Eendracht Aalst - Rupel Boom - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 365 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 25
 Eendracht Aalst - Rupel Boom 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
marc2 schreef:
Inderdaad, direct volgde op zittribune ook kritiek van een paar "" supporters"" of voor wat dat laatste kan doorgaan....Hij is inderdaad niet van snelste, voor mij is het een technische spits, kan makkelijk mannetje voorbij en heeft een goed schot.....
Blijkbaar is het voor sommigen nooit goed genoeg en pikken ze der dan 1 speler uit. Volkomen terecht als die bewuste speler elke week (dezelfde) fouten blijft maken maar als de collectieve prestatie goed is zwijgen ze beter !
Ook verheyden was gisteren terug beter, der zit progressie in zijn prestatie. De schutter is verre van een optie op verdedigende mid omwille van zijn superieure prestatie in de centrale defensie. Neem gerust een papiertje mee en kruis zijn verloren duels aan..... ik heb der twee geteld zondag waarvan het duels waren in een situatie waaruit niet direct gevaar kon gecreerd worden, voor rest kegelde hij alles weg en voetbalde zowaar op sobere, simpele manier uit. Dus inderdaad, siereveld kan zich bewijzen...
Van den Noortgathe lijkt me een waardige doublure voor van steenberghen. Is een prima reflex keeper, vooral goed op zijn lijn.... is nog jonge kerel, dus die kan ook nog vooruitgang boeken.
Flippo was terug heel goed, ..... Verdedigen, uitvoetballen en dan nog eens afgemeten voorzetten geven, voortdurend flank op en af...... mijn hoed af .....( op die ouderdom....).
Coppens trekt zijn streng , heeft een degelijke match gespeeld, maar is kwalitatief zeker de minste.... Voor mij heeft hij getoond dat hij klaar staat als der schorsingen of blessures komen....
Castro brengt ervaring bij op centrale middenveld, heeft goeie match gespeeld maar de (degelijke)alternatieven op verdedigende mid zijn der meer als genoeg. Laat woensdag dus castro aub zijn backpositie terug innemen en laat vandamme maar bikkelen op dat centrale middenveld......
Troch zijn prestaties gaan ook crescendo, ..... niet alleen zijn (beslissende) voorzetten komen der weer prachtig uit, ook zijn duelkracht was meer dan oké.
Met galluci en podevijn stonden er terug goeie flanken. Met podevijn heb je nog iets meer verdedigende kracht ..... galluci plooit ook verdienstelijk terug maar verdedigend werk opknappen lukt hem minder. Opvallend bij galluci is dat hij ondanks zijn gestalte nog goede kopkracht ontwikkelt.
Lord was alweer beslissend, was ook nadrukkelijk aanwezig, laat elke week een hele gemotiveerde indruk , ......ik was zeker niet teleurgesteld toen hij in eerste helft in kleedkamers bleef....
Met depoitre die nog niet in orde is zijn er immers anders geen alternatieven..... bovendien zal lord ( door zijn lichte blessure :lol: :lol: :lol: ) vandaag en morgen niet veel moeten trainen zodat hij woensdag alweer fris aan de aftrap verschijnt.En het is woensdag die telt ......
Voor mij was de collectieve prestatie "af"....Als ge vergelijkt met al onze andere "trainers" verleden seizoen heeft van der haeghen op die korte tijd toch al iets neergezet. En daar doet het verlies tegen zottegem niks aan....



Indien Seminck terug helemaal fit is moet hij zijn plek vanachter gewoon weer innemen. De Schutter geen optie op het middenveld? De Schutter blinkt gewoon uit als verdedigende middenvelder bovendien is het zijn favoriete positie. Ik ben blij voor hem dat hij zijn tijd niet meer moet verdoen op de rechtsbacklhoewel hij het daar ook goed deed is hij gewoon nog beter centraal.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


24 Aug 2009, 17:34
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
marc2 schreef:
Coppens trekt zijn streng , heeft een degelijke match gespeeld, maar is kwalitatief zeker de minste.... Voor mij heeft hij getoond dat hij klaar staat als der schorsingen of blessures komen....
Castro brengt ervaring bij op centrale middenveld, heeft goeie match gespeeld maar de (degelijke)alternatieven op verdedigende mid zijn der meer als genoeg. Laat woensdag dus castro aub zijn backpositie terug innemen en laat vandamme maar bikkelen op dat centrale middenveld......


Niet akkoord - Coppens doet het meer dan degelijk op de rechtsachter. Kiest zijn momenten om mee in te schuiven naar voor maar verwaarloost daarbij zeker niet zijn verdedigende taken, heeft goede wisselwerking met Gallucci, heeft een goed schot en voorzet met rechts en blijft 90 minuten lang lopen. EN vooral: maakt wel de professionele fouten op de juiste momenten/plaatsen. Gaat ook nog eens voor de bal staan om een snelle vrije trap te belemmeren, gooit het balletje weg bij een inworp, allemaal nuttig.

Maar vooral: iedereen wil dat het rendement van Ewen omhoog gaat -> wel, als Ewen dan gisteren wel beter begint te draaien, met een De Castro naast of achter zich, dan zou ik dat duo even laten staan en zien wat het in de competitie geeft. Van Damme is toch nog niet op een leeftijd gekomen dat hij altijd vast in de basis moet staan toch?? Heb het vorig jaar nog gezegd; het is niet omdat hij vorig seizoen outstanding was in een matige ploeg dat hij in het jaar van de bevestiging na een vervelende blessure meteen weer met hetzelfde niveau gaat kunnen aanknopen. En dat is toch al wel gebleken hoor in de voorbereiding... Gewoon ff op adem laten komen op de bank en je hebt bovendien geen gemotiveerdere invaller dan hij wat ook een voordeel is.

Het ploegbelang gaat voor en volgens mij lukt een tandem Verheyden/De Castro of Kestens beter dan een tandem Verheyden/Van Damme voor het draaien van de ploeg. Is dat een verwijt naar Van Damme: zeker niet, maar complementariteit is ook belangrijk. Coulibaly was voetballend beter dan Dugardeyn, maar het duo Verheyden/Dugardeyn draaide wel een pak beter dan het duo Verheyden/Coulibaly.

Coppens/De Castro houden mekaar voorlopig in evenwicht op de rechtsachter qua spelniveau, dus is het zeker geen verlies dat Coppens daar start.

En nog het belangrijkste van al: was gisteren de beste match van het lopende seizoen, met dezelfde acteurs was het het laatste kwartier tegen Zottegem ook al zeer redelijk, dus ik zie geen reden om de ploeg om te gooien eerlijk gezegd TENZIJ Depoitre weerkomt en dan zie ik Jens sneuvelen omdat Lord dan op zijn vertrouwde linkerflank zal mogen postvatten.Maar of het slim is om nu al risico's met Laurent te nemen, is weer een andere kwestie...


24 Aug 2009, 17:53
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
VDH gaf zelf al aan dat De Schutter op een andere plaats belangrijk kan zijn voor de ploeg.Dat zal dan wel als verdedigende middenvelder zijn.Op korte termijn zal dit inderdaad tot gevolg hebben dat De Castro terug rechtsachter wordt en Siereveld als verdediger wordt uitgespeeld.
Toch wel raar .Siereveld heeft nog niet gespeeld en voor sommigen is hij blijkbaar al overbodig terwijl hij eerst niet snel genoeg kon spelen.
Gacem heeft mij inderdaad niet kunnen bekoren.In tegenstelling tot Lord kon hij Pinxten niet in verlegenheid brengen.Hij is jong en kan nog leren maar zijn gebrek aan snelheid gaat hem zeker parten spelen.Hij was hoe dan ook de zwakke schakel in de tweede helft en als supporter mag je dat zeggen in de tribune zolang je die de jongen maar niet begint uit te fluiten.
Laat het een troost wezen.Ook Delie ging er niet veel van bakken tegen Pinxten en al is Lord beter op de flank, in de spits doet hij het meer dan behoorlijk.


24 Aug 2009, 18:50
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1874
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
dwarskijker schreef:
VDH gaf zelf al aan dat De Schutter op een andere plaats belangrijk kan zijn voor de ploeg.Dat zal dan wel als verdedigende middenvelder zijn.Op korte termijn zal dit inderdaad tot gevolg hebben dat De Castro terug rechtsachter wordt en Siereveld als verdediger wordt uitgespeeld.
Toch wel raar .Siereveld heeft nog niet gespeeld en voor sommigen is hij blijkbaar al overbodig terwijl hij eerst niet snel genoeg kon spelen.
Gacem heeft mij inderdaad niet kunnen bekoren.In tegenstelling tot Lord kon hij Pinxten niet in verlegenheid brengen.Hij is jong en kan nog leren maar zijn gebrek aan snelheid gaat hem zeker parten spelen.Hij was hoe dan ook de zwakke schakel in de tweede helft en als supporter mag je dat zeggen in de tribune zolang je die de jongen maar niet begint uit te fluiten.
Laat het een troost wezen.Ook Delie ging er niet veel van bakken tegen Pinxten en al is Lord beter op de flank, in de spits doet hij het meer dan behoorlijk.


Ik vond Gacem gezien de omstandigheden zeker niet slecht (alleen in de spits tegen twee, drie reuzen).


24 Aug 2009, 19:18
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Gacem is een technische speler maar heeft duidelijk een gebrek aan snelheid.
Daar kan hij zeker nog op trainen maar je moet een kat een kat noemen : zondag was het na de rust een verzwakking, ook al is die jongen zeer beloftevol.

Verder was Coppens outstanding op rechts : altijd balletje zuiver inspelen en zeker niet nerveus aan de bal.

Centraal achterin ook een prachtprestatie maar je voelt toch dat we achteraan een toren missen : elke stilstaande fase van United was dreigend.

Filipovic = sterk en de tweede doelman speelde ook een berematch. Aarzelend in begin maar groeide naarmate de wedstrijd vorderde.

Middenveld was meer dan OK : enkele mooie knappe combinaties gezien maar verwacht Troch in de competitie toch nog iets meer nadrukkelijker in het spel.
Galucci is een bijtertje, fantastisch om die bezig te zien en Lord, tja, wanneer gaat iemand die spandoek terug vanonder het stof halen : "praise the Lord" ...

Verder vraag ik me af wanneer de soap rond de geblesseerden Depoitre en Kestens gaat stoppen (worden al paar wedstrijden aangekondigd maar haken toch af). Er is toch een gebrek aan berichtgeving hierover op de officiële site, niet?

En onzen nieuwen Hollander ging zeker speelgerechtigd zijn tegen United ...

Tja, we roeien nog goed met de riemen die nog overblijven en dat getuigt van een sterke kern.


24 Aug 2009, 19:47
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1080
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
wouter schreef:
Waarom zouden jullie ons onderschatten? Ik veronderstel dat jullie er gewoon volop tegenaan zullen gaan na het verlies op Sottegem?


da zoude graag hebben he ventje, en spelen tegen ons zoals Zottegem en met de punten gaan lopen.
Forget it man, VDH is veel slimmer dan da gij denkt ze.

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


24 Aug 2009, 20:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
rustig nonkeltje, rustig

_________________
If you never try, you'll never know


24 Aug 2009, 20:21
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Woensdag spelen we tegen een sterke ploeg, laat daar geen twijfel over bestaan. Eendracht Aalst zal top moeten zijn om Boom te verslaan, daar verandert onze zege tegen KVSK United en hun nederlaag tegen Beveren niets aan.
Die bekerzege is trouwens enkel maar een leuk extratje. De competitie telt en om nie direct achter de feiten te lopen, moede eigenlijk 6 op 6 pakken nu...


24 Aug 2009, 20:36
Junior

Lid geworden op: 30 Sep 2005, 23:31
Berichten: 186
Locatie: Aartselaar
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
nonkeltje schreef:
wouter schreef:
Waarom zouden jullie ons onderschatten? Ik veronderstel dat jullie er gewoon volop tegenaan zullen gaan na het verlies op Sottegem?


da zoude graag hebben he ventje, en spelen tegen ons zoals Zottegem en met de punten gaan lopen.
Forget it man, VDH is veel slimmer dan da gij denkt ze.


Man man, ik reageerde toch maar gewoon op Mariner die zei dat voor jullie woensdag de kans op onderschatting bestond. :wadde:


24 Aug 2009, 20:37
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
wouter schreef:
nonkeltje schreef:
wouter schreef:
Waarom zouden jullie ons onderschatten? Ik veronderstel dat jullie er gewoon volop tegenaan zullen gaan na het verlies op Sottegem?


da zoude graag hebben he ventje, en spelen tegen ons zoals Zottegem en met de punten gaan lopen.
Forget it man, VDH is veel slimmer dan da gij denkt ze.


Man man, ik reageerde toch maar gewoon op Mariner die zei dat voor jullie woensdag de kans op onderschatting bestond. :wadde:


Idd wouter. Nonkeltje zal al zenuwachtig zijn hé voor woensdag :-)


24 Aug 2009, 20:41
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 24 Jan 2007, 17:50
Berichten: 409
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
ik denk dat wij tevreden mogen zijn met een punt woensdag maar versta me niet verkeerd....we zullen voor de 3 punten gaan. Staar je niet blind op die 0-4 tegen beveren aangezien we daar met een halve invallersploeg speelden(glouftsis-ventose-vd linden op de bank).Het zal zeer moeilijk worden voor ons om iets te halen maar verlies is geen drama


24 Aug 2009, 20:48
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
wouter schreef:
nonkeltje schreef:
wouter schreef:
Waarom zouden jullie ons onderschatten? Ik veronderstel dat jullie er gewoon volop tegenaan zullen gaan na het verlies op Sottegem?


da zoude graag hebben he ventje, en spelen tegen ons zoals Zottegem en met de punten gaan lopen.
Forget it man, VDH is veel slimmer dan da gij denkt ze.


Man man, ik reageerde toch maar gewoon op Mariner die zei dat voor jullie woensdag de kans op onderschatting bestond. :wadde:


jaja, dat zou je graag willen he dat we jullie onderschatten. En dan op de counter de punten komen pakken... Maar dat zal niet waar zijn!!!!!!!!!!!

:D

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


24 Aug 2009, 21:33
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Rupelboom schreef:
ik denk dat wij tevreden mogen zijn met een punt woensdag maar versta me niet verkeerd....we zullen voor de 3 punten gaan. Staar je niet blind op die 0-4 tegen beveren aangezien we daar met een halve invallersploeg speelden(glouftsis-ventose-vd linden op de bank).Het zal zeer moeilijk worden voor ons om iets te halen maar verlies is geen drama


:crazy: we zijn Real Madrid niet, he.... We hebben op Zottegem al verloren, dus zo extreem favoriet zullen we dan ook wel niet zijn.
Zal een evenwichtige match zijn, met hopelijk dat tikkeltje geluk op het gepaste moment aan de juiste kant.

voor de statistici met nostalgie :-)
87-88 : 2-0
simpele overwinnig voor Aalst halverwege de heenronde, dat meer en meer begint te verbazen en helemaal niet de degradatiekandidaat is die men verwacht had.

88-89 : 0-2, simpel weggetikt door titelfavoriet Boom, onze derde thuisnederlaag op rij

89-90 : 4-2 ==> ons kloteseizoen met Lozano, Wittebole etc.; Boom een van de superfavorieten voor de titel, samen met RWDM (en Aalst, maar wij vielen al snel door de mand).
15de speeldag, Aalst 4x gewonnen, 5x verloren; Boom de leider met slechts 1 nederlaag; net voor de winterstop op een koude decemberzaterdagavond... 4500 gekke Oilsjteneers in de tribune, camera's voor een verslaggeving van onze hoofdsponsor VTM...
Didier Wittebole die de enigste goeie wedstrijd voor ons speelde, Lozano eigenlijk ook. Bij een 3-1 voorsprong drukt Boom ons weg, maakt 3-2 en mist onbegrijpelijke kansen op 3-3, vooraleer Lozano met een prachtige solo een penalty versiert en Wittebole zijn 3de van de avond binnenknalt en de 4-2 op het bord zet. Eersteklassesfeer in ons stadion (en mooie samenvatting op VTM :D ) en de hoop laait op op een goede terugronde (die we dan starten met 2x 0-2 nederlaag tegen Lommel en Zwarte Leeuw en boeken toe voor dit seizoen)

90-91 : 0-2.
Aalst domineert de hele match, maar vergeet te scoren, Boom, met Peter Van Wambeke als draaischijf, countert 2x gevat in het laatste kwartier en gaat op een diefje met de 2 punten lopen.
Maar... in de eindronde nemen we revanche, want na 2 felbevochten matchen winnen we tweemaal met 1-0 en 0-1 en starten met 4 op 4 in de eindronde (die we later gaan winnen); favoriet Boom mag de boeken voor promotie naar eerste klasse voor het derde jaar op rij weeral dicht doen

93-94 : 3-1
laatste speeldag, Aalst speelt tot de 25ste speeldag (en de desbetreffende 2-1 nederlaag tegen de latere kampioen St.-Truiden) mee voor de titel, zakt dan ineen als een pudding en moet op de laatste speeldag nog winnen van voorlaatste Boom om de eindronde veilig te stellen. Twee doelpunten van Van Wambeke en eentje van gouwe ouwe Ollie Lamberg brengen zekerheid voor de thrillereindronde met Moeskroen.
Boom redt zich dan nog nipt in 2de klasse

05-06 : 2-1
het enorm jonge Aalst lijkt na deze zege tegen mededegradatiekandidaat op weg om zich te redden in derde klasse. Uiteindelijk zakken beide ploegen (wij na verlies in eindronde).
In deze match werd Garre ook in de zittribune verbaal aangepakt door de supporters

06-07 : 2-1
nipte overwinning in de laatste minuut voor superfavoriet Aalst tegen een sterk Boom

09-10 : x-x
welcome back, Boom !

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


24 Aug 2009, 21:52
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Citeer:
05-06 : 2-1
het enorm jonge Aalst lijkt na deze zege tegen mededegradatiekandidaat op weg om zich te redden in derde klasse. Uiteindelijk zakken beide ploegen (wij na verlies in eindronde).
In deze match werd Garre ook in de zittribune verbaal aangepakt door de supporters

Dat was die match waarover dat onwaarschijnlijk filmpje hier op het forum...
Onvergetelijk...


24 Aug 2009, 21:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
filmpje werd verwijderd vanop youtube. Als iemand dat filmpje nog staan heeft....

ook match tegen OHL werd verwijderd door youtube
en de kampioensmatch tegen Meldert.

Ik moet die hier nog wel ergens op een cd'ke liggen hebben, maar gevonden heb ik het nog niet.

_________________
If you never try, you'll never know


24 Aug 2009, 22:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 365 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 25


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 99 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst