KVC Westerlo - Eendracht Aalst - Pagina 36 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 553 berichten ]  Ga naar pagina 1 33 34 35 36 37
 KVC Westerlo - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Gele Kaart
Gele Kaart
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43
Berichten: 212
Leeftijd: 37
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Bram schreef:

White man CAN jump! :lol:
Ongeloofelijk hoe hij het doet maar een kopduel verliezen doet hij toch zo gauw niet..


:EA:

_________________
Iendracht veroit!


04 Nov 2009, 20:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
dwarskijker schreef:
Westerlo in de volgende ronde thuis tegen Bergen.


echt jammer he! da was zeker een haalbare kaart geweest voor ons... en als ge dan ziet wa de match erna zou kunnen geweest zijn, kunt ge echt al beginnen dromen he :(

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


05 Nov 2009, 17:04
Duivelke
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 13:04
Berichten: 32
Leeftijd: 35
Locatie: Alosta City
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Kiekesoepken schreef:
Bram schreef:

White man CAN jump! :lol:
Ongeloofelijk hoe hij het doet maar een kopduel verliezen doet hij toch zo gauw niet..


:EA:


Jawadde :wow:
En da vo zo'n klein ventje...
Chapeau (y)

_________________
Een club fantastica !!


05 Nov 2009, 19:12
Gele Kaart
Gele Kaart
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43
Berichten: 212
Leeftijd: 37
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
hansken schreef:
dwarskijker schreef:
Westerlo in de volgende ronde thuis tegen Bergen.


echt jammer he! da was zeker een haalbare kaart geweest voor ons... en als ge dan ziet wa de match erna zou kunnen geweest zijn, kunt ge echt al beginnen dromen he :(

Dat moogde wel zeggen, 't was met pijn in 't hart zenne op Westerlo.. :cry:

_________________
Iendracht veroit!


05 Nov 2009, 19:33
toevallige voorbijganger
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 13:57
Berichten: 10
Leeftijd: 32
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst


Oe slaagd ge die foto's op ??


xx


05 Nov 2009, 19:34
Gele Kaart
Gele Kaart
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43
Berichten: 212
Leeftijd: 37
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
KimmyWijfiie schreef:


Oe slaagd ge die foto's op ??


xx

Gewoon...op foto klikken (of zelfs niet, gewoon gaan "opstaan" met uwe cursor) en dan rechtermuisknop en doel opslaan als of afbeelding, gelijk wat dat er opkomt gewoon opslaan :D



:wave:

_________________
Iendracht veroit!


05 Nov 2009, 19:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
die grote kunt ge opt eerste zicht niet direkt opslaan (tenzij met nen printscreen)

dus kiekesoepken haar tactiek zal niet pakken ;) zoek er je niet zot op.

_________________
If you never try, you'll never know


05 Nov 2009, 19:55
Gele Kaart
Gele Kaart
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43
Berichten: 212
Leeftijd: 37
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Bram schreef:
die grote kunt ge opt eerste zicht niet direkt opslaan (tenzij met nen printscreen)

dus kiekesoepken haar tactiek zal niet pakken ;) zoek er je niet zot op.

Bwa, ge moet er gewoon niet op klikken zeker hé en dan gaat het wel als ge gewoon direct rechtermuisknop neemt? Of gaat het dan ook?

_________________
Iendracht veroit!


05 Nov 2009, 20:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Kiekesoepken schreef:
Bram schreef:
die grote kunt ge opt eerste zicht niet direkt opslaan (tenzij met nen printscreen)

dus kiekesoepken haar tactiek zal niet pakken ;) zoek er je niet zot op.

Bwa, ge moet er gewoon niet op klikken zeker hé en dan gaat het wel als ge gewoon direct rechtermuisknop neemt? Of gaat het dan ook?

OPGEPAST !

Cofidis cup Kvc Westerlo - Eendracht Aalst
Alle foto's (c) KVC Westerlo, gebruikt zonder toelating niet toegestaan.

Ik heb wel de mooiste foto's opgeslagen via printscreen voor Expo 100 ;)

_________________
Century game 22 juni 2019


05 Nov 2009, 20:27
toevallige voorbijganger
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 13:57
Berichten: 10
Leeftijd: 32
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Kiekesoepken schreef:
KimmyWijfiie schreef:


Oe slaagd ge die foto's op ??


xx

Gewoon...op foto klikken (of zelfs niet, gewoon gaan "opstaan" met uwe cursor) en dan rechtermuisknop en doel opslaan als of afbeelding, gelijk wat dat er opkomt gewoon opslaan :D



:wave:


Mercikes :-)


05 Nov 2009, 20:47
Gele Kaart
Gele Kaart
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43
Berichten: 212
Leeftijd: 37
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Kiekesoepken schreef:
Bram schreef:
die grote kunt ge opt eerste zicht niet direkt opslaan (tenzij met nen printscreen)

dus kiekesoepken haar tactiek zal niet pakken ;) zoek er je niet zot op.

Bwa, ge moet er gewoon niet op klikken zeker hé en dan gaat het wel als ge gewoon direct rechtermuisknop neemt? Of gaat het dan ook?

OPGEPAST !

Cofidis cup Kvc Westerlo - Eendracht Aalst
Alle foto's (c) KVC Westerlo, gebruikt zonder toelating niet toegestaan.

Ik heb wel de mooiste foto's opgeslagen via printscreen voor Expo 100 ;)



Haha, da's nu wat dat ze bedoelen met altijd de kleine lettertjes lezen...voor slechtzienden is dat dus niet evident. :cool:
Staan wel een paar mooie foto's tussen maar er staat teveel geel-blauw op ;)

:EA:

_________________
Iendracht veroit!


06 Nov 2009, 19:13
Gele Kaart
Gele Kaart
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43
Berichten: 212
Leeftijd: 37
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
KimmyWijfiie schreef:
Kiekesoepken schreef:
KimmyWijfiie schreef:

Oe slaagd ge die foto's op ??


xx

Gewoon...op foto klikken (of zelfs niet, gewoon gaan "opstaan" met uwe cursor) en dan rechtermuisknop en doel opslaan als of afbeelding, gelijk wat dat er opkomt gewoon opslaan :D



:wave:


Mercikes :-)


You're welcome, hoop dat het gelukt is!

_________________
Iendracht veroit!


06 Nov 2009, 19:13
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Proficiat mannen, dat jullie het voor mekaar gekregen hebben om de Caje te interviewen. :worship:
Jongens toch, met een krop in de keel heb ik het gelezen.
Het is toch ongelooflijk dat zo een monument na zoveel jaren nog vol lof is over den Iendracht. (y)
Als je dit leest komen al die mooie fijne herinneringen weer terug boven. :banana: :EA:
Nog eens een dikke pluim aan iendracht.be, dit artikel doet enorm deugd, het waren inderdaad momenten om te koesteren.
Hopelijk kunnen ze de Caje eens den aftrap laten geven, dat zou nogal een ambiance teweeg brengen.
Merci Caje, jij was de grootste Iendrachttrainer ooit. :worship: :worship: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


10 Nov 2009, 8:56
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Wil iemand dat interview eens kopiëren, want iendracht.be werkt niet goed bij mij op het werk.

Dank bij voorbaat.

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


10 Nov 2009, 14:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
anathema76 schreef:
Wil iemand dat interview eens kopiëren, want iendracht.be werkt niet goed bij mij op het werk.

Dank bij voorbaat.


Die verplaatsing naar Sofia, dat was ongelofelijk "
Jan Ceulemans won onlangs in extremis van E.Aalst in de Beker van België. Westerlo, waar "Sterke Jan" stilaan tot het meubilair behoort, scoorde in de 119de minuut de winnende treffer en bezegelde zo het lot van een meer dan verdienstelijk Eendracht Aalst. De talrijk meegereisde supporters waren de succesvolste trainer in de geschiedenis van onze club nog niet vergeten en scandeerden meermaals zijn naam. Wij contacteerden "de Caje" en spraken hem over de bekerwedstrijd en zijn periode bij E.Aalst.

Je versloeg "ons" onlangs in extremis in het kader van de Beker van België, hoe kijk je terug op die wedstrijd ?
Ik was natuurlijk tevreden dat we de klus nog voor de penalty's kunnen klaren hebben. Eendracht Aalst was toch de betere ploeg en had de match eigenlijk al vroeger kunnen afkmaken. Je kan dus wel stellen dat we niet euforisch waren achteraf bekeken omdat we beseften dat we door het oog van de naald zijn gekropen.
Hoe waren de reacties in Westerlo ?
Toch wel het besef dat we enig geluk hebben gehad. We waren nochtans op onze hoede, in de eerste rondes zijn er steeds enkele verrassingen met ploegen uit de lagere reeksen.

Hoe leefde jij naar deze wedstrijd toe ?
Zoals we iedere match voorbereiden, Aalst is 2 keer gescout geweest. Onder andere de verloren thuiswedstrijd tegen Temse.

Nu de wedstrijd toch gespeeld is, wat was de analyse van dit Eendracht Aalst ?
Naar mijn mening één van de betere clubs uit 3de nationale. Dat is ook de analyse van onze scout, deze vertelde wel dat er nogal gemakkelijk tegendoelpunten geslikt werden op de tegenaanval.

Hoe lang is het geleden dat je nog eens in het Pierre-Cornelisstadion bent geweest ?
Eigenlijk ben ik amper 1 keer na mijn ontslag nog is op E.Aalst geweest, en dit was om een speler te scouten (ondertussen al enkele jaren terug). Al heb ik na de afgelopen bekermatch beloofd dat ik zeker en vast nog eens zal langs komen.

Ken je nog personen uit jouw periode die er nu nog bij lopen ?
Ja hoor, dokter Van Mulders, Odilon De Schrijver (afgevaardigde) en Vantjen de buschauffeur met wie ik geregeld nog telefonisch contact heb.

Hoe ben je eigenlijk in Aalst terecht gekomen ?
Als ik het goed herinner, dan moet dit via Hugo De Roeck gegaan zijn, een vroeger bestuurslid wie bovendien een fervent Club Brugge supporter is. Daarna kwam er contact met manager Patrick Orlans en voorzitter Goethals.

Eventjes terug in de tijd, voor Eendracht Aalst was de wedstrijd thuis tegen Levski Sofia met voorsprong de meest memorabele wedstrijd uit de clubgeschiedenis, voor jou ook?
Zeker en vast, als je zag dat 2u voor de match er al een carnavalsfeer van jewelste heerste (dit kan echt alleen in Aalst). Optredens van Aalsterse karnavalgroepen, Keizer Kamiel, Patick Orlans die zongen, de UEFA afgevaardigde die in de coulissen werd "bezig gehouden" (*)... En dan als kers op de taart ook nog eens de overwinning die ons de tweede ronde opleverde.
Is de club echt wel zo wit-zwart als er steeds men beweert?
Ja,eigenlijk is dat wel zo. Maar vergeet niet dat dit in de meeste ploegen zo is. Gaat het goed dan ben je de beste, maar o wee als het een tijdje slecht gaat, dan roepen ze je overal buiten.
Jan Ceulemans draait al jaren mee als trainer op topniveau, maar toch is het aantal clubs op je palmares beperkt, ook al als speler was dit zo. Ben je dan zo loyaal of moeten we de verklaring elders zoeken ?
We zullen het maar loyaal noemen zeker! Mijn familie kwam steeds op de eerste plaats,en het buitenland vond ik niet de ideale oplossing voor de opvoeding van mijn 2 dochters.Ik kon natuutlijk meer geld verdienen in het buitenland, maar geld was niet mijn grootste bekommernis. En op de Club was het één vriendenkring in die tijd.
Enige tijd geleden liet je volgende uitspraak noteren : "k zou wel graag actief blijven in het voetbal. Ik mik op een club op een lager niveau, waar ik niet meer dan drie keer per week op het veld moet staan" Een uitspraak die in Aalst hoge ogen wierp, hoe moeten we deze uitspraak plaatsen ?
Ik heb dit gezegd ja,maar ik bekijk alles van jaar tot jaar. Ik heb momenteel een mooi contract bij Westerlo al teken ik wel geen meerjarige contracten meer. En wie weet zie je me ooit nog is bij Eendracht !
Zou je het overwegen in een andere functie aan de slag te gaan ?
Kan daar moeilijk op antwoorden, we zien wel wat er op me afkomt. Alles mag, niets moet.
Je hebt al heel wat spelers onder je hoede gehad, zijn er dan geen spelers bij met wie je een speciale band hebt opgebouwd ? Of spelers van wie je al na de eerste baltoets wist dat ze het ver zouden schoppen ?
Speciale band niet echt ,maar als je De Bilde bezig zag met een bal, dan wist je meteen dat die jongen héél wat in z’n mars had.
Wat vind je zelf je hoogtepunt zowel als speler en als trainer ?
Mijn hoogtepunt als voetballer was toch het WK 80 in Spanje, want dit betekende de echte doorbraak als international. Als trainer natuurlijk met Eendracht de sprong naar eerste en Europees voetbal afdwingen, maar als ik eerlijk ben was de bekerwinst met Westerlo toch ook één van mijn hoogtepunten.

Heb je geen leuke anekdotes vanuit je periode in Aalst ?
Die verplaatsing naar Sofia, dat was wel het één en ander. Het feestje dat na de match gebouwd werd was echt niet te geloven. Een karaoke-installatie was zelfs vanuit Aalst meegevlogen. En zelfs de Belgische ambassadeur van Bulgarije was van de partij. Onze buschauffeur Vantjen was trouwens steeds de perfecte animator met z’n moppen in de bus en ernaast.
Zien we je ooit nog terug als trainer of in een andere functie op Eendracht Aalst ?
Onmogelijk te zeggen! Wie weet?
Nog een boodschap aan de supporters ?
Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat den Iendracht terug op het hoogste niveau mag voetballen,want zoals we in de bekermatch gezien hebben beschikken ze nog steeds over één van de beste supporters in Belgie. Ook bedank ik hen voor de vocale steun ("Sterke Jan") gedurende gans de match. Den Iendracht zal altijd in mijn hart zitten, want die 4,5jaar dat ik er trainer was, dat wis je zomaar niet uit.

Tot één dezer !
Jan Ceulemans

We geven graag nog volgende de links naar de volgende youtube filmpjes mee:
http://www.youtube.com/watch?v=Edu4G_Wcuog
http://www.youtube.com/watch?v=vf1ZbwOvOPE

(*) De Uefa-afgevaardigde werd tijdens de wedstrijd Eendracht Aalst - Levski Sofia tot op het einde in de coulissen van het stadion gehouden (door o.a. een ruim diner). Dit omdat de Aalsterse carnavalgroepen een optocht hielden op het plein en volgens de letters van het reglement was dit natuurlijk niet toegestaan.

_________________
Century game 22 juni 2019


10 Nov 2009, 15:26
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 553 berichten ]  Ga naar pagina 1 33 34 35 36 37


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 87 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst