Waregem - E.Aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 218 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 15
 Waregem - E.Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
witteken schreef:
jongens, op dit forum mag iedereen zijn mening zeggen, goed of fout, pro of contra iedereen is gelijk, maar hou het vriendelijk, tenslotte zijn we supp van de zelfde ploeg! :EA:

wat coppens betreft zou ik zeker niet doen tegen een counterploeg als waregem, hij speelt veel te veel voor zijn positie!

" laat ons op waregem maar counteren" en als zij de opening moeten forceren zal het veel minder zijn en dan kunt ge iemand kopbalsterk als gio goed gebruiken en met moreels en lord hebben we genoeg snelheid in huis om te counteren! :wave:


(y)[/quote]

Da meende nu toch ni zeker! In Hoogstraten was jij afwezig zeker? Gio is gewoon een klucht in de lucht. Mijn mening hé..

_________________
Afbeelding


30 Sep 2009, 17:40
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4919
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Enkele richtlijnen voor de wedstrijd van zondag.


Eendracht Aalst op bezoek!

Komende zondag is Eendracht Aalst op bezoek in Waregem. In tegenstelling tot de voorgaande jaren kan deze partij dit keer wel doorgaan in de echte thuishaven van ‘de rassing’: Het Mirakelstadion.

Om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen zijn er enkele afspraken gemaakt die de supporters strikt dienen na te leven. Wij zetten voor u de belangrijkste punten op een rijtje.

· De Mirakelstraat tussen de Deerlijkseweg – Vichtseweg zal éénrichtingsverkeer worden.

· Eendracht Aalst krijgt de volledig overkant van de tribune. Aan het groen poortje aan de linkerkant zal er een steward staan zodat niemand naar het bezoekende vak kan.

· Aan de kant van Eendracht Aalst moet de kantine 15 minuten voor het einde van de partij gesloten worden. Normaal om 16u30 dus. Het hamburgerkraam mag wel openblijven.

· Alle dranken moeten in plastieken recipiënten geschonken worden. De receptie mag wel in glas bediend worden. Het is verboden om de glazen mee te nemen buiten de receptie.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


30 Sep 2009, 17:46
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 30 Apr 2009, 20:35
Berichten: 19
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Serre, inderdaad ,hij is zwak in de lucht. wie hem bij de beloften al heeft zien spelen,zal dat zeker bevestigen. en inderdaad ,waarom tomas niet centraal? hij heeft het elke keer al goed gedaan daar in de eerste ploeg.


30 Sep 2009, 17:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
jeugdvoetbalfan schreef:
Serre, inderdaad ,hij is zwak in de lucht. wie hem bij de beloften al heeft zien spelen,zal dat zeker bevestigen. en inderdaad ,waarom tomas niet centraal? hij heeft het elke keer al goed gedaan daar in de eerste ploeg.
Thomas geniet ook mijn voorkeur, maar hij moet dringend progressie maken in zijn uitverdedigen. trappelt al 2-3 seizoen op hetzelfde niveau geraakt daar niet meer vooruit.
Kreeg nochtans in de voorbereiding zijn kans maar viel ook in die matchen op door zeer matig uitverdedigen.
Maar verdedigend is die jongen dus zoals gezegd zeer sterk, indien er niet te veel druk komt op de verdediging (en als Waregem dus speelt zoals ze normaal doen, op de counter) dan gaat diene wel zijn match spelen.

_________________
If you never try, you'll never know


30 Sep 2009, 17:56
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
We moeten zeker zorgen voor genoeg gestalte en lengte op Waregem.
Tegen Heist was dat duidelijk één van onze grootste problemen. Daarom mag Sierveld van mij in de ploeg.
We zullen zonder Depoitre een aantal weken moeten leren over de grond aan te vallen. Ik zie in de huidige kern niemand die vooraan als targetman kan worden ingezet op hoge ballen.

Van Steenberghe

Castro B Moreels Sierveld Flipo

Kestens
W. Moreels Coppens

Troch
Gallucci Lord


30 Sep 2009, 18:02
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Prodialoog schreef:
We moeten zeker zorgen voor genoeg gestalte en lengte op Waregem.
Tegen Heist was dat duidelijk één van onze grootste problemen. Daarom mag Sierveld van mij in de ploeg.
We zullen zonder Depoitre een aantal weken moeten leren over de grond aan te vallen. Ik zie in de huidige kern niemand die vooraan als targetman kan worden ingezet op hoge ballen.

Van Steenberghe

Castro B Moreels Sierveld Flipo

Kestens
W. Moreels Coppens

Troch
Gallucci Lord



Terug met één verdedigende middenvelder dat lijkt me toch niet aangewezen.Is het overigens al zeker dat Van Damme niet kan spelen?


30 Sep 2009, 18:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
boer touch schreef:
josken schreef:
Kiekesoepken schreef:

Wablieft?? Castro centraalGIj hebt zeker de wedstrijden dat Castro centraal gespeeld heeft niet gezien? Goed genoeg om de match daarna direct op de bank te zitten... wanneer gaat iedereen dat nu eindelijk eens doorhebben dat Castro tot zijn recht komt op de plaats waar hij altijd al (het best) gespeeld heeft en zijn oefenmatchen op dezelfde plaats nl: Rechts bak!
Wat moet je in godsnaam van die Glenn Coppens hebben, hij heeft in Sottegem vorig jaar altijd al op de bank gezeten waarom moet die gast per sé in de kern staan?? En laat je ne goede speler op een plaats spelen waar hij niet rendeert en waar hij niet gewoon is van spelen.
:stom:





:EA:


Ik heb al iedere match gezien dit seizoen :-)
Coppens heb ik toch al goeie matchen zien spelen op de rechtsachter, hij zorgt voor aanvallende impulsen vandaar.
De Castro heb ik centraal nog maar 1 slechte match weten spelen.
Nog 1 tip, blijf rustig u opjagen is slecht voor je hart ;)




jongens, op dit forum mag iedereen zijn mening zeggen, goed of fout, pro of contra iedereen is gelijk, maar hou het vriendelijk, tenslotte zijn we supp van de zelfde ploeg! :EA:

wat coppens betreft zou ik zeker niet doen tegen een counterploeg als waregem, hij speelt veel te veel voor zijn positie!

" laat ons op waregem maar counteren" en als zij de opening moeten forceren zal het veel minder zijn en dan kunt ge iemand kopbalsterk als gio goed gebruiken en met moreels en lord hebben we genoeg snelheid in huis om te counteren! :wave:



vorig jaar speelden we daar een redelijke match. en dan 2 dodelijke counters, 1 net voor de rust en 1 net na de rust en boeken toe. gevaarlijek ploeg, ze laten je het spel maken en dan doen ze je dood op counter

_________________
www.spionkoplede.com


01 Okt 2009, 9:08
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17
Berichten: 212
Leeftijd: 60
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Mariner schreef:
vorig jaar speelden we daar een redelijke match. en dan 2 dodelijke counters, 1 net voor de rust en 1 net na de rust en boeken toe. gevaarlijek ploeg, ze laten je het spel maken en dan doen ze je dood op counter


Vrees dat het inderdaad zo iets zou kunnen worden. Ze weten ook wel dat we nu problemen hebben om het spel te maken en om echt druk te zetten, ze zullen ze wel laten komen en proberen te counteren.
Dus slim aanpakken zou ik zeggen en niet blindelings in de val lopen!

_________________
Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat
Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God.


01 Okt 2009, 12:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Laat hun maar 't spel maken, ze spelen thuis, kunnen wij ze eens kapotcounteren en feestjen baven :banana:

_________________
www.spionkoplede.com


01 Okt 2009, 12:30
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Mariner schreef:
Laat hun maar 't spel maken, ze spelen thuis, kunnen wij ze eens kapotcounteren en feestjen baven :banana:

lord en moreels zijn daar snel genoeg voor! :banana: :EA:


01 Okt 2009, 14:15
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
De voorbeschouwing staat online.


01 Okt 2009, 14:35
Online
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
De naam van die scheidsrechter, Dezomberg ofzo, komt mij bekend voor. En niet in goeie zin denk ik...


01 Okt 2009, 14:59
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Smetje schreef:
De naam van die scheidsrechter, Dezomberg ofzo, komt mij bekend voor. En niet in goeie zin denk ik...


We hebben hem zeker al enkele keren gehad.


01 Okt 2009, 15:13
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Smetje schreef:
De naam van die scheidsrechter, Dezomberg ofzo, komt mij bekend voor. En niet in goeie zin denk ik...


Was onrechtstreeks de oorzaak dat Limpens zijn bloetje kon pakken ...Was scheidsrechter op Wetteren - E. Aalst vorig jaar, waar we een sterke 1ste helft, niet konden bekronen met 0-2 (of zelfs 0 - 3) Na de rust een ongelooflijk buitenspelgeval waar Couly de achtervolging inzet, de bal alsnog speelt, maar dhr Dezomberg, Wetteren een strafschop toekent en Couly uitsluit. Het gevolg liet zich raden, desorganisatie en verlies. Indien ik mij niet vergis hebben we deze scheidsrechter zelfs gewraakt, 't zal schoon worden in Waregem.

_________________
geer'n bè


01 Okt 2009, 15:13
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
panoleon schreef:
Smetje schreef:
De naam van die scheidsrechter, Dezomberg ofzo, komt mij bekend voor. En niet in goeie zin denk ik...


Was onrechtstreeks de oorzaak dat Limpens zijn bloetje kon pakken ...Was scheidsrechter op Wetteren - E. Aalst vorig jaar, waar we een sterke 1ste helft, niet konden bekronen met 0-2 (of zelfs 0 - 3) Na de rust een ongelooflijk buitenspelgeval waar Couly de achtervolging inzet, de bal alsnog speelt, maar dhr Dezomberg, Wetteren een strafschop toekent en Couly uitsluit. Het gevolg liet zich raden, desorganisatie en verlies. Indien ik mij niet vergis hebben we deze scheidsrechter zelfs gewraakt, 't zal schoon worden in Waregem.


Inderdaad, ik wou het juist zeggen, is de scheidsrechter die Coulibaly rood gaf in Wetteren. Later dat seizoen floot hij ook nog onze met 1-2 verloren thuiswedstrijd tegen Diegem.


01 Okt 2009, 15:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 218 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 124 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst