SV Sottegem - Eendracht Aalst - Pagina 20 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 336 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 23
 SV Sottegem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Miniem

Lid geworden op: 28 Mei 2008, 9:35
Berichten: 57
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Wat een verademing met Van Steenberghe in de goal... :wadde:
Geeft een zekere, betrouwbare indruk :zzz:

Zondag was hij goed maar gisteren toch weer heel twijfelachtig. Vergelijken met vorige keepers is er al genoeg gedaan maar nu niet komen vertellen dat er geen betere te vinden zijn in 3e klasse...

Natuurlijk valt het als keeper veel meer op dan als veldspeler.
Moest Ewen Verheyden in de goal gestaan de voorbije wedstrijden... :whistle:


20 Aug 2009, 18:01
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Was Van Steenberghe gisteren twijfelachtig? Lang geleden dat we nog zo'n doelman gehad hebben...

Treft in ieder geval geen schuld aan beide doelpunten... Het is "ooit" anders geweest.


20 Aug 2009, 18:03
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Verheyden een verdedigende middenvelder ? Dat is te gek voor woorden, komaan........Kan verheyden zoveel terrein bestrijken als vandamme, de schutter of kestens ? Neen, verheyden is een creatieve middenvelder ! Verheyden is geen bikkelaar op dat middenveld.
Het systeem is inderdaad hetzelfde dat VDH speelt jaat, maar ze zouden het realistischer moeten invullen ....
Laat op verplaatsing het initiatief aan de thuisploeg ! Of speel eerst met nadruk op volledige organisatie en probeer dan offensief iets klaar te maken. Wie er in dat systeem dan past hangt af van vorm van spelers, taktiek van trainer, aard van de match.In die optiek zou het voor mij soms gerust met twee verdedigende mids pur sang mogen. En neen, in verheyden zie ik geen verdedigende mid. Verheyden is van goudwaarde als hij het offensieve compartiment kan steunen.


20 Aug 2009, 18:32
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
marc2 schreef:
Verheyden een verdedigende middenvelder ? Dat is te gek voor woorden, komaan........Kan verheyden zoveel terrein bestrijken als vandamme, de schutter of kestens ? Neen, verheyden is een creatieve middenvelder ! Verheyden is geen bikkelaar op dat middenveld.
Het systeem is inderdaad hetzelfde dat VDH speelt jaat, maar ze zouden het realistischer moeten invullen ....
Laat op verplaatsing het initiatief aan de thuisploeg ! Of speel eerst met nadruk op volledige organisatie en probeer dan offensief iets klaar te maken. Wie er in dat systeem dan past hangt af van vorm van spelers, taktiek van trainer, aard van de match.In die optiek zou het voor mij soms gerust met twee verdedigende mids pur sang mogen. En neen, in verheyden zie ik geen verdedigende mid. Verheyden is van goudwaarde als hij het offensieve compartiment kan steunen.


dus eerst zegt ge dat ze het systeem van De Wilde moeten spelen, en nu zegt ge dat VDH hetzelfde systeem speelt? Kunt gij eigenlijk zelf nog volgen.

Als ze zondag aftrappen, net ervoor eigenlijk. als iedereen klaar staat, schrijf je snel op een papiertje de posities van onze spelers op...

je zal merken dat de twee man achter troch, TWEE verdedigende middenvelders zijn, waaronder verheyden...


20 Aug 2009, 18:40
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
kheb al neig moeten lachen met een heel aantal reacties: bij deze "bedankt voor zoveel humor"!!

ik vind het spijtig dat er weer een hele hoop zijn, die zo overreageren dat ik het gevoel krijg dat ze 'r om zitten wenen.

Zoals eerder gesteld ben ik eveneens van mening dat als we deze match 10 keer herspelen dat we ze minstens 8x winnen. nekeer op de paal, een paar keer net naast, na een paar zeer knappe dribbels van lord, na ne super 1-2 waarna gallucci faalde, eens een supersave op vrijschop van troch, van dieje kabouter die bij die mannen in de goals staat (niet De Cabooter)....

De eerste helft, tot het tegendoelpunt dat werkelijk uit de lucht kwam vallen, had zottegem NIETS klaargemaakt, allicht ook de reden waarom sommigen nu al denken dat ze de slechtste ploeg van derde aan het werk zagen (redenering die uiteraard na 1 speeldag geen steek houdt)...

hebben die mannen de zege gestolen? als je redeneert dat zij als thuisploeg zich hebben beperkt tot afbraakvoetbal mag je gerust "ja" zeggen, ge moet er zelfs niet om blozen... maar bon, anderzijds moet je hun wel nageven dat het knap is om uit zo weinig kansen wel 2x te kunnen scoren. maar ge gaat me nu toch niet vertellen dat we van die mannen voetbal hebben gezien zeker?

bij ons vond ik juist wel dat er iedereen zijne kop heeft voor gesmeten. maar de bal geraakte er niet in. Kritiek op een gebrek aan inzet tov troch, verheyden of lord snap ik al helemaal niet. ok, verheyden speelde niet zijn beste match, da's waar...

maar op den duur worden daar van die onnozele argumenten aangevoerd van: "ja, ze hebben er wel voor gevochten, maar ik miste toch wat "vuur". Welk "vuur" bedoel je dan? had je 't als supporter dan koud of zo?
of nog: ik vind het "onbegrijpelijk" dat galluci werd vervangen door glenn coppens... ik weet niet wat daar zo onbegrijpelijk aan is... ik had het zelf misschien niet gedaan, omdat gallucci (waar ik nu al fan van ben) idd nog niet OP was. Maar de trainer heeft gelijk gekregen, want na de inbreng van glenn zijn we anders gaan spelen, waardoor er wél kansen kwamen (waarvan nota bene ééntje voor Glenn zelf die hij knap zelf had gecreerd) is dat dan zo fout?
en ik krijg ferm 't schijt van de zin/stelling/wijsheid/adagium (voor de speudo-intellecten) "wij als supporters gaan door een vuur, dat de spelers dat ook eens leren doen" ge moet da nu eens lezen... da's toch om te lachen zeker. gaan wij door een vuur? we zijn als supporters met velen, en er is een soms heel goeie heksenketelsfeer wanneer de ploeg ontkentend begint te spelen...mooi zo.. maar als ge 't als supporter gewoon onprettig vindt, dan blijft ge toch gewoon thuis zeker?
er heeft hierboven nog enen iets gezegd over de wilde (dat er toen geen bal te zien was, en dat het daar resultaatsvoetbal was) extra bedankingske daarvoor, want ik kwam even niet meer bij van het lachen...

het voetbal dat van der haeghen hier op de mat wil brengen is juist een zeer goeie benadering van de manier van spelen onder de wilde: via de flanken zo snel mogelijk de achterlijn halen en dan staat daar een centrale as (troch/depoitre) klaar om af te werken, of de één-twee op te zetten, of kan er vanuit de tweede lijn nog gevaar worden gecreerd...
Eén ding dat we wél goed moeten inschatten: dat is wanneer we de tegenstander een half uur onder druk zetten, door constant op hun helft te gaan camperen en daardoor enorm veel energie te verbruiken, dat er op dat moment ook moet worden gescoord, en laat dit voor mijn part de allerenigste les zijn die er gisteren te leren viel voor ons ploeg.

op naar Boom, kben er redelijk van overtuigd dat we 't daar gaan rechtzetten.


20 Aug 2009, 19:08
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
3 punten verloren van de 108 die er te verdienen zijn. Is dat een ramp?

Niet voor mij want ik zag gisteren meer dan degelijk voetbal. Sottegem kwam er dikwijls niet aan te pas. Alleen met de afwerking kenden we pech. En die mannen puren 2 goals uit 3 kansen. Geloof me, dat gaan ze dit jaar niet te veel meer doen.
Het enige wat we moeten leren is het initiatief wat meer aan de tegenstander laten op verplaatsing.

Maar kom, woensdag winnen tegen Ruppel Boom en niemand spreekt er nog over.


20 Aug 2009, 20:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Davy schreef:
Op naar Boom, kben er redelijk van overtuigd dat we 't daar gaan rechtzetten.

Ge zult daar woensdag alleen staan in Rupelboom Davy want, wij spelen thuis ! ;) :whistle:

_________________
Century game 22 juni 2019


20 Aug 2009, 21:03
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Davy schreef:
Op naar Boom, kben er redelijk van overtuigd dat we 't daar gaan rechtzetten.

Ge zult daar woensdag alleen staan in Rupelboom Davy want, wij spelen thuis ! ;) :whistle:


geen paniek, ik had het misschien wat verkeerd verwoord
op naar de match tegen boom... uiteraard thuis, voor alle duidelijkheid :cool:


20 Aug 2009, 21:42
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
dwarskijker schreef:
Iendrachter90 schreef:
nonkeltje schreef:

Ik kijk daar ook al naar uit, want da's mijn verjaardag, en op mijn verjaardag moeten en zullen ze winnen.


Als er op 20december gevoetbald kan worden tenminste.


Wordt er sneeuw verwacht?

Ze verwachten die dag in de namiddag felle noorderwind, later ruimend naar het oosten. Het zal -14 zijn, maar hoogstens een beetje stofsneeuw... Legt uwen dikke pardesuu maar klaar, en als ge er nog geen hebt dan kunt ge er ene vragen voor uwe verjaardag...


20 Aug 2009, 21:50
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Ik ga hier alles nie eerst nalezen maar ik ga ook eens reageren op de match, ondanks mijn ontgoocheling.
Ik vond het persoonlijk zwak tegen zwak. Sottegem vocht er voor maar veel beter dan dat kunnen ze volgens mij niet. Op een slecht plein haalden wij nooit het niveau dat ge toch moogt verwachten van deze kern.
Boto haalde zijn gram door te scoren maar maak er nu genen topspits van he want voor de rest hebde hem nie veel gezien. Ik ben er trouwens nie zo zeker van da hij die vrije trap van Haeck geraakt heeft, volgens mij ging die rechtstreeks binnen maar kom, het resultaat blijft hetzelfde, twas goal.
Waarom Gallucci vervangen werd en niet Podevijn is mij een raadsel. Van Gallucci ging tenminste nog een beetje dreiging uit.
Volgende week tegen Rupel Boom zal het in elk geval stukken beter moeten want die mannen zijn een niveauke of 2 beter dan Sottegem hoor.
En hopelijk kunnen ze nog nen deftige spits aantrekken die Depoitre kan vervangen, zeker nu Delie weg is. Het zal nodig zijn.


20 Aug 2009, 22:15
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3849
Leeftijd: 46
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Het wordt hoogtijd dat ge eens spelers koopt die met een 4-4-2 kunnen spelen. Ge ziet het, als dé spits uitvalt hebt ge weeral niks meer. 'N' ond zen kloeten' zoals ons vader zei. Als er dan enen geblesseerd is kunt ge nog naar nen 4-5-1. Altijd met die ene spits, gvd.

Tegen Boom met Siereveld en hopelijk Depoitre. De Schutter naar het midden en Verheyden op de bank.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


20 Aug 2009, 22:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
zwawi schreef:
Ik ga hier alles nie eerst nalezen maar ik ga ook eens reageren op de match, ondanks mijn ontgoocheling.
Ik vond het persoonlijk zwak tegen zwak. Sottegem vocht er voor maar veel beter dan dat kunnen ze volgens mij niet. Op een slecht plein haalden wij nooit het niveau dat ge toch moogt verwachten van deze kern.
Boto haalde zijn gram door te scoren maar maak er nu genen topspits van he want voor de rest hebde hem nie veel gezien. Ik ben er trouwens nie zo zeker van da hij die vrije trap van Haeck geraakt heeft, volgens mij ging die rechtstreeks binnen maar kom, het resultaat blijft hetzelfde, twas goal.
Waarom Gallucci vervangen werd en niet Podevijn is mij een raadsel. Van Gallucci ging tenminste nog een beetje dreiging uit.
Volgende week tegen Rupel Boom zal het in elk geval stukken beter moeten want die mannen zijn een niveauke of 2 beter dan Sottegem hoor.
En hopelijk kunnen ze nog nen deftige spits aantrekken die Depoitre kan vervangen, zeker nu Delie weg is. Het zal nodig zijn.


Wat een toeval , stuurde gisteren naar een zieke collega een sms met praktisch dezelfde tekst.
Ik had "zwak tegen zwakker" geschreven ! ;)

_________________
Century game 22 juni 2019


20 Aug 2009, 22:22
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Lord als tweede spits naast depoitre is ook een mogelijkheid als je 4-4-2 wil spelen. Maar volledig akkoord dat er een spits bijmoet ter vervanging van delie.
Hou echter ook rekening met ahmed, een bijzonder technisch talentje, maar die jongen kan alleen geen voorlijn dragen, die dient eigenlijk voor een 4-4-2 systeem, als rondzwervende spits naast depoitre.


20 Aug 2009, 22:26
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
cassi schreef:
Och, we hebben jullie ook niet gehoord hoor. Wind zal slecht gezeten hebben :)


:lol: 2 posts ervoor feliciteer je de Aalst supporters voor de sfeer en het blijven zingen, en nu heb je ze niet gehoord... :crazy:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


20 Aug 2009, 22:51
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Davy schreef:
Zoals eerder gesteld ben ik eveneens van mening dat als we deze match 10 keer herspelen dat we ze minstens 8x winnen. nekeer op de paal, een paar keer net naast, na een paar zeer knappe dribbels van lord, na ne super 1-2 waarna gallucci faalde, eens een supersave op vrijschop van troch, van dieje kabouter die bij die mannen in de goals staat (niet De Cabooter)....

De eerste helft, tot het tegendoelpunt dat werkelijk uit de lucht kwam vallen, had zottegem NIETS klaargemaakt, allicht ook de reden waarom sommigen nu al denken dat ze de slechtste ploeg van derde aan het werk zagen (redenering die uiteraard na 1 speeldag geen steek houdt)...
.


dat is dan ook hetgene waar ik al 3 jaar ziek van word. Kutploegen die tegen ons niets klaarmaken, maar ons wel doodcounteren omdat we naief ten aanval trekken als we verzwakt zijn.
En we spelen zulke matchen meer dan 10x per seizoen (tegen andere ploegen a la Zottegems, Wielsbekes en andere FCN Kutniklaasen welteverstaan), maar winnen jammer genoeg geen 8x...
Laat ons aub eens af en toe wat realistischer voetballen en punten pakken ipv te proberen het altijd mooi te doen... ben derde klasse KOTSBEU !!! :kots: :kots: :kots: :kots:

(hierbij dan ook een welverdiend chapeau aan mijn pa die in de jaren zeventig, ondanks de Blavier en Cercle Brugge frustratie maar liefst 10 seizoenen kotsvoetbal in derde klasse heeft aangezien (y) hij spreekt trouwens van een deja-vu : elk jaar als favoriet starten, de start missen en dan weer wachten op het volgende seizoen... allez, nog 7 jaar te gaan dan... :hmm: )

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


20 Aug 2009, 22:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 336 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 23


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst