Eendracht Aalst - Oudenaarde - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 270 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18
 Eendracht Aalst - Oudenaarde 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
:x
Citeer:
VC EA 2002 heeft zijn eerste thuiszege behaald tegen KSV Oudenaarde. Na 12 minuten kwam het reeds op voorsprong via Laurent Depoitre. Op het uur kon KSV Oudenaarde echter gelijkmaken via Nicolas Techel.

Net voor tijd zorgde Damien Gallucci met wat geluk voor de verdiende zege. :whistle:


en nu volgende week naar Waregem, tzal moeilijk zijn maar ge weet nooit, en die da geen goesting emmen om de ploeg nog te steunen, BLIJF TOIS!!!!

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


28 Sep 2009, 18:26
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
zambiot schreef:
Domme tegengoal fout van de keeper en een geluk dat wouter M de bal van de doelijn heeft gepareerd na alweer een fout van de keeper als je maar 2 ballen moet pakken op een wedstrijd verwacht ik toch dat je ze hebt en dit is niet de eerste keer dit seizoen !


ik zou die goal nog eens willen zien. op het eerste zicht vond ik da geen flater... en die redding dat moreels moet doen, die mag van steenberghe zich natuurlijk wel aantrekken. Ik vond hem gisteren minder zeker dan anders. Maar toch nog beter wat we jaren gewoon geweest zijn :D


28 Sep 2009, 18:27
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
El Corredor schreef:
bij de rust had het volgens vdh 3-0 moeten staan? ik heb blijkbaar wat kansen gemist. En de dooddoener, het geluk mag eens aan onze kant staan...

waar hebben we geen geluk gehad? op hoogstraten, torhout, boom? we zijn gewoon al een gans jaar slecht. VDH verdoezelt zijn eigen incompetentie!


Dat zou idd een logische ruststand geweest zijn.
Eerst zitten er hier een deel van de forummers te kreften dat we beter resultaatvoetbal zouden spelen en nu het zover is is het nog steeds niet goed :crazy:
De eerste helft hebben we dus wel meer dan degelijk gespeeld, tis nog altijd derde nationale uit Belgie e jonges...
In de tweede helft was het veel minder door de eerder opgenoemde problemen.
Zondag hetzelfde wat we den eerste helft laten zien hebben en we zijn totaal NIET kanseloos tegen Waregem, al zal er wel wat meer concentratie moeten zijn in de verdediging.
Binnekort Seminck terug en we kunnen gaan strijden voor een eindronde plaats ;)

_________________
Iendracht till i die!!


28 Sep 2009, 18:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Bram schreef:
BVW schreef:
Als we enen hebben die niet van zijn bank komt ist gene goeien want hij zit daar maar te zitten. Hebt ge enen die dat wel doet dan is het al rap nen arroganten typ. Draai het gelijk ge wilt, staat ge in den top 5 met gelijk welke trainer, dan ist ne goeien. Gaat het niet zoals verhoopt, dan ist ne slechten. En of da nu nen "arroganten" is of nen rustigen trainer da maakt gene zak uit.

Den trainer is den eersten die wind vangt, altijd en overal. En hier al wa rapper dan op een ander... Hij kan ze er zelf toch nie in shotten hé seg. En gisteren hem dubieuze beslisingen aansmeren is te zot voor woorden.
Tis hij niet die de kansen mist den eerste helft. Tis hij niet die Vandamme blesseert. Tis hij niet die Depoitre van het veld stuurt met belachelijke kaarten...

Voila mijn gedacht. SHOOT!
Wat arrogantie te maken heeft met al dan niet uit une dug-out komen moogt ge mij dan wel eens uitleggen. Uw tegenstander "kloefkappers" noemen op het moment dat ze dubbel zoveel punten als u hebben des te meer.
Nog altijd vertrouwen in Kris maar enorm veel langer moet dat spelleke hier toch niet meer duren.


Ge weet goed genoeg wat ik wil zeggen...

In Oilsjt zal er nooit nog een goeie trainer langs de lijn staan. Altijd zal er wel ne moment zijn waarop hij gekelderd wordt. En wij, dé modelsupporters van het land, grijpen dat moment natuurlijk met beide handen...

Enfin das tlaatste dat ik hierover te zeggen heb... Volgende zondag is de volgende match...

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


28 Sep 2009, 18:35
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
josken schreef:
El Corredor schreef:
bij de rust had het volgens vdh 3-0 moeten staan? ik heb blijkbaar wat kansen gemist. En de dooddoener, het geluk mag eens aan onze kant staan...

waar hebben we geen geluk gehad? op hoogstraten, torhout, boom? we zijn gewoon al een gans jaar slecht. VDH verdoezelt zijn eigen incompetentie!


Dat zou idd een logische ruststand geweest zijn.
Eerst zitten er hier een deel van de forummers te kreften dat we beter resultaatvoetbal zouden spelen en nu het zover is is het nog steeds niet goed :crazy:
De eerste helft hebben we dus wel meer dan degelijk gespeeld, tis nog altijd derde nationale uit Belgie e jonges...
In de tweede helft was het veel minder door de eerder opgenoemde problemen.
Zondag hetzelfde wat we den eerste helft laten zien hebben en we zijn totaal NIET kanseloos tegen Waregem, al zal er wel wat meer concentratie moeten zijn in de verdediging.
Binnekort Seminck terug en we kunnen gaan strijden voor een eindronde plaats ;)


:EA:

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


28 Sep 2009, 18:36
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Mariner schreef:
eintracht frankfurt schreef:
allez, 't was op mijn balkon precies plezanter...

ja jongens, we zijn diep gevallen pfff.
Nabeschouwing van B. Moreels : "hopelijk is de trein vertrokken, top-5 blijft de ambitie"...
als we het klassement omdraaien, zeker :kots:


Gij hebt hier wel al wat afgekotst hé jong de laatsten tijd


't is wreed he!

oeps, :kots: (moest aan het klassement denken)

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


28 Sep 2009, 18:56
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Smetje schreef:
Mariner schreef:
eintracht frankfurt schreef:
allez, 't was op mijn balkon precies plezanter...

ja jongens, we zijn diep gevallen pfff.
Nabeschouwing van B. Moreels : "hopelijk is de trein vertrokken, top-5 blijft de ambitie"...
als we het klassement omdraaien, zeker :kots:


Gij hebt hier wel al wat afgekotst hé jong de laatsten tijd


En dat zonder een match te zien :stom:


Een paar wel. En 't is daarom dat ik het forum en verslag lees, mijne beste.
+ het klassement liegt niet.

moest ik in Oilsjt wonen, zou ik er ook elk weekend staan, don't worry.

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


28 Sep 2009, 18:58
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
zambiot schreef:
Domme tegengoal fout van de keeper en een geluk dat wouter M de bal van de doelijn heeft gepareerd na alweer een fout van de keeper als je maar 2 ballen moet pakken op een wedstrijd verwacht ik toch dat je ze hebt en dit is niet de eerste keer dit seizoen !


Wat je hier allemaal leest!
Degene die trapt mag daar gewoon twee man voorbij wandelen ter hoogte van de baklijn. Niemand die hem iets in de weg legt, en wat leest ge hier : de fout van de keeper. onbeschrijfelijk.


Voor de rest wel de moeite. We winnen een match, en ge leest hier niet anders dan negatieve kritiek.
Ik ben de eerste om toe te geven dat het nog altijd niet is zoals we het voor het seizoen graag hadden gezien. Maar tov de vorige matchen (Heist en Hoogstraten) is er beterschap. Je moet ergens beginnen. Geef die jongens toch ook eens wat krediet en een kans. Als ze de komende wedstrijd nog een stap vooruit kunnen zetten staan we weer verder. Maar wat ge hier soms allemaal leest, dat kan alleen in Aalst, en zal de ploeg al zeker niet helpen. Of gaan we een gans seizoen blijven bleiten dat we maar één spits hebben. We gaan het voor de rest van het seizoen met deze ploeg moeten doen hoor jongens. Maak jullie daar eens een gedacht van in plaats van hier alle weken over hetzelfde te zagen.

En voor degene die kritiek willen geven : zoals ik al zei : ik besef wel degelijk heel goed dat het op dit moment niet is zoals we het voor het seizoen graag hadden gewild allemaal, maar probeer toch ook eens een klein beetje positief te zijn.


28 Sep 2009, 19:03
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Aug 2009, 14:08
Berichten: 39
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Stijn schreef:
zambiot schreef:
Domme tegengoal fout van de keeper en een geluk dat wouter M de bal van de doelijn heeft gepareerd na alweer een fout van de keeper als je maar 2 ballen moet pakken op een wedstrijd verwacht ik toch dat je ze hebt en dit is niet de eerste keer dit seizoen !


Wat je hier allemaal leest!
Degene die trapt mag daar gewoon twee man voorbij wandelen ter hoogte van de baklijn. Niemand die hem iets in de weg legt, en wat leest ge hier : de fout van de keeper. onbeschrijfelijk.


Voor de rest wel de moeite. We winnen een match, en ge leest hier niet anders dan negatieve kritiek.
Ik ben de eerste om toe te geven dat het nog altijd niet is zoals we het voor het seizoen graag hadden gezien. Maar tov de vorige matchen (Heist en Hoogstraten) is er beterschap. Je moet ergens beginnen. Geef die jongens toch ook eens wat krediet en een kans. Als ze de komende wedstrijd nog een stap vooruit kunnen zetten staan we weer verder. Maar wat ge hier soms allemaal leest, dat kan alleen in Aalst, en zal de ploeg al zeker niet helpen. Of gaan we een gans seizoen blijven bleiten dat we maar één spits hebben. We gaan het voor de rest van het seizoen met deze ploeg moeten doen hoor jongens. Maak jullie daar eens een gedacht van in plaats van hier alle weken over hetzelfde te zagen.

En voor degene die kritiek willen geven : zoals ik al zei : ik besef wel degelijk heel goed dat het op dit moment niet is zoals we het voor het seizoen graag hadden gewild allemaal, maar probeer toch ook eens een klein beetje positief te zijn.


De goal was zijn fout zonder twijfel en dit is niet de eerste keer het zijn geen fouten dat er vingerdik op liggen maar ze zijn er, je moet er eerst wel iets van kennen voor het te zien zoals de keeper trainer?. als keeper blijft het zelfde ook al is het eerst de fout van het middenveld dan nog moet je die bal hebben als keeper !


28 Sep 2009, 19:14
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
zambiot schreef:
De goal was zijn fout zonder twijfel en dit is niet de eerste keer het zijn geen fouten dat er vingerdik op liggen maar ze zijn er, je moet er eerst wel iets van kennen voor het te zien zoals de keeper trainer?. als keeper blijft het zelfde ook al is het eerst de fout van het middenveld dan nog moet je die bal hebben als keeper !


Het lijkt me duidelijk uit welke hoek jij post in elk geval.


28 Sep 2009, 19:17
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1078
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
DT schreef:
Smetje schreef:
DT schreef:
En Malfait had duidelijk boter aan zijn handschoenen...


Op hoge ballen en corners was hij nochtans wel sterk. Altijd klemvast, in tegenstelling tot Vansteenberghe.


Daar moet eerlijkheidshalve wel bijgezegd dat onze corners en flankvoorzetten opnieuw redelijk dramatisch waren toch... Een goed gegeven corner zou nochtans met onze luchtmacht keer op keer doelgevaar opleveren met Kestens, Depoitre, B. Moreels en De Schutter en zelfs Galucci niet vergeten... Ook daar vind ik Thomas echt wel teleurstellen dit seizoen...Ik zou Jens ze laten geven van rechts en Flippo van links ...


Jens is rechtsvoetig en moet van VDH op links spelen !
Galucci is linksvoetig en moet van VDH op rechts spelen !
Hoe zou het toch komen dat er te weinig goeie voorzetten vanop de flank komen ?

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


28 Sep 2009, 19:28
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
nonkeltje schreef:
Jens is rechtsvoetig en moet van VDH op links spelen !
Galucci is linksvoetig en moet van VDH op rechts spelen !
Hoe zou het toch komen dat er te weinig goeie voorzetten vanop de flank komen ?


volgens mij is Galucci rechtsvoetig. Jens ook. Je kan ze moeilijk met hun twee op de rechtse flank zetten en links laten open liggen.


28 Sep 2009, 19:31
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
nonkeltje schreef:
DT schreef:
Smetje schreef:

Op hoge ballen en corners was hij nochtans wel sterk. Altijd klemvast, in tegenstelling tot Vansteenberghe.


Daar moet eerlijkheidshalve wel bijgezegd dat onze corners en flankvoorzetten opnieuw redelijk dramatisch waren toch... Een goed gegeven corner zou nochtans met onze luchtmacht keer op keer doelgevaar opleveren met Kestens, Depoitre, B. Moreels en De Schutter en zelfs Galucci niet vergeten... Ook daar vind ik Thomas echt wel teleurstellen dit seizoen...Ik zou Jens ze laten geven van rechts en Flippo van links ...


Jens is rechtsvoetig en moet van VDH op links spelen !
Galucci is linksvoetig en moet van VDH op rechts spelen !
Hoe zou het toch komen dat er te weinig goeie voorzetten vanop de flank komen ?


Wat gan we hier nog allemaal lezen.Galucci is inderdaad rechtsvoetig en staat daarom op rechts.Hij mag daar spelen van VDH.Podevyn moet dan noodgewongen op links spelen en komt dan ook vaak naar binnen.Probleem is dat de tegenstander zich daar op instelt zodat je geen verrassingseffekt meer hebt.
Overigens bracht VDH Coppens in als rechterflankaanvaller en plaatste hij Galucci op links die daar wel zijn tegenstander kon verrassen door naar binnen te komen.Met een beetje geluk scoorde hij en deed VDH eigenlijk een gouden wissel.
Je moet het natuurlijk wel willen zien.


28 Sep 2009, 19:59
Miniem

Lid geworden op: 16 Aug 2007, 22:17
Berichten: 38
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
dwarskijker schreef:
nonkeltje schreef:
DT schreef:

Daar moet eerlijkheidshalve wel bijgezegd dat onze corners en flankvoorzetten opnieuw redelijk dramatisch waren toch... Een goed gegeven corner zou nochtans met onze luchtmacht keer op keer doelgevaar opleveren met Kestens, Depoitre, B. Moreels en De Schutter en zelfs Galucci niet vergeten... Ook daar vind ik Thomas echt wel teleurstellen dit seizoen...Ik zou Jens ze laten geven van rechts en Flippo van links ...


Jens is rechtsvoetig en moet van VDH op links spelen !
Galucci is linksvoetig en moet van VDH op rechts spelen !
Hoe zou het toch komen dat er te weinig goeie voorzetten vanop de flank komen ?


Wat gan we hier nog allemaal lezen.Galucci is inderdaad rechtsvoetig en staat daarom op rechts.Hij mag daar spelen van VDH.Podevyn moet dan noodgewongen op links spelen en komt dan ook vaak naar binnen.Probleem is dat de tegenstander zich daar op instelt zodat je geen verrassingseffekt meer hebt.
Overigens bracht VDH Coppens in als rechterflankaanvaller en plaatste hij Galucci op links die daar wel zijn tegenstander kon verrassen door naar binnen te komen.Met een beetje geluk scoorde hij en deed VDH eigenlijk een gouden wissel.
Je moet het natuurlijk wel willen zien.


Volgens mij was het vooral Kestens die de tegenstanders bij de goal van Galucci verraste door op de bal te gaan zitten :D


28 Sep 2009, 20:09
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Aug 2009, 14:08
Berichten: 39
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Stijn schreef:
zambiot schreef:
De goal was zijn fout zonder twijfel en dit is niet de eerste keer het zijn geen fouten dat er vingerdik op liggen maar ze zijn er, je moet er eerst wel iets van kennen voor het te zien zoals de keeper trainer?. als keeper blijft het zelfde ook al is het eerst de fout van het middenveld dan nog moet je die bal hebben als keeper !


Het lijkt me duidelijk uit welke hoek jij post in elk geval.
uit welke hoek ? ge zit ier gewoon alty te zagen op den trainer en op spelers een ploeg moet van achter uit opgebouwt worden der zijn noch veel dingen dat niet goed zijn maar dit probleem valt op en het het ligt hier precies wel gevoelig e


28 Sep 2009, 20:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 270 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 85 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst