Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 167 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 12
 Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55
Berichten: 292
Leeftijd: 50
Locatie: Aalst
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Smetje schreef:
zwawi schreef:
Wat ik ook nog kwijt wil is de houding van De Castro. Als ge als voetballer op de bank komt te zitten, is het logisch da ge ontgoocheld zijt, da moet zelfs of ge zijt slecht bezig. Maar tijdens de opwarming zat hij doodleuk op zijn gemakske in het gras in plaats van met de andere invallers mee te doen. En ook na de match toen ze de supporters kwamen groeten, leek het hem nie echt veel te schelen da we gewonnen hadden. Als iedereen die uit de ploeg valt zo gaat reageren zitten we er goe voor.....


De Castro leek me inderdaad zeer teleurgesteld. Maar ik vind dat terecht. Tegen United speelde hij een dikke match als verdedigende mid, tegen Boom een slechte. Maar niet vergeten dat dat niet zijn plaats is. De Castro is een rechtsback en moet daar altijd de voorkeur krijgen op Coppens. Ik vind het dan ook totaal onterecht dat hij na 1 slechte match op een voor hem ongewone positie uit de ploeg vliegt en begrijp zijn teleurstelling. Coppens brengt aanvallend misschien wel iets bij, maar laat verdedigend heel veel steken vallen. Aangezien verdedigen de eerste taak van een back is, moet De Castro altijd de voorkeur krijgen. Bovendien rukt De Castro ook geregeld op en zijn afstandschoten zorgen ook altijd voor gevaar. Ik zie nen De Castro heel graag spelen.



M.a.w de plosjkes worden duur.....


30 Aug 2009, 14:46
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
3e goal is de fout van onze keeper,die uitkomt en zich dan terugkeert.


Dat is ook zever he. Dat was geen bal om uit te komen, en Van Steenberghe was ruim op tijd terug in zijn doel. Had hij de beweging voorwaarts niet gemaakt, er zou niks van gezegd worden.
Die derde goal was de fout van Brecht Moreels. Liet zich veel te makkelijk uitkappen.


30 Aug 2009, 14:48
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Smetje schreef:
zwawi schreef:
Wat ik ook nog kwijt wil is de houding van De Castro. Als ge als voetballer op de bank komt te zitten, is het logisch da ge ontgoocheld zijt, da moet zelfs of ge zijt slecht bezig. Maar tijdens de opwarming zat hij doodleuk op zijn gemakske in het gras in plaats van met de andere invallers mee te doen. En ook na de match toen ze de supporters kwamen groeten, leek het hem nie echt veel te schelen da we gewonnen hadden. Als iedereen die uit de ploeg valt zo gaat reageren zitten we er goe voor.....


De Castro leek me inderdaad zeer teleurgesteld. Maar ik vind dat terecht. Tegen United speelde hij een dikke match als verdedigende mid, tegen Boom een slechte. Maar niet vergeten dat dat niet zijn plaats is. De Castro is een rechtsback en moet daar altijd de voorkeur krijgen op Coppens. Ik vind het dan ook totaal onterecht dat hij na 1 slechte match op een voor hem ongewone positie uit de ploeg vliegt en begrijp zijn teleurstelling. Coppens brengt aanvallend misschien wel iets bij, maar laat verdedigend heel veel steken vallen. Aangezien verdedigen de eerste taak van een back is, moet De Castro altijd de voorkeur krijgen. Bovendien rukt De Castro ook geregeld op en zijn afstandschoten zorgen ook altijd voor gevaar. Ik zie nen De Castro heel graag spelen.


Uiteraard terecht en logisch da hij baalde en zeer teleurgesteld was maar daar zo ongeïnteresseerd rondlopen is toch ook nergens voor nodig he. Ik zie liever een andere reactie hoor van iemand die naar de bank vliegt. Hoe kwam dit nu over op de rest van de spelersgroep?
Ge moet u toch neerleggen bij de beslissing van de coach, ge kunt zijn ongelijk dan beter bewijzen als ge terug uw kans krijgt.


30 Aug 2009, 14:59
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Het wedstrijdverslag staat trouwens online ondertussen.


30 Aug 2009, 15:01
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Stijn schreef:
waly 2 schreef:
3e goal is de fout van onze keeper,die uitkomt en zich dan terugkeert.


Dat is ook zever he. Dat was geen bal om uit te komen, en Van Steenberghe was ruim op tijd terug in zijn doel. Had hij de beweging voorwaarts niet gemaakt, er zou niks van gezegd worden.
Die derde goal was de fout van Brecht Moreels. Liet zich veel te makkelijk uitkappen.


Van Steenberghe is een toffe kerel en kan hier voor sommigen niets verkeerd doen. ;)


30 Aug 2009, 15:15
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
dwarskijker schreef:
Stijn schreef:
waly 2 schreef:
3e goal is de fout van onze keeper,die uitkomt en zich dan terugkeert.


Dat is ook zever he. Dat was geen bal om uit te komen, en Van Steenberghe was ruim op tijd terug in zijn doel. Had hij de beweging voorwaarts niet gemaakt, er zou niks van gezegd worden.
Die derde goal was de fout van Brecht Moreels. Liet zich veel te makkelijk uitkappen.


Van Steenberghe is een toffe kerel en kan hier voor sommigen niets verkeerd doen. ;)


Belachelijke opmerking man. Of die goal nu Van Steenberghe, of Moreels zijn fout is, wat kan mij dat in godsnaam schelen. Ik ken beide van haar of pluim. Een ander geeft zijn mening, ik geef die van mij. Je mag gerust die van jou geven, geen enkel probleem.
Maar als je het over complot-theorieën en vriendjespolitiek wenst te hebben verwijs ik je wel graag door naar onze vriend Marc2.


30 Aug 2009, 15:24
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Gisteren niet kunnen gaan kijken maar wel gezien dat de ploegen vooraan ook met punten morsen.
Enkel Sottegem blijft verbazen. Ik hoop dat dit geen "déja vu" wordt :hmm:


30 Aug 2009, 15:35
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Stijn schreef:
dwarskijker schreef:
Stijn schreef:

Dat is ook zever he. Dat was geen bal om uit te komen, en Van Steenberghe was ruim op tijd terug in zijn doel. Had hij de beweging voorwaarts niet gemaakt, er zou niks van gezegd worden.
Die derde goal was de fout van Brecht Moreels. Liet zich veel te makkelijk uitkappen.


Van Steenberghe is een toffe kerel en kan hier voor sommigen niets verkeerd doen. ;)


Belachelijke opmerking man. Of die goal nu Van Steenberghe, of Moreels zijn fout is, wat kan mij dat in godsnaam schelen. Ik ken beide van haar of pluim. Een ander geeft zijn mening, ik geef die van mij. Je mag gerust die van jou geven, geen enkel probleem.
Maar als je het over complot-theorieën en vriendjespolitiek wenst te hebben verwijs ik je wel graag door naar onze vriend Marc2.


Ik zie daar helemaal geen complot-theorie of vriendjespolitiek in en laat vergelijkingen met onze vriend Marc2 maar achterwege.Ik stel alleen maar vast dat Van Steenberghe-die ik overigens een goede keeper vind-voor sommigen niets kan verkeerd doen.Als je daar niet bij bent,ekskuus.


30 Aug 2009, 15:45
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Complot theorieen ? Ik stel gewoon maar vast.....
Brecht Moreels maakt verdedigend zijn foutjes .... de laatste twee matchen degelijk maar gisteren was het weer van dat..... bij twee goals gaat hij in fout.
Coppens was nu aanvallend heel goed, maar verdedigend zwak ..... Geef mij dus maar een degelijke castro die verdedigend op back zijn match speelde...... althans tot de moment dat VDH hem naar middenveld toverde heeft hij daar laten zien dat hij daar voor mij een certitude is.
Verheyden was alweer niet op niveau maar het viel minder op omdat tegenstander zwak was.
Vandamme heeft trouwens zijn visitekaartje afgeleverd en getoond dat hij momenteel in ploeg hoort.
Hopelijk komt kestens snel terug, ik ben der 100 percent zeker van dat een driehoek kestens-vandamme-troch- met troch in de punt van de driehoek- gensters zou geven;....... zeker tot zolang verheyden de vorm niet vindt. Een goeie verheyden zou die driehoek dan doen sneuvelen.
Troch was zeker oké maar VDH wisselt hem begrijpelijk vanwege een lichte blessure. Tegen zo een zwakke tegenstander was deze zet zeker verdedigbaar.
Lord was gisteren iets minder aanwezig maar toch zat hij in de beslissende momenten.
Vansteenberghen gaat niet echt vrijuit op 1 fase waaruit doelpunt volgt maar keepte voor de rest voortreffelijk.
Flippo was ook degelijk, de schutter terug meer dan goed.
Galluci heeft berematch gespeeld; die jongen valt niet weg te denken bij de elf.
Depoitre is de man die we vooraan nodig hadden...... Heeft gisteren getoond hoe onmisbaar hij is voor de ploeg.
Was de wissel bij de rust goed gedaan van de trainer , dan deed hij na de rust de match kantelen met zijn onbegrijpelijke wissels......
Heel raar en het was totaal schrikken ...... door de wissels op zich en nadien door het scoreverloop....


30 Aug 2009, 17:05
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
awel stijn iedereen die daar stond vond het de fout van van steenbergen.en hij ook trouwens.


30 Aug 2009, 19:44
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
het blijft mij wat verbazen dat er zelfs bij WINST! (wat de uitslag in doelpunten ook mag zijn) nog altijd mensen zijn die er enkel de slechte momenten aan de wedstrijd onthouden en deze momenten in t lang en in 't breed op dit forum komen uitsmeren als was het weer een hele match geklungel en gedester.... waar zit jullie logica nu eigenlijk?

't is derde klasse en t is nie omdat het kloefkappers , destereirs of "kleine ploegskes" zijn dat die niet zouden kunnen voetballen , of dat ze hun zomaar gaan laten verliezen omdat sommige supporters van ea enkel real of manchestervoetbal willen zien en nooit tevreden zijn met wat dan ook!? :wadde:

er moet dit seizoen enkel gespeeld worden op resultaat en niet op de schoonheid want al meer dan een keer liep dat slecht af....

en ja , 0-4 voorsprong nog bijna kwijtspelen is niet goed te noemen maar leer aub eens een beetje te relativeren jongens .... eendracht is niet onoverwinnelijk , anders zaten we nu al 4 jaar terug in eerste , en waren we al eens kampioen geweest ondertussen .... leg u er bij neer dat ea dit seizoen zeker nog wel eens zou kunnen gelijkspelen of verliezen ... en dat het met ups en downs zal gaan ... dat is voetbal!

dit gaat volledig de verkeerde kant uit met al dat negativisme op elk klein missertje....probeer ze eens aan te moedigen ook want dat gebeurd de laatste tijd minder en minder , het moet allemaal vanzelf en perfect gaan of t is niet goed genoeg...

spelers lezen dit ook allemaal hoor en ik denk niet dat dit heel motiverend werkt voor deze jongens als ze lezen wat sommige supporters over hen denken....

:EA:


30 Aug 2009, 23:15
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
supersossis schreef:
het blijft mij wat verbazen dat er zelfs bij WINST! (wat de uitslag in doelpunten ook mag zijn) nog altijd mensen zijn die er enkel de slechte momenten aan de wedstrijd onthouden en deze momenten in t lang en in 't breed op dit forum komen uitsmeren als was het weer een hele match geklungel en gedester.... waar zit jullie logica nu eigenlijk?

't is derde klasse en t is nie omdat het kloefkappers , destereirs of "kleine ploegskes" zijn dat die niet zouden kunnen voetballen , of dat ze hun zomaar gaan laten verliezen omdat sommige supporters van ea enkel real of manchestervoetbal willen zien en nooit tevreden zijn met wat dan ook!? :wadde:

er moet dit seizoen enkel gespeeld worden op resultaat en niet op de schoonheid want al meer dan een keer liep dat slecht af....

en ja , 0-4 voorsprong nog bijna kwijtspelen is niet goed te noemen maar leer aub eens een beetje te relativeren jongens .... eendracht is niet onoverwinnelijk , anders zaten we nu al 4 jaar terug in eerste , en waren we al eens kampioen geweest ondertussen .... leg u er bij neer dat ea dit seizoen zeker nog wel eens zou kunnen gelijkspelen of verliezen ... en dat het met ups en downs zal gaan ... dat is voetbal!

dit gaat volledig de verkeerde kant uit met al dat negativisme op elk klein missertje....probeer ze eens aan te moedigen ook want dat gebeurd de laatste tijd minder en minder , het moet allemaal vanzelf en perfect gaan of t is niet goed genoeg...

spelers lezen dit ook allemaal hoor en ik denk niet dat dit heel motiverend werkt voor deze jongens als ze lezen wat sommige supporters over hen denken....

:EA:



:worship:


30 Aug 2009, 23:19
Junior

Lid geworden op: 24 Sep 2007, 3:12
Berichten: 175
Locatie: aalst
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Ach jong, tis zo al maanden bezig hier op da forum.
Tplezier om te lezen is al een tijdje zoek bij mij.
Tis neig spijtig da ge bij sommigen geen 'ignore' knopke kunt induwen!


31 Aug 2009, 0:17
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
quanzar schreef:
Ach jong, tis zo al maanden bezig hier op da forum.
Tplezier om te lezen is al een tijdje zoek bij mij.
Tis neig spijtig da ge bij sommigen geen 'ignore' knopke kunt induwen!


Awel he, ge kunt da :D

Profiel >> Vrienden en Vijanden >> Vijanden >> En ge kunt iedereen die ge wilt negeren ! Een nieuwe wereld gaat open !

(Maar gaan Marc2 zijn posts dan nog gelezen worden ?)


31 Aug 2009, 0:43
Junior

Lid geworden op: 24 Sep 2007, 3:12
Berichten: 175
Locatie: aalst
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Amaai, té bjien gewoon!!!!!!
Gewoon... phoef... weg!
Merci e moat


31 Aug 2009, 1:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 167 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst