Eendracht Aalst - KSK Heist - Pagina 24 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 409 berichten ]  Ga naar pagina 1 22 23 24 25 26 28
 Eendracht Aalst - KSK Heist 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
marc2 schreef:
De pijnpunten zijn voor mij overduidelijk al gemaakt dat een ploeg zetten niet echt moeilijk is.
Dit is ze in veronderstelling dat kestens fit geraakt en je gokt met hem direct aan aftrap te brengen, allezins is ze voor mij de ploeg na de bye week.


-----------------------------------------------------------van steenberghen---------------------------------------------------------------------
de castro--------------------------------de schtutter------------------------------moreels-------------------------------------filipovic

---------------------------------------------vandamme --------------------------kestens --------------------------------------------------

galluci----------------------------------------------------------------troch--------------------------------------------------------------lord

-----------------------------------------------------------------depoitre ------------------------------------------------------------------------

bank : ahmed, verheyden, siereveld, podevijn, van der noortgaate

De momenteel voor mij gedroomde opstelling..... Der zit alles in. Techniek, gestalte, knokkracht. Ook gebalanceerd , perfecte evenwicht.
De schutter en moreels "spelen in een zetel" doordat vandamme en kestens voor hun lopen.
De zijkant wordt nu defensief beter afgedekt door de castro die daar bovenop nog de automatismen heeft met galluci. Achter troch staat van damme en kestens, zodus troch loopt "in zijn speeltuin" en kan beginnen toveren met zijn creativiteit . Positioneel verdedigen moet hij wel nog kunnen vervolmaken.
Galluci en lord houden het spel mooi breed zodat het gevaar dus ook van de flanken komt. Flippo zorgt tegelijkertijd voor gevaar via linkerflank en laat zich verdedigend niet ringeloren.
Depoitre is de man van de zestien, voor hem enkel verdedigend werk in zijn domein en niet de middenlijn.
Op bank kies ik voor ahmed, onze enige spits die nog over blijft na het buitenkieperen van delie. Met verheyden als middenvelder en siereveld als verdediger, podevijn als winger en van der noortgaate als keeper heb je in elke linie 1 man.Let wel dat er wel op bank nog 1 man moet afvallen.


man man wat kan jij lullen zeg! En onze enige spits heet Gacem ipv Ahmed.

je kunt hier en daar een krachtterm, en dat flans je dat maar in een post. Je spreekt jezelf constant tegen, soms zelfs in dezelfde zin.

het enige waar ik je in volg is dat Van Damme dit jaar nog weinig zal spelen, indien iedereen fit is welteverstaan.

alle mogelijke combinaties zullen met ewen geprobeerd worden, tot het kalf verdrinkt... :wave:


07 Sep 2009, 21:08
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
marc2 schreef:
De pijnpunten zijn voor mij overduidelijk al gemaakt dat een ploeg zetten niet echt moeilijk is.
Dit is ze in veronderstelling dat kestens fit geraakt en je gokt met hem direct aan aftrap te brengen, allezins is ze voor mij de ploeg na de bye week.


-----------------------------------------------------------van steenberghen---------------------------------------------------------------------
de castro--------------------------------de schtutter------------------------------moreels-------------------------------------filipovic

---------------------------------------------vandamme --------------------------kestens --------------------------------------------------

galluci----------------------------------------------------------------troch--------------------------------------------------------------lord

-----------------------------------------------------------------depoitre ------------------------------------------------------------------------

bank : ahmed, verheyden, siereveld, podevijn, van der noortgaate

De momenteel voor mij gedroomde opstelling..... Der zit alles in. Techniek, gestalte, knokkracht. Ook gebalanceerd , perfecte evenwicht.
De schutter en moreels "spelen in een zetel" doordat vandamme en kestens voor hun lopen.
De zijkant wordt nu defensief beter afgedekt door de castro die daar bovenop nog de automatismen heeft met galluci. Achter troch staat van damme en kestens, zodus troch loopt "in zijn speeltuin" en kan beginnen toveren met zijn creativiteit . Positioneel verdedigen moet hij wel nog kunnen vervolmaken.
Galluci en lord houden het spel mooi breed zodat het gevaar dus ook van de flanken komt. Flippo zorgt tegelijkertijd voor gevaar via linkerflank en laat zich verdedigend niet ringeloren.
Depoitre is de man van de zestien, voor hem enkel verdedigend werk in zijn domein en niet de middenlijn.
Op bank kies ik voor ahmed, onze enige spits die nog over blijft na het buitenkieperen van delie. Met verheyden als middenvelder en siereveld als verdediger, podevijn als winger en van der noortgaate als keeper heb je in elke linie 1 man.Let wel dat er wel op bank nog 1 man moet afvallen.


Kdacht niet dat ik het ooit ging zeggen, maar kvind de marc zijn opstelling niet slecht, al is Coppens wel in rook opgegaan precies...


07 Sep 2009, 21:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Laat ons nog de enige die zich wat inzet op het middenveld eruit laten en we staan binnen 2 weken nog altijd met onze magere 4 puntjes troosteloos verder te verzuipen in het moeras.

Als sommige mannen van de denkcel misschien hun persoonlijke vetes eens buiten de sportieve werking van de club zouden willen houden we waren al een stuk verder.
Een professionele structuur gingen ze er toch van maken ?
De structuur ligt er, nu de invulling nog !

_________________
If you never try, you'll never know


07 Sep 2009, 21:13
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Jezelf tegenspreken, noem dan voorbeelden,hé, man.
En ja, ge zegt alle mogelijke combinaties met verheyden tot het kalf verdrinkt.....
Vind ge dat dan logisch misschien.
Verwijten van "lullen" dat kan maar een gefundeerde reactie geven niet.
Weerleg het dus liever spelers per speler als het moet in mijn opstelling waarom je deze niet zet, ipv in het wildeweg iemand van "luller" te verwijten. :?


07 Sep 2009, 21:15
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
marc2 schreef:
Jezelf tegenspreken, noem dan voorbeelden,hé, man.
En ja, ge zegt alle mogelijke combinaties met verheyden tot het kalf verdrinkt.....
Vind ge dat dan logisch misschien.
Verwijten van "lullen" dat kan maar een gefundeerde reactie geven niet.
Weerleg het dus liever spelers per speler als het moet in mijn opstelling waarom je deze niet zet, ipv in het wildeweg iemand van "luller" te verwijten. :?


as ge kentj lezen, moenek aa da zelf nie oitleggen ...

uw magische opstelling, verschilt op 2posities van VDH zijn opstelling. 2 posities, en toch zit ge hier pagina's vol te schrijven dat zijn opstelling niet deugd... :wadde:

ik versta da nie...


07 Sep 2009, 21:24
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Wel twee curciale postities , en neen ik ga nietmeer herhalen waarom, ik heb het in mijn post uitgelegd.
Als jij dat als "gelul" uitlegt is dat jouw goed recht.
In ieder geval, met de opstelling van afgelopen zondag zagen we "lul"voetbal. (n)


07 Sep 2009, 21:30
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
marc2 schreef:
Wel twee curciale postities , en neen ik ga nietmeer herhalen waarom, ik heb het in mijn post uitgelegd.
Als jij dat als "gelul" uitlegt is dat jouw goed recht.
In ieder geval, met de opstelling van afgelopen zondag zagen we "lul"voetbal. (n)


:whistle: :?


07 Sep 2009, 21:31
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Hoe je het ook probeert uit te leggen we komen al meer dan een jaar steeds op hetzelfde punt terug:
Gebrek aan mentaliteit.

Als voorbeeld dit seizoen:
wedstrijd 1: We zijn baas maar zonder killer mentaliteit.
wedstrijd 2: We spelen tegen een ploeg met gestalte en ondergaan de wedstrijd. Dit i.p.v. ons eigen combinatie spel over de grond te gebruiken als wapen.
wedstrijd 3: Eindelijk domineer je een wedstrijd met het voetbal dat vooropgesteld was. Tot we een kwartier voor tijd als een bende bange konijnen beginen te spelen.
wedstrijd 4: Ipv de tegenstander van in het begin (proberen) vast te zetten hou je een studieronde van 90 minuten.

Dan liever geen reactie na de wedstrijd maar wel een wedstrijd. Of is de druk voor trainer en spelers hier dan zo groot?


07 Sep 2009, 21:35
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Ook nog eventjes vermelden dat er naast een gebrek aan mentaliteit ook een zwaar conditioneel probleem is. 90% van ons ploeg zit morsdood na 65 minuten voetbal.

dan kan je je wil niet opdringen natuurlijk!


07 Sep 2009, 21:42
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Inderdaad, das waar. Vandaar misschien dat de omschakeling zo traag verloopt?


07 Sep 2009, 22:09
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
AlostanA schreef:
marc2 schreef:
De pijnpunten zijn voor mij overduidelijk al gemaakt dat een ploeg zetten niet echt moeilijk is.
Dit is ze in veronderstelling dat kestens fit geraakt en je gokt met hem direct aan aftrap te brengen, allezins is ze voor mij de ploeg na de bye week.


-----------------------------------------------------------van steenberghen---------------------------------------------------------------------
de castro--------------------------------de schtutter------------------------------moreels-------------------------------------filipovic

---------------------------------------------vandamme --------------------------kestens --------------------------------------------------

galluci----------------------------------------------------------------troch--------------------------------------------------------------lord

-----------------------------------------------------------------depoitre ------------------------------------------------------------------------

bank : ahmed, verheyden, siereveld, podevijn, van der noortgaate

De momenteel voor mij gedroomde opstelling..... Der zit alles in. Techniek, gestalte, knokkracht. Ook gebalanceerd , perfecte evenwicht.
De schutter en moreels "spelen in een zetel" doordat vandamme en kestens voor hun lopen.
De zijkant wordt nu defensief beter afgedekt door de castro die daar bovenop nog de automatismen heeft met galluci. Achter troch staat van damme en kestens, zodus troch loopt "in zijn speeltuin" en kan beginnen toveren met zijn creativiteit . Positioneel verdedigen moet hij wel nog kunnen vervolmaken.
Galluci en lord houden het spel mooi breed zodat het gevaar dus ook van de flanken komt. Flippo zorgt tegelijkertijd voor gevaar via linkerflank en laat zich verdedigend niet ringeloren.
Depoitre is de man van de zestien, voor hem enkel verdedigend werk in zijn domein en niet de middenlijn.
Op bank kies ik voor ahmed, onze enige spits die nog over blijft na het buitenkieperen van delie. Met verheyden als middenvelder en siereveld als verdediger, podevijn als winger en van der noortgaate als keeper heb je in elke linie 1 man.Let wel dat er wel op bank nog 1 man moet afvallen.


Kdacht niet dat ik het ooit ging zeggen, maar kvind de marc zijn opstelling niet slecht, al is Coppens wel in rook opgegaan precies...



ge kunt gij zeggen wat ge wilt maar kestens is er nog niet hé en wie zou daar dan moeten spelen?


08 Sep 2009, 0:08
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
El Corredor schreef:
Ook nog eventjes vermelden dat er naast een gebrek aan mentaliteit ook een zwaar conditioneel probleem is. 90% van ons ploeg zit morsdood na 65 minuten voetbal.

dan kan je je wil niet opdringen natuurlijk!


ge moet ne keer opletten, maar wij houden ons speelveld atijd enorm groot voor te kunnen voetballen, enig nadeel momenteel lukt dit beter bij de tegenstander dan bij ons waardoor zij ons op ons groot speelveld achter den bal laten hollen en wij fysisch ten onder gaan!


08 Sep 2009, 0:11
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Coppens pakte zijn derde gele kaart.Wel één in de beker en is mogelijks geschorst.Rode kaarten tellen sowieso mee voor beker en competitie.Geldt dit ook voor de gele kaarten?


08 Sep 2009, 3:25
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
dwarskijker schreef:
Coppens pakte zijn derde gele kaart.Wel één in de beker en is mogelijks geschorst.Rode kaarten tellen sowieso mee voor beker en competitie.Geldt dit ook voor de gele kaarten?


Die gele kaart uit de beker telt niet mee voor de competitie.


08 Sep 2009, 7:03
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
zwawi schreef:
dwarskijker schreef:
Coppens pakte zijn derde gele kaart.Wel één in de beker en is mogelijks geschorst.Rode kaarten tellen sowieso mee voor beker en competitie.Geldt dit ook voor de gele kaarten?


Die gele kaart uit de beker telt niet mee voor de competitie.


Inderdaad, Coppens staat nog altijd maar op twee gele kaarten.


08 Sep 2009, 8:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 409 berichten ]  Ga naar pagina 1 22 23 24 25 26 28


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 30 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst