Eendracht Aalst - Rupel Boom - Pagina 22 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 365 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24 25
 Eendracht Aalst - Rupel Boom 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
champagne schreef:

De reden is simpel : VDH en zijn lieverdjes hebben dezelfde manager.
Die manager had aan van damme gevraagd om zijn belangen te behartigen.
Van Damme bedankte hiervoor...en daarom wordt hij opzij gezet !


De bijdrages die jij hier steeds opnieuw blijft leveren, dat is toch ook om trots op te zijn hoor.


27 Aug 2009, 19:17
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht A? ik denk dat ik nietm
marc2 schreef:
Wat een bullshit zegt van der haeghen....... die midweekmatchen zullen het gedaan hebben, ........ gebrek aan frisheid noemt hij dat......
Dikke excuses ja...... heeft rupel-boom ook immers geen beker gespeeld??? Ja !
En als je welbepaalde spelers 90 minuten met secondenlijm aan je bank vastkleeft moet je blijkbaar op het plein genoeg frisheid bespeuren, nietwaar van der haeghen?
Ik vraag me dan ook af of hij die stelling zelf gelooft .....

Boom heeft zijn bekermatch met 4-0 verloren... En op het einde zaten die mannen ook stikkapot, de laatste 10 minuten was het een heel pak minde, en na de match vielen ze gewoon om.
Ik weet niet hoeveel mensen die hier beweren dat het geen probleem is om aan Engels ritme te spelen zelf ooit serieuze sportprestaties hebben geleverd? Stelt niemand zich de vraag waarom in topploegen heel vaak geroteerd wordt? EN hoeveel punten kosten Europese avontuurtjes niet voor Belgische ploegen? Allez, komaan, derde klasse ploegen in België hebben geen meerderheid van spelers die dit aankunnen, geloof me vrij.
Spelers laten staan, ook al zijn ze niet goed bezig, kan ook iets te maken hebben met vertrouwen opbouwen op langere termijn...

Ik heb op mijn werk de taak om leiding te geven, als ik zou omgaan met mijn "kapitaal" zoals sommigen dat verwachten van de trainer van EA, ik denk dat ik niet lang prestaties zal hebben met mijn team.

Wat ik gisteren van de "harde kern" van supporters hoorde gedurende 90 minuten, dat was knap en dat is wat de ploeg nu nodig heeft, in afwachting van betere tijden: steunen, steunen en blijven steunen, en op het het einde zelfs nog een beleefd applaus voor de spelers ondanks de onmiskenbaar mindere prestatie.


27 Aug 2009, 19:35
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: A? ik denk dat ik nietm
salvador schreef:
marc2 schreef:
Wat een bullshit zegt van der haeghen....... die midweekmatchen zullen het gedaan hebben, ........ gebrek aan frisheid noemt hij dat......
Dikke excuses ja...... heeft rupel-boom ook immers geen beker gespeeld??? Ja !
En als je welbepaalde spelers 90 minuten met secondenlijm aan je bank vastkleeft moet je blijkbaar op het plein genoeg frisheid bespeuren, nietwaar van der haeghen?
Ik vraag me dan ook af of hij die stelling zelf gelooft .....

Boom heeft zijn bekermatch met 4-0 verloren... En op het einde zaten die mannen ook stikkapot, de laatste 10 minuten was het een heel pak minde, en na de match vielen ze gewoon om.
Ik weet niet hoeveel mensen die hier beweren dat het geen probleem is om aan Engels ritme te spelen zelf ooit serieuze sportprestaties hebben geleverd? Stelt niemand zich de vraag waarom in topploegen heel vaak geroteerd wordt? EN hoeveel punten kosten Europese avontuurtjes niet voor Belgische ploegen? Allez, komaan, derde klasse ploegen in België hebben geen meerderheid van spelers die dit aankunnen, geloof me vrij.
Spelers laten staan, ook al zijn ze niet goed bezig, kan ook iets te maken hebben met vertrouwen opbouwen op langere termijn...

Ik heb op mijn werk de taak om leiding te geven, als ik zou omgaan met mijn "kapitaal" zoals sommigen dat verwachten van de trainer van EA, ik denk dat ik niet lang prestaties zal hebben met mijn team.

Wat ik gisteren van de "harde kern" van supporters hoorde gedurende 90 minuten, dat was knap en dat is wat de ploeg nu nodig heeft, in afwachting van betere tijden: steunen, steunen en blijven steunen, en op het het einde zelfs nog een beleefd applaus voor de spelers ondanks de onmiskenbaar mindere prestatie.


ja toch wel :whistle:


27 Aug 2009, 19:40
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3852
Leeftijd: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
amaai, t' was precies een strontmatch :oops:

Laten we eens spitsen aantrekken en altijd 4-4-2 spelen

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


27 Aug 2009, 20:31
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Bartos schreef:
marc2 schreef:
Citeer:
De reden is simpel : VDH en zijn lieverdjes hebben dezelfde manager.
Die manager had aan van damme gevraagd om zijn belangen te behartigen.
Van Damme bedankte hiervoor...en daarom wordt hij opzij gezet !


Dat is dan reden waarom vandamme zegt dat hij der ook in toekomst niet meer zal bijzijn? Ziet zich zelfs uit de kern vallen. ( ???)


Als iedereen fit is, moet ge eens kijken uit wie ge allemaal kunt kiezen, het zou eigenlijk niet meer dan normaal zijn dat Van Damme dan uit de kern valt. Hoe spijtig dat ook is voor een jong talent. Maar een jongen als Van Damme moet beseffen dat hij nog jong is en dat hij bij een ambitieuze club zit. Dan kan het voorvallen dat ge wat geduld moet hebben.
En laat ons hopen dat we hier toch niet gaan beginnen met die waanzinnige complottheorieën waarom die of die speler wel of niet moet spelen zeker.


Niet akkoord Bart, een Van Damme brengt absoluut meer bij aan de ploeg dan Verheyden. Het is niet omdat Verheyden 2 of 3 seizoenen geleden bij ons deftig heeft gespeeld dat die nu de voorkeur moet krijgen. Verheyden wil misschien nog wel maar komt overal tekort. Daar hebben we dus niks aan. Van Damme gaat steeds voor elke bal en wint heel veel duels. Verheyden totnogtoe geen enkel.. Mijn mening..

_________________
Afbeelding


27 Aug 2009, 21:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Voor de liefhebbers, de fotokes staan on-line ;)

Hier een zicht op de staantribunes vanuit de catacomben :love:

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


27 Aug 2009, 21:47
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2566
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Tis wa later dan voorzien maar het matchverslag staat intussen online.
En de rest zal ik hier morgen eens lezen want het gaat er hier precies vrij heftig aan toe met complotten en wa nog allemaal.


27 Aug 2009, 21:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
zwawi schreef:
Tis wa later dan voorzien maar het matchverslag staat intussen online.
En de rest zal ik hier morgen eens lezen want het gaat er hier precies vrij heftig aan toe met complotten en wa nog allemaal.



:plat: Er bestaat "Gazettenpraat" en dit is "Forumpraat" :whistle:

_________________
Century game 22 juni 2019


27 Aug 2009, 22:06
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Bram schreef:
sorry hoor DT, maar ik vind toch ook wel dat Sottegem en Boom veel gretiger (betere woordkeuze) stonden te voetballen dan wij. Gebrek aan inzet is inderdaad wat overdreven, maar de tegenstanders waren toch veel gretiger hoor. Dat is toch wel meer dan duidelijk. Dat je een gebrek aan duelkracht hebt weet je, maar dat wilt nog niet zeggen dat je geen duels kan aangaan hé....

Nen Gallucci van nen dop hoog, gaat wel duels aan, en wint er zelfs regelmatig eens eentje. Dat diene dan na een uur stikkapot zit dat kan ik goed geloven.


Ja, die gasten waren veel gretiger ja maar wat ga je als trainer op dit moment doen? Al je hele ploeg omgooien en bepaalde gasten - die al ni overlopen van vertrouwen - meteen bij het huisvuil zetten, omdat supporters al na vijf minuten in een match beginnen fluiten. Ja Ewen heeft al redelijk wat krediet gekregen ja, maar je kan dan VDH toch ni verwijten dat hij zijn spelers steunt? Als we nu al gaan beginnen roepen van vriendjespolitiek dit, manager dat, etc. we gaan er veel verder mee komen.

Geen probleem dat het publiek meer gretigheid wil zien, maar dan komt er bij ons na 60 minuten geen enkele meer over de middenlijn en pak je alsnog geen punten. Hoe dat komt? Geen idee. Ik denk gewoon dat het verwachtingspatroon van de supporters - al dan niet gecreërd door het bestuur of de omkadering van de club - veel te hoog ligt en ze hun wensen voor waar aanzien.

Ik verwijs naar vorig seizoen en de slechte prestaties toen omdat er toch nog de helft van de kern in de huidige zit en er buiten Lord, Van Damme, Seminck en Van Steenberghe toen geen enkele speler een voldoende haalde... En of mensen dat nu willen inzien of niet, ook een slecht jaar heeft zijn gevolgen voor de start van het nieuwe seizoen: beste voorbeelden zijn Ewen en Thomas.

Ik krijg het alleen van de reacties die roepen om mentaliteit terwijl diezelfde mensen aanhalen dat de inzet en de wil er wel was.

Bovenal: Boom was gewoon sterker eergisteren...

En ter info: ik zou ook graag elke wedstrijddag matchen zien zoals thuis tegen United, met een verschroeiende start en dan rustig uitspelen... Alleen zie ik dat niet te gauw gebeuren... En de extra druk die er wordt gelegd, helpt allesbehalve... Ook die verhalen van dat 7 jaar aanmodderen - dat is een structureel probleem en staat volledig los van wat een spelerskern op het veld kan presteren...


28 Aug 2009, 7:43
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Jeroen schreef:

Geen cadeau ?? Moest ge bij een 1-0 blijven verder klungelen met Verheyden ? Veel slechter zou hij het in ieder geval niet gedaan hebben, ook al speelt hij niet zoals vorig seizoen, ge kunt maar proberen. Zelfs nen blinden zag dat het een kwestie van minuten was tot we een tegengoal zouden binnenkrijgen en is het eigenlijk een mirakel dat het bij 1 tegendoelpunt gebleven is.


Ik zeg gewoon dat dat een keuze is die je maakt als trainer en dat ik ze op dat moment in de match, bij een 1-0 stand, te rechtvaardigen vond. Het was Troch of Verheyden die zouden moeten gaan - ook al bracht een De Castro ook niks bij - en VDH gokte op het loopvermogen en de verdedigende capaciteiten van Verheyden om toch nog aansluiting te houden bij de aanvallend ingestelde spelers. Beetje kiezen tussen pest en cholera en ja pakt achteraf bekeken verkeerd uit. VDH zal het ook wel weten nu hé...

En dat Boom veel sterker was, was wel niet alleen de schuld van een Verheyden ook hé... De Castro speelde abominabel, op de flanken kreeg je eigenlijk nooit echt poot aan de grond en vooraan had je een hele match geen aanspeelpunt... Dat ene tegendoelpunt kon er dus al na 10 minuten geweest zijn ook... Het wil ook niet zeggen dat met Van Damme de goal nooit zou zijn gevallen... En dat het bij dat 1 tegendoelpunt is gebleven erna - logisch toch want was de laatste kans voor Boom - die zaten er allemaal door ook al hadden er vier rust gekregen zondag.

Dus nog eens: keuze gemaakt en slecht uitgedraaid... Zien wat hij tegen Torhout doet hé...


28 Aug 2009, 8:00
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
eintracht frankfurt schreef:
Deef schreef:
De ploeg die kan zeggen dat ze probleemloos 5 geblesseerden kunnen opvangen is Real Madrid. Voor de rest schiet er mij geen enkele te binnen. Het seizoen is nog lang he.


wordt ook gemakkelijk als excuus ingeroepen. Natuurlijk, als daarbovenop een half middenveld dat statisch is, dan moet je inderdaad al Real Madrid in het kwadraat zijn :hmm:

+ als je enkel in functie van een 4-5-1 aankoopt en eigenlijk maar een goede centrumspits hebt en die uitvalt, den heb je inderdaad een probleem :hmm:


Kom anders eens sponsoren hé??? Wat moet je doen??? Een kern van 30 man samenstellen voor een BELGISCHE derdeklasser waarvan vooral de supporters overal gaan verkondigen dat ze kampioen gaan spelen nog voor er een bal is getrapt... Wat gaat uw excuus zijn als iedereen fit is en uw favorieten niet in de kern gaan zitten?? Mannen op sleutelposities zoals Seminck, Kestens en Moreels die ook achter de hand wordt gehouden als back-up voor Troch, die uitvallen, dat blijft niet zonder gevolgen ook al wil je dat niet zien. Kijk eens naar Standard - enkel Onyewu weg daar - en zie hoe ze staan te schutteren...

Soms denk ik dat het vanop afstand en het bekijken van matchen in een sportland als Duitsland de realiteit van het Belgisch voetbal een beetje doet vervagen. Ook Anderlecht vindt dat ze een plaats verdienen in de Champions League, we hebben het gezien.

Iedereen wist dat een blessure voor Depoitre een groot gevaar inhield, maar wat ga je doen: een topspits van hetzelfde kaliber gaan aantrekken voor op uw bank te zetten? Nog eens, je speelt in derde klasse België. Zelfs in eerste klasse raakt een topschutter niet meer aan 20 goals en dan denk je er als derdeklasser - waar niks meer in het zwart kan btw - ff twee onder contract te kunnen leggen, om dan ook nog eens de beste verdediging en middenveld samen te stellen? Het is niet omdat het er na 2 competitiematchen nog niet is uitgekomen, dat Ewen en Thomas al geflopt zijn hé...

Ter info: vorig seizoen start je met vijf spitsen waarvan er wel een aantal compatibel waren om er schone duokes uit te krijgen, maar dan zit je met knullen van trainers/bestuur die dat niet inzien... Dan zie je mannen die een Boussoufa als targetman gebruiken, die Arnold laten verkommeren en die Kabongo en Boto nooit op hun kwaliteiten hebben uitgespeeld. Allemaal verschillende types spitsen, je had ze in je kern en je hebt er vorig seizoen ook nooit iets mee gedaan...Aan wie ligt het dan???

Een pak supporters denkt echt dat we met een spelletje Playstation bezig zijn - na tien minuten spelen - vijf man kan ni mee, vervangen door ander en beter... Goe bezig zenne


28 Aug 2009, 8:21
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
DT schreef:
[q

Een pak supporters denkt echt dat we met een spelletje Playstation bezig zijn - na tien minuten spelen - vijf man kan ni mee, vervangen door ander en beter... Goe bezig zenne



Juist, maar als twee sterren je middenveld al enkele weken verprutsen, dan is het wel tijd om er iets aan te doen en een talent zoals Van Damme (of zijn ze in Mechelen even blind als in Roeselare) op die positie zetten. De speler op zijn positie huppelt daar met zijn gat een beetje rond, maar doet voor de rest niets. En intussen moet hij zich een uur warmlopen langs de kant.


28 Aug 2009, 8:42
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Fillou schreef:
DT schreef:
[q

Een pak supporters denkt echt dat we met een spelletje Playstation bezig zijn - na tien minuten spelen - vijf man kan ni mee, vervangen door ander en beter... Goe bezig zenne


Juist, maar als twee sterren je middenveld al enkele weken verprutsen, dan is het wel tijd om er iets aan te doen en een talent zoals Van Damme (of zijn ze in Mechelen even blind als in Roeselare) op die positie zetten. De speler op zijn positie huppelt daar met zijn gat een beetje rond, maar doet voor de rest niets. En intussen moet hij zich een uur warmlopen langs de kant.


Ik vond Troch op Sottegem en tegen United zeker niet slecht en Ewen was ook niet zo dramatisch tegen United als hier wordt beweerd, dus hadden ze nog een beetje krediet...Voor velen duidelijk niet. Ik wil er maar even op attent maken dat Van Damme wel degelijk als verdedigende middenvelder startte op Sottegem en hij helemaal niet in het stuk voorkwam, dus maak daar nu ook nog niet de man van hé... Hij zal zijn kansen wel krijgen... Kleine vraag: hoe gaan de heren supporters reageren als Van Damme erin staat voor Verheyden en misschien nog iemand anders voor Troch en we gaan met de billen bloot tegen Torhout?? Ook Van Damme afbreken? Dan zit je nog voor het september is al met een gedemotiveerde ploeg...dat gaat lukken... Soit, iedereen zijn mening hé...


28 Aug 2009, 8:53
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
DT schreef:
Fillou schreef:
DT schreef:
[q

Een pak supporters denkt echt dat we met een spelletje Playstation bezig zijn - na tien minuten spelen - vijf man kan ni mee, vervangen door ander en beter... Goe bezig zenne


Juist, maar als twee sterren je middenveld al enkele weken verprutsen, dan is het wel tijd om er iets aan te doen en een talent zoals Van Damme (of zijn ze in Mechelen even blind als in Roeselare) op die positie zetten. De speler op zijn positie huppelt daar met zijn gat een beetje rond, maar doet voor de rest niets. En intussen moet hij zich een uur warmlopen langs de kant.


Ik vond Troch op Sottegem en tegen United zeker niet slecht en Ewen was ook niet zo dramatisch tegen United als hier wordt beweerd, dus hadden ze nog een beetje krediet...Voor velen duidelijk niet. Ik wil er maar even op attent maken dat Van Damme wel degelijk als verdedigende middenvelder startte op Sottegem en hij helemaal niet in het stuk voorkwam, dus maak daar nu ook nog niet de man van hé... Hij zal zijn kansen wel krijgen... Kleine vraag: hoe gaan de heren supporters reageren als Van Damme erin staat voor Verheyden en misschien nog iemand anders voor Troch en we gaan met de billen bloot tegen Torhout?? Ook Van Damme afbreken? Dan zit je nog voor het september is al met een gedemotiveerde ploeg...dat gaat lukken... Soit, iedereen zijn mening hé...


Ik volg u toch totaal niet hoor. Ik zou ook met Verheyden en Troch gestart hebben, zeker na de match tegen United. Van Damme was inderdaad op Zottegem niet goed, maar buiten United (waar hij degelijk was) was Verheyden STEEDS rampzalig.

Als je dan na een uur, met De Castro en Verheyden die echt schandalig slecht spelen, Van Damme er niet op brengt (want geef toe, slechter als die twee, dat zag ik nu niet echt gebeuren, en zelf al zou het zo zijn, dan heb je het tenminste geprobeerd)...

Nu doe je gewoon slechts 1 wissel in een ploeg die compleet vierkant draaide. Dat ze Gacem er niet opzetten (of wie zat op de bank ?) kan ik begrijpen, maar Van Damme moet gewoon altijd zijn kans krijgen gisteren. Zijn passing is ook niet super (maar is het ooit al zo slecht geweest als De Castro en Verheyden woensdag ?), maar het is wel iemand die heel wat kilometers aflegt en echt overal tussen zit. Want hoe Verheyden zich keer op keer liet wegzetten en overal te laat kwam, dat was echt beschamend hoor.

Ik ben dus niet akkoord dat je Van Damme op de bank laat, je kan hem beter verkopen want als de twee verdedigende middenvelders van woensdag hun prestatie beter inschat dan wat hij zou kunnen, dan zal hij nooit in de ploeg geraken.


28 Aug 2009, 9:22
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Jeroen schreef:

Ik ben dus niet akkoord dat je Van Damme op de bank laat, je kan hem beter verkopen want als de twee verdedigende middenvelders van woensdag hun prestatie beter inschat dan wat hij zou kunnen, dan zal hij nooit in de ploeg geraken.


Ik begrijp zeker ook jouw frustratie Jeroen (die ook de mijne was woensdagavond) maar ik denk dat het vooral psychologisch spel was woensdag om Ewen niet helemaal af te maken (ons publiek kennende had die veel hoongelach over zich gekregen bij een wissel en dat is het laatste wat die er nog moet bijhebben - Ewen is geen dommerik hé, hij weet ook best wel dat het dit seizoen verre van goed loopt).

Ik denk dat het, met het oog op de rest van de competitie, Van Damme net iets minder kwaad heeft gedaan om 60 min op te warmen en hem uiteindelijk niet te laten opdraven, dan Verheyden in de eerste competitiewedstrijd - die duidelijk zonder vertrouwen aan het spelen is - thuis eraf te halen. Dat had anders een publieke afservering geweest na welgeteld uw tweede competitiewedstrijd. En ja, een speler moet daar tegen kunnen maar toch - en zoals al zoveel aangehaald, het is niet dat hij niet wil of dat hij te lui is hé zoals een Van Mieghem vorig seizoen - het komt er gewoon niet uit. Hij blijft de bal vragen, blijft coachen, maar aan de bal is het gewoon niks. Dus ja, geen makkelijke situatie...

Nogmaals, ik probeer gewoon ook in te schatten wat VDH voor ogen heeft. Ik ben er echter wel van overtuigd dat hij ook ziet dat het niet lukt met Ewen voorlopig en dat hij waarschijnlijk Ewen wel niet zal laten starten op Torhout. Maar dan kan hij het deze week wel aanbrengen in alle sereniteit...

Tot slot: als we hier nu vollen bak zitten schreeuwen om Van Damme - great, die jongen zal zich super gesteund voelen en dat is leuk, maar tegelijkertijd zadel je hem ook wel op met bijkomende druk - druk die hem al parten speelde in zowel voorbereiding als de match op Sottegem en daar gaat het me om. Als je hem gaat aanpakken, zoals hier nu al met Ewen gebeurt na een handvol matchen, dan sla je helemaal uw eigen ruiten in... Akkoord dat we niet moeten wachten met actie tot november als het seizoen al verloren kan zijn, maar na 2 competitiematchen (en na de beste match van het seizoen) vind ik het niet onlogisch dat VDH - zelfs tot in de 90ste minuut - zijn basisploeg het vertrouwen heeft geschonken...

En wees gerust: als het niet betert, zal hij zijn verantwoordelijkheid wel oppakken hoor in verband met spelers alsook veldbezetting...


28 Aug 2009, 11:11
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 365 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24 25


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst