Eendracht Aalst - AA Gent - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 102 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 Eendracht Aalst - AA Gent 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - AA Gent
Kiekesoepken schreef:
El Corredor schreef:
Smetje schreef:
Ik ben uiteindelijk toch kunnen gaan zien. Ik vond Siereveld vandaag een goeie match spelen. Ewen was weer redelijk ongelukkig in zijn passing en Troch kon zich als diepe niet tonen (maar dat is ook zijn positie niet).

Ik vond Omar Moussa nog een degelijke eerste helft spelen. Werkte heel hard en leed weinig balverlies. Hij dwong altijd wel een hoekschop of inworp af. Speelde soms met een simpel pasje ook goed een mannetje vrij (bijvoorbeeld Galucci, maar hij wordt gepakt door die verdediger).

Bij Gent liepen ook enkele goeie spelers. Vooral die nr. 11 was heel goed. Snel, dribbelsterk, moeilijk van de bal te zetten, ...

Ook nog even zeggen dat de spelers maar al te goed beseffen dat het beter moet. Even met Troch gepraat en hij weer maar al te goed dat hijzelf ook nog een stuk beter moet. Maar alles gaat momenteel een beetje tegen. Maar de groep wil er alles aan doen om zo snel mogelijk op niveau te geraken.



da gezever over da ze het weten dat het beter moet, t zou er nog moeten aan mankeren. Ik wil eindelijk eens daden zien ipv enkel woorden horen...



(y) (y) Geen woorden maar daden en ok, is goed dat ze het beseffen maar 't kan ook niet anders hé, ze worden er overal mee geconfronteerd ook dat het slecht is, ook wij zijn als supporters van EA veeleisend maar met zo'n ploeg moet je gewoonweg beter wantja..;wij zijn het AC Milan van 3de klasse :D


@kippensoepke stel je voor dat dan " Zuppa di pollo " je nickname is ! :whistle: :D

_________________
Century game 22 juni 2019


18 Sep 2009, 16:44
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2645
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - AA Gent
Als ik Kestens gisteren bezig zag dan heb ik er toch een goed gevoel bij hoor. :EA:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


18 Sep 2009, 17:30
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2645
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - AA Gent
En wees ook maar zeker dat Wouter Moreels zal spelen want qua werkkracht zal dit een verijking zijn op de linkerflank. :EA:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


18 Sep 2009, 17:35
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Eendracht Aalst - AA Gent
ze kbegin weeral goeste te krijgen om te gaan zien! :EA: :banana:


18 Sep 2009, 18:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Eendracht Aalst - AA Gent
boer touch schreef:
ze kbegin weeral goeste te krijgen om te gaan zien! :EA: :banana:


Da zal wel rap overgaan jong als ge daar zijt :D

_________________
MCMXIX


18 Sep 2009, 18:10
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Eendracht Aalst - AA Gent
69 schreef:
boer touch schreef:
ze kbegin weeral goeste te krijgen om te gaan zien! :EA: :banana:


Da zal wel rap overgaan jong als ge daar zijt :D


ja da zou goe kunnen , maar hoop doet leven anders zouden er zoveel niet meer gaan zien zeker?


18 Sep 2009, 18:16
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Eendracht Aalst - AA Gent
Hugo schreef:
Wat Moussa betreft zou ik zeggen"doorsturen".
Ik heb wel na de wedstrijd met enkele spelers gesproken en volgens mij is er wel degelijk een vertrouwenscrisis, ik zal het anders verwoorden"Faalangst".
Ik heb hun de boodschap meegegeven, dat mietjesgedoe moet gedaan zijn, vanaf nu willen we de over-mijn-lijkmentaliteit zien.
Ik heb hierbij meerdere charges met mijn buik uitgevoerd, :boks: wat ik hier wilde aantonen is dat ze verdomd schrik hebben om duels aan te gaan.
Het moet gedaan zijn met het wijvenvoetbal, wij willen een ploeg op het veld zien staan die 90 minuten lang als ploeg wil vechten.
Ik heb hen ook duidelijk gemaakt dat we de wedstrijd tegen Oudenaarde als één blok achter onze ploeg zullen staan, maar dat wij een gepast antwoord van de spelersgroep willen zien.
Een zaak wil ik nog meegeven, in tegenstelling van wat sommigen beweren, willen de spelers en trainersstaf er wel alles aan doen om het tij te doen keren.
Ik heb er in ieder geval aan dit onderonsje een goed gevoel overgehouden, het moet en het zal veranderen beste vrienden.
Iendracht forever!! :EA: :EA:


Vergeet niet dat die kerel in eerste nog speelde, dus hij moet wat in zijn mars hebben en een speler doorsturen door hem amper 90 minuten aan het werk te zien vind ik belachelijk, een speler past zich niet in één match aan aan het team. Ik zou die jongen nog wat laten meetrainen en matchen met de beloften laten spelen. Pas nadien kunnen we een oordeel vellen

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


18 Sep 2009, 22:40
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - AA Gent
De_steve schreef:
Hugo schreef:
Wat Moussa betreft zou ik zeggen"doorsturen".
Ik heb wel na de wedstrijd met enkele spelers gesproken en volgens mij is er wel degelijk een vertrouwenscrisis, ik zal het anders verwoorden"Faalangst".
Ik heb hun de boodschap meegegeven, dat mietjesgedoe moet gedaan zijn, vanaf nu willen we de over-mijn-lijkmentaliteit zien.
Ik heb hierbij meerdere charges met mijn buik uitgevoerd, :boks: wat ik hier wilde aantonen is dat ze verdomd schrik hebben om duels aan te gaan.
Het moet gedaan zijn met het wijvenvoetbal, wij willen een ploeg op het veld zien staan die 90 minuten lang als ploeg wil vechten.
Ik heb hen ook duidelijk gemaakt dat we de wedstrijd tegen Oudenaarde als één blok achter onze ploeg zullen staan, maar dat wij een gepast antwoord van de spelersgroep willen zien.
Een zaak wil ik nog meegeven, in tegenstelling van wat sommigen beweren, willen de spelers en trainersstaf er wel alles aan doen om het tij te doen keren.
Ik heb er in ieder geval aan dit onderonsje een goed gevoel overgehouden, het moet en het zal veranderen beste vrienden.
Iendracht forever!! :EA: :EA:


Vergeet niet dat die kerel in eerste nog speelde, dus hij moet wat in zijn mars hebben en een speler doorsturen door hem amper 90 minuten aan het werk te zien vind ik belachelijk, een speler past zich niet in één match aan aan het team. Ik zou die jongen nog wat laten meetrainen en matchen met de beloften laten spelen. Pas nadien kunnen we een oordeel vellen

ik dacht dat hij geen volledige match speelde en dat troch opt einde int punt ging spelen?

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


19 Sep 2009, 0:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - AA Gent
Dries schreef:
De_steve schreef:
Hugo schreef:
Wat Moussa betreft zou ik zeggen"doorsturen".
Ik heb wel na de wedstrijd met enkele spelers gesproken en volgens mij is er wel degelijk een vertrouwenscrisis, ik zal het anders verwoorden"Faalangst".
Ik heb hun de boodschap meegegeven, dat mietjesgedoe moet gedaan zijn, vanaf nu willen we de over-mijn-lijkmentaliteit zien.
Ik heb hierbij meerdere charges met mijn buik uitgevoerd, :boks: wat ik hier wilde aantonen is dat ze verdomd schrik hebben om duels aan te gaan.
Het moet gedaan zijn met het wijvenvoetbal, wij willen een ploeg op het veld zien staan die 90 minuten lang als ploeg wil vechten.
Ik heb hen ook duidelijk gemaakt dat we de wedstrijd tegen Oudenaarde als één blok achter onze ploeg zullen staan, maar dat wij een gepast antwoord van de spelersgroep willen zien.
Een zaak wil ik nog meegeven, in tegenstelling van wat sommigen beweren, willen de spelers en trainersstaf er wel alles aan doen om het tij te doen keren.
Ik heb er in ieder geval aan dit onderonsje een goed gevoel overgehouden, het moet en het zal veranderen beste vrienden.
Iendracht forever!! :EA: :EA:


Vergeet niet dat die kerel in eerste nog speelde, dus hij moet wat in zijn mars hebben en een speler doorsturen door hem amper 90 minuten aan het werk te zien vind ik belachelijk, een speler past zich niet in één match aan aan het team. Ik zou die jongen nog wat laten meetrainen en matchen met de beloften laten spelen. Pas nadien kunnen we een oordeel vellen

ik dacht dat hij geen volledige match speelde en dat troch opt einde int punt ging spelen?


Ik heb het artikel niet gelezen maar volgens mijn dochter stond in een artikel vandaag in HLN dat hij werd doorverwezen.

_________________
Century game 22 juni 2019


19 Sep 2009, 0:12
Miniem

Lid geworden op: 13 Sep 2009, 0:08
Berichten: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - AA Gent
dat is die andere spits dat ze doorverwezen hebben... dieje moussa nog niet, ook gaan zien op denderhoutem.
kestens zal ons al een groot stuk helpen ook een wouter die nu nog wa matchritme mist...

siereveld tjah... das enen die ze van mijn part mogen doorsturen :D

volgens mij zou dit de beste oplossing zijn

van steenberghe
filipovic
seminck
b.moreels
niels

middenveld: podevijn of galluchi rechts
vandamme kestens verdedigende middenvelder
troch centraal en aansluitend op depoitre
linksmidden wouter

en depoitre diep

lord kunde houden voor diep bij depoitre te gaan steken of om te wisselen op de flanken bij de rust of alst slecht gaat.

met deze opstelling en een goed gevoel in de ploeg moeten we toch beter kunnen scoren dan nu eh?ik heb na de match tegen de beloften van gent terug een goed gevoel aan over gehouden.. hopelijk tegen oudenaarde de volle drie punten!!


19 Sep 2009, 10:19
Junior

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 16:59
Berichten: 251
Bericht Re: Eendracht Aalst - AA Gent
pffff 2 weken in conge geweest, maar mijn zwembroek opgefret bij de uitslagen. Kan niks over de wedstrijden zeggen wegens niet gezien maar als je op de cijfers afgaat hebben we vooral verdedigend een probleem... en hetzelfde zinnetje komt ook vaak terug: 'de eerste kans van de tegenpartij is binnen'... en dan heb je nogal een vrij sterke neiging om naar de keeper te kijken. ik vind, op basis van verleden seizoen en de wedstrijden die ik dit seizoen wél al gezien heb, Van Steenberghe geen verbetering tov De Veirman, in tegenstelling tot velen hier stel ik vast. Hoog tijd dat de cijfers mijn ongelijk eens beginnen te bewijzen...


20 Sep 2009, 3:34
Scholier

Lid geworden op: 19 Apr 2008, 10:13
Berichten: 169
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - AA Gent
ajoineuh schreef:
dat is die andere spits dat ze doorverwezen hebben... dieje moussa nog niet, ook gaan zien op denderhoutem.
kestens zal ons al een groot stuk helpen ook een wouter die nu nog wa matchritme mist...

siereveld tjah... das enen die ze van mijn part mogen doorsturen :D

volgens mij zou dit de beste oplossing zijn

van steenberghe
filipovic
seminck
b.moreels
niels

middenveld: podevijn of galluchi rechts
vandamme kestens verdedigende middenvelder
troch centraal en aansluitend op depoitre
linksmidden wouter

en depoitre diep

lord kunde houden voor diep bij depoitre te gaan steken of om te wisselen op de flanken bij de rust of alst slecht gaat.

met deze opstelling en een goed gevoel in de ploeg moeten we toch beter kunnen scoren dan nu eh?ik heb na de match tegen de beloften van gent terug een goed gevoel aan over gehouden.. hopelijk tegen oudenaarde de volle drie punten!!


waarom altijd van steenberghe, van de noortgaete is 10 keer beter he jongens, vergeet niet dat het dank zij hem is dat we naar westerlo gaan he, want tegen united heeft hij ons meer dan recht gehouden he mannen, ik heb die gast zien keepen tegen herta berlijn en in de CL tegen werder bremen, amai zeg ik dan en zijn uit voetballen is ook stukken beter en wees gerust hij zit altijd wel ergens met een vinger of teen tussen zelle, het probleem bij ons is dat gewoon de beste niet spelen op hun beste plaats en uit gewoonte selecteerd men gewoon altijd dezelfde om te starten, een trainer moet gewoon altijd spelen met de mannen die in vorm zijn en niet afgaan op de naam alleen.
er zal iets moeten gebeuren want na dit weekend kunnen we voorlaatste staan en das ni goe ver het kopke.


20 Sep 2009, 8:05
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: Eendracht Aalst - AA Gent
Zou ik ook allang eens proberen. Die gast speelt een sterke wedstrijd en 3 dagen later staat den anderen weer in da kot. Kwestie van vertrouwen te geven. En ik weet dat Van Steenberghe hier op dit forum untouchable is maar hoeveel matchen kunt ge zeggen dat hij de ploeg recht gehouden heeft en een punt gepakt heeft? Voor mij is het een degelijke keeper maar meer niet, iets te zwaar en maakt ook regelmatig een fout. Hij deelt gewoon mee met de malaise. Waarmee ik niet gezegd heb dat de reservekeeper beter is maar op basis van zijn goeie wedstrijd ook een kans verdient. Vooral zijn uittrappen is VEEL beter dan onze huidige nr 1


20 Sep 2009, 9:01
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Eendracht Aalst - AA Gent
suppo schreef:
Zou ik ook allang eens proberen. Die gast speelt een sterke wedstrijd en 3 dagen later staat den anderen weer in da kot. Kwestie van vertrouwen te geven. En ik weet dat Van Steenberghe hier op dit forum untouchable is maar hoeveel matchen kunt ge zeggen dat hij de ploeg recht gehouden heeft en een punt gepakt heeft? Voor mij is het een degelijke keeper maar meer niet, iets te zwaar en maakt ook regelmatig een fout. Hij deelt gewoon mee met de malaise. Waarmee ik niet gezegd heb dat de reservekeeper beter is maar op basis van zijn goeie wedstrijd ook een kans verdient. Vooral zijn uittrappen is VEEL beter dan onze huidige nr 1


zou het ook eens proberen, van den noortgate heeft zich toch al bewezen en een kat een kat genoemd hij heeft toch wel al enkele mirakel saves gedaan en dat kunt ge van steven niet zeggen!


20 Sep 2009, 14:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - AA Gent
boer touch schreef:
suppo schreef:
Zou ik ook allang eens proberen. Die gast speelt een sterke wedstrijd en 3 dagen later staat den anderen weer in da kot. Kwestie van vertrouwen te geven. En ik weet dat Van Steenberghe hier op dit forum untouchable is maar hoeveel matchen kunt ge zeggen dat hij de ploeg recht gehouden heeft en een punt gepakt heeft? Voor mij is het een degelijke keeper maar meer niet, iets te zwaar en maakt ook regelmatig een fout. Hij deelt gewoon mee met de malaise. Waarmee ik niet gezegd heb dat de reservekeeper beter is maar op basis van zijn goeie wedstrijd ook een kans verdient. Vooral zijn uittrappen is VEEL beter dan onze huidige nr 1


zou het ook eens proberen, van den noortgate heeft zich toch al bewezen en een kat een kat genoemd hij heeft toch wel al enkele mirakel saves gedaan en dat kunt ge van steven niet zeggen!

:?

Dat versta ik hier toch niet meer ze. Waar deze plotse uitval naar Steven hier vandaan komt begrijp ik dus echt niet ? Ik veronderstel dat er weer iets aant broeden is, en 'k heb de indruk dat het voor niets deugd.
De eerste mirakelsave die ik mij herinner van Steven is trouwens nog niet zo lang geleden tegen Heist: 1ste helft waar hij er een gemaakte goal prachtig uit haalt :wadde:

_________________
If you never try, you'll never know


20 Sep 2009, 14:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 102 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst