Waregem - E.Aalst - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 218 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 15
 Waregem - E.Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Als zes van spelers van de kern het zich mogen permitteren om drie kwartier later te komen dan afgesproken en een lord elke week met een ander excuus afkomt om niet of te laat te komen en je als tainer je spelers in het terugrijden na weer een nederlaag laat bier drinken en dreigt met 100 euro boete als je niet in clubcafe gaat verder dinken ipv laks metaliteit en te laat komen te sttraffen dan hoeft het voor mij niet meer met deze man!!!!!!!!!!


04 Okt 2009, 21:12
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
boer touch schreef:
Gilles schreef:
Trainer heeft nu wel genoeg kansen gekregen zeker. Hij kan de spelers niet genoeg opladen. Als je ziet dat een Troch, een Verheyden -vandaag was ik er niet, dus geen oordeel- al weken geen niveau halen, is het dan niet willen of niet kunnen? In ieder geval een combinatie van de 2 want ik geloof nooit dat die spelers het voetballen plots volledig zijn verleerd. Komt daarbij de armtierige fysieke conditie van de meeste spelers bij, dan weet je het wel zeker. Dat kan voor mij wel aan de technische staf verweten worden hoor.

Ik denk ook dat sommige spelers het niet meer zien zitten onder deze trainer, getuige vorige week het 'fuck off' gebaar richting trainer van onze keeper. Ra ra, hij zit deze week op de bank. Nu op zich niet zo verwonderlijk als je dat doet richting trainer, hij is nu eenmaal de baas maar het lijkt me toch een teken aan de wand.

En ja, dieje onnozele 4-5-1 blijft maar staan e, wij kennen precies maar 1 systeem en we kunnen het dan nog niet goed (meer) spelen ook.

Triestig, triestig, triestig.

als ge der niet bij waard kunt ge niet veel zeggen, dit verdienen we echt niet waregem 3 kanse 2 goals aalst 10 kansen, bal op de paal, op de lat, afgekeurde wereldgoal en 1 gemaakt, dit wil genoeg zeggen


10 kansen, dat is toch ook om te lachen. en die afgekeurde wereldgoal was terecht offside, dus dat telt niet. maar we hadden de eerste helft genoeg kansen om meer dan één goal voor te staan natuurlijk...


04 Okt 2009, 21:12
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Neutralboy schreef:
Als zes van spelers van de kern het zich mogen permitteren om drie kwartier later te komen dan afgesproken en een lord elke week met een ander excuus afkomt om niet of te laat te komen en je als tainer je spelers in het terugrijden na weer een nederlaag laat bier drinken en dreigt met 100 euro boete als je niet in clubcafe gaat verder dinken ipv laks metaliteit en te laat komen te sttraffen dan hoeft het voor mij niet meer met deze man!!!!!!!!!!


wie waren dat en wanneer is dat voor gevallen?


04 Okt 2009, 21:17
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Als het eentroost mag zijn, VDH vliegt deze week. Maar of zijn vervanger(s) dan wel de goeie oplossing is (zijn).... :hmm:

_________________
Afbeelding


04 Okt 2009, 21:17
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
VANDAAG!

Geen cafepraat maar feiten gezien en gehoord door personen op de spelersbus zelf!
sorry voor mijn verwarde tekststructuur by the way maar door een ongelukje met de hond vandaag heb ik voorlopig maar 1 oog in gebruik niet zo handig!


04 Okt 2009, 21:20
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Neutralboy schreef:
VANDAAG!

Geen cafepraat maar feiten gezien en gehoord door personen op de spelersbus zelf!
sorry voor mijn verwarde tekststructuur by the way maar door een ongelukje met de hond vandaag heb ik voorlopig maar 1 oog in gebruik niet zo handig!


En wie waren de spelers in kwestie ?


04 Okt 2009, 21:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Neutralboy schreef:
VANDAAG!

Geen cafepraat maar feiten gezien en gehoord door personen op de spelersbus zelf!
sorry voor mijn verwarde tekststructuur by the way maar door een ongelukje met de hond vandaag heb ik voorlopig maar 1 oog in gebruik niet zo handig!


Dat went wel na een tijdje met één oog, ik spreek met ondervinding het laatste jaar. ;)

_________________
Century game 22 juni 2019


04 Okt 2009, 21:27
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Jammer dat in voetbal enkel de gemaakte goals tellen na 90 minuten...
Onze eerste helft was inderdaad heel goed en een enorm verdedigend ingesteld Waregem kwam er dan ook niet aan te pas. Dus ook verdiend 0-1 voor bij de rust en het had zelfs meer moeten zijn gezien de kansen, al had Wouter Moreels pech met een schot op de paal.
Na de rust komen ze dan weer precies met schrik op da plein (gelijk verleden week). Toch komde dicht bij de 0-2 want Podevijn knalt op de bovenkant van de lat. En dan de gelijkmaker... Gezelle trapt hem mooi in de winkelhaak maar da lukt hem echt geen twee keer hoor. En iedereen zit op Troch zijn kap maar onze centrale verdedigers stonden er ook op te gapen hoor. Als er enen naar diene gast naartoe loopt, kan diene nie zo vrij uithalen. In de slotfase krijgde dan ook nog eens het deksel op de neus bij die corner die binnen gekopt wordt. Hoe anti-voetbal soms ook beloond wordt...
Tot slot: als het verhaal van Neutralboy klopt, dan zit er toch iets grondig fout in de ganse groep! In dat geval ingrijpen en wel nu meteen! Patrick De Wilde, voor mijn part moogde u klaarmaken!


04 Okt 2009, 21:30
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Lord en ewen waren er al zeker bij, de rest weet ik niet dus mag ik niet zeggen.
Alleen al het feit dat er op de terugweg blijkbaar bier gedronken wordt na een 17 plek in de stand bewijst nog maar eens hoe GOED we wel bezig zijn!

En dat we terug pech gehad hebben kan goed zijn maar geluk dwing jezelf af!!
Arm Arm eendracht aalst meer woorden heb ik er niet meer voor!
De brave supp zullen volgende wedstrijd wel weer braafjes de praatjes slikken en jullie helden steunen!!


04 Okt 2009, 21:31
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Neutralboy schreef:
Lord en ewen waren er al zeker bij, de rest weet ik niet dus mag ik niet zeggen.
Alleen al het feit dat er op de terugweg blijkbaar bier gedronken wordt na een 17 plek in de stand bewijst nog maar eens hoe GOED we wel bezig zijn!

En dat we terug pech gehad hebben kan goed zijn maar geluk dwing jezelf af!!
Arm Arm eendracht aalst meer woorden heb ik er niet meer voor!
De brave supp zullen volgende wedstrijd wel weer braafjes de praatjes slikken en jullie helden steunen!!


Aangezien lord en siereveld tesamen komen normaalgezien,zal dat dan nr3 zijn.Trouwens de heren die ge opnoemt vonden het ook niet nodig om na de rust deftig op te warmen.Had ge hun een 4de man gegeven(coppens,verheyden en lord) ze konden kaarten ,want opwarmen was niet nodig.


Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 04 Okt 2009, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.



04 Okt 2009, 21:36
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
De spelersbus is in elk geval maar om kwart na 1 vertrokken en dit voor een match die om 15u begint.
Hoe kan je je dan in godsnaam deftig voorbereiden op een match?
Ik denk dat de meeste suppclubs nog vroeger vertrokken zijn!!

Als we zo blijven aanmodderen met deze lakse ingesteldheid kunnen we meedoen voor de eindronde voor 4 klasse!!


04 Okt 2009, 21:40
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Iendrachter90 schreef:
Neutralboy schreef:
Lord en ewen waren er al zeker bij, de rest weet ik niet dus mag ik niet zeggen.
Alleen al het feit dat er op de terugweg blijkbaar bier gedronken wordt na een 17 plek in de stand bewijst nog maar eens hoe GOED we wel bezig zijn!

En dat we terug pech gehad hebben kan goed zijn maar geluk dwing jezelf af!!
Arm Arm eendracht aalst meer woorden heb ik er niet meer voor!
De brave supp zullen volgende wedstrijd wel weer braafjes de praatjes slikken en jullie helden steunen!!


Aangezien lord en siereveld tesamen komen normaalgezien,zal dat dan nr3 zijn.


Dieje zal ook content zijn dat em ier een 'feestclub' terechtgekomen is. Het wordt is tijd voor harde acties, want de heren lijken het nog steeds niet te snappen om een beetje professionaliteit aan de dag te leggen. Wij kregen vroeger straftraining als we slecht speelden of extra conditietrainingen, hier drinken ze bier na de match op de bus. :hmm:

Zie naar Standard, 2x op rij kampioen en vorige week spelen ze slecht en ze krijgen ook heel het publiek over hun hoor. Wij zijn veel te braaf. Het wordt is tijd dat ze het weten en beseffen dat het gedaan moet zijn om met ons voeten te rammelen.

Als je vorige week niet op een ongelooflijke manier de 3 punten kon thuishouden, stond je nu ergens voorlaatste. We namen de 3 punten en het was weer in orde. Sorry jongens, gedaan met feesten. Werken, werken en nog is werken én als jullie echt niet beter kunnen maar toch 110% ervoor gaan dan zal het publiek er zeker achterstaan. Ik weiger nog om voor zulke 'heren' te applaudisseren.


04 Okt 2009, 21:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Neutralboy schreef:
De spelersbus is in elk geval maar om kwart na 1 vertrokken en dit voor een match die om 15u begint.
Hoe kan je je dan in godsnaam deftig voorbereiden op een match?
Ik denk dat de meeste suppclubs nog vroeger vertrokken zijn!!

Als we zo blijven aanmodderen met deze lakse ingesteldheid kunnen we meedoen voor de eindronde voor 4 klasse!!



:wadde: Onze bus verliet het stationsplein pas om 13.40 en ruimschoots op tijd en om 14.35 hadden we reeds ons ticket gekocht !

_________________
Century game 22 juni 2019


04 Okt 2009, 21:44
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1078
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
SERRE schreef:
Als het eentroost mag zijn, VDH vliegt deze week. Maar of zijn vervanger(s) dan wel de goeie oplossing is (zijn).... :hmm:


geef toe, de resultaten kunnen toch alleen maar beter, 't kan ni slechter dus er moet iets gebeuren he

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


04 Okt 2009, 21:59
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Er was afgesproken om half 1 te vertrekken niet wanneer sommige helden zelf beslissen op de club toe te komen en te willen vertrekken daar gaat het mij om!!
Onderkroiper schreef:
Neutralboy schreef:
De spelersbus is in elk geval maar om kwart na 1 vertrokken en dit voor een match die om 15u begint.
Hoe kan je je dan in godsnaam deftig voorbereiden op een match?
Ik denk dat de meeste suppclubs nog vroeger vertrokken zijn!!

Als we zo blijven aanmodderen met deze lakse ingesteldheid kunnen we meedoen voor de eindronde voor 4 klasse!!



:wadde: Onze bus verliet het stationsplein pas om 13.40 en ruimschoots op tijd en om 14.35 hadden we reeds ons ticket gekocht !


04 Okt 2009, 22:00
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 218 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst