Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 167 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 12
 Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Jan schreef:
Twan schreef:
Torhout zal ook met de 7,5 euro inkom de goedkoopste verplaatsing worden denk ik :)
Hopen dat een pint daar geen 2 euro kost ..


Was vorige jaren ook al zo dat die de goedkoopste waren dacht ik. Ook de abonnementen zijn daar goedkoop. Eindelijk een ploeg die niet van onze komst profiteert door de prijs te verhogen zoals vele ploegen wel doen. (y)


Weeral der ni bij :stom: :stom: :stom: Nu voor een trouwfeest waar ik min of meer verplicht ben naartoe te gaan... Da is jaaaaaaaren geleden dat ik 3 (eerste) competitiematchen op rij moet missen... :x

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


28 Aug 2009, 14:59
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Morgen allemaal achter die ploeg en ELKE speler BLIJVEN aanmoedigen!! :EA:
ge weet nooit of ge op het einde van de match plots nog 1 of 2 goals scoort dus zelfs als we al achterstaan op het einde IEDEREEN moet die ploeg steunen!
denkt maar nekeer aan da lieke van kamiel sergeant van vroeger met deze zinnen erin:
"...Onzen trainer die wer nog zot, weir zingen de balekes int ander kot.
Weir springen en roepen, et doet ons goed, en geven ons spelers goeie moed.
De keeper... ij pakt ze, ij lotj ni deer... Va veren, ij zitj al, et es gebeird..." :banana: :iendracht: :jepla :drank:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


28 Aug 2009, 23:59
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 14 Jan 2007, 6:22
Berichten: 18
Leeftijd: 47
Locatie: Aalst
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Ok ben ik de enige in 23 jaar supporterschap dat dit lieken nie kent?

_________________
IENDRACHT FOREVER!!!!


29 Aug 2009, 6:00
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Vanavond moet er gewoon gewonnen worden en ik verwacht da Depoitre wel in de ploeg zal staan, benieuwd wie in zijn plaats naar de bank zal moeten.
Verder hoop ik dat de les van in Sottegem goed onthouden is want er wacht ons ginder net hetzelfde.


29 Aug 2009, 6:42
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
zwawi schreef:
Vanavond moet er gewoon gewonnen worden en ik verwacht da Depoitre wel in de ploeg zal staan, benieuwd wie in zijn plaats naar de bank zal moeten.
Verder hoop ik dat de les van in Sottegem goed onthouden is want er wacht ons ginder net hetzelfde.

Opstelling hangt voor een deel af van de fysieke paraatheid van Troch.Als hij in orde is zal Jens waarchijnlijk op de bank terecht komen met Lord op links.Als Thomas niet kan spelen wordt het misschien een 4-4-2 met Lord en Depoitre in de spits.
Blijkbaar is van Siereveld nog geen sprake wat jammer zou zijn.Hopelijk komt hij wel in actie en kan Deschutter naar het middenveld verhuizen.


29 Aug 2009, 7:16
Miniem

Lid geworden op: 25 Mar 2008, 9:12
Berichten: 61
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
dwarskijker schreef:
zwawi schreef:
Vanavond moet er gewoon gewonnen worden en ik verwacht da Depoitre wel in de ploeg zal staan, benieuwd wie in zijn plaats naar de bank zal moeten.
Verder hoop ik dat de les van in Sottegem goed onthouden is want er wacht ons ginder net hetzelfde.

Opstelling hangt voor een deel af van de fysieke paraatheid van Troch.Als hij in orde is zal Jens waarchijnlijk op de bank terecht komen met Lord op links.Als Thomas niet kan spelen wordt het misschien een 4-4-2 met Lord en Depoitre in de spits.
Blijkbaar is van Siereveld nog geen sprake wat jammer zou zijn.Hopelijk komt hij wel in actie en kan Deschutter naar het middenveld verhuizen.


siereveld werkte gisteren de training mee af en is wel degelijk speelgerechtigd maar of hij zal spelen weet ik niet, hij moest normaal spelen met de reserven maar bleek zijn identiteidskaart vergeten. troch, verheyden en lord trainden een 20 tal minuten apart maar werkten daarna met de groep de training af zonder problemen ook kestens deed een volledige training mee


29 Aug 2009, 8:31
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Ieder zijn mening, daarom mijn favoriete opstelling voor vanavond.
Lord en Gallucci op de flanken.Depoitre als centrumspits met Troch daar juist achter.
De Castro naar de back rechts positie en Van Damme en De Schutter als centrale middenvelders.
De Schutter zou ik centraal in de verdediging voorlopig vervangen door Tomas Spotbeen, in afwachting tot Seminck of Siereveld beschikbaar zijn.
Bank : Van den Noortgaete, Verheyden, Podevijn, Coppens.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


Laatst gewijzigd door de langen op 29 Aug 2009, 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.



29 Aug 2009, 8:41
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
patbike schreef:
dwarskijker schreef:
zwawi schreef:
Vanavond moet er gewoon gewonnen worden en ik verwacht da Depoitre wel in de ploeg zal staan, benieuwd wie in zijn plaats naar de bank zal moeten.
Verder hoop ik dat de les van in Sottegem goed onthouden is want er wacht ons ginder net hetzelfde.

Opstelling hangt voor een deel af van de fysieke paraatheid van Troch.Als hij in orde is zal Jens waarchijnlijk op de bank terecht komen met Lord op links.Als Thomas niet kan spelen wordt het misschien een 4-4-2 met Lord en Depoitre in de spits.
Blijkbaar is van Siereveld nog geen sprake wat jammer zou zijn.Hopelijk komt hij wel in actie en kan Deschutter naar het middenveld verhuizen.


siereveld werkte gisteren de training mee af en is wel degelijk speelgerechtigd maar of hij zal spelen weet ik niet, hij moest normaal spelen met de reserven maar bleek zijn identiteidskaart vergeten. troch, verheyden en lord trainden een 20 tal minuten apart maar werkten daarna met de groep de training af zonder problemen ook kestens deed een volledige training mee


Kestens had woensdag toch nog een beetje last.Ik verwacht niet dat hij al inzetbaar is al hoop ik het wel.
Depoitre dus zeker speelklaar.Alvast een gevoelige versterking.Nu nog een beetje maar power in het midden en als komt stilaan in orde. (y)


29 Aug 2009, 8:41

Lid geworden op: 26 Aug 2009, 23:39
Berichten: 2
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Ik zou Siereveld nog niet direct opstellen. Eerst nog een volledige wedstrijd met de reserven laten spelen. Bij de volgende thuismatch mag hij al de plaats innemen van De Schutter. Niels gaat op de positie van Verheyden veel beter renderen. Het probleem op het midenveld is dat het voor de "draaischijven" Troch en Verheyden te snel gaat. Ze worden constant overlopen door de tegenstanders. Zowel op Zottegem als tegen Rupel-Boom was dit het pijnpunt van de ploeg. Troch zijn irritante houding tov zijn medespelers doen ook geen goed aan de motivatie bij de rest van de ploeg. Dit gaat niet lang meer genomen worden .(gevaar voor kliekvorming). Als Troch de patron wil spelen dan zal hij nog serieus moeten verbeteren. Er zijn supporters die al blij zijn als hij een goede voorzet of vrije trap geeft tijdens een match. Een goed spelverdeler is werklustig, steeds aanwezig in het spel en speelt met inzet. Deze gaven heb ik bij Troch tijdens de twee eerste competitiematchen nog niet gezien . VDH, kijk niet naar namen, laat je niet beïnvloeden door gelijk wie, maar speel met een basiselftal dat er 100% wil voor gaan. In derde klasse is inzet en duelkracht van heel groot belang om wedstrijden te winnen. Kijk maar naar Zottegem. Zij winnen met hun "beperkt" ploegske(zonder vedetten) al twee mooie derby's.


29 Aug 2009, 10:04
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Ghostey-EA schreef:
Ok ben ik de enige in 23 jaar supporterschap dat dit lieken nie kent?

ik ben iets te jong al 23 jaar te kunnen komen supporteren, maar ik ken het wel dus het aantal jaren maakt niet uit hoor :-)
ga gewoon eens kijken op de officiële site bij downloads ;)

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


29 Aug 2009, 11:06
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Dries schreef:
Ghostey-EA schreef:
Ok ben ik de enige in 23 jaar supporterschap dat dit lieken nie kent?

ik ben iets te jong al 23 jaar te kunnen komen supporteren, maar ik ken het wel dus het aantal jaren maakt niet uit hoor :-)
ga gewoon eens kijken op de officiële site bij downloads ;)


ja geeft ons mor den iendracht, ze zen de beste van ons land :EA:
das toch een gekentj lieken.. kem da nog op single cd me "iendarcht veroit" op


29 Aug 2009, 12:21
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
voila ze, tkennen der nog da lieke :EA: :worship:
nu sebiet nog zelf een match gaan voetballen en daarna tot in aalst spurten zoda ik nog op tijd ben voor den bus :drank:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


29 Aug 2009, 12:32
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07
Berichten: 409
Leeftijd: 38
Website: http://foto.iendracht.be
WLM: antoneke@hotmail.com
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Vanavond speelt Eendracht zijn derde competitie wedstrijd van het seizoen en dit op het veld van nieuwkomer KM Torhout. Torhout staat na twee nederlagen onderin het klassement en hoopt net als Eendracht op een eerste driepunter.

Coach Kris Van Der Haegen kan nog steeds geen beroep doen op de gekwetsten Niels Spotbeen, Wouter Moreels, Michael Seminck en Kristof Kestens. Verder valt ook aanvaller Ahmed Gacem gekwetst af. Giovanni Siereveld daarentegen is speeltgerechtigd en maakt een eerste maal deel uit van de selectie.

De selectie bestaat uit: Van Steenberghe, Van Den Noortgaete, De Castro, Siereveld, Coppens, B. Moreels, De Schutter, Filipovic, Verheyden, Troch, Van Damme, Podevijn, Gallucci, Lord en Depoitre.

Na de wedstrijd opent ook het clubcafé naar goede gewoonte weer zijn deuren waar we spelers en supporters hopelijk onze eerste overwinning kunnen vieren.

Bron: eendracht-aalst.be

_________________
Iendracht.be Fotosite


29 Aug 2009, 12:44
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Van Steenberghe
Coppens Siereveld Moreels Filippo
De Castro
Galucci Verheyden De Schutter Lord
Troch
Depoitre

Bank: Podevijn-Van Damme- Spotbeen - VDNoortgaete

Mag het voor mij zijn.

Nog liever:
Van Steenberghe
Coppens Siereveld Moreels Filippo
Galucci De Schutter Troch Potjes
Depoite-Lord

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


29 Aug 2009, 12:54
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Twan schreef:
Vanavond speelt Eendracht zijn derde competitie wedstrijd van het seizoen en dit op het veld van nieuwkomer KM Torhout. Torhout staat na twee nederlagen onderin het klassement en hoopt net als Eendracht op een eerste driepunter.

Coach Kris Van Der Haegen kan nog steeds geen beroep doen op de gekwetsten Niels Spotbeen, Wouter Moreels, Michael Seminck en Kristof Kestens. Verder valt ook aanvaller Ahmed Gacem gekwetst af. Giovanni Siereveld daarentegen is speeltgerechtigd en maakt een eerste maal deel uit van de selectie.

De selectie bestaat uit: Van Steenberghe, Van Den Noortgaete, De Castro, Siereveld, Coppens, B. Moreels, De Schutter, Filipovic, Verheyden, Troch, Van Damme, Podevijn, Gallucci, Lord en Depoitre.

Na de wedstrijd opent ook het clubcafé naar goede gewoonte weer zijn deuren waar we spelers en supporters hopelijk onze eerste overwinning kunnen vieren.

Bron: eendracht-aalst.be


Wat is er nu eindelijk aan de hand met Kestens?
Voor de oefenmatch tegen Lede(dacht ik) was die vlot rondjes aan het lopen rond het plein na zen blessure, das nu toch al een tijdje geleden he.

_________________
Iendracht till i die!!


29 Aug 2009, 12:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 167 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 20 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst