Eendracht Aalst - Rupel Boom - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 365 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 25
 Eendracht Aalst - Rupel Boom 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
In het Nieuwsblad staat vandaag dat ze bij Aalst nog op de vrijgavepapieren van de KNVB wachten voor Siereveld, maar als die binnen zijn dat hij in principe meteen inzetbaar is. Ze hopen precies toch hem speelgerechtigd te krijgen voor morgen, al staat er bij dat hij dan op de bank zou zitten, net als Kestens als die met de groep kan meetrainen. Er staat ook in dat Depoitre nog een test aflegt en zichzelf fit verklaart, maar Kris Van Der Haeghen er zo zeker niet van is.
Geen idee wat er allemaal van klopt natuurlijk.


25 Aug 2009, 11:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Dani schreef:
Gacem is een technische speler maar heeft duidelijk een gebrek aan snelheid.
Daar kan hij zeker nog op trainen maar je moet een kat een kat noemen : zondag was het na de rust een verzwakking, ook al is die jongen zeer beloftevol.

Verder was Coppens outstanding op rechts : altijd balletje zuiver inspelen en zeker niet nerveus aan de bal.

Centraal achterin ook een prachtprestatie maar je voelt toch dat we achteraan een toren missen : elke stilstaande fase van United was dreigend.

Filipovic = sterk en de tweede doelman speelde ook een berematch. Aarzelend in begin maar groeide naarmate de wedstrijd vorderde.

Middenveld was meer dan OK : enkele mooie knappe combinaties gezien maar verwacht Troch in de competitie toch nog iets meer nadrukkelijker in het spel.
Galucci is een bijtertje, fantastisch om die bezig te zien en Lord, tja, wanneer gaat iemand die spandoek terug vanonder het stof halen : "praise the Lord" ...
Verder vraag ik me af wanneer de soap rond de geblesseerden Depoitre en Kestens gaat stoppen (worden al paar wedstrijden aangekondigd maar haken toch af). Er is toch een gebrek aan berichtgeving hierover op de officiële site, niet?

En onzen nieuwen Hollander ging zeker speelgerechtigd zijn tegen United ...

Tja, we roeien nog goed met de riemen die nog overblijven en dat getuigt van een sterke kern.


die spandoek is na de eindrondematch tegen visé blijven hangen en is verdwenen, ge zult ne nieuwen moeten maken vrees ik :-)

_________________
www.spionkoplede.com


25 Aug 2009, 12:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Jan schreef:
wouter schreef:
nonkeltje schreef:

da zoude graag hebben he ventje, en spelen tegen ons zoals Zottegem en met de punten gaan lopen.
Forget it man, VDH is veel slimmer dan da gij denkt ze.


Man man, ik reageerde toch maar gewoon op Mariner die zei dat voor jullie woensdag de kans op onderschatting bestond. :wadde:


Idd wouter. Nonkeltje zal al zenuwachtig zijn hé voor woensdag :-)


Zijn trouwens de Flippo zijn woorden, niet de mijne. Filipovic zei me na de match dat hij er ging op toezien dat er niemand ging naast zijn schoenen lopen en er een 100% gefocust EA aan de aftrap moest komen, er moet dan ook gewonnen worden

_________________
www.spionkoplede.com


25 Aug 2009, 16:33
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Ik denk dat iedereen al met zijn voeten op aarde staat als je eens kern bekijkt van rupel-boom. Ik ben der 120 percent zeker van dat het morgen andere koek wordt dan verleden zondag.
Mattis persoons, mattias geldhof , frank magerman ( ex-aalst :-) , jens verroken, jerry poorters..... om er maar een paar te noemen. Ze zijn vooral gaan shoppen bij waasland en GBA.
Zegt dit genoeg ? Antwoord : ja.
Staan voeten vast in de aarde : ja.
Zal het morgen (veel) moeilijker worden dan woensdag : ja.
MOETEN we WINNEN : ja
Voor mij spelen we morgen tegen 1 van de titelkandidaten.....
Het zal dus morgen met "totaalvoetbal " moeten gebeuren ..... Top in organisatie zijn..... ( geen gaten laten vallen zoals tegen zottegem waarvan tweede goal illustratie is.... ) maar tegelijkertijd dominant voetbal brengen en de kansen die der gaan komen afmaken.
De kern van rupel-boom overschouwd zitten er dus in elke linie absolute sterkhouders ....
Morgen het eerste groot examen.... benieuwd wat we waard zijn.....


25 Aug 2009, 18:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
morgen is een compleet andere match dan vorige woensdag.
ik verwacht dat we er morgen gaan staan. na de voorbereiding kwamen er geen correcties aan de tactiek ook al waren de pijnpunten ook dan al duidelijk, op Sottegem dezelfde pijnpunten nog eens blootgelegd.
Zondag met de nodige aanpassingen een prestatie geleverd die op alle gebied klopte, verwacht dus ook maar dat er morgen een plannetje zal uitgewerkt zijn door Kris.

Na alle konijnen van trainers die hier de laatste jaren hebben rondgelopen, heb ik eindelijk eens vertrouwen in de coach.

_________________
If you never try, you'll never know


25 Aug 2009, 18:08
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07
Berichten: 409
Leeftijd: 39
Website: http://foto.iendracht.be
WLM: antoneke@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Bram schreef:
morgen is een compleet andere match dan vorige woensdag.
ik verwacht dat we er morgen gaan staan. na de voorbereiding kwamen er geen correcties aan de tactiek ook al waren de pijnpunten ook dan al duidelijk, op Sottegem dezelfde pijnpunten nog eens blootgelegd.
Zondag met de nodige aanpassingen een prestatie geleverd die op alle gebied klopte, verwacht dus ook maar dat er morgen een plannetje zal uitgewerkt zijn door Kris.

Na alle konijnen van trainers die hier de laatste jaren hebben rondgelopen, heb ik eindelijk eens vertrouwen in de coach.


Volledig akkoord !

_________________
Iendracht.be Fotosite


25 Aug 2009, 18:13
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Bram schreef:
morgen is een compleet andere match dan vorige woensdag.
ik verwacht dat we er morgen gaan staan. na de voorbereiding kwamen er geen correcties aan de tactiek ook al waren de pijnpunten ook dan al duidelijk, op Sottegem dezelfde pijnpunten nog eens blootgelegd.
Zondag met de nodige aanpassingen een prestatie geleverd die op alle gebied klopte, verwacht dus ook maar dat er morgen een plannetje zal uitgewerkt zijn door Kris.

Na alle konijnen van trainers die hier de laatste jaren hebben rondgelopen, heb ik eindelijk eens vertrouwen in de coach.

mij geeft het toch wel een raar gevoel om dit nu eindelijk nog eens gemeend te kunnen zeggen
ben al naar meerdere trainingen en naar ongeveer elke match tot hiertoe gaan kijken en heb soms eens op Kris VDH gelet en jawadde :wow: is me da een verschil me dillen en limpens enzo :worship:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


25 Aug 2009, 18:17
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Inderdaad, ook al paar trainingen meegepikt,coacht ook gericht langs de lijn zondags,het is ook een trainer die op een positieve manier gezag afdwingt bij spelers...
Een goeie trainer, dat is een feit.
Zoals een goed sluitstuk (met vansteenberghen en van der noortgathe) een ware verademing was , zo is trainer van der haeghen ook een grote opluchting na al de goochelaars en charletans die hier hebben trachten een ploeg te coachen.....


25 Aug 2009, 18:24
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1080
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Jan schreef:
wouter schreef:
nonkeltje schreef:

da zoude graag hebben he ventje, en spelen tegen ons zoals Zottegem en met de punten gaan lopen.
Forget it man, VDH is veel slimmer dan da gij denkt ze.


Man man, ik reageerde toch maar gewoon op Mariner die zei dat voor jullie woensdag de kans op onderschatting bestond. :wadde:


Idd wouter. Nonkeltje zal al zenuwachtig zijn hé voor woensdag :-)


neenee, nonkeltje is niet zenuwachtig :nieje: , nonkeltje is realistisch, enfin we zullen woensdag wel zien
:lol:

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


25 Aug 2009, 20:03
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Zou voor de wedstrijd het secretariaat nog open zijn?
k Zou mn abbo nog moeten afhalen...

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


25 Aug 2009, 20:08
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Vanaf 6 uur zijn ze open.


25 Aug 2009, 20:36
Miniem

Lid geworden op: 30 Nov 2007, 14:52
Berichten: 55
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
salvador schreef:
Citeer:
05-06 : 2-1
het enorm jonge Aalst lijkt na deze zege tegen mededegradatiekandidaat op weg om zich te redden in derde klasse. Uiteindelijk zakken beide ploegen (wij na verlies in eindronde).
In deze match werd Garre ook in de zittribune verbaal aangepakt door de supporters

Dat was die match waarover dat onwaarschijnlijk filmpje hier op het forum...
Onvergetelijk...


Die wedstijd ligt nog vers in het geheugen. Als ik mij niet vergis waren de staanplaatsen toen gesloten voor jullie. Wij vonden het allemaal wel leuk en vonden ook dat jullie gelijk hadden in jullie protest. We zongen dan ook gretig mee, Garre buiten, Garre Buiten...veel leut gehad!


25 Aug 2009, 22:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
een paar jaar geleden heb ik eens gelezen dat in Engeland "Boom" als de grappigste buitenlandse voetbalploegnaam werd verkozen :lol:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


25 Aug 2009, 22:21
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
ik heb het vorige week gezegd en ik zeg het nu opnieuw...
Kan me niet schelen wie er straks nu allemaal op da plein staat, ze moeten vol voor de overwinning gaan
en daarvoor moeten ze vol de steun krijgen van het publiek! :EA:
COMOOOOOOON IENDRACHT :banana: :banana:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


26 Aug 2009, 8:35
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Boom 4-ever schreef:
salvador schreef:
Citeer:
05-06 : 2-1
het enorm jonge Aalst lijkt na deze zege tegen mededegradatiekandidaat op weg om zich te redden in derde klasse. Uiteindelijk zakken beide ploegen (wij na verlies in eindronde).
In deze match werd Garre ook in de zittribune verbaal aangepakt door de supporters

Dat was die match waarover dat onwaarschijnlijk filmpje hier op het forum...
Onvergetelijk...


Die wedstijd ligt nog vers in het geheugen. Als ik mij niet vergis waren de staanplaatsen toen gesloten voor jullie. Wij vonden het allemaal wel leuk en vonden ook dat jullie gelijk hadden in jullie protest. We zongen dan ook gretig mee, Garre buiten, Garre Buiten...veel leut gehad!


inderdaad da weet ik ook nog goe
denk wel dat er wederzijds respect is tussen de supporters
tzijn sympathieke mensen die van Boom,maar de 3 punten mogen in Aalst blijven sebiet :p

_________________
www.be-cycle.com


26 Aug 2009, 9:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 365 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 25


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 101 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst