Hoogstraten - Iendracht Oilsjt - Pagina 27 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 442 berichten ]  Ga naar pagina 1 25 26 27 28 29 30
 Hoogstraten - Iendracht Oilsjt 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
De ploeg tè hard door elkaar schudden zou ik nu ook niet doen. Het zal moeten volstaan om met enkele veranderingen de ploeg te doen draaien, maar nu ook niet afkomen met namen als een Devidts(zonder afbreuk te doen aan die jongen) enz... Een Kestens die erin komt met eventueel Moreels en hopelijk zo vlug mogelijk Seminck zou toch al moeten verbetering brengen. Niet? :wadde:

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


15 Sep 2009, 20:06
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
DT , respect voor jou opstelling. (y) Ieder zijn mening maar ik kan je wel begrijpen.Dat vind ik ook nog proberen waard. Galluci kan als infiltrerende aanvaller spelen? En de opkomende mensen op de flank zijn dan de backs ?
El corredor, ivm je opmerking als "lachwekkend", terug waardeoos en zonder inhoud gebaseerd op weeral eens nickname.


15 Sep 2009, 20:13
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
marc2 schreef:
DT , respect voor jou opstelling. (y) Ieder zijn mening maar ik kan je wel begrijpen.Dat vind ik ook nog proberen waard. Galluci kan als infiltrerende aanvaller spelen? En de opkomende mensen op de flank zijn dan de backs ?
El corredor, ivm je opmerking als "lachwekkend", terug waardeoos en zonder inhoud gebaseerd op weeral eens nickname.


och jong, je zei hier eens dat men met twee verdedigende middenvelders moest gaan spelen, terwijl we al jaren een 4-2-3-1 systeem spelen. je zit hier kritiek te geven op VDH(wat mag, daar niet van ) zijn opstelling, en als je dan de jouwe geeft, is er slechts één speler verschillend.
Toen ik je daar dan je mening over vroeg, bleef je Oostindisch doof...

Voorts zeg je dat troch geen duelkracht en snelheid heeft, maar je zou hem wel centraal in de punt zetten, wat bij een 4-2-3-1 of 4-3-3 (what's the difference) een targetman genre depoitre vereist.

En stop eens met steeds te zeggen dat iedereen die op de zittribune zit dezelfde mening heeft dan jou, want dat is hoegenaamd niet het geval!

En dan dat geval Van Damme, hij ging NOOIT nog spelen... vervolgens speelt hij de twee volgende wedstrijden. Tja da ga je wel even af natuurlijk. :D :hmm:

sorry maar ik vind je posts zever.


Laatst gewijzigd door El Corredor op 15 Sep 2009, 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.



15 Sep 2009, 20:17
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
marc2 schreef:
DT , respect voor jou opstelling. (y) Ieder zijn mening maar ik kan je wel begrijpen.Dat vind ik ook nog proberen waard. Galluci kan als infiltrerende aanvaller spelen? En de opkomende mensen op de flank zijn dan de backs ?
El corredor, ivm je opmerking als "lachwekkend", terug waardeoos en zonder inhoud gebaseerd op weeral eens nickname.


Ik vraag me eigenlijk af of jij zelf beseft dat alles wat jij hier post, dat dat allesbehalve deugd doet aan de ploeg. Als spelers of andere mensen iets tegen jou zeggen, denk ik niet dat dat de bedoeling is dat dat hier geplaatst wordt. Dat kunnen ze gerust zelf wel ook als ze dat willen.
Bovendien kan ik mij wel voorstellen ook dat sommige zaken worden gezegd met enige nuance... En dat is net wat ik bij al jouw posts extreem ontbreek. Nergens zie je enige nuance.
De spelers enzovoort zouden misschien slimmer moeten zijn om zaken te verkondigen tegen jou en anderen, maar dat geldt evenzeer voor jou.


15 Sep 2009, 20:20
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
Aan de nabeschouwing te zien gaat er voor het eerst sinds jaren een trainer inzien bij ons dat je om hoog te eindigen in derde nationale resultaatvoetbal gespeeld moet worden.
Een sterke organisatie da moet er staan en nie altijd mooi willen spelen, zo hebben er al veel ploegen tegen ons gewonnen.
Het geeft me een klein beetje hoop, we zien wel wat ze tegen Oudenaarde op de mat leggen.

_________________
Iendracht till i die!!


15 Sep 2009, 21:15
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1075
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
josken schreef:
Aan de nabeschouwing te zien gaat er voor het eerst sinds jaren een trainer inzien bij ons dat je om hoog te eindigen in derde nationale resultaatvoetbal gespeeld moet worden.
Een sterke organisatie da moet er staan en nie altijd mooi willen spelen, zo hebben er al veel ploegen tegen ons gewonnen.
Het geeft me een klein beetje hoop, we zien wel wat ze tegen Oudenaarde op de mat leggen.


laat ons hopen dat het betert en dat Oudenaarde ons niet op de mat legt. :lol:

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


15 Sep 2009, 21:28
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
El Corredor schreef:
vandaag in HLN interview met onze voorzitter. 4 op 15 en den Dirk ziet nog geen crisis...

ik vraag mij af wanneer hij het dan wel crisis gaat vinden. We hadden beter met 4-0 verloren want nu zegt hij nog dat de spelers niets te verwijten valt, en dat de mentaliteit ok is doordat ze nog tot 3-2 terugkwamen...


:lol: 't was te denken dat ze door die 3-2 nog zo gingen denken :hmm:
nu ja, het orkest op de Titanic bleef ook tot het einde doorspelen he... :wave:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


15 Sep 2009, 21:42
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
Deef schreef:
Dan wordt de vraag gesteld of de supporters beginnen te morren???

Dat valt nog wel mee zegt hij, maar het mag natuurlijk geen weken meer duren :-)

Die mannen lezen dus dit forum niet concludeer ik daaruit.



natuurlijk lezen ze het forum niet!
vandaar mijn aanzet tot een eventuele (kleine) actie volgende thuismatch. Niet alleen om de speler eens een shot onder hun gat te geven, maar ook een signaal aan het bestuur dat we het :kots: -beu zijn

nogmaals, dacht ook dat we goede transfers hadden gedaan, dus op dat vlak geen verwijt! Maar als het na 5 matchen echt van geen kanten draait, en de coach blijft in de boosheid volharden, en je wordt 70 minuten belachelijk gemaakt op Hoogstraten, maar je vindt het uiteindelijk nog OK omdat we 20 minuten gevoetbald hebben en tot 3-2 zijn kunnen terugkomen... THEN YOU NEED AN URGENT WAKE-UP CALL !!!!!!!! :stom:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


15 Sep 2009, 21:45
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
eintracht frankfurt schreef:
El Corredor schreef:
vandaag in HLN interview met onze voorzitter. 4 op 15 en den Dirk ziet nog geen crisis...

ik vraag mij af wanneer hij het dan wel crisis gaat vinden. We hadden beter met 4-0 verloren want nu zegt hij nog dat de spelers niets te verwijten valt, en dat de mentaliteit ok is doordat ze nog tot 3-2 terugkwamen...


:lol: 't was te denken dat ze door die 3-2 nog zo gingen denken :hmm:
nu ja, het orkest op de Titanic bleef ook tot het einde doorspelen he... :wave:


Hopelijk zijn wij geen zinkend schip. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


15 Sep 2009, 21:46
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
nonkeltje schreef:
de nabeschouwing al gelezen ? straks gaan ze nog zeggen :

"we zijn goe bezig, we gaan ervoor, we geven er een lap op"

we zullen eens zien na Oudenaarde of hij nog goe bezig is, en plots heeft hij het gevonden en spelen
ze vanaf nu iedereen naar huis ? Ge gelooft da toch ni he jongens.


ja zeg, en zelfs als we winnen tegen Oudenaarde... 't is precies wel een van de zwakste ploegen van de reeks... zal pas euforie kraaien als we een reeksje neerzetten.
Na Torhout waren we ook vertrokken :hmm:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


15 Sep 2009, 21:48
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
eintracht frankfurt schreef:
Deef schreef:
Dan wordt de vraag gesteld of de supporters beginnen te morren???

Dat valt nog wel mee zegt hij, maar het mag natuurlijk geen weken meer duren :-)

Die mannen lezen dus dit forum niet concludeer ik daaruit.



natuurlijk lezen ze het forum niet!
vandaar mijn aanzet tot een eventuele (kleine) actie volgende thuismatch. Niet alleen om de speler eens een shot onder hun gat te geven, maar ook een signaal aan het bestuur dat we het :kots: -beu zijn

nogmaals, dacht ook dat we goede transfers hadden gedaan, dus op dat vlak geen verwijt! Maar als het na 5 matchen echt van geen kanten draait, en de coach blijft in de boosheid volharden, en je wordt 70 minuten belachelijk gemaakt op Hoogstraten, maar je vindt het uiteindelijk nog OK omdat we 20 minuten gevoetbald hebben en tot 3-2 zijn kunnen terugkomen... THEN YOU NEED AN URGENT WAKE-UP CALL !!!!!!!! :stom:


Ik denk dat we enkel kunnen hopen dat we vanaf volgende match van die 20 minuten 90 minuten kunnen maken.
Het is overduidelijk dat ze het WEL kunnen.

_________________
Iendracht till i die!!


15 Sep 2009, 21:50
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
Hugo schreef:
eintracht frankfurt schreef:
El Corredor schreef:
vandaag in HLN interview met onze voorzitter. 4 op 15 en den Dirk ziet nog geen crisis...

ik vraag mij af wanneer hij het dan wel crisis gaat vinden. We hadden beter met 4-0 verloren want nu zegt hij nog dat de spelers niets te verwijten valt, en dat de mentaliteit ok is doordat ze nog tot 3-2 terugkwamen...


:lol: 't was te denken dat ze door die 3-2 nog zo gingen denken :hmm:
nu ja, het orkest op de Titanic bleef ook tot het einde doorspelen he... :wave:


Hopelijk zijn wij geen zinkend schip. :D


that was my message between the lines...

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


15 Sep 2009, 21:53
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
Wat "de zeveraar"(mezelf dus volgens el coreador ) allang zegt is bij vanderhaeghen nu blijkbaar ook niet in dovemansoren gevallen. " Hij gaat met werkers spelen. En wat die opstelling behelst die niet zou schelen..... ik heb het hier al meer dan genoeg uitgelegd waarom ze wel veel scheelt !
En jawel , IEDEREEN op zittribune was zelfde mening !!! honderd percent !!om het met andere woorden te noemen : VOLMONDIG eens !
Als ge al zolang zittribune doet komt ge altijd zelfde mensen tegen en iedereen had spontaan dezelfde mening, trouwens de laatste weken al zo. Markant dat zoveel eensgezindheid bestaat . Maarja, de meesten zullen ook wel dezelfde match zien zeker ?


15 Sep 2009, 22:21
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
marc2 schreef:
Wat "de zeveraar"(mezelf dus volgens el coreador ) allang zegt is bij vanderhaeghen nu blijkbaar ook niet in dovemansoren gevallen. " Hij gaat met werkers spelen. En wat die opstelling behelst die niet zou schelen..... ik heb het hier al meer dan genoeg uitgelegd waarom ze wel veel scheelt !
En jawel , IEDEREEN op zittribune was zelfde mening !!! honderd percent !!om het met andere woorden te noemen : VOLMONDIG eens !
Als ge al zolang zittribune doet komt ge altijd zelfde mensen tegen en iedereen had spontaan dezelfde mening, trouwens de laatste weken al zo. Markant dat zoveel eensgezindheid bestaat . Maarja, de meesten zullen ook wel dezelfde match zien zeker ?


Dat gelooft ge nu toch zelf niet???


15 Sep 2009, 22:43
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
marc2 schreef:
Wat "de zeveraar"(mezelf dus volgens el coreador ) allang zegt is bij vanderhaeghen nu blijkbaar ook niet in dovemansoren gevallen. " Hij gaat met werkers spelen.



Merci Marc, ge hebt ons gered :love:


15 Sep 2009, 22:48
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 442 berichten ]  Ga naar pagina 1 25 26 27 28 29 30


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst