Hoogstraten - Iendracht Oilsjt - Pagina 26 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 442 berichten ]  Ga naar pagina 1 24 25 26 27 28 30
 Hoogstraten - Iendracht Oilsjt 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
Kiekesoepken schreef:
Dani schreef:
Maar er is niks mis met de mentaliteit, we kunnen -voor de moment- gewoon niet beter.


Dit is gewoon schandalig en laf, dat ze zoiets zeggen..

toen ik een van dani's eerdere posts las, dacht ik toch eerder dat ik dit als gemeend vanuit Dani's mond moest interpreteren hoor...
Of ben ik fout Dani?

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


15 Sep 2009, 15:16
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
Baah, krantenartikels zeggen nietveel,hé, dat is beter dat je dat tussen de lijnen leest.
Bijvoorbeeld: met de stelling van de bruecker : " ik ga eens praten met vanderhaeghen" kan der besloten worden : " naar de match naar oudenaarde toe zullen der enkele heiligenbeelden sneuvelen"...
En dat de bruecker zegt dat supporters nog niet te hard aan morren zijn klopt ook,hé. Dat we als supporter veel te soft zijn weten we heus wel van onszelf.
In alle andere ploegen waar ze titelambities voor het seizoen verkondigen en zo schandalige prestaties daaropvolgen zou de tent allang in brand gestaan hebben. Zodus kunnen we moeilijk stellen dat de bruecker liegt.Ik vind het wel een irritant tintje hebben.


15 Sep 2009, 15:35
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
marc2 schreef:
En dat de bruecker zegt dat supporters nog niet te hard aan morren zijn klopt ook,hé. Dat we als supporter veel te soft zijn weten we heus wel van onszelf.
In alle andere ploegen waar ze titelambities voor het seizoen verkondigen en zo schandalige prestaties daaropvolgen zou de tent allang in brand gestaan hebben. Zodus kunnen we moeilijk stellen dat de bruecker liegt.Ik vind het wel een irritant tintje hebben.


Bij andere ploegen de tent in brand staan? Dan toch niet in derde veronderstel ik. Ik denk niet dat er in derde ergens meer druk van de supporters is dan hier. Al werkt dat ook averechts, want als het goed gaat, staan de supporters ook nergens meer achter de supporters dan hier. Maar ge kunt nu toch echt wel moeilijk zeggen dat de supporters te soft zijn hier hé. Als het nodig is (en laten we wel wezen, supporters moeten zich ook niet altijd kritisch opstellen hé, als het goed gaat, staan we als een blok achter de ploeg), laten we ons echt wel horen.


15 Sep 2009, 15:53
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
Bartos schreef:

Bij andere ploegen de tent in brand staan? Dan toch niet in derde veronderstel ik. Ik denk niet dat er in derde ergens meer druk van de supporters is dan hier. Al werkt dat ook averechts, want als het goed gaat, staan de supporters ook nergens meer achter de supporters dan hier. Maar ge kunt nu toch echt wel moeilijk zeggen dat de supporters te soft zijn hier hé. Als het nodig is (en laten we wel wezen, supporters moeten zich ook niet altijd kritisch opstellen hé, als het goed gaat, staan we als een blok achter de ploeg), laten we ons echt wel horen.


Ik vind -persoonlijk- dat het nu toch ook lang duurt eer 'de tent is in brand staat'. Het seizoen is 5 wedstrijden ver en je mag er al bijna een kruis over maken.


15 Sep 2009, 16:02
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
Gilles schreef:
Bartos schreef:

Bij andere ploegen de tent in brand staan? Dan toch niet in derde veronderstel ik. Ik denk niet dat er in derde ergens meer druk van de supporters is dan hier. Al werkt dat ook averechts, want als het goed gaat, staan de supporters ook nergens meer achter de supporters dan hier. Maar ge kunt nu toch echt wel moeilijk zeggen dat de supporters te soft zijn hier hé. Als het nodig is (en laten we wel wezen, supporters moeten zich ook niet altijd kritisch opstellen hé, als het goed gaat, staan we als een blok achter de ploeg), laten we ons echt wel horen.


Ik vind -persoonlijk- dat het nu toch ook lang duurt eer 'de tent is in brand staat'. Het seizoen is 5 wedstrijden ver en je mag er al bijna een kruis over maken.


Ja, maar ge kunt nu toch niet zeggen dat de supporters zich niet laten horen. Op Hoogstraten was er bijvoorbeeld toch veel protest. Ik denk niet dat er veel ploegen in derde - met hun twee man en ne paardekop - zo tekeer hadden gegaan. Het feit is wel dat wij als supporters zelf niet voor de punten kunnen zorgen hé.


15 Sep 2009, 16:05
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1075
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
de nabeschouwing al gelezen ? straks gaan ze nog zeggen :

"we zijn goe bezig, we gaan ervoor, we geven er een lap op"

we zullen eens zien na Oudenaarde of hij nog goe bezig is, en plots heeft hij het gevonden en spelen
ze vanaf nu iedereen naar huis ? Ge gelooft da toch ni he jongens.

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


15 Sep 2009, 17:13
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
"Mooi voetbal is niet meer nodig, we moeten efficient spelen. Vechten en tot de laatste snik verdedigen indien nodig."

Zo denk ik al jaren over voetbal, dat moest het verdomme van in het begin van het seizoen zijn.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


15 Sep 2009, 17:39
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
(y) (y) (y) (y) (y) Compleet gelijk casual, en dan moeten ze nog zo slim zijn om daar nog namen op te plakken !!!
Blijkbaar is DAT HET GROTE PROBLEEM ! Anders stonden we met pakweg 10 op 15.


15 Sep 2009, 18:29
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
marc2 schreef:
Zaterdag nog een stelling gehoord van een supporter die niet den eersten den besten is. Gaat alle matchen van tweede elftal ook bekijken.
Die zegde : waarom troch niet in de spits zetten en de vidts achter de spitsen op zijn positie.
Elke week blinkt de vidts op die positie uit .En met het ontbreken van depoitre wegens schorsing was dat die persoon zijn optie.
Ik heb hem geantwoord dat de vidts geen meegebrachte speler is en nummer twee dat hij jeugd zoals van damme op bank zet of anderen zoals thomas spotbeen zelfs niet op de bank.
Hij hangt dan liever de sier uit met andere spelers en brengt "sier (e) (op) veld !


Buiten de (terechte) reacties op uw schrijfstijl, even op het inhoudelijke:

Je haalt zelf al tot vervelens toe aan dat Troch geen duelkracht heeft en je zou hem nu even als targetman laten opdraven in derde klasse??? Goe bezig... Hoeveel goals heeft Depoitre al gemaakt? Is zelf een beer van een vent die duels kan winnen maar die o zo zelden in de zone van de waarheid geraakt...en jij zou er Troch ff dumpen - amai. We kunnen hem misschien op snelheid de diepte in sturen ook.

Dan Devidts - nog een dwerg erop allez. Ik vind het ook een steengoede speler maar wat we - naast mentaliteit - echt met pakken missen, is echte duelkracht centraal. Elke uittrap van zowel de eigen doelman als van de tegenstander = balverlies. Of dat dan tegen Anderlecht, Boom, Sottegem of Hoogstraten is, maakt bitter weinig uit. Van Damme compenseert dat nog met tackles maar in de lucht stelt hij, net zomin als Verheyden, Troch, Lord, De Castro...niks voor. Na De Schutter, Depoitre en Moreels is Galucci de beste kopper hé in de basisopstelling... dat zegt toch al genoeg zeker??? Devidts er nu opbrengen zou trouwens veel te vroeg zijn.

Dat gemelk over dat meebrengen van spelers: Brecht Moreels stelt mij niet teleur, integendeel en het is heus geen verrassing dat je er vier slikt als hij er niet bij is... Ik heb eerder al mijn twijfels geuit over Siereveld en ik snap niet dat die mannen zomaar in de ploeg geraken zonder te excelleren bij de reserven. Eerst daar presteren, simpel! Van Coppens kan je veel vinden, maar het is zeker niet zijn schuld dat de ploeg niet draait - ik ken geen enkele ploeg waar de rechtsback de dragende speler is trouwens. En Coppens heeft op dit moment al beter gespeeld dan een Marijn Steurs tot november bijvoorbeeld... Dus nog niet teveel conclusies. Wouter Moreels heeft nauwelijks gespeeld, dus daar ook geen domme uitspraken over doen...

En dan het zo fabelachtige onderwerp: de EIGEN talenten... Even aanhalen dat de hierboven zo bejubelde Devidts nog maar sinds Nieuwjaar 2009 (of misschien al van de zomer 2008 maar ik denk het niet) speler is van Eendracht Aalst en eigenlijk een speler van AA Gent is, dus echt gekneed door de Zandberg-"school" is hij niet. De Spotbenen kregen overigens eigenlijk hun hele opleiding bij Dilbeek en zijn hier ook nog maar een 3-tal jaar - ok, is lang in het hedendaagse voetbal, maar toch.

En dan over de ploeg - ik snap niet wat er aan de hand is maar wat een verschillen in wedstrijden - eerste helft vriendschappelijk op Diegem was om duimen en vingers bij af te likken, echt sterk. Zowel tegen Givry en KVSK United was het ook meer dan degelijk, maar voor de rest, echt rampzalig hoor. En dat wandeltempo??? Voor de optimisten -> op deze manier zak je echt wel hoor... Want je speelt op identiek dezelfde manier als ons laatste jaar in tweede - op papier veel zwakkere ploegen in de reeks, ook een goed bekerparcours (thuis tegen Club Brugge eruit remember) maar elke competitiewedstrijd weer drie punten verloren en er op Geel op het einde van de rit roemloos uit... Alleen gaat het nu nog veel sneller achteruit...

Ik snap het niet... De beste spits van derde, de beste flanken van derde en toch raakt er geen bal van die flanken tot bij je spits, laat staan in doel... Bizar...


15 Sep 2009, 18:45
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
Ik meen volledig wat ik al eerder heb gezegd : volgens mij scheelt er niets aan de mentaliteit maar kunnen we voor de moment echt niet beter.

Verheyden loopt zich de ziel uit het lijf maar raakt geen bal. Dat is eerder een kwaliteitsprobleem dan een mentaliteitsprobleem.

Onzen Troch zit duidelijk in een vormcrisis. Duels aangaan én die nog winnen ook heeft hij nooit gedaan en zal hij ook niet doen...

Lord is dan weer een type speler die de actie moet maken maar voorlopig lukt er weinig. Die gast krijgt de opdracht om zijn momenten te kiezen hé, niet om heel het veld af te crossen.

Ik vermoed dat de meesten het op deze spelers hebben....

Er zit gewoon geen evenwicht in de ploeg voor de moment en dat is natuurlijk eerder een tactisch probleem. Aan de trainer om dit op te lossen.


15 Sep 2009, 18:58
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
Dani schreef:
Ik meen volledig wat ik al eerder heb gezegd : volgens mij scheelt er niets aan de mentaliteit maar kunnen we voor de moment echt niet beter.

Verheyden loopt zich de ziel uit het lijf maar raakt geen bal. Dat is eerder een kwaliteitsprobleem dan een mentaliteitsprobleem.

Onzen Troch zit duidelijk in een vormcrisis. Duels aangaan én die nog winnen ook heeft hij nooit gedaan en zal hij ook niet doen...

Lord is dan weer een type speler die de actie moet maken maar voorlopig lukt er weinig. Die gast krijgt de opdracht om zijn momenten te kiezen hé, niet om heel het veld af te crossen.

Ik vermoed dat de meesten het op deze spelers hebben....

Er zit gewoon geen evenwicht in de ploeg voor de moment en dat is natuurlijk eerder een tactisch probleem. Aan de trainer om dit op te lossen.

Dat vind ik nu eens goed samengevat zie! (y)

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


15 Sep 2009, 19:04
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
De tweede helft heeft me nochthans gelijk gegeven dat der weinig aan de hand is !! Hetgeen ik verwachtte gebeurde, alleen is het quasi onmogelijk om dan nog drie goals op te halen. Die vierde goal komt er zuiver op de counter !
En laat dan in die ploeg van de tweede helft nog kestens van in begin van die tweede helft bijstaan. (hetgeen natuurlijk nog te vroeg was gezien zijn blessure). En ja, de ploeg scheelde niet op veel posities, enkel vandamme derin , coppens deruit , en castro op zijn normale plaats.
Toch raar ,hé? Voor mij in ieder geval niet. En laat nu nog kestens daarbij en verheyden der uit , siereveld deruit en brecht moreels derin en we winnen tegen oudenaarde zonder problemen.
En al dat vertrouwen of geen vertrouwen, lopen of niet lopen is voor mij overbodig.
Enigste probleem is dat depoitre waarschijnlijk dan roodgeschorst zal zijn.
Die optie om troch in de spits te spelen en devidts op aanvallende mid KOMT NIET VAN MIJ !!! Maar waarom niet ? Wie betere oplossingen heeft mag ze aanreiken . Lord is immers ook geen "kopper" vooraan, so what's the problem ? En troch krijgt graag een bal in de voet, zo gek vind ik die gedachte belange nog niet. Maargoed, voor mij mag het evengoed met lord in de spits , dan kan podevijn terug als linkerflank.
De opstelling (zonder blessures ) tegen oudenaarde is dus zo simpel als pompwater.
Van steenberghe -DE CASTRO - brecht moreels- de schutter-filipovic - galucci- KESTENS- VAN DAMME-troch-podevijn-lord.
De verdediging heeft zowel verdedigend als aanvallend kwaliteit. Het is een publiek geheim dat flippo trouwens liever met podevijn voor hem speelt, andere kant zijn er de automatismen tussen galuci en de castro, bovendien is nogmaals bewezen dat de castro ook aanvallend behoorlijk uit de verf komt , zowel met zijn sobere ,goeie pas, als met zijn zuivere voorzettenwaneer hij de achterlijn haalt.
De schutter zit in goeie periode en brecht moreels speelde de laatste match degelijk.
In het middenveld zit troch op zijn troon met twee werkers achter hem. De flanken zullen lord bedienen.


15 Sep 2009, 19:25
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
Dani schreef:
Ik meen volledig wat ik al eerder heb gezegd : volgens mij scheelt er niets aan de mentaliteit maar kunnen we voor de moment echt niet beter.

Verheyden loopt zich de ziel uit het lijf maar raakt geen bal. Dat is eerder een kwaliteitsprobleem dan een mentaliteitsprobleem.

Onzen Troch zit duidelijk in een vormcrisis. Duels aangaan én die nog winnen ook heeft hij nooit gedaan en zal hij ook niet doen...

Lord is dan weer een type speler die de actie moet maken maar voorlopig lukt er weinig. Die gast krijgt de opdracht om zijn momenten te kiezen hé, niet om heel het veld af te crossen.

Ik vermoed dat de meesten het op deze spelers hebben....

Er zit gewoon geen evenwicht in de ploeg voor de moment en dat is natuurlijk eerder een tactisch probleem. Aan de trainer om dit op te lossen.


Akkoord Dani, maar gebruik dan alternatieven hé... Zoals Verheyden momenteel speelt, is hij goed op weg om bij een slechte prestatie tegen Oudenaarde een Van Mieghem-kloon te worden voor het Eendracht-publiek en dat moet VDH ook zien. Niemand is er bij gebaat dat Ewen hier afgeserveerd wordt na 6 maanden, maar daar heeft de trainer ook een grote verantwoordelijkheid in. Ik blijf er ook bij dat een Dillen vorig jaar door zijn onkunde en zijn vrees om keuzes te maken, de carrière van een aantal spelers, ook die van Van Mieghem bijvoorbeeld, zwaar gehypotheceerd heeft. Het is wraakroepender om een persoon na opeenvolgende zwakke prestaties te laten staan dan hem eens twee matchen op de bank te zetten, niet in het minst voor de sfeer in de ploeg... Zeker als dan nog eens alle matchen verloren worden ook...

Voetbal blijft een ploegsport en als de ploeg niet draait, moeten er daar individuen voor sneuvelen... Individueel kan een Troch meer dan Verheyden dit moment, dus zou ik hem nog wat laten staan met twee echte controleurs achter zich waarvan Kestens er een moet zijn... Zal al schelen in het opknappen van het vuile werk, het lopen EN het winnen van kopbalduels op het middenveld...

En een Lord kan je misschien eens prikkelen met hem een helft op de bank te houden - dat lukte in de voorbereiding toch aardig...


15 Sep 2009, 19:32
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
marc2 schreef:
Die optie om troch in de spits te spelen en devidts op aanvallende mid KOMT NIET VAN MIJ !!! Maar waarom niet ? Wie betere oplossingen heeft mag ze aanreiken . Lord is immers ook geen "kopper" vooraan, so what's the problem ? En troch krijgt graag een bal in de voet, zo gek vind ik die gedachte belange nog niet. Maargoed, voor mij mag het evengoed met lord in de spits , dan kan podevijn terug als linkerflank.


Jij post het hier, dus reageer ik er hier op. Breng dus gerust mijn wederwoord over naar uw bron. Lord is inderdaad geen kopper en in de matchen dat hij centraal voorin speelde, tokte hij ook amper een bal dus weerom een vergelijking die jammergenoeg voor u de mist ingaat. Lord laat in de laatste twee wedstrijden ook zien dat hij met zijn vorm worstelt, en dat op zijn beste positie. Dus is uw remedie: heeft geen vertrouwen, dus zetten we hem ff centraal in de aanval, op zijn eentje... ja jongens... Marc, ziet ge wel hoe er gevoetbald wordt in derde en vooral, hoe den Iendracht door de tegenstander wordt aangepakt? Indien ja, waarom pen je dan zo een rare ideeën neer?? Troch als diepe spits "omdat hij dan de bal in de voet wordt aangespeeld" - tegen dat de bal vertrekt, is Troch opgegeten door de twee centrale verdedigers van de tegenstander...

Waarom is het toch zo moeilijk voor een trainer van den Iendracht om de beschikbare spelers op hun kwaliteiten te gebruiken, ipv alle spelers opdrachten te laten uitvoeren die ze niet aankunnen of die compleet tegen hun aard zijn??? Op wat scouten ze hier??? Op hun gebrekken of op hun kwaliteiten... een mens zou het zich op den duur beginnen afvragen...

Als je toch met Lord in de spits wil spelen hé tegen Oudenaarde, dat ze dan een typische 4-3-1-2 spelen met Galucci naast Lord voorin, Troch erachter en dan Podevijn, Van Damme en Kestens om de boel te controleren. Je kan daarmee ook dominant spelen, maar je houdt het veld veel compacter. Jens speelde vroeger trouwens centraal op het middenveld, dus ik zie hem nog heel goed renderen in zo een systeem.

In zo een systeem beperkt je ook de ruimte tussen de linies en kunnen de backs hun momenten kiezen om mee naar voor te trekken... En zijn je voorspelers door hun positie al dichter bij de zone van de waarheid ipv zoals nu de flanken vanaan de middenlijn aan hun rushes naar doel moeten beginnen...


15 Sep 2009, 19:47
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
marc2 schreef:
De tweede helft heeft me nochthans gelijk gegeven dat der weinig aan de hand is !! Hetgeen ik verwachtte gebeurde, alleen is het quasi onmogelijk om dan nog drie goals op te halen. Die vierde goal komt er zuiver op de counter !
En laat dan in die ploeg van de tweede helft nog kestens van in begin van die tweede helft bijstaan. (hetgeen natuurlijk nog te vroeg was gezien zijn blessure). En ja, de ploeg scheelde niet op veel posities, enkel vandamme derin , coppens deruit , en castro op zijn normale plaats.
Toch raar ,hé? Voor mij in ieder geval niet. En laat nu nog kestens daarbij en verheyden der uit , siereveld deruit en brecht moreels derin en we winnen tegen oudenaarde zonder problemen.
En al dat vertrouwen of geen vertrouwen, lopen of niet lopen is voor mij overbodig.
Enigste probleem is dat depoitre waarschijnlijk dan roodgeschorst zal zijn.
Die optie om troch in de spits te spelen en devidts op aanvallende mid KOMT NIET VAN MIJ !!! Maar waarom niet ? Wie betere oplossingen heeft mag ze aanreiken . Lord is immers ook geen "kopper" vooraan, so what's the problem ? En troch krijgt graag een bal in de voet, zo gek vind ik die gedachte belange nog niet. Maargoed, voor mij mag het evengoed met lord in de spits , dan kan podevijn terug als linkerflank.
De opstelling (zonder blessures ) tegen oudenaarde is dus zo simpel als pompwater.
Van steenberghe -DE CASTRO - brecht moreels- de schutter-filipovic - galucci- KESTENS- VAN DAMME-troch-podevijn-lord.
De verdediging heeft zowel verdedigend als aanvallend kwaliteit. Het is een publiek geheim dat flippo trouwens liever met podevijn voor hem speelt, andere kant zijn er de automatismen tussen galuci en de castro, bovendien is nogmaals bewezen dat de castro ook aanvallend behoorlijk uit de verf komt , zowel met zijn sobere ,goeie pas, als met zijn zuivere voorzettenwaneer hij de achterlijn haalt.
De schutter zit in goeie periode en brecht moreels speelde de laatste match degelijk.
In het middenveld zit troch op zijn troon met twee werkers achter hem. De flanken zullen lord bedienen.


je verkoopt JOUW mening altijd precies als het gedachtengoed van iedereen, dat begint wel een beetje lachwekkend te worden ....

voor de rest vind ik de nabeschouwing van VDH absurd!

Plots was het volle paniek bij de tegenpartij en drukten we om de gelijkmaker te scoren. Maar opnieuw zat het niet mee want de enige aanval die Hoogstraten nog in mekaar stak, was meteen goed voor de 4-2 in de laatste minuut en zo was onze wedstrijd weer een maat voor niets
Een over mijn lijkmentaliteit in de tweede helft. Hij vergeet toch een aantal zaken te vertellen. Hoe hij het zegt, is t precies of we hebben tegenslag gehad. Hoogstraten moest zelfs niet goed spelen om ons een rammeling te geven. Wat bij mij nogmaals toont dat VDH een trainer is zonder haar op zijn tanden. Durft de zaken niet te vertellen zoals ze zijn.

En zoals ne maat van mij na de match zei, het is jammer dat we nog tot 3-2 zijn teruggekomen, want VDH zal zeggen dat we ons daar kunnen aan optrekken, en dat we toch mentaliteit toonde...

ik vind dat VDH overigens weinig respect heeft voor de tegenstander, al de andere zijn sukkelaars... zo een beetje calimero-stijl...


15 Sep 2009, 19:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 442 berichten ]  Ga naar pagina 1 24 25 26 27 28 30


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst