Eendracht Aalst - Oudenaarde - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 270 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 18
 Eendracht Aalst - Oudenaarde 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Moreels werd op Hoogstraten toch duidelijk gemist !
Hoe het gaat zijn in combinatie met Siereveld weet ik ook niet.... maar of dat aan Brecht zal liggen... doubt it.

_________________
If you never try, you'll never know


28 Sep 2009, 12:48
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
't was zeker niet schitterend gisteren, maar ik heb zeker niet de indruk dat het onwil was
soms is 't belangrijk om vertrouwen te kweken...

iedereen ziet onze gebreken, en ja, er valt over sommige posities wel wat te zeggen... maar misschien moeten we 't ook niet te snel opgeven he. ik blijf geloven in de kwaliteiten van de kern. 't is ook echt absoluut zinloos om gans de ploeg te blijven afbreken: het is deze ploeg die het dit jaar moet doen, en het is nog veel te vroeg op het seizoen om nu al conclusies te trekken.
persoonlijk vond ik dat, ondanks alles, de beste ploeg heeft gewonnen gisteren... ook al was het tegen een zeer zwakke ploeg; het is al een begin he!
Ik hoop net als iedereen hier, dat stapke per stapke het niveau naar omhoog gaat...

met lord, wouter moreels en kestens, hebben we toch nog wel wat achter de hand he... die gasten gaan nog van pas komen, en zijn in staat om het niveau wat op te krikken: maar ook zij zullen telkens opnieuw moeten bevestigen

jammer van depoitre: had die regelrechte karikatuur van een ref een beetje normaal gedaan en niet voor het minste met geel beginnen zwaaien, dan was laurent niet nog eens geschorst geraakt...

da's voetbal he.. soms wint ge, en soms verliest ge... en aan wat ligt het soms... :-)


28 Sep 2009, 12:57
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7464
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Davy schreef:
't was zeker niet schitterend gisteren, maar ik heb zeker niet de indruk dat het onwil was
soms is 't belangrijk om vertrouwen te kweken...

iedereen ziet onze gebreken, en ja, er valt over sommige posities wel wat te zeggen... maar misschien moeten we 't ook niet te snel opgeven he. ik blijf geloven in de kwaliteiten van de kern. 't is ook echt absoluut zinloos om gans de ploeg te blijven afbreken: het is deze ploeg die het dit jaar moet doen, en het is nog veel te vroeg op het seizoen om nu al conclusies te trekken.
persoonlijk vond ik dat, ondanks alles, de beste ploeg heeft gewonnen gisteren... ook al was het tegen een zeer zwakke ploeg; het is al een begin he!
Ik hoop net als iedereen hier, dat stapke per stapke het niveau naar omhoog gaat...

met lord, wouter moreels en kestens, hebben we toch nog wel wat achter de hand he... die gasten gaan nog van pas komen, en zijn in staat om het niveau wat op te krikken: maar ook zij zullen telkens opnieuw moeten bevestigen

jammer van depoitre: had die regelrechte karikatuur van een ref een beetje normaal gedaan en niet voor het minste met geel beginnen zwaaien, dan was laurent niet nog eens geschorst geraakt...

da's voetbal he.. soms wint ge, en soms verliest ge... en aan wat ligt het soms... :-)


Het ligt bij ons toch wel aan veel dingen hoor:

-Het bestuur dat met 1 spits het seizoen start
-De gebrekkige opstelling die blijft gehanteerd worden. Welke debiel heeft eigenlijk beslist dat we altijd zo moeten spelen ? We zijn al zo bezig sinds vierde klasse en sindsdien is dat blijkbaar een heilige opstelling geworden.
- Gebrek aan basisconditie (schandalig voor profs in derde klasse)
- Trainer die volgens mij niet beter kan, als je zijn beslissingen van gisteren ziet.

En als je dan zegt "de drie punten is voorlopig het enige dat telt", wel dat heb ik diezelfde mensen vorig jaar ook horen zeggen. Dat is dus de grootste bullshit die er bestaat. Met geluk drie punten nemen is geen garantie op later puntengewin, als onze ploeg eindelijk is goed zou spelen, dan kunt ge positief zijn naar de latere wedstrijden toe.

De eerste 6 wedstrijden hebben we geen 1 goede gespeeld en gisteren was bij het slechtste van dit seizoen. Want waarom krijgen we die paar kansen in de eerste helft ? Omdat Oudenaarde (Met Franck, en Degroote op de rechtsback) belachelijk slecht is. Maar dan laten we zo'n bende ex-vedetten nog terugkomen, en op basis van de tweede helft moet Oudenaarde altijd winnen he. Moreels haalde er immers een gemaakte goal uit, en Galucci, die geloofde zelf niet dat zijn bal in de goal vloog...


28 Sep 2009, 13:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
eintracht frankfurt schreef:
allez, 't was op mijn balkon precies plezanter...

ja jongens, we zijn diep gevallen pfff.
Nabeschouwing van B. Moreels : "hopelijk is de trein vertrokken, top-5 blijft de ambitie"...
als we het klassement omdraaien, zeker :kots:


Gij hebt hier wel al wat afgekotst hé jong de laatsten tijd

_________________
www.spionkoplede.com


28 Sep 2009, 14:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Jeroen schreef:
Iendrachter90 schreef:
eintracht frankfurt schreef:
bon, we kunnen de topic eigenlijk afsluiten he.
de coach is tevreden, volgens de spelers is de trein na deze schitterende overwinning tegen een sterke ploeg als Oudenaard echt vertrokken, en blijkbaar was er een daverend applaus van het publiek...
:plat:

back to glory !!!

:wave:

:kots:


Nee,we zullen ze staan uitfluiten omdat ze gewonnen hebben.Doet nu allemaal is normaal zeg.We hebben de drie punten en ofdat nu met goed of slecht voetbal was dat maakt niet uit.Op het forum is precies een nieuw programma aan het openbloeien,Het leven zoals het is aalstsupporters:klagen klagen en klagen .Wat denkte nu dat ge met zagen op het geleverde spel iets gaat bijbrengen?Staat is achter u ploeg in goede en slechte tijden en we hebben nu gewonnen en laat ons gewoon hopen dat ze volgende week kunnen bewijzen dat het geen toevalstreffer was.


Wat zijt ge met die drie punten als uw spel week na week dramatisch blijft ? Vandaag hebben we geluk gehad, maar speel zo op Waregem volgende week en ge krijgt een pandoering van jewelste. Het was gewoon schandalig slecht vandaag, en als dat schot van Galucci niet afwijkt winnen we weer niet (Oudenaard was in de tweede helft dichter bij de winst dan wij hoor).

Het eerste kwartier was goed, daarna zakten we weg om dan in de tweede helft dramatisch slecht te gaan spelen. Zo'n zwak Oudenaarde en ze toch nog in de match laten komen, ongelofelijk feitelijk.

En Depoitre moeten we dus zeker 3 matchen missen dus daar winnen we met dit spel zeker niks van, op de manier waarop wij spelen kunt ge toch geen doelpunten maken ? De verdediging blijft steeds vanachter en dan is er de grote leegte (met ons wekelijks zwakke middenveld) om dan Depoitre op een eiland te zien staan.

En Vanderhaeghen, dat is ook de meester-tacticus hoor :whistle:

Depoitre eraf en die blijft gewoon zitten, schuift nergens. Thomas als diepste spits, fantastisch idee ! En zijn slotoffensief was werkelijk subliem, een rechtsback erafhalen voor een... rechtsback !

Ik begrijp toch ook niet hoe iedereen de spelers een oorverdovend applaus kan geven na zo'n lamentabele prestatie. Hoeveel geluk hebben we feitelijk niet gehad dat Moreels die bal van de lijn haalt en dat die bal van Galucci afwijkt...


mss in de hoop dat ze door het resultaat en applaus wat vertrouwen opdoen (want dat komen ze ook tekort voor de moment) ik kom niet naar 't stadion om daar gelijk een standbeeld te staan en te wachten op een eerste foutje om direct boe te roepen (en dan viseer ik jou niet, maar heb daar weer wat gehoord in de K :stom: )

_________________
www.spionkoplede.com


28 Sep 2009, 14:17
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5517
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Mariner schreef:
eintracht frankfurt schreef:
allez, 't was op mijn balkon precies plezanter...

ja jongens, we zijn diep gevallen pfff.
Nabeschouwing van B. Moreels : "hopelijk is de trein vertrokken, top-5 blijft de ambitie"...
als we het klassement omdraaien, zeker :kots:


Gij hebt hier wel al wat afgekotst hé jong de laatsten tijd


En dat zonder een match te zien :stom:


28 Sep 2009, 14:19
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Jeroen schreef:
Davy schreef:
't was zeker niet schitterend gisteren, maar ik heb zeker niet de indruk dat het onwil was
soms is 't belangrijk om vertrouwen te kweken...

iedereen ziet onze gebreken, en ja, er valt over sommige posities wel wat te zeggen... maar misschien moeten we 't ook niet te snel opgeven he. ik blijf geloven in de kwaliteiten van de kern. 't is ook echt absoluut zinloos om gans de ploeg te blijven afbreken: het is deze ploeg die het dit jaar moet doen, en het is nog veel te vroeg op het seizoen om nu al conclusies te trekken.
persoonlijk vond ik dat, ondanks alles, de beste ploeg heeft gewonnen gisteren... ook al was het tegen een zeer zwakke ploeg; het is al een begin he!
Ik hoop net als iedereen hier, dat stapke per stapke het niveau naar omhoog gaat...

met lord, wouter moreels en kestens, hebben we toch nog wel wat achter de hand he... die gasten gaan nog van pas komen, en zijn in staat om het niveau wat op te krikken: maar ook zij zullen telkens opnieuw moeten bevestigen

jammer van depoitre: had die regelrechte karikatuur van een ref een beetje normaal gedaan en niet voor het minste met geel beginnen zwaaien, dan was laurent niet nog eens geschorst geraakt...

da's voetbal he.. soms wint ge, en soms verliest ge... en aan wat ligt het soms... :-)


Het ligt bij ons toch wel aan veel dingen hoor:

-Het bestuur dat met 1 spits het seizoen start
-De gebrekkige opstelling die blijft gehanteerd worden. Welke debiel heeft eigenlijk beslist dat we altijd zo moeten spelen ? We zijn al zo bezig sinds vierde klasse en sindsdien is dat blijkbaar een heilige opstelling geworden.
- Gebrek aan basisconditie (schandalig voor profs in derde klasse)
- Trainer die volgens mij niet beter kan, als je zijn beslissingen van gisteren ziet.
Citeer:


En welke beslissing die hij gisteren heeft genomen heeft deze wedstrijd dan volgens jou beïnvloedt? Ik vind er maar 1, dat Ewen op de bank mocht zitten ipv bvb Lothar De Vidts. Andere belangrijke beslissingen heeft de man in kwestie niet genomen, Ken gekwetst, Depoitre rood, zijn schuld? Ik begrijp de frustatie van sommige supporters zeer goed, maar kijk een keertje naar Heist. Bij ons komen spelen met 9 man achter de bal, maar wel levensgevaarlijk op counter. En vooral tot hiertoe gespaard van blessures en schorsingen (check maar eens hun basiself van hun wedstrijden). Halen 16 op 18, maar denk je nu echt dat je daar dominant voetbal ziet? Ik zag zaterdag RC Mechelen-Capellen, Jeroen, huilen met de pet op langs beide kanten, met een ref die nog mogelijk slechter was dan die van ons en dat wil al iets zeggen. Maar overal wel 1 constante, eerst de organisatie, als je de nul houdt en 1xmaal scoort heb je 3 punten en dan pas het spektakel. Tot hiertoe heeft er mij maar 1 ploeg echt kunnen overtuigen en dat was Rupel-Boom. Poog als echte supporter achter je ploeg te staan in goede en slechte tijden en die goede tijden gaan zeker en vast nog aanbreken ....tenminste dat hoop ik

_________________
geer'n bè


Laatst gewijzigd door panoleon op 28 Sep 2009, 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.



28 Sep 2009, 14:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Smetje schreef:
Mariner schreef:
eintracht frankfurt schreef:
allez, 't was op mijn balkon precies plezanter...

ja jongens, we zijn diep gevallen pfff.
Nabeschouwing van B. Moreels : "hopelijk is de trein vertrokken, top-5 blijft de ambitie"...
als we het klassement omdraaien, zeker :kots:


Gij hebt hier wel al wat afgekotst hé jong de laatsten tijd


En dat zonder een match te zien :stom:


yep :hmm:

en hij gaat moeten opletten wie er onder zijn balkon passeert of ze krijgen ne warme kwak braaksel in hunnen nek

_________________
www.spionkoplede.com


28 Sep 2009, 14:32
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4808
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
panoleon schreef:

En welke beslissing die hij gisteren heeft genomen heeft deze wedstrijd dan volgens jou beïnvloedt? Ik vind er maar 1, dat Ewen op de bank mocht zitten ipv bvb Lothar De Vidts. Andere belangrijke beslissingen heeft de man in kwestie niet genomen, Ken gekwetst, Depoitre rood, zijn schuld? Ik begrijp de frustatie van sommige supporters zeer goed, maar kijk een keertje naar Heist. Bij ons komen spelen met 9 man achter de bal, maar wel levensgevaarlijk op counter. En vooral tot hiertoe gespaard van blessures en schorsingen (check maar eens hun basiself van hun wedstrijden). Halen 16 op 18, maar denk je nu echt dat je daar dominant voetbal ziet? Ik zag zaterdag RC Mechelen-Capellen, Jeroen, huilen met de pet op langs beide kanten, met een ref die nog mogelijk slechter was dan die van ons en dat wil al iets zeggen. Maar overal wel 1 constante, eerst de organisatie, als je de nul houdt en 1xmaal scoort heb je 3 punten en dan pas het spektakel. Tot hiertoe heeft er mij maar 1 ploeg echt kunnen overtuigen en dat was Rupel-Boom. Poog als echte supporter achter je ploeg te staan in goede en slechte tijden en die goede tijden gaan zeker en vast nog aanbreken ....tenminste dat hoop ik


Akkoord dat je op andere velden in derde ook geen topwedstrijden ziet, maar die ploegen pretenderen dan wel niet dat ze "dominant" voetbal gaan spelen ook hé. Wij zijn aanvallend niet in staat om het verschil te maken, spelen op papier met 5 op het middenveld (waar VDH zijn 4-3-3 te zien is op het veld, Joost mag het weten) waar er keer op keer door wordt gelopen en de verdediging kan de nul niet houden... Dat wil dus zeggen dat je in elke linie met problemen zit en dat je organisatie er dus niet staat... Die nr 7 heeft gisteren zeven keer vanop rechts naar binnen kunnen snijden en daar werd niet op ingegrepen met als gevolg dat zijn zevende poging binnen ging... Dat vind ik dus fouten en daar moet VDH op ingrijpen.

Dat De Castro in de tweede helft een boulevard liggen heeft zonder dekking terwijl je onder (steriele) druk staat en toch onbegrijpelijk lange ballen op Troch blijft geven - ook dat kan je hem aanrekenen dat hij dat niet aangeeft...

Na de 1-1 is er niks, maar dan ook niks aan zijn tactiek gewijzigd ook al liep het van geen meter meer - twee keer hoerechance gisteren had hij - eerst met die bal van de lijn en daarna met die klutsgoal. Dan vind ik wel dat hij op TV Oost niet zo hoog van de toren moet blazen en gewoon zeggen dat het wel degelijk opluchting is ipv tevredenheid, want als je na zo een tweede helft tevreden kan terugblikken op uw wedstrijd, dan moet het ergste echt wel nog komen vrees ik...

In zijn nabeschouwing geeft VDH vaak aan dat het rendementsvoetbal zal worden en geen hoogstaand academisch niveau -> ook geen probleem, maar zoals gisteren de tweede helft dat is GEEN voetbal - en dat is niet de eerste keer dit seizoen. Wie het ook is dat er op dat veld staat, d'er zit precies geen idee achter... Iedereen loopt krampachtig te wezen om God weet welke reden. Rendementsvoetbal vergt ook organisatie en idee hoor, onze tweede helft was pottekestamp, ni meer of ni minder...

Heist pakt 16 op 18 door hun systeem dat er duidelijk ingeslepen zit, Hoogstraten idem, volgende week op Waregem weet je ook waar je u kan aan verwachten,... bij ons was het na de rust gewoon niveau derde provinciale... En dat heeft niet alleen met vertrouwen te maken - inspeelpasses, positie, het nemen van inworpen, dat heeft ook met training te maken... En vooral - puur met de basics van voetbal: passen en positie...

Ik sta altijd achter mijn ploeg maar als je al anderhalf jaar tevreden moet zijn met 1 of 2 gelukte combinaties per match, doelloos zwalpen en telkens weer ziet aankomen dat je het onheil over u roept tegen welke tegenstander dan ook, dan mogen we toch ff vragen dat de heren voetbalisten eens drie passes in de voet na elkaar kunnen geven zeker of een corner over de keeper / eerste verdediger krijgen??? Lijkt me een minimum maar soit... d'er zijn 3 punten dus alles is weer in orde zeker? Dillen zei dat ook nadat een strafschop in de laatste minuut besliste over winst en verlies... De week erop gingen we dan meestal kansloos de boot in...


28 Sep 2009, 14:46
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7464
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
panoleon schreef:
Jeroen schreef:
Davy schreef:
't was zeker niet schitterend gisteren, maar ik heb zeker niet de indruk dat het onwil was
soms is 't belangrijk om vertrouwen te kweken...

iedereen ziet onze gebreken, en ja, er valt over sommige posities wel wat te zeggen... maar misschien moeten we 't ook niet te snel opgeven he. ik blijf geloven in de kwaliteiten van de kern. 't is ook echt absoluut zinloos om gans de ploeg te blijven afbreken: het is deze ploeg die het dit jaar moet doen, en het is nog veel te vroeg op het seizoen om nu al conclusies te trekken.
persoonlijk vond ik dat, ondanks alles, de beste ploeg heeft gewonnen gisteren... ook al was het tegen een zeer zwakke ploeg; het is al een begin he!
Ik hoop net als iedereen hier, dat stapke per stapke het niveau naar omhoog gaat...

met lord, wouter moreels en kestens, hebben we toch nog wel wat achter de hand he... die gasten gaan nog van pas komen, en zijn in staat om het niveau wat op te krikken: maar ook zij zullen telkens opnieuw moeten bevestigen

jammer van depoitre: had die regelrechte karikatuur van een ref een beetje normaal gedaan en niet voor het minste met geel beginnen zwaaien, dan was laurent niet nog eens geschorst geraakt...

da's voetbal he.. soms wint ge, en soms verliest ge... en aan wat ligt het soms... :-)


Het ligt bij ons toch wel aan veel dingen hoor:

-Het bestuur dat met 1 spits het seizoen start
-De gebrekkige opstelling die blijft gehanteerd worden. Welke debiel heeft eigenlijk beslist dat we altijd zo moeten spelen ? We zijn al zo bezig sinds vierde klasse en sindsdien is dat blijkbaar een heilige opstelling geworden.
- Gebrek aan basisconditie (schandalig voor profs in derde klasse)
- Trainer die volgens mij niet beter kan, als je zijn beslissingen van gisteren ziet.
En welke beslissing die hij gisteren heeft genomen heeft deze wedstrijd dan volgens jou beïnvloedt? Ik vind er maar 1, dat Ewen op de bank mocht zitten ipv bvb Lothar De Vidts. Andere belangrijke beslissingen heeft de man in kwestie niet genomen, Ken gekwetst, Depoitre rood, zijn schuld? Ik begrijp de frustatie van sommige supporters zeer goed, maar kijk een keertje naar Heist. Bij ons komen spelen met 9 man achter de bal, maar wel levensgevaarlijk op counter. En vooral tot hiertoe gespaard van blessures en schorsingen (check maar eens hun basiself van hun wedstrijden). Halen 16 op 18, maar denk je nu echt dat je daar dominant voetbal ziet? Ik zag zaterdag RC Mechelen-Capellen, Jeroen, huilen met de pet op langs beide kanten, met een ref die nog mogelijk slechter was dan die van ons en dat wil al iets zeggen. Maar overal wel 1 constante, eerst de organisatie, als je de nul houdt en 1xmaal scoort heb je 3 punten en dan pas het spektakel. Tot hiertoe heeft er mij maar 1 ploeg echt kunnen overtuigen en dat was Rupel-Boom. Poog als echte supporter achter je ploeg te staan in goede en slechte tijden en die goede tijden gaan zeker en vast nog aanbreken ....tenminste dat hoop ik


- Gebrek aan basisconditie bij de spelers... wie is daarvoor verantwoordelijk ?
- Depoitre krijgt rood en hij blijft gewoon neerzitten, stuurt nergens bij en laat... Thomas Troch als targetman alleen in de spits opdraven ... !!! En dan zit iedereen op Troch te zagen :oops:
- Je moet winnen en wat doet hij... een rechtsback voor een rechtsback wisselen. Dat gaat het verschil maken.
- Het feit dat er gewoon geen ploeg staat. Heb je de open ruimte gezien op het centrale middenveld ? Troch die verloren loopt.... Het systeem klopt gewoon langs geen kanten en dat is de verantwoordelijkheid van de trainer. Tactiek is meer dan 11 spelers op een papier zetten he.
- Al is gekeken hoe wij aanvallen ? Depoitre op een eiland en Galucci en Podevijn vanop de flank. Troch als hij nog fysiek meekan komt daar soms bij... Zo wordt het wel heel moeilijk om een goal te maken, zeker als Podevijn en Troch er doorzitten eens we in de zestigste minuut zitten


Hoe sommigen nog positief kunnen zijn na zo'n erbarmelijke prestatie gisteren, dat kan er bij toch niet in hoor. Het was echt niveau derde provinciale... Pas op, tegen Westerlo zie ik het positief in. Dan zullen ze hun nog is overtreffen en kunnen we op de counter spelen.... Maar tegen de gemiddelde derdeklasseploeg gaan we met dit spel niet veel punten halen hoor.

En over dat fluiten en zagen tijdens de match, dat doe ik ook nooit en is nergens voor nodig. Maar hier mogen de gebreken toch is aangehaald worden, of moeten we nu allemaal staan vieren omdat we met veel chance Oudenaarde opzij hebben gezet in de laatste minuut ?


28 Sep 2009, 14:47
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Jeroen schreef:
panoleon schreef:
Jeroen schreef:


Het ligt bij ons toch wel aan veel dingen hoor:

-Het bestuur dat met 1 spits het seizoen start
-De gebrekkige opstelling die blijft gehanteerd worden. Welke debiel heeft eigenlijk beslist dat we altijd zo moeten spelen ? We zijn al zo bezig sinds vierde klasse en sindsdien is dat blijkbaar een heilige opstelling geworden.
- Gebrek aan basisconditie (schandalig voor profs in derde klasse)
- Trainer die volgens mij niet beter kan, als je zijn beslissingen van gisteren ziet.
En welke beslissing die hij gisteren heeft genomen heeft deze wedstrijd dan volgens jou beïnvloedt? Ik vind er maar 1, dat Ewen op de bank mocht zitten ipv bvb Lothar De Vidts. Andere belangrijke beslissingen heeft de man in kwestie niet genomen, Ken gekwetst, Depoitre rood, zijn schuld? Ik begrijp de frustatie van sommige supporters zeer goed, maar kijk een keertje naar Heist. Bij ons komen spelen met 9 man achter de bal, maar wel levensgevaarlijk op counter. En vooral tot hiertoe gespaard van blessures en schorsingen (check maar eens hun basiself van hun wedstrijden). Halen 16 op 18, maar denk je nu echt dat je daar dominant voetbal ziet? Ik zag zaterdag RC Mechelen-Capellen, Jeroen, huilen met de pet op langs beide kanten, met een ref die nog mogelijk slechter was dan die van ons en dat wil al iets zeggen. Maar overal wel 1 constante, eerst de organisatie, als je de nul houdt en 1xmaal scoort heb je 3 punten en dan pas het spektakel. Tot hiertoe heeft er mij maar 1 ploeg echt kunnen overtuigen en dat was Rupel-Boom. Poog als echte supporter achter je ploeg te staan in goede en slechte tijden en die goede tijden gaan zeker en vast nog aanbreken ....tenminste dat hoop ik


- Gebrek aan basisconditie bij de spelers... wie is daarvoor verantwoordelijk ?
- Depoitre krijgt rood en hij blijft gewoon neerzitten, stuurt nergens bij en laat... Thomas Troch als targetman alleen in de spits opdraven ... !!! En dan zit iedereen op Troch te zagen :oops:
- Je moet winnen en wat doet hij... een rechtsback voor een rechtsback wisselen. Dat gaat het verschil maken.
- Het feit dat er gewoon geen ploeg staat. Heb je de open ruimte gezien op het centrale middenveld ? Troch die verloren loopt.... Het systeem klopt gewoon langs geen kanten en dat is de verantwoordelijkheid van de trainer. Tactiek is meer dan 11 spelers op een papier zetten he.
- Al is gekeken hoe wij aanvallen ? Depoitre op een eiland en Galucci en Podevijn vanop de flank. Troch als hij nog fysiek meekan komt daar soms bij... Zo wordt het wel heel moeilijk om een goal te maken, zeker als Podevijn en Troch er doorzitten eens we in de zestigste minuut zitten


Hoe sommigen nog positief kunnen zijn na zo'n erbarmelijke prestatie gisteren, dat kan er bij toch niet in hoor. Het was echt niveau derde provinciale... Pas op, tegen Westerlo zie ik het positief in. Dan zullen ze hun nog is overtreffen en kunnen we op de counter spelen.... Maar tegen de gemiddelde derdeklasseploeg gaan we met dit spel niet veel punten halen hoor.

En over dat fluiten en zagen tijdens de match, dat doe ik ook nooit en is nergens voor nodig. Maar hier mogen de gebreken toch is aangehaald worden, of moeten we nu allemaal staan vieren omdat we met veel chance Oudenaarde opzij hebben gezet in de laatste minuut ?


Is de conditie van De Schutter, Moreels, Kestens, De Castro, Filipovic, Van Damme slecht? Wie had hij na de rode kaart van Depoitre moeten vooraan plaatsen? en Troch liep in de 2de helft verloren na de inbreng van Ewen. Waarom, ook die eist de bal op en als je Thomas minder belangrijk maakt, dan verliest hij de helft van zijn kwaliteiten. En stel dat hij op het einde Coppens inbrengt met aanvallende impulsen voor een verdediger en we lopen op een counter en verliezen de wedstrijd, dan waren pas de poppen aan het dansen. Met 4 punten naar Waregem en dan tegen Temse, met een ploeg waarvan de moraal dan onder nul zou zijn geweest en we kunnen herbeginnen in 4de. Het hangt soms af van kleine zaken, het allerbelangrijkste waren de 3 punten, verdiend of niet, met geluk of niet, vraag het anders maar een keertje aan die van Oudenaarde. Zondag mogen we wat mij betreft archislecht spelen in Waregem maar met 3 punten naar huis komen, veel liever als een dijk van een wedstrijd spelen en met het kleinste verschil verliezen. Of was de openingsmatch op Sottegem al geen les voor ons, beter in het spel, beter in de combinatie, meer kansen, maar 0 punten, vraag maar eens wie het meeste gelukkige was .....Ieder zijn waarheid hé Jeroen en ook ieder zijn mening dat is nu juist het mooie aan voetbal, maar het falen uitsluitend op de trainer steken, is wat mij betreft totaal verkeerd.

_________________
geer'n bè


28 Sep 2009, 15:11
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Kiekesoepken schreef:
Hugo schreef:
Ten eerste ben ik heel blij met het veroveren van de drie punten, de manier waarop is voor mij momenteel bijkomstig, gezien het feit dat we zo snel mogelijk uit de degradatiezone moeten geraken.
Een speler wil ik toch eens vermelden, Kristof Kestens, wat een ploegspeler en een toonbeeld van inzet.
Het enige minpunt is de rode kaart van Depoitre en de kwetsuur van Van Damme, waarschijnlijk missen we zondag onze twee vechtersjassen van de ploeg.
Verder denk ik dat er maar een manier is om uit de malaise te geraken en dat is keihard blijven werken en moeten wij als supporters achter onze ploeg blijven staan.
Apropos, schitterend hoe de fans reageerden na de tegengoal, in de plaats van de spelers uit te jouwen, bleven ze achter de ploeg staan, ik heb het in het verleden anders meegemaakt. (y) :worship:
Joepie, we hebben gewonnen mannen, waarom zijn er zo weinig blij met deze overwinning? :EA: :EA:



Vergeet ook Niels De Schutter niet, die gisteren zijn 3de gele kaart heeft gekregen en die er dus zondag ook niet al bijzijn...Hmmm, en wie gaat er dan in de verdediging staan, Siereveld? Brecht Moreels? Er gaan er een paar door de mand vallen vrees ik...


Ja,aangezien seminck nog niet zal kunnen spelen ,zal het wel siereveld worden en wat is er mis met brecht moreels?


28 Sep 2009, 16:16
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Was gisteren niet aanwezig op match (had opendeurdag branweerkorps) dus ga geen uitspraken doen over match dat ik niet zag. Maar ik las dat nu Van Damme uit is met spierletsel ( er word gevreesd voor verekking) vinden jullie nu niet dat we opvallend veel van zulke blessures hebben? Te zware training?

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


28 Sep 2009, 16:18
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4808
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
panoleon schreef:

En stel dat hij op het einde Coppens inbrengt met aanvallende impulsen voor een verdediger en we lopen op een counter en verliezen de wedstrijd, dan waren pas de poppen aan het dansen.

Ieder zijn waarheid hé Jeroen en ook ieder zijn mening dat is nu juist het mooie aan voetbal, maar het falen uitsluitend op de trainer steken, is wat mij betreft totaal verkeerd.


Die dodelijke counter was er hé met dank aan Van Steenberghe... Diene mens van Oudenaarde weet nog ni hoe het komt dat hij ni heeft gescoord... Ik ben ervan overtuigd dat het beter was geweest dat de poppen eens goed aan het dansen waren gegaan...want nu denken ze precies weer dat ze goed bezig zijn... Scorebordjournalistiek zou Co Adriaanse zeggen. Eerste helft was bij momenten degelijk (zeker het eerste kwartier maar na de 1-0 was de match precies weer gedaan voor de helft dat op dat plein stond), maar het is nu ook ni dat we 45 minuten oppermachtig waren ook hé - Oudenaarde knalde gewoon de ballen tegen elkaar op vanachter en weer wisten we er niet van te profiteren... En Malfait had duidelijk boter aan zijn handschoenen...

En ik denk niet dat Jeroen alle zonden op VDH wil laden, maar je kan toch moeilijk zeggen dat de trainer geen fout heeft hé na een 7 op 21 met zo een kern en verdorie twee extra veldtrainers + doelmannentrainer??? Net zoals Limpens en Dillen is VDH er voorlopig ook niet in geslaagd er een team van te maken... en als dat niet lukt in de voorbereiding, komt dat niet...tenzij bij een reeks overwinningen...


28 Sep 2009, 16:20
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1079
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
ea4ever schreef:
eerste helft zeer goed: genoeg kansen om 3 goals te maken
2de helft valt alles in elkaar

bij de tegengoal kan de rechtermiddenvelder zomaar naar binnen komen en scoren
(fout van de keeper en slecht verdedigd)

conclusie voor volgende week:
geef van de noortgate een kans
verheyden buiten de 15
troch: op de bank
als w moreels fit is in de basiself (hij redt ons bij 1 1)


volledig mee akkoord

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


28 Sep 2009, 16:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 270 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst