Eendracht Aalst - KSK Heist - Pagina 22 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 409 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24 28
 Eendracht Aalst - KSK Heist 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Hugo schreef:
Beschamend, vernederend, gewoon om van te kotsen; :kots:
De heren van het bestuur vinden het niet nodig om nog een spits aan te trekken, :stom: en iedereen ziet toch dat Depoitre de nodige steun mankeert, op deze manier maakt die jongen hier geen 10 goals.
Bye bye Eendracht dit soort klotevoetbal interesseert mij totaal niet meer. :fuck:
Veel voetbalplezier toegewenst daar in Hoogstraten. :wave:


de nagel op de kop geslagen!! Ben al vaak in slechte tijden gaan kijken in het verleden, gewoon omdat de ploeg er alles voor deed, maar de kwaliteit miste. So be it.
Maar nu is er gewoon klotevoetbal te zien, dan hoeft het voor mij ook niet meer, voor de eerste keer in 20 jaar. Zal het wel vanuit Frankfurt op het forum volgen :wave:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


07 Sep 2009, 17:25
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
seejdrik schreef:
Hugo schreef:
seejdrik schreef:
het bestuur kan niet blijven spelers kopen eh, tgeld groeit ni op hunne rug ...


Wat is dat voor gezever, :stom: je hebt ambitie om naar tweede klasse te gaan of niet.
Wel dan werk je aan de zwakke punten van je elftal.
Alle dagen pellepatatten met haring en ze zullen nog geld over hebben om ne goeie spits te kopen. :D

ze hebben toch gewerkt aan de zwakke punten?
vorig jaar liep het fout op elke linie, en OP PAPIER hebben we nu de beste ploeg van de reeks, maar het komt er NOG niet uit.
en oke we hebben nog nen diepe spits nodig, maar euh der komen der elke week trainen eh & wie weet komt der nog goeien. dieje 1ne dat normaal by jong EA ging meedoen stond vrijdag in knokke-heist ipv in antwerpen dus daarom deed hy niet mee. Hopelijk zit in deze speler want potentieel


Op papier zou ik toch liever de kern van Temse, Rupel Boom of Deinze hebben hoor

_________________
Iendracht till i die!!


07 Sep 2009, 17:26
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
eintracht frankfurt schreef:
Hugo schreef:
Beschamend, vernederend, gewoon om van te kotsen; :kots:
De heren van het bestuur vinden het niet nodig om nog een spits aan te trekken, :stom: en iedereen ziet toch dat Depoitre de nodige steun mankeert, op deze manier maakt die jongen hier geen 10 goals.
Bye bye Eendracht dit soort klotevoetbal interesseert mij totaal niet meer. :fuck:
Veel voetbalplezier toegewenst daar in Hoogstraten. :wave:


de nagel op de kop geslagen!! Ben al vaak in slechte tijden gaan kijken in het verleden, gewoon omdat de ploeg er alles voor deed, maar de kwaliteit miste. So be it.
Maar nu is er gewoon klotevoetbal te zien, dan hoeft het voor mij ook niet meer, voor de eerste keer in 20 jaar. Zal het wel vanuit Frankfurt op het forum volgen :wave:


Dat je bepaalde spelers niet steunt kan ik goed begrijpen.
Maar onze ploeg laten vallen, nooit! :nieje:

_________________
Iendracht till i die!!


07 Sep 2009, 17:27
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
josken schreef:
eintracht frankfurt schreef:
Hugo schreef:
Beschamend, vernederend, gewoon om van te kotsen; :kots:
De heren van het bestuur vinden het niet nodig om nog een spits aan te trekken, :stom: en iedereen ziet toch dat Depoitre de nodige steun mankeert, op deze manier maakt die jongen hier geen 10 goals.
Bye bye Eendracht dit soort klotevoetbal interesseert mij totaal niet meer. :fuck:
Veel voetbalplezier toegewenst daar in Hoogstraten. :wave:


de nagel op de kop geslagen!! Ben al vaak in slechte tijden gaan kijken in het verleden, gewoon omdat de ploeg er alles voor deed, maar de kwaliteit miste. So be it.
Maar nu is er gewoon klotevoetbal te zien, dan hoeft het voor mij ook niet meer, voor de eerste keer in 20 jaar. Zal het wel vanuit Frankfurt op het forum volgen :wave:


Dat je bepaalde spelers niet steunt kan ik goed begrijpen.
Maar onze ploeg laten vallen, nooit! :nieje:


ge moet mij geen lessen komen geven in het steunen van de ploeg. Ben in 91-92 ELKE match gaan kijken (kijk maar eens naar de rangschikking van toen, dan begrijp je waarom ik dit vermeld). Zoals gezegd, als ze zich inzetten, hun truitje natmaken, maar het lukt niet, so be it. Dan kom ik graag kijken.

Maar zoals het er nu aan toe gaat : :wave:
als de ploeg in het vervolg zijn supporters niet laat vallen, zal ik er weer zijn. ;)

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


07 Sep 2009, 17:30
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
en,witteken,go roin vandoag?PERSIES NI WANT GE ZITJ OP T FORUM. :D


07 Sep 2009, 17:35
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Het is nochthans heel simpel voor vander haeghen om zijn lessen te trekken uit de afgelopen vier matchen.
Nugoed, ge MOET ze WILLEN trekken natuurlijk.
Of hij ze getrokken heeft of niet zullen we opstellingsgewijs al kunnen bewonderen in hoogstraten.
Pas dan kunnen we verder kijken of de spelers het invullen.


07 Sep 2009, 17:45
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Markel schreef:
Zet er godverdomme een verdedigende middenvelder (of 2) op die er een is hé. Die duels aangaat en die simpel de bal inspeelt. En daarvoor Troch, die de actie maakt. Troch zal nooit een fysieke speler zijn, en dient in de voet aangespeeld te worden. Als er iemand een pass of assist kan geven is hij het wel.

Het tactisch plannetje klopt gewoon niet. Het wordt tijd dat de trainer dit eens gaat inzien.
Er zijn er verschillende die wel kunnen voetballen maar die nu zwaar onder niveau presteren.
Soit, ik denk dat we nu op een dieptepunt zitten, het kan alleen maar beteren.

Heb ook de indruk dat de groep niet (h)echt aan elkaar hangt. Ze gaan niet voor elkaar door het vuur, da's duidelijk. En waar blijft die 2de spits?!!! Weer wachten op een blessure van Depoitre en dan merken dat er geen alternatief voor handen is?

Pas op, ik geloof er nog in hoor; terugkeer van geblesseerde spelers, bepalende spelers die niveau opkrikken (hoogtijd), ander tactisch plannetje,... Ik ben eens benieuwd.

Oh ja, sommigen onder jullie zijn wel heel kort van geheugen. Maar ja, da's eigen aan bepaalde "supporters" zeker?! Vandaag de held, morgen verweten worden voor het vuil van de straat.
Anderzijds, zo'n gedrag mag men ook verwachten van mensen met een bedenkelijk IQ zeker.


(y) .het is niet omdat je geen spits hebt op de bank dat je met u wissels niet kunt aanvallender spelen. Iedereen ziet dat ons middenveld wordt overspeeld, we hebben geen gestalte en we winnen geen enkel duel.Met de rust ewen en vandamme eraf en siereveld en de castro in hun plaats.Het is hun plaats niet , maar slechter kan het niet.Met siereveld en de castro gingen we veel meer duels winnen zodat we meer druk naar voor konden zetten, de aanvallende spelers moeten de bal op hun eigen helft niet meer komen halen ,troch krijgt iets meer ruimte waardoor er kansen volgen. de trainer heeft gisteren niet het max uit zijn kern gehaald :(


07 Sep 2009, 17:48
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
waly 2 schreef:
en,witteken,go roin vandoag?PERSIES NI WANT GE ZITJ OP T FORUM. :D


nie ewa ziekjes ;) . morgen avond :-)


07 Sep 2009, 17:49
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
wieken tingel :D


07 Sep 2009, 17:49
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
marc2 schreef:
Het is nochthans heel simpel voor vander haeghen om zijn lessen te trekken uit de afgelopen vier matchen.
Nugoed, ge MOET ze WILLEN trekken natuurlijk.
Of hij ze getrokken heeft of niet zullen we opstellingsgewijs al kunnen bewonderen in hoogstraten.
Pas dan kunnen we verder kijken of de spelers het invullen.


Diene zever mag wel eens gaan stoppen. Ik hoop voor u dat paranoia te behandelen valt.

Trouwens, welke conclusies moet hij trekken? Als gij denkt dat alles opgelost zal zijn door Coppens (die gisteren een degelijke match speelde) te vervangen door De Castro :hmm: .

Nog eens over uw complottheorieën, waart gij het niet die gezegd had dat Van Damme ook geen kans meer ging krijgen van den trainer? Ondertussen staat hij toch al tweemaal op rij in de basis.


07 Sep 2009, 18:09
Gele Kaart
Gele Kaart
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43
Berichten: 212
Leeftijd: 37
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Euhm..Van Damme heeft zelf gezegd tegen "ons" dat den trainer van hem niet moet hebben..Dus als dienen jongen dat zelf zegt..Ze zeggen al niet veel maar dat was de match tegen Boom alsek mij niet vergis dat hij wel 90 min op de bank heeft gezeten..Wreed plezant als ge ziet hoe goed dat Verheyden zijn "best" deed...en die mag dan wel meedoen..Maarja, gekochte spelers moeten spelen hé..
:EA:

_________________
Iendracht veroit!


07 Sep 2009, 18:28
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
waly 2 schreef:
als er geen spits meer bijkomt word het een grijs seizoen.we zezggen al van in de voorbereiding dat een spits niet genoeg is,en toch laten ze het zo.vijf punten achter st -niklaas die al een wedstrijd minder hebben,dat haal je nog moeilijk op.verliezen op hoogstrataen en we kunnen beginnen spelen tegen de degradatie. (n)


Inderdaad der moet ne spits bij, maar als ze hun systeem niet veranderen, zal ook hij der enkel zijn om de bank warm te houden! Wat brengt het dan op... :wadde:


07 Sep 2009, 18:34
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Dat je bepaalde spelers niet steunt kan ik goed begrijpen.
Maar onze ploeg laten vallen, nooit! :nieje:[/quote]

Wij laten de ploeg niet vallen, het is den Eendracht die hun superfans in de steek laat.
Al eens goed rond gekeken naar het aantal toeschouwers, het gaat alsmaar in dalende lijn.
Ik kan niet inschatten hoe lang je den Iendracht al volgt, maar het spelniveau van gisteren zal er opnieuw toe bijdragen dat er weer een deel fans gaan afhaken.
Als supporter wil je de spelers er zien voor gaan,teamspirit, knokken en voor elkaar werken tot ze er bij neervallen miljaarde en als je dan eens een wedstrijd verliest dan kan ik mij daar zonder moeite bij neerleggen.
Maar van de wedstrijdmentaliteit die er nu heerst binnen de spelersgroep daar moet ik serieus van .. :kots:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


07 Sep 2009, 18:37
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Kiekesoepken schreef:
Euhm..Van Damme heeft zelf gezegd tegen "ons" dat den trainer van hem niet moet hebben..Dus als dienen jongen dat zelf zegt..Ze zeggen al niet veel maar dat was de match tegen Boom alsek mij niet vergis dat hij wel 90 min op de bank heeft gezeten..Wreed plezant als ge ziet hoe goed dat Verheyden zijn "best" deed...en die mag dan wel meedoen..Maarja, gekochte spelers moeten spelen hé..
:EA:


en heeft hij er ook bijgevraagd om dat hier te komen zetten?
als zoiets al waar is.


07 Sep 2009, 18:49
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Hugo schreef:
Dat je bepaalde spelers niet steunt kan ik goed begrijpen.
Maar onze ploeg laten vallen, nooit! :nieje:


Wij laten de ploeg niet vallen, het is den Eendracht die hun superfans in de steek laat.
Al eens goed rond gekeken naar het aantal toeschouwers, het gaat alsmaar in dalende lijn.
Ik kan niet inschatten hoe lang je den Iendracht al volgt, maar het spelniveau van gisteren zal er opnieuw toe bijdragen dat er weer een deel fans gaan afhaken.
Als supporter wil je de spelers er zien voor gaan,teamspirit, knokken en voor elkaar werken tot ze er bij neervallen miljaarde en als je dan eens een wedstrijd verliest dan kan ik mij daar zonder moeite bij neerleggen.
Maar van de wedstrijdmentaliteit die er nu heerst binnen de spelersgroep daar moet ik serieus van .. :kots:[/quote]

Ik kom nu toch al zo een 12 jaar kijken naar den Iendracht.
Wat je hier allemaal schrijft, daar kan ik je alleen maar gelijk in geven.
Er zullen er al veel gezegd hebben, nu ga ik nimmer zien maar veel zullen er de week nadien staan.
Het ziet er voor de moment totaal niet goed uit maar we zijn nog maar 4 matchen bezig.
Ik geloof er nog in, 2 seizoenen geleden stond Ronse ook een pak punten achter en zijn nog kampioen geworden.
In hun mindere periode zal hun spel ook niet zo fantastisch geweest zijn he

_________________
Iendracht till i die!!


07 Sep 2009, 18:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 409 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24 28


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 120 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst