Eendracht Aalst - KVSK United (beker) - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 214 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 15
 Eendracht Aalst - KVSK United (beker) 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
Jeroen schreef:
Mja waarom zou hij dat gisteren niet doen bij een 2-0 voorsprong ? Rust brengen in de ploeg en niet te overhaast te werk gaan moet ge dan doen. Hij heeft trouwens weer een paar lange ballen verstuurd die echt perfect zaten... Ik vond hem een zeer goede match spelen.


Ik vond hem ook een hele goeie match spelen. En ik zag hem ook enkele lange ballen perfect over de bezoekende verdediging leggen. Die jongen is duidelijk aan het groeien en als ze allemaal zullen fit zijn, zal het niet simpel zijn om één van onze centrale verdedigers uit de ploeg te zetten.


24 Aug 2009, 8:12

Lid geworden op: 22 Jun 2009, 11:44
Berichten: 6
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
Wanneer is de loting voor de volgende ronde?


24 Aug 2009, 8:36
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07
Berichten: 409
Leeftijd: 39
Website: http://foto.iendracht.be
WLM: antoneke@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
2 september

_________________
Iendracht.be Fotosite


24 Aug 2009, 8:59
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2296
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
Vanop het KVSK forum:

Citeer:
Niets op af te dingen aan de overwinning van Aalst. Zo goed als we op Leuven waren, zo slecht waren we gisteren.
Speciale vermelding ook wel voor de scheidsrechter die nogal geïntimideerd was door het thuispubliek. De spionkop van Aalst, petje af, het algehele publiek, boertig over de hele lijn.


24 Aug 2009, 9:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
Ik heb het hier niet vaak zien staan, maar ook Galucci speelde een heel goede wedstrijd. Keeper trapte vaak naar hem uit, en dan won hij nog de meeste van die kopduels ook :crazy: had een paar mooie loopacties in petto en ging ook hard in duel.
Bleef deze keer ook lopen tot het einde, dus daar zit duidelijk ook muziek in.
Ik begrijp trouwens nog altijd niet goed hoe hij die bal in de goal gekregen heeft :cool:
[wel een beetje spijtig dat hij het publiek zo karig bedankte]

Verder ook een pluim voor De Castro. Speelde misschien niet heel opvallend, maar was het voorbeeld van wat men hier een tijdje geleden een 'echte breker' noemde. Heeft meer dan eens een professionele fout gemaakt om een aanval te verhinderen, en zat er vaak echt goed tussen. Ik denk echt dat het niet plezant was voor de mannen van KVSK om in De Castro zijn buurt te komen. Gaf als hij de bal veroverde wel geen splijtende pass naar de flank ofzo, maar dat was ook zijn functie niet vandaag.

Over het algemeen denk ik ook terug aan een kritiek die we de voorbije seizoenen vaak hebben gehoord:' we hebben geen smeerlapkes in de ploeg. we verliezen tegen irritante walen die blijven liggen en fouten maken, en wij zijn te braaf om dat zelf ne keer te doen.'
Gisteren heb ik toch een paar keer gezien dat ze tijd probeerden te winnen, efkes blijven liggen, en irritante kleine foutjes maakten om het spel stil te leggen. De Castro heeft dat vaak gedaan, maar het schoolvoorbeeld was toch de gele kaart van Coppens. Als die zijn handen van die speler afhoudt, zijn die wel mooi 3 tegen 2 op doel af aan het stormen he... [balverlies is misschien wel zijn schuld ook, maar dat is het punt niet].

Verdedigend blijft Moreels uitblinken :love: De Schutter speelde ook beresterk. Als ge daar nog een Siereveld en een Seminck tussen moet gaan proppen :wadde:
Ook Lord heeft alles gegeven, maar ik denk dat zijn 'lichte blessure' bij de rust eerder een vermoeidheidsprobleem was. Heeft echt wel wat kilometers afgelopen, en ergens heb ik de indruk dat het van bij het begin de bedoeling was om hem na 45 minuten te wisselen.
Gacem doet zijn best, maar is te traag om te counteren en te klein om als targetman te spelen. Maar dat is zeker iemand die ge in het oog moet houden, en niet moogt laten vertrekken. Hij moet nog leren wat buitenspel is, maar ik zie nu al meer progressiemarge bij hem dan bij een Delie.

En nu ga ik zwijgen, heb al veel te veel geschreven.


24 Aug 2009, 9:43
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
Wat mij vooral opviel was de sterke prestatie van keeper Van Den Noortgaete (zeker 3 cruciale reddingen). Ook Glenn Coppens en Brecht Moreels beginnen meer en meer hun draai te vinden (y)


24 Aug 2009, 10:19
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
Goede match.
Van Der Noortgaete heeft een paar mooie reflexen getoond.
Galucci en De Schutter uitstekend.
De ploeg in zijn totaal vrij sterk, alleen Ewen moet toch nog veel beter ze.
En Limburgers die een publiek boertig noemen... :lol: :lol: :lol:


24 Aug 2009, 10:53
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
Waarom wij in godsnaam een irritant thuispubliek zouden zijn vraag ik mij toch ook af hoor. Misschien zullen de fusieclubbers van United liever op bezoek gaan bij onze buren. Daar gooien ze sebiet nog met rozen en cadeaukes naar de bezoekende tribune...

Voetbal is geen janettensport he, eens de match bezig is moet ge gewoon op de arbiter zijnen nek zitten en de tegenstander wat uitdagen. Uw thuisvoordeel gebruiken heet dat...

Ik denk dat die mannen na hun zege in Leuven de match van vandaag iets te gemakkelijk opnamen... We mogen dan wel een "boerenclub" zijn, we zijn dan toch een ploeg die leeft. 1 buske voor een tweedeklasser die juist met 3-6 wint op de openingspeeldag en titelkandidaat is in tweede, dat noem ik pas triestig....


24 Aug 2009, 10:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
http://www.kvsk.be/pictures/album.php?m ... #location1

_________________
www.spionkoplede.com


24 Aug 2009, 11:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
van hun forum

Vooral het feit dat er al gescholden moet worden vanaf de tribunes als je een interview probeert af te nemen, is toch een teken van totaal gebrek aan respect. Ook zelden zo'n irritante 'eretribune' meegemaakt. Iedereen voelde zich daar scheidsrechter en een dorpszot zat er zelfs met gele kaarten te zwaaien. Nog nooit meegemaakt. De overwinning van VCEA02 was overigens wel verdiend, maar Aalst en manieren gaan nu eenmaal niet samen

die mannen maken precies niet veel mee met hun fusieclubje :oooh:

_________________
www.spionkoplede.com


24 Aug 2009, 12:07
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
wat kan je nu verwachten van die limbabwezen. :lol:


24 Aug 2009, 12:09
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
Mariner schreef:
van hun forum

Vooral het feit dat er al gescholden moet worden vanaf de tribunes als je een interview probeert af te nemen, is toch een teken van totaal gebrek aan respect. Ook zelden zo'n irritante 'eretribune' meegemaakt. Iedereen voelde zich daar scheidsrechter en een dorpszot zat er zelfs met gele kaarten te zwaaien. Nog nooit meegemaakt. De overwinning van VCEA02 was overigens wel verdiend, maar Aalst en manieren gaan nu eenmaal niet samen

die mannen maken precies niet veel mee met hun fusieclubje :oooh:


Ik vraag mij nog altijd af wat wij diene svensson misdaan hebben he. Gefrustreede vent man.


24 Aug 2009, 12:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
Citeer:
Trek het u niet aan, de kans dat wij daar volgend seizoen terug moeten gaan lijkt mij eerder klein. Naar verluidt heeft Aalst niet de ploeg die mee kan doen voor de prijzen in 3e klasse A en ik zie ons nu ook niet meteen degraderen


:nieje: :wadde: :crazy: :fuck:

ik kan der nie meer op zeggen.

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


24 Aug 2009, 12:23
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
Ik weet niet wat diene Le Part waard was, maar ik ben content dat diene uiteindelijk bij Ronse getekend heeft. Hierdoor hebben wij De Castro gehaald en dat is in mijn ogen nen dikke speler, echt ene die ik graag zie spelen. Doet het heel goed op rechts back, centraal vanachter (stond daar even tegen Namen of Sottegem) en was super gisteren als breker. Echt ne zalige speler.

Ook Galucci zie ik heel graag spelen. Trekt ondanks zijn kleine gestalte zijn voetje niet terug en heeft een enorme sprongkracht. Zorgt ook altijd voor gevaar. Enkel spijtig dat hij soms de makkelijke kansen mist. Gisteren scoorde hij een beauty, maar mist wel alleen voor een bijna open goal.

Toch was de man van de match gisteren De Schutter. Wat die allemaal opgekuist heeft :wow:


24 Aug 2009, 12:31
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
Als wij niet de ploeg hebben om kampioen te spelen, wat dan van hun gezegd ? :? :?


24 Aug 2009, 12:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 214 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst