Eendracht Aalst - Rupel Boom - Pagina 20 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 365 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 25
 Eendracht Aalst - Rupel Boom 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Xander schreef:
Deef schreef:
Ik geloof sterk in een comeback van Ewen hoor. Vergeet niet dat hij een jaar verloren is en de beste manier om ritme op te doen is nog altijd spelen. Het is trouwens Ewen alleen niet, want we kunnen er gerust nog een stuk of vier opnoemen die relatief weinig renderen. Het is misschien optimistisch, maar ik geloof niet dat die jongen plots niet meer kan voetballen.


Ik hoop dat je gelijk hebt , maar voor mij was ewen zen laatste seizoen hier ook alles behalve. Enkel het jaar in 4de was hij goed.

Klopt, maar zelfs in een minder seizoen had hij nog zijn waarde.
Ga de wedstrijdanalyses van vorig jaar op het forum maar eens na hoe dikwijls zijn naam vernoemd is.


27 Aug 2009, 14:16
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Als een trainer verklaart van een speler dat hij niet doet wat hij van hem verlangd, wie ben ik om daar tegen in te gaan.....
Maar als een verheyden compleet uit vorm een heel dramatische match speelt en je die speler die op de bank zit 90 minuten laat bevriezen op die bank zonder hem te laten bewijzen dat hij het wel wil of kan oppikken, waarom zet die trainer hem dan op de bank.????
Het is echt te belachelijk voor woorden....... heel het stadion was der getuige van......
Ondanks ik nogmaals bevestig dat het een goeie trainer is lijkt het me duidelijk dat van der haeghen echt spelers heeft in wie hij gelooft en anderen die hij aan de kant schuift.....
Van damme moet blijkbaar op niet veel kredeit meer rekenen , delie is met de post weggestuurd.....en spelers die uit vorm zijn blijven staan.....zelfs als de match omstandigheden schreeuwen naar vervanging....

Waar is die brede kern goed voor ????..........


27 Aug 2009, 14:19
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Xander schreef:
Deef schreef:
Ik geloof sterk in een comeback van Ewen hoor. Vergeet niet dat hij een jaar verloren is en de beste manier om ritme op te doen is nog altijd spelen. Het is trouwens Ewen alleen niet, want we kunnen er gerust nog een stuk of vier opnoemen die relatief weinig renderen. Het is misschien optimistisch, maar ik geloof niet dat die jongen plots niet meer kan voetballen.


Ik hoop dat je gelijk hebt , maar voor mij was ewen zen laatste seizoen hier ook alles behalve. Enkel het jaar in 4de was hij goed.


Komaan, we moeten het nu ook niet overdreven negatief gaan bekijken hé. Ewen begon zijn tweede seizoen bij ons nogal aarzelend, maar herpakte zich toch uitstekend. Uiteindelijk maakte hij dat seizoen acht doelpunten als middenvelder.


27 Aug 2009, 14:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Gisteren enorm ontgoocheld naar huis gegaan. We verdienden te verliezen, punt uit. Boom is komen tonen welke mentaliteit nodig is om matchen te winnen. Duels aangaan en met meer dan éénen spits spelen (tis dan lio zijn beste plaats nie) zou al een goed begin zijn. Maar dat was ná de match, als ge vd eerste minuten moet boe-roepen: astamblieft bloift tein tois. Ik zen 90 minuten blijven zingen, ik peis dat de spelers uitfluiten alleen een omgekeerde reactie meebrengt. (vorig jaar tegen Wielsbeke als enige uitzondering dan, want zo een drama heb ik op een plein zelden of nooit gezien)
Verheyden, da versa ik nie hé, kan die nu plots niks meer? of loopt die daar tegen zijn goesting? den tijd zal het moeten uitwijzen. Ik kijk alvast uit naar den terugkeer van Seminck, ne 100% Depoittre en Kestens. Dan kan Lio weer naar de flank en nen soms genialen De Schutter naar het middenveld. Zaterdag ist verdomme al direct met het mes op de keel, die 3 punten MOETEN mee naar oilsjt komen. As 12ste maan zemmen der weir stoon, vollen bak

_________________
www.spionkoplede.com


27 Aug 2009, 15:43
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
ik wil hier toch ook eventjes reageren ivm match van gisteren , Boom verdiende zonder twijfel te winnen , we speelden thuis en we kwamen er gewoon niet aan te pas , triestig. Zwijg nu allemaal eens over kampioen dit , kampioen dat , we zijn geen kampioenenploeg verre van dat , zouden we meer verdienen dan 1 punt op die 2 matchen, ik denk het niet , ok voorlopig geen ramp maar zaterdag moet er gewonnen worden , een gelijkspel brengt noppes op dan is het nog maar 2op9. Ik vrees en ik hoop dat ik ongelijk heb dat het een kwestie is van jaren derde klas zoals de racing , spijtig genoeg. Het was een match met 0 mentaliteit , een dikke 0 en diegene die iets anders beweren hebben nood aan een nieuwe bril of zijn stekeblind! alè zaterdag beginnen we eraan ....nog eens.... :banana:


27 Aug 2009, 16:23
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
marc2 schreef:
Als een trainer verklaart van een speler dat hij niet doet wat hij van hem verlangd, wie ben ik om daar tegen in te gaan.....
Maar als een verheyden compleet uit vorm een heel dramatische match speelt en je die speler die op de bank zit 90 minuten laat bevriezen op die bank zonder hem te laten bewijzen dat hij het wel wil of kan oppikken, waarom zet die trainer hem dan op de bank.????
Het is echt te belachelijk voor woorden....... heel het stadion was der getuige van......
Ondanks ik nogmaals bevestig dat het een goeie trainer is lijkt het me duidelijk dat van der haeghen echt spelers heeft in wie hij gelooft en anderen die hij aan de kant schuift.....
Van damme moet blijkbaar op niet veel kredeit meer rekenen , delie is met de post weggestuurd.....en spelers die uit vorm zijn blijven staan.....zelfs als de match omstandigheden schreeuwen naar vervanging....

Waar is die brede kern goed voor ????..........


Even opmerken toch dat de Van Damme van dit seizoen verre van de Van Damme van vorig seizoen is... Op Zottegem heb ik hem enkel gezien bij zijn vervanging bij wijze van spreken... Ik wil maar zeggen, gisteren tegen Boom hem laten invallen was ook geen cadeau geweest denk ik... Aan de vervanging van
Troch zal er gisteren ook veel denkwerk aan vooraf gegaan zijn en het zal in het voordeel van Ewen gepleit hebben dat hij meer veld bestrijkt en ook mee gaat verdedigen dat hij mocht blijven staan. VDH heeft ervoor geopteerd om Ewen - die normaliter een betere passer is dan Van Damme - te laten staan om met een doorsteekbal Lord of Depoitre te lanceren ipv echt alles te betonneren door Van Damme erin te gooien want dan zou je waarschijnlijk geen aansluiting meer gehad hebben naar Lord en Depoitre... Ewen en Thomas waren niet goed, maar je moet hen ook geen verwachtingen toedichten als dat ze respectievelijk Kaka en Ronaldo zijn ook hé... laat staan dat je de bankzitters ook al tot helden moet verheven... Ik had het ook liever anders gezien, maar nogmaals laat dat gedoe van die moet spelen en die krijgt geen krediet aub achterwege. Gewoon al op ervaring en staat van dienst is het niet meer dan logisch dat een Verheyden van zijn trainer wat extra vertrouwen krijgt ten opzichte van iemand die net komt piepen... Wat moet VDH doen: Ewen meteen afserveren terwijl zijn prestaties wel verbeterden? Als je nu al de helft van uw spelers zonder moraal zet, ga je ver komen... Gelijk ook het gemelk op de spelers na vijf minuten gisteren, terwijl Boom verdorie alles vast zette...


27 Aug 2009, 16:32
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
tsjoep schreef:
ik wil hier toch ook eventjes reageren ivm match van gisteren , Boom verdiende zonder twijfel te winnen , we speelden thuis en we kwamen er gewoon niet aan te pas , triestig. Zwijg nu allemaal eens over kampioen dit , kampioen dat , we zijn geen kampioenenploeg verre van dat , zouden we meer verdienen dan 1 punt op die 2 matchen, ik denk het niet , ok voorlopig geen ramp maar zaterdag moet er gewonnen worden , een gelijkspel brengt noppes op dan is het nog maar 2op9. Ik vrees en ik hoop dat ik ongelijk heb dat het een kwestie is van jaren derde klas zoals de racing , spijtig genoeg. Het was een match met 0 mentaliteit , een dikke 0 en diegene die iets anders beweren hebben nood aan een nieuwe bril of zijn stekeblind! alè zaterdag beginnen we eraan ....nog eens.... :banana:

Troch en Verheyden in vorm, Seminck, Gio(?), Depoitre vooraan, Lord op zijn flank, .... In elke linie ontbreekt er voor de moment iets. Tel die daarbij en ik durf gerust zonder blozen zeggen dat wij een kampioenenploeg hebben.
Wat niet wegneemt dat het alweer een moeilijk seizoen zal worden, want elke ploeg die tegen ons moet spelen, zal wel iets meer kunnen dan gewoonlijk. Onze aanhang motiveert onze spelers (hopelijk), maar de tegenstanders ook hoor.
Conclusie: Wacht nog efkens, misschien staan we met Nieuwjaar toch op plaats 1. (y)


27 Aug 2009, 16:34
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
elfahem schreef:
VDH heeft zijn nabeschouwing op de officiële site wat uitgebreid.

Enkel over zijn ingreep om bij een 1-0 voorsprong over te schakelen van een 4-5-1 naar een 4-4-2 vind ik geen valabele verklaring.



zie het grote Heizelboek, pagina 53 , psalm 3...

wat een zever zeg van VDH, 4 matchen op tien dagen. Als je weet dat je voor een inspanning van 90 minuten, maar 12 uur recuperatie nodig hebt... dan moet ik eens goed lachen. En mensen van de technische, medische staf. Er bestaat ook sportdrank om te recupereren... :whistle:


27 Aug 2009, 16:36
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
De duels worden wel aangegaan hoor, maar daar waar de motor draait veel te weinig , dat is meer dan duidelijk.
Let wel ! troch verdedigt meer dan genoeg, positioneel verdedigen noem ik dat en voor troch is dat volkomen voldoende ! Het is niet troch die nen bal aan de backlijn moet komen halen....
Troch moet werkers achter hem hebben....Vandaar het ontgoochelende nieuws na de match dat kristof kestens nog niet in orde is.....
We kunnen alleen maar dromen over een combinatie kestens-vandamme, kestens-de schutter achter troch....zeker momenteel met de penibele vorm van verheyden.
En zeggen dat ik kestens nog overbodig vond wanneer zijn transfer verscheen..... volkomen verkeerd ingeschat dus of in ieder geval nu naar de omstandigheden gekeken broodnodig !!!
En laat ewen , die voor mij nog altijd genoeg talent heeft, maar even op de bank nadenken .......
By the way, ik weet niet of het iemand na match is opgevallen maar ewen ging na groeten supporters direct naar binnen, kop in grond en van der haeghen zocht hem op plein direct op..........
Nogmaals, een trainer heeft het voor spelers of niet ....... hopelijk keert het zich niet tegen hem als de resultaten tegenvallen.......


27 Aug 2009, 16:39
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
tsjoep schreef:
ik wil hier toch ook eventjes reageren ivm match van gisteren , Boom verdiende zonder twijfel te winnen , we speelden thuis en we kwamen er gewoon niet aan te pas , triestig. Zwijg nu allemaal eens over kampioen dit , kampioen dat , we zijn geen kampioenenploeg verre van dat , zouden we meer verdienen dan 1 punt op die 2 matchen, ik denk het niet , ok voorlopig geen ramp maar zaterdag moet er gewonnen worden , een gelijkspel brengt noppes op dan is het nog maar 2op9. Ik vrees en ik hoop dat ik ongelijk heb dat het een kwestie is van jaren derde klas zoals de racing , spijtig genoeg. Het was een match met 0 mentaliteit , een dikke 0 en diegene die iets anders beweren hebben nood aan een nieuwe bril of zijn stekeblind! alè zaterdag beginnen we eraan ....nog eens.... :banana:


Dat is bullshit... Thuis tegen Wielsbeke vorig seizoen, dat was geen mentaliteit... Maar als supporter van een ploeg ga je ook eens moeten leren aanvaarden dat er sterkere ploegen kunnen zijn dan de jouwe en Boom was gisteren gewoon sterker, punt. Op Zottegem verdien je meer dan die 0 punten, ook al was het niet wervelend en maak je uw open kansen gisteren af, kon je dezelfde hold-up ook tegen Boom plegen en was er nu hier waarschijnlijk een pak minder gekreft geweest.

Ook al kraait iedereen - liefst van al nog de tegenstander - dat we de topfavoriet zijn, meer punten haal je daarom niet zenne. Aan de supportersreacties na 5 minuten in een match te horen, lijken me de enige die met hun voeten op de grond moeten worden gezet, de supporters te zijn... Wake up! Aalst is ELK jaar de te kloppen ploeg en favoriet, ongeacht de reeks waarin ze starten en bekijk eens de geschiedenis hoeveel schamele keren we de hoofdvogel afschoten... Maar is het nu niet goed, vergelijk het eens met vorig seizoen jongens... twas veel beter dan. Leer allemaal eens relativeren zeg...


27 Aug 2009, 16:44
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
marc2 schreef:

Nogmaals, een trainer heeft het voor spelers of niet ....... hopelijk keert het zich niet tegen hem als de resultaten tegenvallen.......


Ja kameraad, als ge spoken wilt zien, dan zult ge ze wel zien ook als was je de enige in de kamer... Dat naar Ewen toestappen, heet vertrouwen geven, je speler niet afvallen... iets wat menig trainer niet kent en waar een Dillen geen kaas van heeft gegeten... Uitkakken zoals Cartier van Tubeke in de middencirkel heeft nogal geholpen hé vorig seizoen...


27 Aug 2009, 16:47
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
DT schreef:
tsjoep schreef:
ik wil hier toch ook eventjes reageren ivm match van gisteren , Boom verdiende zonder twijfel te winnen , we speelden thuis en we kwamen er gewoon niet aan te pas , triestig. Zwijg nu allemaal eens over kampioen dit , kampioen dat , we zijn geen kampioenenploeg verre van dat , zouden we meer verdienen dan 1 punt op die 2 matchen, ik denk het niet , ok voorlopig geen ramp maar zaterdag moet er gewonnen worden , een gelijkspel brengt noppes op dan is het nog maar 2op9. Ik vrees en ik hoop dat ik ongelijk heb dat het een kwestie is van jaren derde klas zoals de racing , spijtig genoeg. Het was een match met 0 mentaliteit , een dikke 0 en diegene die iets anders beweren hebben nood aan een nieuwe bril of zijn stekeblind! alè zaterdag beginnen we eraan ....nog eens.... :banana:


Dat is bullshit... Thuis tegen Wielsbeke vorig seizoen, dat was geen mentaliteit... Maar als supporter van een ploeg ga je ook eens moeten leren aanvaarden dat er sterkere ploegen kunnen zijn dan de jouwe en Boom was gisteren gewoon sterker, punt. Op Zottegem verdien je meer dan die 0 punten, ook al was het niet wervelend en maak je uw open kansen gisteren af, kon je dezelfde hold-up ook tegen Boom plegen en was er nu hier waarschijnlijk een pak minder gekreft geweest.

Ook al kraait iedereen - liefst van al nog de tegenstander - dat we de topfavoriet zijn, meer punten haal je daarom niet zenne. Aan de supportersreacties na 5 minuten in een match te horen, lijken me de enige die met hun voeten op de grond moeten worden gezet, de supporters te zijn... Wake up! Aalst is ELK jaar de te kloppen ploeg en favoriet, ongeacht de reeks waarin ze starten en bekijk eens de geschiedenis hoeveel schamele keren we de hoofdvogel afschoten... Maar is het nu niet goed, vergelijk het eens met vorig seizoen jongens... twas veel beter dan. Leer allemaal eens relativeren zeg...


het wil wel niet zeggen om dat er hier vorig jaar nen nest destereirs, kloefkappers zijn gepasseerd, dat we de prestatie van gisteren zo maar goed moeten vinden. Slecht spelen, daar heb ik geen probleem mee, maar dat sommige het vertikken om het duel aan te gaan, mentaliteit te tonen, daar heb ik het lastig mee.

om nog maar te zwijgen van het feit dat gans ons middenveld na een uur stikkapot zit...


27 Aug 2009, 16:48
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Wat een bullshit zegt van der haeghen....... die midweekmatchen zullen het gedaan hebben, ........ gebrek aan frisheid noemt hij dat......
Dikke excuses ja...... heeft rupel-boom ook immers geen beker gespeeld??? Ja !
En als je welbepaalde spelers 90 minuten met secondenlijm aan je bank vastkleeft moet je blijkbaar op het plein genoeg frisheid bespeuren, nietwaar van der haeghen?
Ik vraag me dan ook af of hij die stelling zelf gelooft .....


27 Aug 2009, 16:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13164
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
sorry hoor DT, maar ik vind toch ook wel dat Sottegem en Boom veel gretiger (betere woordkeuze) stonden te voetballen dan wij. Gebrek aan inzet is inderdaad wat overdreven, maar de tegenstanders waren toch veel gretiger hoor. Dat is toch wel meer dan duidelijk. Dat je een gebrek aan duelkracht hebt weet je, maar dat wilt nog niet zeggen dat je geen duels kan aangaan hé....

Nen Gallucci van nen dop hoog, gaat wel duels aan, en wint er zelfs regelmatig eens eentje. Dat diene dan na een uur stikkapot zit dat kan ik goed geloven.

_________________
If you never try, you'll never know


27 Aug 2009, 16:52
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7466
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
DT schreef:
marc2 schreef:
Als een trainer verklaart van een speler dat hij niet doet wat hij van hem verlangd, wie ben ik om daar tegen in te gaan.....
Maar als een verheyden compleet uit vorm een heel dramatische match speelt en je die speler die op de bank zit 90 minuten laat bevriezen op die bank zonder hem te laten bewijzen dat hij het wel wil of kan oppikken, waarom zet die trainer hem dan op de bank.????
Het is echt te belachelijk voor woorden....... heel het stadion was der getuige van......
Ondanks ik nogmaals bevestig dat het een goeie trainer is lijkt het me duidelijk dat van der haeghen echt spelers heeft in wie hij gelooft en anderen die hij aan de kant schuift.....
Van damme moet blijkbaar op niet veel kredeit meer rekenen , delie is met de post weggestuurd.....en spelers die uit vorm zijn blijven staan.....zelfs als de match omstandigheden schreeuwen naar vervanging....

Waar is die brede kern goed voor ????..........


Even opmerken toch dat de Van Damme van dit seizoen verre van de Van Damme van vorig seizoen is... Op Zottegem heb ik hem enkel gezien bij zijn vervanging bij wijze van spreken... Ik wil maar zeggen, gisteren tegen Boom hem laten invallen was ook geen cadeau geweest denk ik... Aan de vervanging van
Troch zal er gisteren ook veel denkwerk aan vooraf gegaan zijn en het zal in het voordeel van Ewen gepleit hebben dat hij meer veld bestrijkt en ook mee gaat verdedigen dat hij mocht blijven staan. VDH heeft ervoor geopteerd om Ewen - die normaliter een betere passer is dan Van Damme - te laten staan om met een doorsteekbal Lord of Depoitre te lanceren ipv echt alles te betonneren door Van Damme erin te gooien want dan zou je waarschijnlijk geen aansluiting meer gehad hebben naar Lord en Depoitre... Ewen en Thomas waren niet goed, maar je moet hen ook geen verwachtingen toedichten als dat ze respectievelijk Kaka en Ronaldo zijn ook hé... laat staan dat je de bankzitters ook al tot helden moet verheven... Ik had het ook liever anders gezien, maar nogmaals laat dat gedoe van die moet spelen en die krijgt geen krediet aub achterwege. Gewoon al op ervaring en staat van dienst is het niet meer dan logisch dat een Verheyden van zijn trainer wat extra vertrouwen krijgt ten opzichte van iemand die net komt piepen... Wat moet VDH doen: Ewen meteen afserveren terwijl zijn prestaties wel verbeterden? Als je nu al de helft van uw spelers zonder moraal zet, ga je ver komen... Gelijk ook het gemelk op de spelers na vijf minuten gisteren, terwijl Boom verdorie alles vast zette...


Geen cadeau ?? Moest ge bij een 1-0 blijven verder klungelen met Verheyden ? Veel slechter zou hij het in ieder geval niet gedaan hebben, ook al speelt hij niet zoals vorig seizoen, ge kunt maar proberen. Zelfs nen blinden zag dat het een kwestie van minuten was tot we een tegengoal zouden binnenkrijgen en is het eigenlijk een mirakel dat het bij 1 tegendoelpunt gebleven is.


27 Aug 2009, 17:04
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 365 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 25


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst