Eendracht Aalst - KSK Heist - Pagina 23 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 409 berichten ]  Ga naar pagina 1 21 22 23 24 25 28
 Eendracht Aalst - KSK Heist 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
josken schreef:
Hugo schreef:
Dat je bepaalde spelers niet steunt kan ik goed begrijpen.
Maar onze ploeg laten vallen, nooit! :nieje:


Wij laten de ploeg niet vallen, het is den Eendracht die hun superfans in de steek laat.
Al eens goed rond gekeken naar het aantal toeschouwers, het gaat alsmaar in dalende lijn.
Ik kan niet inschatten hoe lang je den Iendracht al volgt, maar het spelniveau van gisteren zal er opnieuw toe bijdragen dat er weer een deel fans gaan afhaken.
Als supporter wil je de spelers er zien voor gaan,teamspirit, knokken en voor elkaar werken tot ze er bij neervallen miljaarde en als je dan eens een wedstrijd verliest dan kan ik mij daar zonder moeite bij neerleggen.
Maar van de wedstrijdmentaliteit die er nu heerst binnen de spelersgroep daar moet ik serieus van .. :kots:


Ik kom nu toch al zo een 12 jaar kijken naar den Iendracht.
Wat je hier allemaal schrijft, daar kan ik je alleen maar gelijk in geven.
Er zullen er al veel gezegd hebben, nu ga ik nimmer zien maar veel zullen er de week nadien staan.
Het ziet er voor de moment totaal niet goed uit maar we zijn nog maar 4 matchen bezig.
Ik geloof er nog in, 2 seizoenen geleden stond Ronse ook een pak punten achter en zijn nog kampioen geworden.
In hun mindere periode zal hun spel ook niet zo fantastisch geweest zijn he[/quote]

Het is prachtig om te lezen dat je zo achter je ploeg staat en daar kan ik je alleen maar voor bewonderen. (y)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


07 Sep 2009, 18:55
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
witteken schreef:

het is niet omdat je geen spits hebt op de bank dat je met u wissels niet kunt aanvallender spelen. Iedereen ziet dat ons middenveld wordt overspeeld, we hebben geen gestalte en we winnen geen enkel duel.Met de rust ewen en vandamme eraf en siereveld en de castro in hun plaats.Het is hun plaats niet , maar slechter kan het niet.Met siereveld en de castro gingen we veel meer duels winnen zodat we meer druk naar voor konden zetten, de aanvallende spelers moeten de bal op hun eigen helft niet meer komen halen ,troch krijgt iets meer ruimte waardoor er kansen volgen. de trainer heeft gisteren niet het max uit zijn kern gehaald :(


Voilà, dat is tactisch gezien de beste post die ik hier al heb zien staan na de match... De ontgoocheling gisteren was enorm bij mij, niet alleen over het niveau van sommige spelers, maar ook de ingrepen (en vooral het gebrek daaraan) bij VDH. Hij leek echt een kopie van Dillen vorig jaar en het deed me huiveren. De eerste helft was enorm zwak, dan krijgt hij een kwartier om orde op zaken te stellen en wat zie je: totaal geen verandering. Geen verandering in veldbezetting, geen ander patroon, geen snellere balcirculatie, geen eentijdsvoetbal... Geen positiewissels die hij nochtans op Zottegem na de 2-0 daar wel liet optekenen... We slagen er zelfs niet in twee gelukte passes na elkaar te geven... Vier wedstrijden ver en VDH (en die drie andere naast hem) leek al van geen hout pijlen meer te kunnen maken...

Ik heb Ewen en Thomas hier lang verdedigd, maar het wordt gewoon pijnlijk hoor nu. Verheyden lijkt een exacte kopie van Biglia te zijn geworden...zij het een enorme slechte. Waar is die man die coachte, die veel veld kon bestrijken, die Troch subliem verving op de tien twee seizoenen geleden??? Hij is onze spelverdeler verdomme en Van Damme heeft die rol een hele tweede helft op zich genomen??? Verheyden is een kopie van Degroote geworden en dat is erg. Van Damme was rampzalig als breker, opnieuw (eerste gelukte tackle was in minuut 55)... maar dat is hem vergeven omdat hij verdorie alles moest doen centraal gisteren... Als hij na de match tegen Boom echter al tegen bepaalde mensen gaat beginnen zagen over zijn statuut, dan mag hij ook een toontje lager gaan zingen want hij laat ook zien dat het allemaal een beetje veel te snel gaat...

Verheyden draait als een tractor, heeft blijkbaar ook zijn vista verloren en zoekt altijd de moeilijke oplossing... Troch probeert daar op te anticiperen maar er lukt gewoon niks. Die kritiek van dat lopen, dat is bullshit, die heeft dat nooit gedaan, zijn absoluut zijn kwaliteiten niet, dus zal hij dat nu ook niet meer kunnen aanleren... Maar als je als ploeg dat niet kan opvangen en je hem bovendien niet op zijn kwaliteit kan aanspelen, speel je dus inderdaad met 10.

Beeld van de dag: in de 80ste minuut vrije schop voor den Iendracht - Troch zet zich achter de bal...en legt hem terug tot bij Van Damme die de lange bal moet droppen...schrijnend... We hebben gisteren dus niks afgedwongen, zelfs geen gevaarlijke vrije trap...

Vaststelling 2: je loopt met een ploeg vol lilliputters en van minuut een hanteer je de lange bal... Er zit trouwens evenveel verrassing/tempo in onze opbouw als in de dialogen van FC De Kampioenen. Moreels of De Schutter geven aan Verheyden of Van Damme, die op hun beurt terug naar respectievelijk Filipovic en Coppens, een hengst of een ziekenhuisbal naar voor naar de gisteren totaal onzichtbare flanken en hopen dat hij eens goed valt... Zelfs een counter vijf tegen drie helpen we zelf vakkundig om zeep... Omschakeling nul dus...

Vaststelling 3: Heel opvallend om zien dat uw nummer tien dus nauwelijks in het spel wordt betrokken... Daar had ik nog excuses voor, maar gisteren zag je Troch zichzelf nauwelijks nog aanbieden... Raar, heel raar allemaal... Welgeteld 2 loepzuivere passes op Galucci, voor de rest echt schrijnend om zien... Ook die corners, een complete ramp...

En voor de mensen die liggen kreften op de Zottegem-boys - we mogen godverdomme blij zijn dat ze er zijn want het zijn de enigen die er telkens vol voor gaan... Coppens maakt inderdaad nog veel positionele fouten, maar herstelt ze vaak wel zelf in de man tegen man situatie...

En voor de mensen die Heist nu wat gaan beschimpen -> zij verdedigen zich met de middelen die ze hebben, komen recht uit vierde en we hebben ze met onze "sterren" nooit in de problemen gebracht... Integendeel... Trouwens, zo'n knap afstandschot hebben wij zelfs in anderhalf seizoen nog niet weten te kadreren... Ze hadden zelfs de 0-2 moeten maken ook... Wat hebben wij daar tegenovergesteld???

Excuses zijn bijna op hoor - en die vier geblesseerde spelers gaan ook niet meteen alles kunnen goedmaken...

Heel jammer want toen ik die eerste helft tegen Diegem zag, heb ik voetbal gezien... Alleen is het daarbij gebleven...ff herhaald tegen KVSK United, maar dat is alweer een tijdje geleden...


07 Sep 2009, 19:05
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Hoe zou jij dan zaterdag spelen ?


07 Sep 2009, 19:29
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Vaststelling 2: :haha: je loopt met een ploeg vol lilliputters

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


07 Sep 2009, 19:32
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
marc2 schreef:
Hoe zou jij dan zaterdag spelen ?


awel kga me gedacht hier ook eens zeggen over de opstelling, heb enkel zottegem, en heist gezien en de commentaar gehoord van boom

van steenberghe

de castro-de schutter-moreels-flipo

galucci- van damme-sierveld-lord

troch(gacem)
depoitre

bank: vd noortgate, podevijn,coppens,(troch)gacem


07 Sep 2009, 20:02
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
boer touch schreef:
marc2 schreef:
Hoe zou jij dan zaterdag spelen ?


awel kga me gedacht hier ook eens zeggen over de opstelling, heb enkel zottegem, en heist gezien en de commentaar gehoord van boom

van steenberghe

de castro-de schutter-moreels-flipo

galucci- van damme-sierveld-lord

troch(gacem)
depoitre

bank: vd noortgate, podevijn,coppens,(troch)gacem


Siereveld op het middenveld?
Meende da nu :?

_________________
Iendracht till i die!!


07 Sep 2009, 20:04
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Voor de liefhebbers: het verslag staat online.


07 Sep 2009, 20:09
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
josken schreef:
boer touch schreef:
marc2 schreef:
Hoe zou jij dan zaterdag spelen ?


awel kga me gedacht hier ook eens zeggen over de opstelling, heb enkel zottegem, en heist gezien en de commentaar gehoord van boom

van steenberghe

de castro-de schutter-moreels-flipo

galucci- van damme-sierveld-lord

troch(gacem)
depoitre

bank: vd noortgate, podevijn,coppens,(troch)gacem


Siereveld op het middenveld?
Meende da nu :?



Wie ga de momenteel anders zetten om duels te winnen, als kestens fit is is dat voor hem!


07 Sep 2009, 20:12
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28 Jun 2008, 9:44
Berichten: 218
Locatie: Aalst,Moskou
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
josken schreef:
boer touch schreef:
marc2 schreef:
Hoe zou jij dan zaterdag spelen ?


awel kga me gedacht hier ook eens zeggen over de opstelling, heb enkel zottegem, en heist gezien en de commentaar gehoord van boom

van steenberghe

de castro-de schutter-moreels-flipo

galucci- van damme-sierveld-lord

troch(gacem)
depoitre

bank: vd noortgate, podevijn,coppens,(troch)gacem


Siereveld op het middenveld?
Meende da nu :?

Volgens mij is dat ook de oplossing niet want toen hij op Torhout inviel op het middenveld storte het middenveld volledig in.Dit is dan wel niet volledig zijn verantwoordelijkheid.Laat hem spelen op de positie waarvoor hij aangeworven is namelijk centrale verdediger.

_________________
Loud,Proud and Loyal

WEIR ZEN IENDRACHT Oilsjt !!!


07 Sep 2009, 20:14
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
yves11 schreef:
josken schreef:
boer touch schreef:

awel kga me gedacht hier ook eens zeggen over de opstelling, heb enkel zottegem, en heist gezien en de commentaar gehoord van boom

van steenberghe

de castro-de schutter-moreels-flipo

galucci- van damme-sierveld-lord

troch(gacem)
depoitre

bank: vd noortgate, podevijn,coppens,(troch)gacem


Siereveld op het middenveld?
Meende da nu :?

Volgens mij is dat ook de oplossing niet want toen hij op Torhout inviel op het middenveld storte het middenveld volledig in.Dit is dan wel niet volledig zijn verantwoordelijkheid.Laat hem spelen op de positie waarvoor hij aangeworven is namelijk centrale verdediger.

dan kunt ge de schutter ook centraal in het midden zetten en sierveld achteraan


07 Sep 2009, 20:15
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Siereveld viel op Torhout niet in als middenvelder. Hij ging centraal achterin spelen en De Schutter schoof door naar het middenveld.


07 Sep 2009, 20:17
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28 Jun 2008, 9:44
Berichten: 218
Locatie: Aalst,Moskou
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Kwas er nochthans van overtuigd dat hij inviel als middenvelder maar ik had tegen dan ook al de nodige :drank: binnen :D .

_________________
Loud,Proud and Loyal

WEIR ZEN IENDRACHT Oilsjt !!!


07 Sep 2009, 20:19
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1079
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Davy schreef:
Titus schreef:
bert schreef:
Er loopt veel te veel volk centraal in deze opstelling.Moreels, De Schutter, daarvoor Van Damme en Verheyden en daarvoor Troch en Depoitre, allemaal centraal.Waarom nie met ne midden links en midden rechts spelen zodat er wat meer combinaties en dreiging ontstaan vanop de flanken.


Lord, Gallucci, Podevijn ? Bon het is wachten op de terugkeer van enkele geblesseerden en zo is het elk seizoen iets.


één van de belangrijkste vaststellingen die men kon doen n.a.v. de gedane transfers was dat er nu geen excuses meer kunnen gelden. Er werden spelers aangetrokken die voor een kwaliteitsinjectie zorgden en die voldoende hebben bewezen in staat te zijn om mee te werken aan de vooropgestelde ambities, er was bijna voor elke positie een dubbele bezetting.

Ik blijf erbij: er gelden geen excuses. Als het nu niet loopt, is het enkel en alleen omdat er een aantal serieus onder hun niveau aan het spelen zijn. Ze voortdurend de grond inboren is ook geen oplossing, dat weet ik, maar na dergelijke match mag er wel eens een signaal komen naar sommigen. Hoe we 't draaien of keren: we zullen het met deze spelers moeten doen... en 't zal dus ook van die spelers hun inzet, werklust en inspiratie afhangen of we 'r van de jaar nog iets gaan van bakken of niet. het kan toch niet, dat iemand het voetballen afleert he zeg?

4 op 12 tegen ploegen die (op boom na) alles behalve indrukwekkend waren...
met een ingesteldheid van "de prijzen worden op het einde gedeeld" komen we'r niet... "match per match knokken om de punten bijeen te sprokkelen", dat zou beter zijn.


volledig mee akkoord, doch is het niet aan de trainer om van een groep een ploeg te maken ?

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


07 Sep 2009, 20:26
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1079
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
nonkeltje schreef:
Davy schreef:
Titus schreef:

Lord, Gallucci, Podevijn ? Bon het is wachten op de terugkeer van enkele geblesseerden en zo is het elk seizoen iets.


één van de belangrijkste vaststellingen die men kon doen n.a.v. de gedane transfers was dat er nu geen excuses meer kunnen gelden. Er werden spelers aangetrokken die voor een kwaliteitsinjectie zorgden en die voldoende hebben bewezen in staat te zijn om mee te werken aan de vooropgestelde ambities, er was bijna voor elke positie een dubbele bezetting.

Ik blijf erbij: er gelden geen excuses. Als het nu niet loopt, is het enkel en alleen omdat er een aantal serieus onder hun niveau aan het spelen zijn. Ze voortdurend de grond inboren is ook geen oplossing, dat weet ik, maar na dergelijke match mag er wel eens een signaal komen naar sommigen. Hoe we 't draaien of keren: we zullen het met deze spelers moeten doen... en 't zal dus ook van die spelers hun inzet, werklust en inspiratie afhangen of we 'r van de jaar nog iets gaan van bakken of niet. het kan toch niet, dat iemand het voetballen afleert he zeg?

4 op 12 tegen ploegen die (op boom na) alles behalve indrukwekkend waren...
met een ingesteldheid van "de prijzen worden op het einde gedeeld" komen we'r niet... "match per match knokken om de punten bijeen te sprokkelen", dat zou beter zijn.


volledig mee akkoord, doch is het niet aan de trainer om van een groep een ploeg te maken ?
Ik heb er in ieder geval nog niet veel van gezien.

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


07 Sep 2009, 20:32
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
De pijnpunten zijn voor mij overduidelijk al gemaakt dat een ploeg zetten niet echt moeilijk is.
Dit is ze in veronderstelling dat kestens fit geraakt en je gokt met hem direct aan aftrap te brengen, allezins is ze voor mij de ploeg na de bye week.


-----------------------------------------------------------van steenberghen---------------------------------------------------------------------
de castro--------------------------------de schtutter------------------------------moreels-------------------------------------filipovic

---------------------------------------------vandamme --------------------------kestens --------------------------------------------------

galluci----------------------------------------------------------------troch--------------------------------------------------------------lord

-----------------------------------------------------------------depoitre ------------------------------------------------------------------------

bank : ahmed, verheyden, siereveld, podevijn, van der noortgaate

De momenteel voor mij gedroomde opstelling..... Der zit alles in. Techniek, gestalte, knokkracht. Ook gebalanceerd , perfecte evenwicht.
De schutter en moreels "spelen in een zetel" doordat vandamme en kestens voor hun lopen.
De zijkant wordt nu defensief beter afgedekt door de castro die daar bovenop nog de automatismen heeft met galluci. Achter troch staat van damme en kestens, zodus troch loopt "in zijn speeltuin" en kan beginnen toveren met zijn creativiteit . Positioneel verdedigen moet hij wel nog kunnen vervolmaken.
Galluci en lord houden het spel mooi breed zodat het gevaar dus ook van de flanken komt. Flippo zorgt tegelijkertijd voor gevaar via linkerflank en laat zich verdedigend niet ringeloren.
Depoitre is de man van de zestien, voor hem enkel verdedigend werk in zijn domein en niet de middenlijn.
Op bank kies ik voor ahmed, onze enige spits die nog over blijft na het buitenkieperen van delie. Met verheyden als middenvelder en siereveld als verdediger, podevijn als winger en van der noortgaate als keeper heb je in elke linie 1 man.Let wel dat er wel op bank nog 1 man moet afvallen.


07 Sep 2009, 20:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 409 berichten ]  Ga naar pagina 1 21 22 23 24 25 28


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 129 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst