Eendracht Aalst - KVSK United (beker) - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 214 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 15
 Eendracht Aalst - KVSK United (beker) 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
zwawi schreef:
Depoitre speelt straks niet. Hij heeft gisteren de training hervat maar hij voelt nog altijd "iets", dus helemaal fit is hij nog niet. Hij hoopt er wel bij te zijn woensdag. Afwachten dus...


T'is altijd iets voelen, hopen op, ... Misschien is hij er woensdag bij, maar voor t zelfde geld is hij nog weken out. Dringend tijd dus om een extra spits aan te werven.


23 Aug 2009, 11:53
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
Iendracht02 schreef:
josken schreef:
Zoals eerder gezegd aan de Nederlandse voetbalbond ;)


Zoals hierboven eigenlijk al wordt gezegd: ge moet de administratieve "organisatie" van onze club vooral niet te zeer overschatten. Ik zie niet goed in waarom de KNVB zoveel tijd zou nodig hebben als ze er in Aalst voor gezorgd hebben dat alle papieren mooi op tijd in orde waren. 't Zou trouwens de eerste keer niet zijn, dat un papieren niet van de eerste keer goed zijn ingevuld ...


T kan natuurlijk ook aan Hoek liggen.


23 Aug 2009, 11:53
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 13 Aug 2009, 17:35
Berichten: 49
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
ik heb gisteren diejen achmed zien trainen bij de eerste ploeg, dieje jongen kan echt wel zeer goed voetballen ze. Mss kunnen ze hem vandaag ook wat meer speelgelegenheid geven?


23 Aug 2009, 11:55
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
Smetje schreef:
Iendracht02 schreef:
josken schreef:
Zoals eerder gezegd aan de Nederlandse voetbalbond ;)


Zoals hierboven eigenlijk al wordt gezegd: ge moet de administratieve "organisatie" van onze club vooral niet te zeer overschatten. Ik zie niet goed in waarom de KNVB zoveel tijd zou nodig hebben als ze er in Aalst voor gezorgd hebben dat alle papieren mooi op tijd in orde waren. 't Zou trouwens de eerste keer niet zijn, dat un papieren niet van de eerste keer goed zijn ingevuld ...


T kan natuurlijk ook aan Hoek liggen.


Tmaakt nie veel uit aan wie het ligt.
Hij is er niet bij door een of andere fout en we hadden hem nochtans goed kunnen gebruiken.

_________________
Iendracht till i die!!


23 Aug 2009, 11:56
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
Bram schreef:
Heb er eigenlijk wel vertrouwen in voor deze namiddag.

1-0 op vrije schop van Troch, en dan dodelijk counteren, op naar een droge 3-0 :banana:


Daar wil ik wel voor tekenen.
Hopelijk kunnen we winnen met goed voetbal, zou enorm goed zijn voor het vertrouwen (y)

_________________
Iendracht till i die!!


23 Aug 2009, 12:03
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2965
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
seejdrik schreef:
ik heb gisteren diejen achmed zien trainen bij de eerste ploeg, dieje jongen kan echt wel zeer goed voetballen ze. Mss kunnen ze hem vandaag ook wat meer speelgelegenheid geven?


Ik vind da ook, getj vandaag niks te verliezen. Laat die gasten zich nekeer langer as een kwartierke tonen aan het publiek. 45min of zelfs een ganse match, en we zullen zien hoe hij presteert. Verliezen, so be it, competitie is belangrijker. Winnen we wel, zoveel te beter, en misschien dan wel dankzij onze younsters!

Ne spits mag/moet erbij, maar vandaag heb je genen enkele, dus roei met de riemen die je hebt: onze jeugdspelers, en laat Depoitre tot woensdag rusten. :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


23 Aug 2009, 12:15
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
seejdrik schreef:
ik heb gisteren diejen achmed zien trainen bij de eerste ploeg, dieje jongen kan echt wel zeer goed voetballen ze. Mss kunnen ze hem vandaag ook wat meer speelgelegenheid geven?


Ik vind dat ook een hele goeie voetballer, maar is geen spits. Moet net als Lord van de flank kunnen komen.


23 Aug 2009, 12:39
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 13 Aug 2009, 17:35
Berichten: 49
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
Smetje schreef:
seejdrik schreef:
ik heb gisteren diejen achmed zien trainen bij de eerste ploeg, dieje jongen kan echt wel zeer goed voetballen ze. Mss kunnen ze hem vandaag ook wat meer speelgelegenheid geven?


Ik vind dat ook een hele goeie voetballer, maar is geen spits. Moet net als Lord van de flank kunnen komen.

waarom zouden we vandaag dan niet eens proberen spelen met een 4-4-2 ?
met lord en achmed diep?
ik ben maar luidop aan het denken eh ;)


23 Aug 2009, 12:43
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
Tis zoals hier al gezegd is he, Depoitre kan woensdag fit zijn (hopelijk) maar kan evengoe nog enkele weken buiten strijd zijn. Lord kan depanneren maar het is en blijft een risico om gene back-up aan te trekken voor Depoitre.
Ne 4-4-2 zie ik trouwens enkel zitten als die twee voorspelers Depoitre en Lord zijn, voor de rest hebde denk ik niemand die echt in de spits kan spelen...
Straks wordt het zeker en vast opletten bij stilstaande fase. Met centrale verdedigers Pinxten en Vanaken en spits Ketting hebben ze serieus wa gestalte in hun ploeg, terwijl da door de kwetsures bij ons ontbreekt... Langs den andere kant moet Lord met zijn acties een gesel kunnen zijn voor die 2 grote verdedigers want die zijn niet zo wendbaar maar eerder statisch...
Ach ja, we zien wel he, als we woensdag maar winnen :EA:


23 Aug 2009, 12:55
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
zwawi schreef:
Tis zoals hier al gezegd is he, Depoitre kan woensdag fit zijn (hopelijk) maar kan evengoe nog enkele weken buiten strijd zijn. Lord kan depanneren maar het is en blijft een risico om gene back-up aan te trekken voor Depoitre.
Ne 4-4-2 zie ik trouwens enkel zitten als die twee voorspelers Depoitre en Lord zijn, voor de rest hebde denk ik niemand die echt in de spits kan spelen...
Straks wordt het zeker en vast opletten bij stilstaande fase. Met centrale verdedigers Pinxten en Vanaken en spits Ketting hebben ze serieus wa gestalte in hun ploeg, terwijl da door de kwetsures bij ons ontbreekt... Langs den andere kant moet Lord met zijn acties een gesel kunnen zijn voor die 2 grote verdedigers want die zijn niet zo wendbaar maar eerder statisch...
Ach ja, we zien wel he, als we woensdag maar winnen :EA:


Gaan scouten vorige week Zwawi? ;)


23 Aug 2009, 13:02
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
Als we vandaag verliezen zal niemand daar echt mee inzitten zeker?! Een bekermatch tegen een eersteklasser is altijd leuk maar als we er nu uit gaan en ons volledig richten op de competitie is het ook zo. Daarom inderdaad misschien eens iets proberen, andere mensen laten spelen, ... we hebben niets te verliezen.

Woensdag is een andere zaak, dan moet je gewoon winnen.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


23 Aug 2009, 13:03
Knaap

Lid geworden op: 16 Aug 2009, 17:48
Berichten: 84
Bericht Selectie
Selectie is bekend!


Eendracht bekampt vanmiddag tweedeklasser KVSK United in de vijf bekerronde van de Cofidis Cup. Bij winst speelt Eendracht in de 1/16 finale tegen een eersteklasser.
Eendracht kan geen beroep doen op de gekwetsten Michael Seminck, Wouter Moreels, Kristof Kestens en Niels Spotbeen. Giovanni Siereveld is nog niet speelgerechtigd vanmiddag.

De selectie bestaat bijgevolg uit: Van Steenberghe, Van Den Noortgaete, De Castro,Spotbeen T, Coppens, B. Moreels, De Schutter, Filipovic, Verheyden, Troch, Van Damme, Podevijn, Gallucci, Lord, Depoitre en Gacem.


23 Aug 2009, 13:56
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Selectie
tommeken4 schreef:
Selectie is bekend!


Eendracht bekampt vanmiddag tweedeklasser KVSK United in de vijf bekerronde van de Cofidis Cup. Bij winst speelt Eendracht in de 1/16 finale tegen een eersteklasser.
Eendracht kan geen beroep doen op de gekwetsten Michael Seminck, Wouter Moreels, Kristof Kestens en Niels Spotbeen. Giovanni Siereveld is nog niet speelgerechtigd vanmiddag.

De selectie bestaat bijgevolg uit: Van Steenberghe, Van Den Noortgaete, De Castro,Spotbeen T, Coppens, B. Moreels, De Schutter, Filipovic, Verheyden, Troch, Van Damme, Podevijn, Gallucci, Lord, Depoitre en Gacem.


Toch goed nieuws van Depoitre, als hij echt 100 procent fit is tenminste.
Weet er iemand wanneer Kestens terug zal zijn?

_________________
Iendracht till i die!!


23 Aug 2009, 14:00
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Bericht Re: Selectie
josken schreef:
tommeken4 schreef:
Selectie is bekend!


Eendracht bekampt vanmiddag tweedeklasser KVSK United in de vijf bekerronde van de Cofidis Cup. Bij winst speelt Eendracht in de 1/16 finale tegen een eersteklasser.
Eendracht kan geen beroep doen op de gekwetsten Michael Seminck, Wouter Moreels, Kristof Kestens en Niels Spotbeen. Giovanni Siereveld is nog niet speelgerechtigd vanmiddag.

De selectie bestaat bijgevolg uit: Van Steenberghe, Van Den Noortgaete, De Castro,Spotbeen T, Coppens, B. Moreels, De Schutter, Filipovic, Verheyden, Troch, Van Damme, Podevijn, Gallucci, Lord, Depoitre en Gacem.


Toch goed nieuws van Depoitre, als hij echt 100 procent fit is tenminste.
Weet er iemand wanneer Kestens terug zal zijn?


Mannekes, Depoitre speelt niet straks, da heeft hij mij deze middag zelf gezegd!


23 Aug 2009, 14:02
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
seejdrik schreef:
Smetje schreef:
seejdrik schreef:
ik heb gisteren diejen achmed zien trainen bij de eerste ploeg, dieje jongen kan echt wel zeer goed voetballen ze. Mss kunnen ze hem vandaag ook wat meer speelgelegenheid geven?


Ik vind dat ook een hele goeie voetballer, maar is geen spits. Moet net als Lord van de flank kunnen komen.

waarom zouden we vandaag dan niet eens proberen spelen met een 4-4-2 ?
met lord en achmed diep?
ik ben maar luidop aan het denken eh ;)


ik em et zelfde gedacht.
van mij mag het deze 11 zijn


-----------------van steenberghe------------------

de castro------de schutter-----moreels------filipovic

van gelder-----de vidts------thomas coppens----galucci

-----------------gacem---------lord--------------------

bank: van den noortgaete, verheyden, troch, podevijn, glenn coppens

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


23 Aug 2009, 14:04
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 214 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 112 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst