Hoogstraten - Iendracht Oilsjt - Pagina 28 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 442 berichten ]  Ga naar pagina 1 26 27 28 29 30
 Hoogstraten - Iendracht Oilsjt 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07
Berichten: 409
Leeftijd: 39
Website: http://foto.iendracht.be
WLM: antoneke@hotmail.com
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
marc2 schreef:
Wat "de zeveraar"(mezelf dus volgens el coreador ) allang zegt is bij vanderhaeghen nu blijkbaar ook niet in dovemansoren gevallen. " Hij gaat met werkers spelen. En wat die opstelling behelst die niet zou schelen..... ik heb het hier al meer dan genoeg uitgelegd waarom ze wel veel scheelt !
En jawel , IEDEREEN op zittribune was zelfde mening !!! honderd percent !!om het met andere woorden te noemen : VOLMONDIG eens !
Als ge al zolang zittribune doet komt ge altijd zelfde mensen tegen en iedereen had spontaan dezelfde mening, trouwens de laatste weken al zo. Markant dat zoveel eensgezindheid bestaat . Maarja, de meesten zullen ook wel dezelfde match zien zeker ?


Miljaar, marc2 denkt is eerst goed na voor ge iets post aub :stom:

_________________
Iendracht.be Fotosite


15 Sep 2009, 22:49
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
Daarvoor moet ge nie nadenken,hé, ge moet juist twee goei oren hebben ;) om het te kunnen opvangen.


15 Sep 2009, 23:46
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
De Jean schreef:
marc2 schreef:
Wat "de zeveraar"(mezelf dus volgens el coreador ) allang zegt is bij vanderhaeghen nu blijkbaar ook niet in dovemansoren gevallen. " Hij gaat met werkers spelen.



Merci Marc, ge hebt ons gered :love:


Dankzij de Marc worden we kampioen!

_________________
Iendracht till i die!!


15 Sep 2009, 23:48
Junior

Lid geworden op: 14 Jan 2009, 13:06
Berichten: 203
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
@ DT : Van Damme is inderdaad niet sterk in de lucht maar in de duels en loopvermogen is hij voor het moment beter dan Verheyden.Kestens is wel sterk in de luchtduels.Dus zou ik het logisch vinden dat Kestens en Van Damme starten in de basis en Verheyden eens op de bank begint tegen Oudenaarde.


16 Sep 2009, 0:15
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
(y) (y) (y) (y) Volledig gelijk.
Voor de aandachtige volgers, vandamme is recupererend goed.Dat ziet iedereen.Maar wie verder kijkt ziet ook hoe hij onopvallend het spel in alle eenvoud verlegt en met directe passes.
Maw. hij laat ook het spel veel sneller verlopen, de omschakeling gebeurt dus rapper.
Met kestens hebben we inderdaad kopkracht bij op dat middenveld; ook iets wat we daar zeker ontbeerden.


16 Sep 2009, 0:48
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
marc2 schreef:
En jawel , IEDEREEN op zittribune was zelfde mening !!! honderd percent !!om het met andere woorden te noemen : VOLMONDIG eens !
Als ge al zolang zittribune doet komt ge altijd zelfde mensen tegen en iedereen had spontaan dezelfde mening, trouwens de laatste weken al zo. Markant dat zoveel eensgezindheid bestaat . Maarja, de meesten zullen ook wel dezelfde match zien zeker ?


Allé, dus gij zijt bij IEDEREEN van de zittribune naar hun mening gaan polsen. Ik peis dat ge van zattigheid moet gedacht hebben dat die paar onnozelaars die bij u waren gans de zittribune waren :D .

Trouwens, zo kunt ge de lijn doortrekken en kan ik zeggen dat GANS HET FORUM vindt dat gij hier ongezond veel zever verkoopt hé.


16 Sep 2009, 1:17
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
Bartos schreef:
marc2 schreef:
En jawel , IEDEREEN op zittribune was zelfde mening !!! honderd percent !!om het met andere woorden te noemen : VOLMONDIG eens !
Als ge al zolang zittribune doet komt ge altijd zelfde mensen tegen en iedereen had spontaan dezelfde mening, trouwens de laatste weken al zo. Markant dat zoveel eensgezindheid bestaat . Maarja, de meesten zullen ook wel dezelfde match zien zeker ?


Allé, dus gij zijt bij IEDEREEN van de zittribune naar hun mening gaan polsen. Ik peis dat ge van zattigheid moet gedacht hebben dat die paar onnozelaars die bij u waren gans de zittribune waren :D .

Trouwens, zo kunt ge de lijn doortrekken en kan ik zeggen dat GANS HET FORUM vindt dat gij hier ongezond veel zever verkoopt hé.

GANS HET FORUM is veel gezegd bartos, maar ik schat het toch op zo'n 99 percent hoor :haha: (afgerond naar beneden e ;) )

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


16 Sep 2009, 1:27
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17
Berichten: 212
Leeftijd: 60
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
DT schreef:
Dani schreef:
Ik meen volledig wat ik al eerder heb gezegd : volgens mij scheelt er niets aan de mentaliteit maar kunnen we voor de moment echt niet beter.

Verheyden loopt zich de ziel uit het lijf maar raakt geen bal. Dat is eerder een kwaliteitsprobleem dan een mentaliteitsprobleem.

Onzen Troch zit duidelijk in een vormcrisis. Duels aangaan én die nog winnen ook heeft hij nooit gedaan en zal hij ook niet doen...

Lord is dan weer een type speler die de actie moet maken maar voorlopig lukt er weinig. Die gast krijgt de opdracht om zijn momenten te kiezen hé, niet om heel het veld af te crossen.

Ik vermoed dat de meesten het op deze spelers hebben....

Er zit gewoon geen evenwicht in de ploeg voor de moment en dat is natuurlijk eerder een tactisch probleem. Aan de trainer om dit op te lossen.


Akkoord Dani, maar gebruik dan alternatieven hé... Zoals Verheyden momenteel speelt, is hij goed op weg om bij een slechte prestatie tegen Oudenaarde een Van Mieghem-kloon te worden voor het Eendracht-publiek en dat moet VDH ook zien. Niemand is er bij gebaat dat Ewen hier afgeserveerd wordt na 6 maanden, maar daar heeft de trainer ook een grote verantwoordelijkheid in. Ik blijf er ook bij dat een Dillen vorig jaar door zijn onkunde en zijn vrees om keuzes te maken, de carrière van een aantal spelers, ook die van Van Mieghem bijvoorbeeld, zwaar gehypotheceerd heeft. Het is wraakroepender om een persoon na opeenvolgende zwakke prestaties te laten staan dan hem eens twee matchen op de bank te zetten, niet in het minst voor de sfeer in de ploeg... Zeker als dan nog eens alle matchen verloren worden ook...

Voetbal blijft een ploegsport en als de ploeg niet draait, moeten er daar individuen voor sneuvelen... Individueel kan een Troch meer dan Verheyden dit moment, dus zou ik hem nog wat laten staan met twee echte controleurs achter zich waarvan Kestens er een moet zijn... Zal al schelen in het opknappen van het vuile werk, het lopen EN het winnen van kopbalduels op het middenveld...

En een Lord kan je misschien eens prikkelen met hem een helft op de bank te houden - dat lukte in de voorbereiding toch aardig...


:worship:

Gaat er hier hard aan toe op t forum tegenwoordig :boks:

Verder vind ik dat VDH toch wel in het laatste gedeelte van zijn nabeschouwing zinnige dingen vertelt. Heeft tenminste toch het lef om een nabeschouwing te schrijven na twee verlieswedstrijden. Het is al anders geweest.

Iedereen heeft zijn theorie, feit is dat de spelers het moeten doen, het is aan ons om hun te steunen en niet elkaar af te maken...

Tot tegen Oudenaarde :EA:

_________________
Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat
Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God.


16 Sep 2009, 9:24
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19 Mei 2009, 15:45
Berichten: 297
Leeftijd: 52
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
Dries schreef:
Bartos schreef:
marc2 schreef:
En jawel , IEDEREEN op zittribune was zelfde mening !!! honderd percent !!om het met andere woorden te noemen : VOLMONDIG eens !
Als ge al zolang zittribune doet komt ge altijd zelfde mensen tegen en iedereen had spontaan dezelfde mening, trouwens de laatste weken al zo. Markant dat zoveel eensgezindheid bestaat . Maarja, de meesten zullen ook wel dezelfde match zien zeker ?


Allé, dus gij zijt bij IEDEREEN van de zittribune naar hun mening gaan polsen. Ik peis dat ge van zattigheid moet gedacht hebben dat die paar onnozelaars die bij u waren gans de zittribune waren :D .

Trouwens, zo kunt ge de lijn doortrekken en kan ik zeggen dat GANS HET FORUM vindt dat gij hier ongezond veel zever verkoopt hé.

GANS HET FORUM is veel gezegd bartos, maar ik schat het toch op zo'n 99 percent hoor :haha: (afgerond naar beneden e ;) )


Soit, ik zit al 5 jaar op de zittribune. Als ik (zoals jij waarschijnlijk) afga op de mening van mijn maten rond mij, kan ik ook zeggen dat IEDEREEN VOLMONDIG NIET akkoord is met jouw stellingen, Marcske. Een beetje bescheidenheid kan soms geen kwaad. :wave:


16 Sep 2009, 13:34
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
bert schreef:
@ DT : Van Damme is inderdaad niet sterk in de lucht maar in de duels en loopvermogen is hij voor het moment beter dan Verheyden.Kestens is wel sterk in de luchtduels.Dus zou ik het logisch vinden dat Kestens en Van Damme starten in de basis en Verheyden eens op de bank begint tegen Oudenaarde.


Inderdaad, zie mijn laatste post onder deze topic...


16 Sep 2009, 14:16
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
Met het feit dat van damme moest spelen IEDEREEN ! ook met feit dat castro op back moest wederom iedereen !
En nogmaals, wat zijn de woorden van van der haeghen nu ! Werkers !!! Zegt dienen "zeveraar" ondergetekende , dat al niet gedurende een aantal weken ??
Gewoon belachelijk is het.Dorpsgek, zeveraar, zatlap, hautain en ga zo maar door maar de inhoud die geschreven wordt en die nu zelfs van der haeghen inziet, daar wordt niet op gerepliceerd. :lol: ;) ;)


16 Sep 2009, 14:17
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
Voila, en wat bert inderdaad schreef, die persoon slaat nagel op de kop.
Maar zijn nikcname is nu éénmaal bert en niet marc2.
Echt te belachelijk voor woorden.
Maar den bert heeft dat inderdaad heel goed gezien. ;) :lol:


16 Sep 2009, 14:20
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
marc2 schreef:
Met het feit dat van damme moest spelen IEDEREEN ! ook met feit dat castro op back moest wederom iedereen !
En nogmaals, wat zijn de woorden van van der haeghen nu ! Werkers !!! Zegt dienen "zeveraar" ondergetekende , dat al niet gedurende een aantal weken ??
Gewoon belachelijk is het.Dorpsgek, zeveraar, zatlap, hautain en ga zo maar door maar de inhoud die geschreven wordt en die nu zelfs van der haeghen inziet, daar wordt niet op gerepliceerd. :lol: ;) ;)


Ongelofelijk hoe belachelijk gij u hier blijft maken. Leer misschien eerst normale zinnen te typen, misschien worden uw zinnen dan een samenhangend geheel en begrijpen we er toch iets van (al vrees ik er zelfs dan voor).


16 Sep 2009, 14:31
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
marc2 schreef:
Met het feit dat van damme moest spelen IEDEREEN ! ook met feit dat castro op back moest wederom iedereen !
En nogmaals, wat zijn de woorden van van der haeghen nu ! Werkers !!! Zegt dienen "zeveraar" ondergetekende , dat al niet gedurende een aantal weken ??
Gewoon belachelijk is het.Dorpsgek, zeveraar, zatlap, hautain en ga zo maar door maar de inhoud die geschreven wordt en die nu zelfs van der haeghen inziet, daar wordt niet op gerepliceerd. :lol: ;) ;)

Slaap jij eigenlijk wel nog?


16 Sep 2009, 15:17
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
marc2 schreef:
Voila, en wat bert inderdaad schreef, die persoon slaat nagel op de kop.
Maar zijn nikcname is nu éénmaal bert en niet marc2.
Echt te belachelijk voor woorden.
Maar den bert heeft dat inderdaad heel goed gezien. ;) :lol:

Leve Bert!

Marc, wat mij betreft he, zeg gerust eens iets, maar tees wordt echt belachelijk.
Besef da aub nekeer.


16 Sep 2009, 15:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 442 berichten ]  Ga naar pagina 1 26 27 28 29 30


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst