Eendracht Aalst - Rupel Boom - Pagina 21 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 365 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 25
 Eendracht Aalst - Rupel Boom 
Auteur Bericht
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Aug 2009, 14:08
Berichten: 39
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
De_steve schreef:
Fillou schreef:
Deef schreef:
Ben blij dat je het vernoemt Fillie.
Ik stond gereed om mijne zakdoek in haar mond te proppen.


ze zat er al tijdens de oefenmatchen, maar gisteren was het er echt over. Ik zit meestal beneden en het kwam van boven, maar als het blijft duren zal ik verplicht zijn om ter plaatse te gaan.


Kreeg er ook het schijt van tijdens de oefenmatchen
Stadionverbod geven :lol:


Da's de vrouw van de trainer VDH :D


27 Aug 2009, 17:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
zambiot schreef:

Da's de vrouw van de trainer VDH :D

*strike* :plat:

_________________
If you never try, you'll never know


27 Aug 2009, 17:15
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 37
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Fillou schreef:
nog een vaststelling: de zittribune heeft een geweldige aanwinst. Eén of andere vrouw, de moeder van een speler of zo waarschijnlijk, die bij het minste gevaar, zit te brullen. "Wiiiiieeeeeeeee", ik word daar dus ontzettend zenuwachtig van.

Als iemand die persoon kent, probeer daar eens iets aan te doen. Er komen ongelukken van!


Voor alle duidelijkheid: ik was er gisteren niet, dus ik was het ni :-)

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


27 Aug 2009, 17:22
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Bartos schreef:
De Jean schreef:
Dani schreef:

Dit wordt het waarschijnlijk, maar dan met Verheyden ipv Van Damme, en misschien ook De Castro ipv Coppens...


Dat is ook hoe ik het zou doen. De opstelling van hierboven, maar met Verheyden voor Van Damme en De Castro voor Coppens. Want het werd hier nog niet echt gezegd, maar het ging voor Coppens in den eerste helft ook wel enkele vitessen te snel zeg, die was echt dramatisch in de eerste helft. Al herstelde hij zich wel in de tweede helft.


ik vond coppens ook rampzalig spelen, en bij die tegengoal staat hij volledig verkeerd te dekken zeg...


27 Aug 2009, 17:38
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Coppens kwam te laat om Verroken af te stoppen. Maar heb je die al eens goed bekeken ? Die is nog breder dan Depoitre.

Een dramatische match vind ik overdreven. Heeft eens één slechte bal gegeven lateraal (1e helft).
Voor de rest zoekt hij altijd de voetballende oplossing.

Maar soit, hierover discussiëren heeft weinig zin. Zaterdag een nieuwe wedstrijd en deze moet gewonnen worden, zoveel is duidelijk.


27 Aug 2009, 17:48
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
ik wil wel nog zien als boom 4-5 man moet missen hoever ze dan komen.


27 Aug 2009, 18:08
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Een dramatische eerste helft speelde coppens, kon er moeilijk naastkijken eerlijk gezegd want de feiten speelden zich af recht voor mijn neus (zittibune vak A)
De tweede tegengoal was inderdaad zijn man maar dat pak ik hem zelfs nog niet kwalijk omdat hij een goede tweede helft aan spelen was. En viel de goal langs zijn kant niet dan zou die wel langs andere kant ergens binnengevlogen zijn. Een beetje daarvoor trouwens had van steenberghe al een mirakelsafe moeten verrichten en dat was langs andere kant van de goal....Om maar te zeggen.......................................
iedereen was inderdaad aan het wachten wanneer die tegengoal viel en samen met het eendracht publiek ........wachtte van der haeghen mee...... vandamme zat ook 90 minuten te wachten ........
Kheb hem na de match gevraagd of hij de lijm van zijn achterste in de douche had verwijderd ....... cynisme ingegeven door complete ontgoocheling maar langs andere kant die jongen ook wat opgebeurd..... ook al pakt hij nen premie voor dat gelijkspel, het moet echt wraakroepend zijn dat spel zo voor jou te zien afspelen en van die bank niet te mogen komen om reden die god mag weten....


27 Aug 2009, 18:13
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 12:41
Berichten: 423
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
marc2 schreef:
Een dramatische eerste helft speelde coppens, kon er moeilijk naastkijken eerlijk gezegd want de feiten speelden zich af recht voor mijn neus (zittibune vak A)
De tweede tegengoal was inderdaad zijn man maar dat pak ik hem zelfs nog niet kwalijk omdat hij een goede tweede helft aan spelen was. En viel de goal langs zijn kant niet dan zou die wel langs andere kant ergens binnengevlogen zijn. Een beetje daarvoor trouwens had van steenberghe al een mirakelsafe moeten verrichten en dat was langs andere kant van de goal....Om maar te zeggen.......................................
iedereen was inderdaad aan het wachten wanneer die tegengoal viel en samen met het eendracht publiek ........wachtte van der haeghen mee...... vandamme zat ook 90 minuten te wachten ........
Kheb hem na de match gevraagd of hij de lijm van zijn achterste in de douche had verwijderd ....... cynisme ingegeven door complete ontgoocheling maar langs andere kant die jongen ook wat opgebeurd..... ook al pakt hij nen premie voor dat gelijkspel, het moet echt wraakroepend zijn dat spel zo voor jou te zien afspelen en van die bank niet te mogen komen om reden die god mag weten....


De reden is simpel : VDH en zijn lieverdjes hebben dezelfde manager.
Die manager had aan van damme gevraagd om zijn belangen te behartigen.
Van Damme bedankte hiervoor...en daarom wordt hij opzij gezet !


27 Aug 2009, 18:19
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Fillou schreef:
nog een vaststelling: de zittribune heeft een geweldige aanwinst. Eén of andere vrouw, de moeder van een speler of zo waarschijnlijk, die bij het minste gevaar, zit te brullen. "Wiiiiieeeeeeeee", ik word daar dus ontzettend zenuwachtig van.

Als iemand die persoon kent, probeer daar eens iets aan te doen. Er komen ongelukken van!


Ik denk dat het de madam van de trainer is en er zou niets aan te doen zijn.Ze doet al jaren heeft men mij verteld.


27 Aug 2009, 18:22
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Fillou schreef:
Deef schreef:
Fillou schreef:
nog een vaststelling: de zittribune heeft een geweldige aanwinst. Eén of andere vrouw, de moeder van een speler of zo waarschijnlijk, die bij het minste gevaar, zit te brullen. "Wiiiiieeeeeeeee", ik word daar dus ontzettend zenuwachtig van.

Als iemand die persoon kent, probeer daar eens iets aan te doen. Er komen ongelukken van!

Ben blij dat je het vernoemt Fillie.
Ik stond gereed om mijne zakdoek in haar mond te proppen.


ze zat er al tijdens de oefenmatchen, maar gisteren was het er echt over. Ik zit meestal beneden en het kwam van boven, maar als het blijft duren zal ik verplicht zijn om ter plaatse te gaan.


helal hela, laat mijn moeder eens gerust !!!!
:lol:

Fillou is having a blast in de zittribune, blijkbaar :lol:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


27 Aug 2009, 18:34
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Deef schreef:
De ploeg die kan zeggen dat ze probleemloos 5 geblesseerden kunnen opvangen is Real Madrid. Voor de rest schiet er mij geen enkele te binnen. Het seizoen is nog lang he.


wordt ook gemakkelijk als excuus ingeroepen. Natuurlijk, als daarbovenop een half middenveld dat statisch is, dan moet je inderdaad al Real Madrid in het kwadraat zijn :hmm:

+ als je enkel in functie van een 4-5-1 aankoopt en eigenlijk maar een goede centrumspits hebt en die uitvalt, den heb je inderdaad een probleem :hmm:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


27 Aug 2009, 18:38
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
[quote="DTOok al kraait iedereen - liefst van al nog de tegenstander - dat we de topfavoriet zijn, meer punten haal je daarom niet zenne. Aan de supportersreacties na 5 minuten in een match te horen, lijken me de enige die met hun voeten op de grond moeten worden gezet, de supporters te zijn... Wake up! Aalst is ELK jaar de te kloppen ploeg en favoriet, ongeacht de reeks waarin ze starten en bekijk eens de geschiedenis hoeveel schamele keren we de hoofdvogel afschoten... Maar is het nu niet goed, vergelijk het eens met vorig seizoen jongens... twas veel beter dan. Leer allemaal eens relativeren zeg...[/quote]

dat is ook wel de dooddoener van het jaar. Vergelijken met een superkloteseizoen... het zou er nog aan mankeren dat het niet beter is dan vorig jaar.
Maar wacht nocht maar effe af, hoor... wie weet is het helemaal niet beter dan vorig jaar. De start belooft alvast niet veel goeds.

Laat ons anders es vergelijken met KV Mechelen, of Lommel als we het niet te hoog willen zetten, die zich na hun faillissement snel uit het derdeklassemoeras hebben weggetrokken.
Wij zijn al 7 jaar aan het aanmodderen, en geen beterschap in zicht.
Of moet ik dit ook relativeren?? :hmm:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


27 Aug 2009, 18:43
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Citeer:
De reden is simpel : VDH en zijn lieverdjes hebben dezelfde manager.
Die manager had aan van damme gevraagd om zijn belangen te behartigen.
Van Damme bedankte hiervoor...en daarom wordt hij opzij gezet !


Dat is dan reden waarom vandamme zegt dat hij der ook in toekomst niet meer zal bijzijn? Ziet zich zelfs uit de kern vallen. ( ???)


27 Aug 2009, 18:57
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1774
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
El Corredor schreef:
elfahem schreef:
VDH heeft zijn nabeschouwing op de officiële site wat uitgebreid.

Enkel over zijn ingreep om bij een 1-0 voorsprong over te schakelen van een 4-5-1 naar een 4-4-2 vind ik geen valabele verklaring.



zie het grote Heizelboek, pagina 53 , psalm 3...

wat een zever zeg van VDH, 4 matchen op tien dagen. Als je weet dat je voor een inspanning van 90 minuten, maar 12 uur recuperatie nodig hebt... dan moet ik eens goed lachen. En mensen van de technische, medische staf. Er bestaat ook sportdrank om te recupereren... :whistle:



Ik peis daa op tees moment allien dopink ons ken elpen...


27 Aug 2009, 18:59
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
marc2 schreef:
Citeer:
De reden is simpel : VDH en zijn lieverdjes hebben dezelfde manager.
Die manager had aan van damme gevraagd om zijn belangen te behartigen.
Van Damme bedankte hiervoor...en daarom wordt hij opzij gezet !


Dat is dan reden waarom vandamme zegt dat hij der ook in toekomst niet meer zal bijzijn? Ziet zich zelfs uit de kern vallen. ( ???)


Als iedereen fit is, moet ge eens kijken uit wie ge allemaal kunt kiezen, het zou eigenlijk niet meer dan normaal zijn dat Van Damme dan uit de kern valt. Hoe spijtig dat ook is voor een jong talent. Maar een jongen als Van Damme moet beseffen dat hij nog jong is en dat hij bij een ambitieuze club zit. Dan kan het voorvallen dat ge wat geduld moet hebben.
En laat ons hopen dat we hier toch niet gaan beginnen met die waanzinnige complottheorieën waarom die of die speler wel of niet moet spelen zeker.


27 Aug 2009, 19:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 365 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 25


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst