Eendracht Aalst - KSK Heist - Pagina 27 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 409 berichten ]  Ga naar pagina 1 24 25 26 27 28
 Eendracht Aalst - KSK Heist 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2569
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
marc2 schreef:
Stel je voren dat we zaterdag zowaar winnen... ;) dan zijn we de week nadien bye en is de winning mood onderbroken, daar al iemand aan gedacht? ;)


Ja, gij... :D


08 Sep 2009, 19:18
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
marc2 schreef:
Stel je voren dat we zaterdag zowaar winnen... ;) dan zijn we de week nadien bye en is de winning mood onderbroken, daar al iemand aan gedacht? ;)


Zaterdag winnen, dan 2 weken tijd om te bezinnen ;)
Tegen dan zijn Moreels en Kestens terug wedstrijdfit, ik geloof er nog in :-)

_________________
Iendracht till i die!!


08 Sep 2009, 19:18
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
bwa moreels? Galluci is goed bezig, andere kant hebben we lord en podevijn. Het is eerder wachten op kestens.
Voor mijn part van begint hij de zaterdag... en lopen en knokken tot hij nietmeer kan en dan mag verheyden komen.Tegen dan is de wedstrijd al zo geevolueerd dat er al meer ruimte zal komen en hij me zijn technische bagage wat openingen kan forceren.


08 Sep 2009, 19:23
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
marc2 schreef:
bwa moreels? Galluci is goed bezig, andere kant hebben we lord en podevijn. Het is eerder wachten op kestens.
Voor mijn part van begint hij de zaterdag... en lopen en knokken tot hij nietmeer kan en dan mag verheyden komen.Tegen dan is de wedstrijd al zo geevolueerd dat er al meer ruimte zal komen en hij me zijn technische bagage wat openingen kan forceren.


Moreels kan op de plek van Troch ook spelen en Wouter is nog beter dan zen broer dus zal het zaterdag van moeten zijn voor Troch...

_________________
Iendracht till i die!!


08 Sep 2009, 19:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
josken schreef:
marc2 schreef:
bwa moreels? Galluci is goed bezig, andere kant hebben we lord en podevijn. Het is eerder wachten op kestens.
Voor mijn part van begint hij de zaterdag... en lopen en knokken tot hij nietmeer kan en dan mag verheyden komen.Tegen dan is de wedstrijd al zo geevolueerd dat er al meer ruimte zal komen en hij me zijn technische bagage wat openingen kan forceren.


Moreels kan op de plek van Troch ook spelen en Wouter is nog beter dan zen broer dus zal het zaterdag van moeten zijn voor Troch...


Ik zie Wouter redelijk rap de plaats van Lord inpakken.... al was het maar om Lio wakker te schudden ;)

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


08 Sep 2009, 20:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
dit weekend was het inderdaad triest om zien, maar voor de rest vind ik dat Lio dit jaar al sterk gespeeld heeft.
Zet daar op het middenveld nog maar 1 iemand anders bij die draait, en ge staat waarschijnlijk al met het dubbel aan punten.

_________________
If you never try, you'll never know


08 Sep 2009, 20:44
Gele Kaart
Gele Kaart
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43
Berichten: 212
Leeftijd: 37
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Ik vind het wel spijtig dat gekochte spelers, of ze nu goed of slecht zijn, MOETEN spelen door bestuur en sponsors en daardoor wordt onze eigen jeugd uitgerangeerd.. (n)
Eigen jeugd: Podevijn, De Schutter, Spotbeen Thomas, Van Damme, zelfs Gasem mag voor mijn part meedoen, gewoon om hem een kans te geven zeker nu met het tekort aan spitsen...

_________________
Iendracht veroit!


08 Sep 2009, 21:13
Gele Kaart
Gele Kaart
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43
Berichten: 212
Leeftijd: 37
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Bram schreef:
dit weekend was het inderdaad triest om zien, maar voor de rest vind ik dat Lio dit jaar al sterk gespeeld heeft.
Zet daar op het middenveld nog maar 1 iemand anders bij die draait, en ge staat waarschijnlijk al met het dubbel aan punten.


Ik vind dat we indd dit jaar over Lio niet mogen klagen, het valt op dat wanneer de ploeg goed draait dat Lionel er ook zin in heeft en eens iets kan bewijzen maar de vorige match was hij indd precies in zijn oude doen hervallen..;staan slapen op het plein.


:EA:

_________________
Iendracht veroit!


08 Sep 2009, 21:14
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2956
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Dat Lord 85min loopt te slapen van tijd, is just. Maar in die andere 5min pakt hij toch uit met (soms beslissende) klasseflitsen. Ook tegen Heist is hij 2 keer 't strafschop gebied ingedrongen, en dit leverde toch gevaar op. Na zijn vervanging heb ik nog weinig gevaar voor het doel van Heist gezien.

Lord is mijn inziens ne speler die ge 'moet' opstellen, al is 't maar voor zijn flitsen. Als ge diene gast zijn mentaliteit nog zou kunnen veranderen en er een werkbeest zou kunnen van maken zoals Depoitre, dan zat Lord al lang in 2de of misschien zelfs 1ste klasse.

Wat Kestens betreft. Hem zou ik nog laten rusten tegen hoogstraten of hooguit een half uurke invallen op 't einde om matchritme op te doen. 't Zal op die ene match niet steken, en dan heeft hij 2 weken extra om volledig hersteld te zijn van zijn kwetsure.

Laten we hopen dat Hoogstraten voor de bijl gaat, dan zijn er hier nog eens positieve commentaren te lezen en zit niet iedereen zo op elkanders kap.

Weir zen allemoal iendracht supporters, mor da wertj ier boi toid wel isj vergeiten precies ;) . :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


08 Sep 2009, 23:13
Miniem

Lid geworden op: 18 Aug 2009, 17:30
Berichten: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Kiekesoepken schreef:
Bram schreef:
dit weekend was het inderdaad triest om zien, maar voor de rest vind ik dat Lio dit jaar al sterk gespeeld heeft.
Zet daar op het middenveld nog maar 1 iemand anders bij die draait, en ge staat waarschijnlijk al met het dubbel aan punten.


Ik vind dat we indd dit jaar over Lio niet mogen klagen, het valt op dat wanneer de ploeg goed draait dat Lionel er ook zin in heeft en eens iets kan bewijzen maar de vorige match was hij indd precies in zijn oude doen hervallen..;staan slapen op het plein.


:EA:


Ja, hallo kroket! Als er dus anderen onder niveau blijven, dan is het omdat het Lio is, wel OK. Maar de rest moet het hier wel ontgelden?
Deze uitleg vind ik zo hypocriet... Vorig jaar liep hij er ook tussen en ook toen was het middenveld meermaals aan het verzuipen, als je dan concludeert dat hij er enkel zin in heeft als het goed draait en U vindt dat voldoende, dan krab ik mij toch eens achter mijn oren...
Als hij niet samen met anderen snel zijn bakske keert dan mag hij van mij, indien hij het daadwerkelijk van 5 minuutjes moet hebben, enkel eens invallen in de laatste 10 minuten, misschien dat hij dan wel voldoende bijdraagt aan het spel?
Nogmaals de aanval hangt af van de ballen die het krijgt en mijn conclusie is dat die aanval dat niet krijgt van de flankspelers en al nauwelijks gevaar kunnen creëeren, dit zeker als de spelers gene poot verzetten omdat ze niet gemotiveerd zijn omdat het niet draait. Dan heb je geen goede speler in Uw ploeg, maar een dikke(-->en dat mag je wel letterlijk nemen bij Lio) profiteur in de rangen!
Het is aan de mensen die iets meer kunnen zoals onder meer Lio om te bewijzen dat ook zij kunnen opstaan en de ploeg naar een iets hoger niveau te tillen hé!


Laatst gewijzigd door StanyMTBer op 09 Sep 2009, 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.



09 Sep 2009, 7:45
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
ja idd,

bij de kritiek op de voorbije wedstrijd (die er zeker mag zijn vind ik) is de focus misschien een beetje te fel op verheyden en troch mbt de voorbije match, maar toch ook niet vergeten dat galluci en lord ook heel erg zwak waren, zondag.
maar 't mag wel gezegd dat de twee laatstgenoemden eerder vooral goeie matchen hebben gespeeld tot hiertoe, en het voor hun wat mij betreft hun eerste slechte beurt was in een wedstrijd met inzet.


09 Sep 2009, 7:53
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Probleem met Lord is dat hij verdedigend 0,0 is, en zo hebben we er iets teveel van de jaar.


09 Sep 2009, 9:03
Gele Kaart
Gele Kaart
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43
Berichten: 212
Leeftijd: 37
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Timoilsjt schreef:
Dat Lord 85min loopt te slapen van tijd, is just. Maar in die andere 5min pakt hij toch uit met (soms beslissende) klasseflitsen. Ook tegen Heist is hij 2 keer 't strafschop gebied ingedrongen, en dit leverde toch gevaar op. Na zijn vervanging heb ik nog weinig gevaar voor het doel van Heist gezien.

Lord is mijn inziens ne speler die ge 'moet' opstellen, al is 't maar voor zijn flitsen. Als ge diene gast zijn mentaliteit nog zou kunnen veranderen en er een werkbeest zou kunnen van maken zoals Depoitre, dan zat Lord al lang in 2de of misschien zelfs 1ste klasse.

Wat Kestens betreft. Hem zou ik nog laten rusten tegen hoogstraten of hooguit een half uurke invallen op 't einde om matchritme op te doen. 't Zal op die ene match niet steken, en dan heeft hij 2 weken extra om volledig hersteld te zijn van zijn kwetsure.

Laten we hopen dat Hoogstraten voor de bijl gaat, dan zijn er hier nog eens positieve commentaren te lezen en zit niet iedereen zo op elkanders kap.

Weir zen allemoal iendracht supporters, mor da wertj ier boi toid wel isj vergeiten precies ;) . :EA:



Een faire en goede mening waar ik mij goed kan in vinden. ;)

_________________
Iendracht veroit!


09 Sep 2009, 10:35
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Kiekesoepken schreef:
Timoilsjt schreef:
Dat Lord 85min loopt te slapen van tijd, is just. Maar in die andere 5min pakt hij toch uit met (soms beslissende) klasseflitsen. Ook tegen Heist is hij 2 keer 't strafschop gebied ingedrongen, en dit leverde toch gevaar op. Na zijn vervanging heb ik nog weinig gevaar voor het doel van Heist gezien.

Lord is mijn inziens ne speler die ge 'moet' opstellen, al is 't maar voor zijn flitsen. Als ge diene gast zijn mentaliteit nog zou kunnen veranderen en er een werkbeest zou kunnen van maken zoals Depoitre, dan zat Lord al lang in 2de of misschien zelfs 1ste klasse.

Wat Kestens betreft. Hem zou ik nog laten rusten tegen hoogstraten of hooguit een half uurke invallen op 't einde om matchritme op te doen. 't Zal op die ene match niet steken, en dan heeft hij 2 weken extra om volledig hersteld te zijn van zijn kwetsure.

Laten we hopen dat Hoogstraten voor de bijl gaat, dan zijn er hier nog eens positieve commentaren te lezen en zit niet iedereen zo op elkanders kap.

Weir zen allemoal iendracht supporters, mor da wertj ier boi toid wel isj vergeiten precies ;) . :EA:



Een faire en goede mening waar ik mij goed kan in vinden. ;)


toch moeten spelen en niet fit zijn ge moet het maar doen,
ik hoop op beterschap in de volgende matchen, maar dan gaan we een beetje veel meer duelkracht moeten tonen, want 3de blijf hoe dan ook knokvoetbal, waar flitsen zoals die van troch en lio beslissend zijn!

maar als ge er zo al 3 op een veld hebt dat niet, geen enkel of zelfs niet in duel gaan word het moeilijk voor die andere 7 veld spelers!

hophophop met den eendracht "hopelijk" terug naar den top :EA:


09 Sep 2009, 10:41
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
marc2 schreef:
bwa moreels? Galluci is goed bezig, andere kant hebben we lord en podevijn. Het is eerder wachten op kestens.
Voor mijn part van begint hij de zaterdag... en lopen en knokken tot hij nietmeer kan en dan mag verheyden komen.Tegen dan is de wedstrijd al zo geevolueerd dat er al meer ruimte zal komen en hij me zijn technische bagage wat openingen kan forceren.


In feite is Podevyn een doublure voor Galucci en niet voor Lord hoewel hij momenteel zo gebruikt wordt.
Als rechtervoet zou hij daar alleszins tot een hoger rendement komen.Kan daar buiten omgaan en betere voorzetten afleveren voor Depoitre terwijl hij op links steeds de neiging heeft naar binnen te komen.


09 Sep 2009, 17:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 409 berichten ]  Ga naar pagina 1 24 25 26 27 28


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 84 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst