KVC Westerlo - Eendracht Aalst - Pagina 33 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 553 berichten ]  Ga naar pagina 1 31 32 33 34 35 37
 KVC Westerlo - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
Ik was samen met de Supersossis aan het bekijken, hoe we het spandoek konden vastmaken, toen daar plots een Westelse hillbilly verscheen en ons verbood om het spandoek over de omheining te hangen. :x
We hebben het dan maar zelf met ons beiden omhoog gehouden en weer was diene kloeffer aan het opspelen, want het doek kwam nog een tiental cm over de rand. :stom:
Diene Kempische hillbilly heeft ons gans de wedstrijd in de gaten gehouden om te zien of we toch niet zouden proberen om ons spandoek omhoog te hangen, hij had er zelf een speciaal stoeltje voor meegebracht. :crazy:
Het is trouwens diene zeikerd die na de wedstrijd zijn middenvinger toonde aan de supporters, hoeveel SV staat daar niet op? :boks:
Enfin, wat het sportieve betreft, wat een prestatie jongens van den iendracht en van de sfeer nog gezwegen, kippevelmomenten. :worship: :EA: :worship: :EA:
Als er een ploeg verdiende van te winnen ,waren wij toch wel zeker.
De ontgoocheling was groot en achteraf bij het zien van de beelden, krijg ik nog een krop in mijn keel, we hebben verdorie toch veel kansen gehad en dat allemaal op het veld van een eerste klasser, chapeau. (y)
En wat een gezeik van die mannen bij de scheidsrechter, als je het op dergelijke manier moet halen, in het bijzonder doelman De Winter en Petter "wat een etter". :fuck:
De 2-1 op het einde van de eerste speelhelft is een cruciaal moment in de wedstrijd, als wij kunnen keren met de 0-2 dan zie ik die mannen niet meer terugkomen, was dat trouwens geen duwfout bij het beslissende doelpunt van die hillbillyclub?
Al bij al was de terugreis nog tof, we zaten daar met een bende jonge gasten die serieus uit de bol gingen ondanks de nederlaag, that’s the spirit. :banana: :drank:
Bedankt Eendracht voor deze heerlijke voetbalavond.


Meiren giejne post olé olé ...

Zwaar feestje op de bus. Op een moment, toen we letterlijk over de stoelen vlogen, dacht ik echt dat de chauffeur het op haar heupen ging krijgen. Maar al bij al bleef het toch deftig. We hebben ons in elk geval super geamuseerd. 't Moet een zicht geweest zijn, van daar achterin.

Witzwerte pisjeloekes on tour!


29 Okt 2009, 21:51
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Fillou schreef:
Hugo schreef:
Ik was samen met de Supersossis aan het bekijken, hoe we het spandoek konden vastmaken, toen daar plots een Westelse hillbilly verscheen en ons verbood om het spandoek over de omheining te hangen. :x
We hebben het dan maar zelf met ons beiden omhoog gehouden en weer was diene kloeffer aan het opspelen, want het doek kwam nog een tiental cm over de rand. :stom:
Diene Kempische hillbilly heeft ons gans de wedstrijd in de gaten gehouden om te zien of we toch niet zouden proberen om ons spandoek omhoog te hangen, hij had er zelf een speciaal stoeltje voor meegebracht. :crazy:
Het is trouwens diene zeikerd die na de wedstrijd zijn middenvinger toonde aan de supporters, hoeveel SV staat daar niet op? :boks:
Enfin, wat het sportieve betreft, wat een prestatie jongens van den iendracht en van de sfeer nog gezwegen, kippevelmomenten. :worship: :EA: :worship: :EA:
Als er een ploeg verdiende van te winnen ,waren wij toch wel zeker.
De ontgoocheling was groot en achteraf bij het zien van de beelden, krijg ik nog een krop in mijn keel, we hebben verdorie toch veel kansen gehad en dat allemaal op het veld van een eerste klasser, chapeau. (y)
En wat een gezeik van die mannen bij de scheidsrechter, als je het op dergelijke manier moet halen, in het bijzonder doelman De Winter en Petter "wat een etter". :fuck:
De 2-1 op het einde van de eerste speelhelft is een cruciaal moment in de wedstrijd, als wij kunnen keren met de 0-2 dan zie ik die mannen niet meer terugkomen, was dat trouwens geen duwfout bij het beslissende doelpunt van die hillbillyclub?
Al bij al was de terugreis nog tof, we zaten daar met een bende jonge gasten die serieus uit de bol gingen ondanks de nederlaag, that’s the spirit. :banana: :drank:
Bedankt Eendracht voor deze heerlijke voetbalavond.


Meiren giejne post olé olé ...

Zwaar feestje op de bus. Op een moment, toen we letterlijk over de stoelen vlogen, dacht ik echt dat de chauffeur het op haar heupen ging krijgen. Maar al bij al bleef het toch deftig. We hebben ons in elk geval super geamuseerd. 't Moet een zicht geweest zijn, van daar achterin.

Witzwerte pisjeloekes on tour!


Da madammeke zal wel voor het slapen gaan een kalmeerpilleken genomen hebben. :D
Toffe bende, 't was super. (y)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


29 Okt 2009, 21:58
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
Hugo schreef:
Hey mannen, hoe de Caje zijnen naam daar galmde in het stadion, dat zal hem toch wel kriebbels bezorgt hebben. :banana:
Hij zit daar al enkele jaren goed werk te leveren bij Westerlo en ik ben er zeker van dat hij zoiets nog nooit meegemaakt heeft bij die Kempische boeren. :x
Hij zal vannacht nog eens gedroomd hebben van zijn Eendrachtperiode. :EA:


Wat hebben die u misdaan he ?


Sinds gisteren, veel. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


29 Okt 2009, 22:09
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
borre31 schreef:
2 u48! onthouden :worship: :worship: :worship:


:worship: Jos Willems :worship:

"Beste zangers in tijden
Aalst mag hier elke 14 dagen sfeer komen maken...
Kuipje is van ons...
Sterke Jan..."


29 Okt 2009, 22:21
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Gelezen op het forum van VC Westerlo

Re:Westerlo - Eendracht Aalst (III) 1 Uur, 37 Minuten geleden Karma: 5
Wat ik heel knap vond... aalst bleef voetballen, ook toen ze 2-0 voorstonden!!!
Da zie ik andere ploegen (oa club brugge) niet doen zelle!!!

heb ook genoten van de voal janetten!!!! Die sfeer zat er weer in!!!
toffe gasten daar...tot binnen een paar jaar hopenlijk!!!!

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


29 Okt 2009, 22:41
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18
Berichten: 259
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Website: http://www.facebook.com/9300records
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Wat een avond.. :)

:EA: :EA: :EA:


29 Okt 2009, 23:06
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
T.Fratelli schreef:
Wat een avond.. :)

:EA: :EA: :EA:

.. en is die portefeuille nu al teruggevonden, en was die nu verloren of gevonden, of hoe zit dat nu... :plat:

PS En dan heb ik het over die stadionomroeper, ik hoop uit de grond van mijn hart dat ieder van ons met zijn eigen portefeuille is thuis geraakt, net zoals ik zou hopen dat iedere Eendrachtsupporter na elke match met zijn eigen aansteker zou thuis geraken, dat zou nogal een vooruitgang zijn, hé....


29 Okt 2009, 23:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
Gelezen op het forum van VC Westerlo

Re:Westerlo - Eendracht Aalst (III) 1 Uur, 37 Minuten geleden Karma: 5
Wat ik heel knap vond... aalst bleef voetballen, ook toen ze 2-0 voorstonden!!!
Da zie ik andere ploegen (oa club brugge) niet doen zelle!!!

heb ook genoten van de voal janetten!!!! Die sfeer zat er weer in!!!
toffe gasten daar...tot binnen een paar jaar hopenlijk!!!!


In 2de? :lol:

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


29 Okt 2009, 23:23
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
salvador schreef:
T.Fratelli schreef:
Wat een avond.. :)

:EA: :EA: :EA:

.. en is die portefeuille nu al teruggevonden, en was die nu verloren of gevonden, of hoe zit dat nu... :plat:

PS En dan heb ik het over die stadionomroeper, ik hoop uit de grond van mijn hart dat ieder van ons met zijn eigen portefeuille is thuis geraakt, net zoals ik zou hopen dat iedere Eendrachtsupporter na elke match met zijn eigen aansteker zou thuis geraken, dat zou nogal een vooruitgang zijn, hé....


Ik em den 1ste helft nen baal gekapt opt veld zien vliegen :lol:

Wie was hiervan de trotse eigenaar?

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


29 Okt 2009, 23:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
[quote="HugoMaar het is toch onwaarschijnlijk dat zo een 1000 fans de verplaatsing meemaken naar het verre VC Westerlo.
Wat een aanhang, miljaar ik ben toch blij dat ik een Iendrachtsupporter ben.
:EA: :banana:[/quote]

T kan rap veranderen he Hugo, een week geleden zat je nog in zak en as (net als vele anderen trouwens). Amper een week geleden trokken we met knikkende knieën naar het stadion, althans diegenen die nog de moed vonden om te gaan kijken, en zie, nu zijn we weer fier eendrachter te zijn.
Hoop echt dat nu de positieve lijn kan doorgetrokken worden, zowel bij de spelers als bij de fans...
:EA:

_________________
MCMXIX


Laatst gewijzigd door 69 op 30 Okt 2009, 0:48, 1 keer totaal gewijzigd.



29 Okt 2009, 23:27
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
De_steve schreef:
salvador schreef:
T.Fratelli schreef:
Wat een avond.. :)

:EA: :EA: :EA:

.. en is die portefeuille nu al teruggevonden, en was die nu verloren of gevonden, of hoe zit dat nu... :plat:

PS En dan heb ik het over die stadionomroeper, ik hoop uit de grond van mijn hart dat ieder van ons met zijn eigen portefeuille is thuis geraakt, net zoals ik zou hopen dat iedere Eendrachtsupporter na elke match met zijn eigen aansteker zou thuis geraken, dat zou nogal een vooruitgang zijn, hé....


Ik em den 1ste helft nen baal gekapt opt veld zien vliegen :lol:

Wie was hiervan de trotse eigenaar?


"mama en papa de petter"


29 Okt 2009, 23:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
:lol:

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


29 Okt 2009, 23:28

Lid geworden op: 29 Okt 2009, 23:42
Berichten: 2
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Fillou schreef:
Hugo schreef:
...


Meiren giejne post olé olé ...

Zwaar feestje op de bus. Op een moment, toen we letterlijk over de stoelen vlogen, dacht ik echt dat de chauffeur het op haar heupen ging krijgen. Maar al bij al bleef het toch deftig. We hebben ons in elk geval super geamuseerd. 't Moet een zicht geweest zijn, van daar achterin.

Witzwerte pisjeloekes on tour!


't Was een zicht, van daar achterin, schitterende ambiance!
Vraag blijft, wil de roker hem komen verontschuldigen? ;)


29 Okt 2009, 23:45
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24
Berichten: 1775
Locatie: Haaltert
Website: http://www.darkultras.com
WLM: stino69@hotmail.com
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Pieterjan schreef:
Fillou schreef:
Hugo schreef:
...


Meiren giejne post olé olé ...

Zwaar feestje op de bus. Op een moment, toen we letterlijk over de stoelen vlogen, dacht ik echt dat de chauffeur het op haar heupen ging krijgen. Maar al bij al bleef het toch deftig. We hebben ons in elk geval super geamuseerd. 't Moet een zicht geweest zijn, van daar achterin.

Witzwerte pisjeloekes on tour!


't Was een zicht, van daar achterin, schitterende ambiance!
Vraag blijft, wil de roker hem komen verontschuldigen? ;)


Kzou nu ook wel eens willen weten welken deugniet da was :lol:

_________________
Afbeelding


30 Okt 2009, 0:19
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
supersossis schreef:
luister hier dan maar eens naar vanaf ongeveer 32 minuten ( t kan dat ge bij programma's in de lijst 'sport' nog sporza 28 oktober 2009 moet zoeken maar t is dit zeker!!) :EA:

http://internetradio.vrt.be/radiospeler ... /11_11spor


Ik was aan het luisteren en plots gedaan. Het lijkt nu ook uit de lijst verdwenen :stom: Waarschijnlijk omdat het meer dan 24u oud is zeker?

Heel spijtig. Nu heb ik maar gehoord tot net na de kans van Depoitre die van de lijn gehaald is.


30 Okt 2009, 0:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 553 berichten ]  Ga naar pagina 1 31 32 33 34 35 37


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst