Eendracht Aalst - KVSK United (beker) - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 214 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15
 Eendracht Aalst - KVSK United (beker) 
Auteur Bericht
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
Jeroen schreef:
Als wij niet de ploeg hebben om kampioen te spelen, wat dan van hun gezegd ? :? :?


't Is toch niet omdat die met 3-6 zijn gaan winnen op een archizwak OHL dat ze ineens titelkandidaat zijn?
Volgens mensen die gisteren zijn gaan zien, is er toch nog een groot verschil tss Dender/Lierse vs United.


24 Aug 2009, 12:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
rené1919 schreef:
Citeer:
Trek het u niet aan, de kans dat wij daar volgend seizoen terug moeten gaan lijkt mij eerder klein. Naar verluidt heeft Aalst niet de ploeg die mee kan doen voor de prijzen in 3e klasse A en ik zie ons nu ook niet meteen degraderen


:nieje: :wadde: :crazy: :fuck:

ik kan der nie meer op zeggen.

Missschien dat als we nog 165456 keer zeggen dat we 6 basisspelers mankeerden, dat ze het dan gaan beseffen ?

Voorts ook nog een tactisch overklast. Nuja om Franky VDE te overklassen moet ge waarschijnlijk enkel weten dat een bal rond is.

_________________
If you never try, you'll never know


24 Aug 2009, 12:45
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
Mariner schreef:
van hun forum

Vooral het feit dat er al gescholden moet worden vanaf de tribunes als je een interview probeert af te nemen, is toch een teken van totaal gebrek aan respect. Ook zelden zo'n irritante 'eretribune' meegemaakt. Iedereen voelde zich daar scheidsrechter en een dorpszot zat er zelfs met gele kaarten te zwaaien. Nog nooit meegemaakt. De overwinning van VCEA02 was overigens wel verdiend, maar Aalst en manieren gaan nu eenmaal niet samen

die mannen maken precies niet veel mee met hun fusieclubje :oooh:

Dat kan niet anders dan Fons zijn.
Dat ze niet schrijven dat hij wekelijks zijn eten meebrengt naar de voetbal, verbaast mij :-)


24 Aug 2009, 12:53
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
Mariner schreef:
van hun forum

Vooral het feit dat er al gescholden moet worden vanaf de tribunes als je een interview probeert af te nemen, is toch een teken van totaal gebrek aan respect. Ook zelden zo'n irritante 'eretribune' meegemaakt. Iedereen voelde zich daar scheidsrechter en een dorpszot zat er zelfs met gele kaarten te zwaaien. Nog nooit meegemaakt. De overwinning van VCEA02 was overigens wel verdiend, maar Aalst en manieren gaan nu eenmaal niet samen

die mannen maken precies niet veel mee met hun fusieclubje :oooh:


man,man,man en die zijn op ons bezig. :nieje:

Citeer:
Lommel-supporter bekent dodelijke klap
woensdag 24 oktober 2001Auteur: (pla, wwi) Anderlecht-supporter Philippe Thirion is gistermiddag in het ziekenhuis overleden aan de verwondingen die hij opliep tijdens een vechtpartij na Lommel-Anderlecht op 13 oktober. Drie Lommel-supporters zitten in de cel op beschuldiging van poging tot doodslag.

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


24 Aug 2009, 13:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
Mariner schreef:
van hun forum

Vooral het feit dat er al gescholden moet worden vanaf de tribunes als je een interview probeert af te nemen, is toch een teken van totaal gebrek aan respect. Ook zelden zo'n irritante 'eretribune' meegemaakt. Iedereen voelde zich daar scheidsrechter en een dorpszot zat er zelfs met gele kaarten te zwaaien. Nog nooit meegemaakt. De overwinning van VCEA02 was overigens wel verdiend, maar Aalst en manieren gaan nu eenmaal niet samen

die mannen maken precies niet veel mee met hun fusieclubje :oooh:


Kheb het gezien, speler en 'journalist' :plat:
die samen wat frustraties uiten in het Limburgs dialect heet daar 'een interview'. :plat:


24 Aug 2009, 13:03
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
nonkel marcel schreef:
Jeroen schreef:
Als wij niet de ploeg hebben om kampioen te spelen, wat dan van hun gezegd ? :? :?


't Is toch niet omdat die met 3-6 zijn gaan winnen op een archizwak OHL dat ze ineens titelkandidaat zijn?
Volgens mensen die gisteren zijn gaan zien, is er toch nog een groot verschil tss Dender/Lierse vs United.

Het zou nog al spijtig zijn als je ziet dat het budget van Lierse en FC Dender x 4 is, dat is appels met peren vergelijken. :p


24 Aug 2009, 13:08
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
AlostanA schreef:
Mariner schreef:
van hun forum

Vooral het feit dat er al gescholden moet worden vanaf de tribunes als je een interview probeert af te nemen, is toch een teken van totaal gebrek aan respect. Ook zelden zo'n irritante 'eretribune' meegemaakt. Iedereen voelde zich daar scheidsrechter en een dorpszot zat er zelfs met gele kaarten te zwaaien. Nog nooit meegemaakt. De overwinning van VCEA02 was overigens wel verdiend, maar Aalst en manieren gaan nu eenmaal niet samen

die mannen maken precies niet veel mee met hun fusieclubje :oooh:


Kheb het gezien, speler en 'journalist' :plat:
die samen wat frustraties uiten in het Limburgs dialect heet daar 'een interview'. :plat:

Bij ons is er toch nog geen dode gevallen of zijn zij dat vergeten.Dat waren nog eens manieren om iemand dood te slaan. (n)


24 Aug 2009, 13:12
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
Zag het ook zopas, je moet toch altijd moeite doen om die mannen te verstaan. Daarom schafte ik mij ooit "limburgs woordenboek" aan, links zie je de verklaring en rechts de partituur om het te kunnen zingen net als hun. :lol:

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


24 Aug 2009, 13:13
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
Wat mij trouwens opvalt; ik lees graag de reacties van de supporters van de tegenpartij na een wedstrijd, of we nu winnen of verliezen. Maar tot nu toe heb ik nog nooit een forum gevonden waar ze over een wedstrijd meer posts hebben gedaan dan wijzelf op dit forum. Den Iendracht is wat dat betreft nog altijd alive and kicking :-)

Tegen kvsk nu weer van dat, misschien 8 mensen die ne keer iets op hun forum posten over de match? 3 pagina's, voor en na-bespreking inbegrepen? Beetje teleurstellend :(

Wel positief dat ge u bij kvsk niet moet registreren om hun reacties te lezen, wat op andere fora vaak wel nodig is.


24 Aug 2009, 13:14

Lid geworden op: 24 Aug 2009, 13:16
Berichten: 1
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
Ik heb mij even de moeite genomen om mij te registreren op dit forum.

Eerst en vooral proficiat, op jullie overwinning valt niks af te dingen. Ik lees hier dat wij titelkandidaat zijn, maar dat zijn we dus absoluut niet. In Leuven hebben we een fantastische wedstrijd gespeeld, de beste sinds Franky VDE trainer is in Lommel. Gisteren speelden we een archislechte wedstrijd, de slechtste sinds Franky VDE trainer is in Lommel ;) . Onze echte sterkte zal dus wel duidelijk worden tijdens de komende weken. Maar ik wil zeker niks van jullie verdienste afdoen, Aalst speelde gewoon goed. Dat er zo weinig op ons forum gepost wordt is normaal, dat forum bestaat nog niet zolang en bovendien heeft supportersclub Greenarmy zelf ook een forum waarop vrij veel gepost wordt. Verder valt er ook weinig te zeggen over een match waarop maar 50 Lommelse fans aanwezig waren. Ik weet zelf ook wel dat dat veel te weinig is, zeker na de knalprestatie in Leuven waar we toch met zo'n 400 man waren (wat wel knap is naar Lommelse normen). Ik denk dat er in Lommel niemand echt wakker lag van een bekermatch tegen een 3e klasser, al is EA niet zomaar een gewone derdeklasser, dat hebben we gisteren wel gemerkt. Chapeau voor jullie spionkop, daar kunnen veel tweedeklassers niet aan tippen. Woensdag nemen wij revanche tegen Turnhout en is de nederlaag op Aalst al lang vergeten, tenzij op 3 september Racing Genk uit de trommel komt als jullie volgende tegenstander in de Cofidis Cup ;)


24 Aug 2009, 13:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
Net zoals tegen Stvv als er supporters van Kapellen bij ons stonden

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


24 Aug 2009, 14:24
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09
Berichten: 816
Leeftijd: 44
Locatie: Wieze
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
Iendracht02 schreef:
Vandaag een goeie match gezien (en af en toe heel af en toe ook eens het geluk gehad dat we vorige woensdag niet hadden), maar ik hoop nu wel dat het woensdag even goed is, want anders is deze overwinning spijtig genoeg niet veel waard, vind ik.

En de trekking: geef maar een hele grote, zijnde Anderlecht, Club, Standard of eventueel Gantoise. Zo één keer een eersteklasser in de beker, is altijd leuk, maar een nieuwe stunt hoeft voor mij nu vooral niet meer, want dan zijt ge gegarandeerd de enige derdeklasser in de 1/8 finales en dat kost U, zeker gezien het nu al héél drukke programma, altijd, maar dan ook altijd punten in de competitie. Het zijn geen profspelers, hé mannekes, en dan gaat dat op den duur wel doorwegen zenne ...



Van die trekking heb je inderdaad wel gelijk, beter een topper die een tweede galamatch en serieuze recette met zich meebrengt. Vooral focussen op de competitie nu.


24 Aug 2009, 17:43
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
Ik heb nochtans niet gescholden naar de jongens van TV-United.

Ik heb gezegd dat ze hun aan het belachelijk maken waren met hun ultraklein cameratje op hun groot statief :D


24 Aug 2009, 18:17
Duivelke
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Aug 2009, 18:26
Berichten: 29
Leeftijd: 40
Locatie: Erembodegem
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
Dani schreef:
Ik heb nochtans niet gescholden naar de jongens van TV-United.

Ik heb gezegd dat ze hun aan het belachelijk maken waren met hun ultraklein cameratje op hun groot statief :D




Het was idd redelijk belachelijk... slechte verliezers die limburgers...


24 Aug 2009, 18:34
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
...inderdaad Frékes :kiss:


24 Aug 2009, 19:48
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 214 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst