Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 167 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 12
 Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
Van Damme was inderdaad goed maar volgens mij kan Kestens nog beter zijn. Die heeft een betere pass en heeft zijn lengte ook mee.

Voor de rest was het wel een heeel slecht Torhout vandaag, dat trok echt op niet veel. Troch was bij ons zeer goed, net zoals Gallucci, Depoitre, Lord en Van Damme.

De verdediging was echter serieus ondermaats hoor...

De drie punten zijn binnen en een crisis is vermeden, maar echt euforisch wordt ik toch niet na de prestatie van vandaag. Maar natuurlijk dik verdiend gewonnen.


Zolang De Schutter en Moreels centraal speelden was de verdediging goed.De inbreng van Siereveld was op zijn minst zeer ongelukkig en haalde alle automatisme uit de ploeg.Hoewel ik en zo wat iedereen dacht dat zijn inbreng en het opschuiven van De Schutter een verbetering zou zijn viel dat geweldig tegen.
Voor mij moet Castro altijd in de ploeg staan.Coppens is aanvallend goed maar moet voortdurend bijgestuurd worden door de trainer.Weet echt niet hoe hij een man moet dekken.
Verheyden was inderdaad beter zonder super te zijn.Als Verheyden untouchable is wordt het kiezen tussen Van Damme en Kestens en dat weet ik het wel.
Al bij al als je vier keert scoort en 3x maal zoveel kansen versiert heb je goed gespeeld zolang je wint en dat hebben we gedaan.
En van je fouten kan je leren.
Lord liep er zeker niet met zijn gedachten bij.Was eigenlijk de enige die moest gewisseld worden.


30 Aug 2009, 11:13
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
cromag schreef:
en het is van vierde geleden (als ik me niet vergis) dat we ooit met 0-4 hebben voorgestaan.


Couillet thuis twee seizoenen geleden in derde.


30 Aug 2009, 11:37
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
2e tegengoal is de fout van fillipovic die in de weg van siereveld kwam lopen.3e goal is de fout van onze keeper,die uitkomt en zich dan terugkeert.


30 Aug 2009, 11:40
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
90 minuten pottestamperij gezien. Een chance dat ge 'maar' tegen Torhout speelt of ge hebt hier weer een farce voor...


30 Aug 2009, 12:24
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Nu niet overdrijven hé. We hebben tot de 1-4 goed gespeeld tegen een ploeg van het niveau van Zele. Wat er daarna gebeurt, dat mag niet. Maar we hebben de drie punten en hebben gedurende 75 minuten onze wil opgelegd om daarna een kwartier lang Siereveld zijn plaats te helpen vinden.

Wat De Castro betreft: ik heb die mens nog nooit enthousiast gezien eigenlijk. :D Zolang hij maar op een balletje kan trappen, hoeft die mens niet te juichen als hij niet wil...


30 Aug 2009, 12:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Titus schreef:
Wat was me dat zeg. Na tien minuten spelen had ik al het gevoel van vandaag komt het in orde. Torhout was archizwak en wij combineerden deftig en kregen dan ook een paar mooie kansen. In de tweede helft vliegen ze dan ineens binnen en dit zonder eigenlijk op een hoog tempo te moeten spelen. Maar toen... toen ging het licht uit bij onze verdedigers. Bij de 1-4 heft er 1 iemand de buitenspelval op waardoor hij tegen twee man van Torhout komt (ik denk dat het De Schutter was). De 2-4 was pure slapstick waarbij men op elkaar liep als een paar miniemen. Bij de 3-4 tenslotte was Coppens even gaan wandelen waardoor zijn man tijd en ruimte had (Coppens was voor die fase nochtans goed aan het spelen).

We moeten niet overdreven negatief gaan doen (zoals de voorbije 2 matchen), maar diegene die al aan het roepen waren kampioenen...wel zover zou ik ook nog niet willen gaan, daarvoor klikt het vanachter gewoon nog niet. Kortom we hebben vandaag een paar mooie acties op de mat gelegd, maar slikken wel 3 doelpunten tegen een gewoonweg slechte tegenstander.


supporteren noemen ze dat :EA:

_________________
www.spionkoplede.com


30 Aug 2009, 12:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
cromag schreef:
en het is van vierde geleden (als ik me niet vergis) dat we ooit met 0-4 hebben voorgestaan.


Couillet thuis twee seizoenen geleden in derde.


En wat doe je met de 0 - 4 met de eindronde seizoen 2007-2008 op WS Woluwe ? :wadde: :whistle:

_________________
Century game 22 juni 2019


30 Aug 2009, 12:55
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
Titus schreef:
Wat was me dat zeg. Na tien minuten spelen had ik al het gevoel van vandaag komt het in orde. Torhout was archizwak en wij combineerden deftig en kregen dan ook een paar mooie kansen. In de tweede helft vliegen ze dan ineens binnen en dit zonder eigenlijk op een hoog tempo te moeten spelen. Maar toen... toen ging het licht uit bij onze verdedigers. Bij de 1-4 heft er 1 iemand de buitenspelval op waardoor hij tegen twee man van Torhout komt (ik denk dat het De Schutter was). De 2-4 was pure slapstick waarbij men op elkaar liep als een paar miniemen. Bij de 3-4 tenslotte was Coppens even gaan wandelen waardoor zijn man tijd en ruimte had (Coppens was voor die fase nochtans goed aan het spelen).

We moeten niet overdreven negatief gaan doen (zoals de voorbije 2 matchen), maar diegene die al aan het roepen waren kampioenen...wel zover zou ik ook nog niet willen gaan, daarvoor klikt het vanachter gewoon nog niet. Kortom we hebben vandaag een paar mooie acties op de mat gelegd, maar slikken wel 3 doelpunten tegen een gewoonweg slechte tegenstander.


supporteren noemen ze dat :EA:


oe gaat da nief lieken da ge aant zingen waart :EA:

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


30 Aug 2009, 12:55
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
de eerste helft viel het nog mee, maar de tweede helft was 45 minuten pottekesgestamp zeg. Tegen zo'n beperkte tegenstander 3 doelpunten tegenkrijgen is wraakroepend. VDH gaat voor mij al twee weken niet vrijuit met zijn wissels.

en wat coppens betreft, aanvallend valt het mee, maar als VDH die niet constant coacht, loopt die jongen verloren!

En sommige zagen Verheyden zich herpakken. Ik niet, hij mag gerust al die tierlantijntjes (buitenkant voet, onder de voetzool) gerust achterwege laten!


30 Aug 2009, 12:58
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
the_red_ant69 schreef:
goeie prestatie van het ganse team gisteren, alleen mochten die 'applauswissels' 10 minuten later, want de organisatie was plots volledig zoek ... Siereveld heeft meer zitten roepen als ballen raken volgens mij :lol:


''t es nen Hollander ver iet hé

Langs de zijlijn was de aanwezigheid van heideherrie alias Anthony een zeer aangename verrassing (y)

Tot de volgende keer maar weer

Ikke

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


30 Aug 2009, 13:00
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
Titus schreef:
Wat was me dat zeg. Na tien minuten spelen had ik al het gevoel van vandaag komt het in orde. Torhout was archizwak en wij combineerden deftig en kregen dan ook een paar mooie kansen. In de tweede helft vliegen ze dan ineens binnen en dit zonder eigenlijk op een hoog tempo te moeten spelen. Maar toen... toen ging het licht uit bij onze verdedigers. Bij de 1-4 heft er 1 iemand de buitenspelval op waardoor hij tegen twee man van Torhout komt (ik denk dat het De Schutter was). De 2-4 was pure slapstick waarbij men op elkaar liep als een paar miniemen. Bij de 3-4 tenslotte was Coppens even gaan wandelen waardoor zijn man tijd en ruimte had (Coppens was voor die fase nochtans goed aan het spelen).

We moeten niet overdreven negatief gaan doen (zoals de voorbije 2 matchen), maar diegene die al aan het roepen waren kampioenen...wel zover zou ik ook nog niet willen gaan, daarvoor klikt het vanachter gewoon nog niet. Kortom we hebben vandaag een paar mooie acties op de mat gelegd, maar slikken wel 3 doelpunten tegen een gewoonweg slechte tegenstander.


supporteren noemen ze dat :EA:



Allemaal goed en wel, maar we moeten realistisch blijven. We mogen niet te euforisch gaan doen na onze eerste winstmatch in drie matchen, ik vond het trouwens ook overdreven dat er hier zo negatief gedaan werd na onze eerste twee matchen. Aan deze ploeg is nog werk en we zullen dan ook wel zien waar we stranden. Ik hoop gewoon dat we de ploeg weer geen onnodige druk gaan opleggen door te hoge verwachtingen te koesteren.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


30 Aug 2009, 13:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Ik ga naar de voetbal om de ploeg vooruit te roepen, anderen gaan naar de match om achteraf op het forum te kunnen zeggen hoe "slecht" het weer was, zo heeft elk zijn bezigheid.
De sfeer was weer vet en 90 minuten achter de ploeg, dat er dan in een bui van euforie en een potjen op kampioenen wordt gezongen is toch normaal. Was eens ontlading na de 1 op 6, en trouwens, ik ben er van overtuigd dat we kampioen gaan spelen, nem

_________________
www.spionkoplede.com


30 Aug 2009, 13:06
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50
Berichten: 168
Leeftijd: 33
Locatie: roeizendreef
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
Ik ga naar de voetbal om de ploeg vooruit te roepen, anderen gaan naar de match om achteraf op het forum te kunnen zeggen hoe "slecht" het weer was, zo heeft elk zijn bezigheid.
De sfeer was weer vet en 90 minuten achter de ploeg, dat er dan in een bui van euforie en een potjen op kampioenen wordt gezongen is toch normaal. Was eens ontlading na de 1 op 6, en trouwens, ik ben er van overtuigd dat we kampioen gaan spelen, nem

:EA: :banana:


30 Aug 2009, 13:35
Junior

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 16:59
Berichten: 251
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
Ik ga naar de voetbal om de ploeg vooruit te roepen, anderen gaan naar de match om achteraf op het forum te kunnen zeggen hoe "slecht" het weer was, zo heeft elk zijn bezigheid.
De sfeer was weer vet en 90 minuten achter de ploeg, dat er dan in een bui van euforie en een potjen op kampioenen wordt gezongen is toch normaal. Was eens ontlading na de 1 op 6, en trouwens, ik ben er van overtuigd dat we kampioen gaan spelen, nem




ten zennen mè twiej !


30 Aug 2009, 13:38
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
zwawi schreef:
Wat ik ook nog kwijt wil is de houding van De Castro. Als ge als voetballer op de bank komt te zitten, is het logisch da ge ontgoocheld zijt, da moet zelfs of ge zijt slecht bezig. Maar tijdens de opwarming zat hij doodleuk op zijn gemakske in het gras in plaats van met de andere invallers mee te doen. En ook na de match toen ze de supporters kwamen groeten, leek het hem nie echt veel te schelen da we gewonnen hadden. Als iedereen die uit de ploeg valt zo gaat reageren zitten we er goe voor.....


De Castro leek me inderdaad zeer teleurgesteld. Maar ik vind dat terecht. Tegen United speelde hij een dikke match als verdedigende mid, tegen Boom een slechte. Maar niet vergeten dat dat niet zijn plaats is. De Castro is een rechtsback en moet daar altijd de voorkeur krijgen op Coppens. Ik vind het dan ook totaal onterecht dat hij na 1 slechte match op een voor hem ongewone positie uit de ploeg vliegt en begrijp zijn teleurstelling. Coppens brengt aanvallend misschien wel iets bij, maar laat verdedigend heel veel steken vallen. Aangezien verdedigen de eerste taak van een back is, moet De Castro altijd de voorkeur krijgen. Bovendien rukt De Castro ook geregeld op en zijn afstandschoten zorgen ook altijd voor gevaar. Ik zie nen De Castro heel graag spelen.


30 Aug 2009, 13:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 167 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst