Waregem - E.Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 218 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 15
 Waregem - E.Aalst 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Als Depoitre geblesseerd is kunt ge geen spits opstellen, der zijn er namelijk geen meer.


28 Sep 2009, 19:31
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Jeroen schreef:
Als Depoitre geblesseerd is kunt ge geen spits opstellen, der zijn er namelijk geen meer.


Mja maar tegen United was Depoitre er ook niet bij en toen speelden we toch bijlange nie slecht.
Lord is de enige optie volgens mij en ik weet da hij da kan.


28 Sep 2009, 19:52
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Mij zou het toch niet verwonderen mocht Wouter Moreels in de spits staan. In die aflevering van EA TV op tv oost waar de kern besproken werd, stond Moreels als eerste alternatief voor Depoitre.


29 Sep 2009, 9:42
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Zowel Gio als Lio waren gisteren niet op de training, is ziek (griep? sorry voor de verkeerde info), onze Lio had schoolverplichtingen (trainer was dus op de hoogte)
Ik betwijfel dus of Siereveld aan de aftrap zal komen zondag ....(zou woensdag opnieuw komen trainen)
Dus De Castro toch maar centraal en om onze Marc te plezieren zetten we Thomas Spotbeen op rechts, puur defensief ingesteld. Waar je het trouwens vandaan haalt dat Ewen zondag al een beetje beter was, is mij ook een raadsel. 40' spelen, waarvan de eerste 10 behoorlijk en nadien niets meer, geen defensieve taken, geen offensieve impulsen .....Ik had het ook liever anders gezien, want Ewen is en blijft een goede voetballer, alleen komt het er niet (meer) uit ....

_________________
geer'n bè


29 Sep 2009, 9:57
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
panoleon schreef:
Waar je het trouwens vandaan haalt dat Ewen zondag al een beetje beter was, is mij ook een raadsel.


De Marc2 heeft er een klappeken mé gedaan na de match - dan is een mens al eens milder in de uitspraken op het forum en beduidend positiever (minder objectief) ook dan wat er eigenlijk op het veld gebeurde...


29 Sep 2009, 11:48
Gele Kaart
Gele Kaart
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43
Berichten: 212
Leeftijd: 37
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Jeroen schreef:
Als Depoitre geblesseerd is kunt ge geen spits opstellen, der zijn er namelijk geen meer.


En dat hebben ze in het bestuur precies ook nog niet door...laat staan de trainer..




:EA:

_________________
Iendracht veroit!


29 Sep 2009, 15:31
Gele Kaart
Gele Kaart
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43
Berichten: 212
Leeftijd: 37
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
zwawi schreef:
Jeroen schreef:
Als Depoitre geblesseerd is kunt ge geen spits opstellen, der zijn er namelijk geen meer.


Mja maar tegen United was Depoitre er ook niet bij en toen speelden we toch bijlange nie slecht.
Lord is de enige optie volgens mij en ik weet da hij da kan.


Lord is misschien een optie, maar geen oplossing



:EA:

_________________
Iendracht veroit!


29 Sep 2009, 15:32
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Kiekesoepken schreef:
Jeroen schreef:
Als Depoitre geblesseerd is kunt ge geen spits opstellen, der zijn er namelijk geen meer.


En dat hebben ze in het bestuur precies ook nog niet door...laat staan de trainer..




:EA:


Ge kunt den trainer nu veel willen aanwrijven, maar ge kunt toch moeilijk zeggen dat het zijn schuld is dat er zonder Depoitre geen spitsen meer zijn :wadde: . Ik denk dat diene mens nie liever zou hebben dan dat hij er nog ne goeie spits bijkrijgt.


29 Sep 2009, 16:32
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Stijn schreef:
witzwet schreef:
En als ge nu ne Wouter Moreels in de spits uitspeelt en Lord op links?

Van Steenberghe
Coppens Siereveld Moreels Filippo
Galucci Van Damme Kestens Lord
Troch
Moreels W.


Als de trainer dat zelf had bedacht om W. Moreels in de spits te zetten, dan was jij waarschijnlijk de eerste om er hier tijdens de wedstrijd commentaar op te geven. Dat is toch helemaal geen spits?!



klopt, afgezien dat er geen spitsen zijn zonder depoitre kan Moreels wel een wedstrijd beslissen. Vond hem bij Zottegem ook trouwens vrij aanvallend spelen. Had altijd een 'dju' gevoel als die meeshotte tegen ons. Vandaar mijn optie om hem nu in de spits te zetten. Van mij part moogt ook uw bomma in de spits zetten, wellicht zal ik dan commentaar geven en ja, TIJDENS de wedstrijd. (noodgedwongen)

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


29 Sep 2009, 17:21
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
witzwet schreef:
Stijn schreef:
witzwet schreef:
En als ge nu ne Wouter Moreels in de spits uitspeelt en Lord op links?

Van Steenberghe
Coppens Siereveld Moreels Filippo
Galucci Van Damme Kestens Lord
Troch
Moreels W.


Als de trainer dat zelf had bedacht om W. Moreels in de spits te zetten, dan was jij waarschijnlijk de eerste om er hier tijdens de wedstrijd commentaar op te geven. Dat is toch helemaal geen spits?!



klopt, afgezien dat er geen spitsen zijn zonder depoitre kan Moreels wel een wedstrijd beslissen. Vond hem bij Zottegem ook trouwens vrij aanvallend spelen. Had altijd een 'dju' gevoel als die meeshotte tegen ons. Vandaar mijn optie om hem nu in de spits te zetten. Van mij part moogt ook uw bomma in de spits zetten, wellicht zal ik dan commentaar geven en ja, TIJDENS de wedstrijd. (noodgedwongen)


Waarom eens geen 4-4-2 met Moreels en Lord in de spits?

_________________
Iendracht till i die!!


29 Sep 2009, 17:24
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
josken schreef:
witzwet schreef:
Stijn schreef:

Als de trainer dat zelf had bedacht om W. Moreels in de spits te zetten, dan was jij waarschijnlijk de eerste om er hier tijdens de wedstrijd commentaar op te geven. Dat is toch helemaal geen spits?!



klopt, afgezien dat er geen spitsen zijn zonder depoitre kan Moreels wel een wedstrijd beslissen. Vond hem bij Zottegem ook trouwens vrij aanvallend spelen. Had altijd een 'dju' gevoel als die meeshotte tegen ons. Vandaar mijn optie om hem nu in de spits te zetten. Van mij part moogt ook uw bomma in de spits zetten, wellicht zal ik dan commentaar geven en ja, TIJDENS de wedstrijd. (noodgedwongen)


Waarom eens geen 4-4-2 met Moreels en Lord in de spits?


Wouter kan inderdaad overal spelen.Zelfs in het doel deed hij het niet slecht.
Maar op zijn best is hij op de linkerflank.


29 Sep 2009, 17:53
Knaap

Lid geworden op: 16 Aug 2009, 17:48
Berichten: 84
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
Net op de website verschenen:


Laurent Depoitre is door het sportcomité van de kbvb voor drie speeldagen geschorst wegens zijn eerste rode kaart in de wedstrijd tegen Hoogstraten en dit vanaf het weekend van 16/10. Het sportcomité schorste Laurent wegens opzettelijk natrappen. Daar dit een zeer zware straf is zal VC Eendracht Aalst in beroep gaan tegen deze beslissing. Daardoor wordt de straf opgeschort tot een nader door het beroepscomité te bepalen datum.

Niels De Schutter (derde geel) en Laurent Depoitre (dubbel geel = rood) zullen evenwel ook geschorst zijn voor de wedstrijd van zondag aanstaande in en tegen Waregem.


29 Sep 2009, 18:34
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
t'is te proberen

van de noordgate
de castro-sierveld-moreels-filipovic
galuci-van damme-kestens-podevijn
moreels-lord
bank:troch-spotbeen-van steenberghe-coppens
shoot!
ewen uit de kern gaat al van in de voorbereiding ne stap te rap voor hem, edit troch maar hier komt toch soms nog iets uit!


29 Sep 2009, 18:46
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
boer touch schreef:
t'is te proberen

van de noordgate
de castro-sierveld-moreels-filipovic
galuci-van damme-kestens-podevijn
moreels-lord
bank:troch-spotbeen-van steenberghe-coppens
shoot!
ewen uit de kern gaat al van in de voorbereiding ne stap te rap voor hem, edit troch maar hier komt toch soms nog iets uit!


Dan opteer ik toch nog Castro centraal en Coppens rechtsachter.
Siereveld kon op Hoogstraten al niet mee wa gaat da dan zijn als Waregem is gaat counteren...
Jammer dat hij het Holland zo goed deed en hier het (voorlopig) niet waar maakt.

_________________
Iendracht till i die!!


29 Sep 2009, 18:57
Gele Kaart
Gele Kaart
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43
Berichten: 212
Leeftijd: 37
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Waregem - E.Aalst
josken schreef:
boer touch schreef:
t'is te proberen

van de noordgate
de castro-sierveld-moreels-filipovic
galuci-van damme-kestens-podevijn
moreels-lord
bank:troch-spotbeen-van steenberghe-coppens
shoot!
ewen uit de kern gaat al van in de voorbereiding ne stap te rap voor hem, edit troch maar hier komt toch soms nog iets uit!


Dan opteer ik toch nog Castro centraal en Coppens rechtsachter.
Siereveld kon op Hoogstraten al niet mee wa gaat da dan zijn als Waregem is gaat counteren...
Jammer dat hij het Holland zo goed deed en hier het (voorlopig) niet waar maakt.


Wablieft?? Castro centraalGIj hebt zeker de wedstrijden dat Castro centraal gespeeld heeft niet gezien? Goed genoeg om de match daarna direct op de bank te zitten... wanneer gaat iedereen dat nu eindelijk eens doorhebben dat Castro tot zijn recht komt op de plaats waar hij altijd al (het best) gespeeld heeft en zijn oefenmatchen op dezelfde plaats nl: Rechts bak!
Wat moet je in godsnaam van die Glenn Coppens hebben, hij heeft in Sottegem vorig jaar altijd al op de bank gezeten waarom moet die gast per sé in de kern staan?? En laat je ne goede speler op een plaats spelen waar hij niet rendeert en waar hij niet gewoon is van spelen.
:stom:





:EA:

_________________
Iendracht veroit!


30 Sep 2009, 10:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 218 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 17 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst