het met zijn acties.... en zeker niet bij zijn afwerking.
Zijn afwerking is hij altijd al zo geweest, en zal hij waarschijnlijk altijd zo blijven.... stuur Lord alleen op een keeper af,en hij zal eerst nog 2 verdedigers laten terugkeren, die uitkappen en dan pas aan de afwerking beginnen denken.

Dus ge zijt appelen met peren aan het vergelijken nu.
En als ge zegt dat als we het spel van na de 2-0 ervoor al hadden gespeeld we nooit zouden zijn achtergekomen.... tja... :hmm:



Bram, gewoon leren lezen in de context van de hele post voor je aangeeft dat er appelen met peren wordt vergeleken... Lord krijgt van het publiek naar zijn voeten als hij afspeelt terwijl (het publiek vindt dat) hij zelf had moeten besluiten en vice versa, dat haal ik aan in mijn post... Of dat nu in een actie of de afwerking is... Trouwens: er was geen afwerking hé eergisteren want hij gaat tweemaal voor de assist... Die twee keer dat hij wel puur voor de afwerking gaat, scheelde het trouwens maar een haar...

En dat van het niveau dat we halen na de 2-0 is bekeken in de context van hoe de ploeg de match is ingegaan - 120 minuten in de benen van zondag, kleine kwaaltjes onder andere bij Lord en toch meteen het gevoel dat de controle over de wedstrijd er was en die was er ook tot die domme goal viel. Weerom ook concentratieverlies op seconden voor de rust die uw gehele tactiek in duigen laat vallen. Na de 2-0 was er blijkbaar toch nog jus genoeg bij de ploeg, maar jammer genoeg te laat... Dus gegokt en verloren...

Dat wil ik zeggen maar als je liever zinnetjes uit mijn post haalt zonder de hele context te willen lezen om er toch negatief op te reageren, geen probleem voor mij...


21 Aug 2009, 9:50
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
DT schreef:
Bram, gewoon leren lezen in de context van de hele post voor je aangeeft dat er appelen met peren wordt vergeleken.


Ge moet u wel nen halven dag congé pakken om gans uwe post te lezen :D .


21 Aug 2009, 9:58
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
DT schreef:
Bram, gewoon leren lezen in de context van de hele post voor je aangeeft dat er appelen met peren wordt vergeleken.


Ge moet u wel nen halven dag congé pakken om gans uwe post te lezen :D .


No pain, no gain!


21 Aug 2009, 10:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
DT schreef:
Dat wil ik zeggen maar als je liever zinnetjes uit mijn post haalt zonder de hele context te willen lezen om er toch negatief op te reageren, geen probleem voor mij...
Ja, dat is nu eenmaal een forum hé. Dat is gebasseerd op tekst :hmm: .

ondanks de pogingen van den onderkroiper

Ik kan nog altijd niet in in de forumleden hun hoofd kijken (en maar best ook, brrrr) om te zien wat ze bedoelen.
Waarom je trouwens aangevallen voelen :wadde: , ik meen het als ik zeg dat ik blij ben dat er nog volk zoals jij op het forum zit. Als ik op een post van u reageer is het meestal omdat ik (eindelijk nog eens) een zinvolle disucssie zou willen voeren op het forum.... no offence dus

_________________
If you never try, you'll never know


21 Aug 2009, 10:17
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Bram schreef:
DT schreef:
Dat wil ik zeggen maar als je liever zinnetjes uit mijn post haalt zonder de hele context te willen lezen om er toch negatief op te reageren, geen probleem voor mij...
Ja, dat is nu eenmaal een forum hé. Dat is gebasseerd op tekst :hmm: .

ondanks de pogingen van den onderkroiper

Ik kan nog altijd niet in in de forumleden hun hoofd kijken (en maar best ook, brrrr) om te zien wat ze bedoelen.
Waarom je trouwens aangevallen voelen :wadde: , ik meen het als ik zeg dat ik blij ben dat er nog volk zoals jij op het forum zit. Als ik op een post van u reageer is het meestal omdat ik (eindelijk nog eens) een zinvolle disucssie zou willen voeren op het forum.... no offence dus


ondanks de pogingen van den onderkroiper :lol:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


21 Aug 2009, 10:27
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Bram schreef:

Waarom je trouwens aangevallen voelen :wadde: , ik meen het als ik zeg dat ik blij ben dat er nog volk zoals jij op het forum zit. Als ik op een post van u reageer is het meestal omdat ik (eindelijk nog eens) een zinvolle disucssie zou willen voeren op het forum.... no offence dus


Was niet aangevallen hoor en discussieer ook graag... Maar zo zinnekes eruit halen terwijl ik een epistelken probeer te plegen om het iets later in de context te verduidelijken, doet me een beetje steigeren... Tzal nog het effect zijn van de woensdagavond want ik kan er nog ni bij dat we hebben verloren van een ploeg waar we eigenlijk toch ni door in de problemen hadden mogen komen... Of het feit dat het na een Pukkelpop-dagje te vroeg dag was.

Soit is :offtopic: , case closed en hopelijk zondag eerherstel...

Delie weg - deur open voor Amghar van Boussu?


21 Aug 2009, 11:05
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
DT schreef:
Delie weg - deur open voor Amghar van Boussu?


Het profiel klopt wel, maar ik weet toch niet of die Amghar goed genoeg is hoor. Volgens mij is dat weer zo ene die enkel tegen ons goed speelt. Vorig seizoen kwam hij alleszins nauwelijks van de bank bij Boussu en pakte hij zelfs meer rode kaarten dan dat hij goals maakte (1 goal gemaakt, 2 keer rood gekregen). Mja, misschien zuiver als back-up als hij niet teveel vraagt dan. Op deze moment zullen de deftige beschikbare spitsen waarschijnlijk niet meer voor het rapen liggen.


21 Aug 2009, 11:33
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jun 2006, 9:05
Berichten: 74
Locatie: Zottegem
Website: http://www.ksvsottegem.be
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
eintracht frankfurt schreef:
cassi schreef:
Och, we hebben jullie ook niet gehoord hoor. Wind zal slecht gezeten hebben :)


:lol: 2 posts ervoor feliciteer je de Aalst supporters voor de sfeer en het blijven zingen, en nu heb je ze niet gehoord... :crazy:


Mijn voorgaande post was bedoeld op feit dat we een grote groep Aalstsupporters nog steeds zagen springen en zwaaien met sjaals, t-shirts etc. zelfs nadat de match al afgefloten was, en ondanks de nederlaag. Ook al konden we het niet horen, we konden het er wel uit afleiden ;)

_________________
De poort der Vlaams' Ardennen, je zal ze leren kennen !


21 Aug 2009, 11:36
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
cassi schreef:
eintracht frankfurt schreef:
cassi schreef:
Och, we hebben jullie ook niet gehoord hoor. Wind zal slecht gezeten hebben :)


:lol: 2 posts ervoor feliciteer je de Aalst supporters voor de sfeer en het blijven zingen, en nu heb je ze niet gehoord... :crazy:


Mijn voorgaande post was bedoeld op feit dat we een grote groep Aalstsupporters nog steeds zagen springen en zwaaien met sjaals, t-shirts etc. zelfs nadat de match al afgefloten was, en ondanks de nederlaag. Ook al konden we het niet horen, we konden het er wel uit afleiden ;)

Een beetje het principe van "al wat je zegt, ben je zelf" :-)


21 Aug 2009, 11:38
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
cassi schreef:
eintracht frankfurt schreef:
cassi schreef:
Och, we hebben jullie ook niet gehoord hoor. Wind zal slecht gezeten hebben :)


:lol: 2 posts ervoor feliciteer je de Aalst supporters voor de sfeer en het blijven zingen, en nu heb je ze niet gehoord... :crazy:


Mijn voorgaande post was bedoeld op feit dat we een grote groep Aalstsupporters nog steeds zagen springen en zwaaien met sjaals, t-shirts etc. zelfs nadat de match al afgefloten was, en ondanks de nederlaag. Ook al konden we het niet horen, we konden het er wel uit afleiden ;)


Ik heb jullie toch wel een paar keer horen zingen hoor, dus hebben jullie ons zeker gehoord e ;)

_________________
Iendracht till i die!!


21 Aug 2009, 11:46
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2569
Leeftijd: 42
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Nog iets dak efkes kwijt wou, al heeft het nie echt met de match zelf te maken.
Dienen onnozelaar die daar langs de zijlijn wa in de picture wou staan... Waar is da voor nodig jongens? Waarschijnlijk levert dit de eerste boete van het seizoen op. Awel, iedereen heeft diene pipo goe gezien, da ze hem de factuur maar doorsturen en en een hele poos uit de stadions bannen.
Ik vind eigenlijk dat de supporters op zo een moment massaal afkeurend moeten reageren. Da ge u amuseert, akkoord, maar zoiets is toch voor niks vandoen eh.


21 Aug 2009, 13:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 336 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 81 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst